Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Rosa Sitron skrev (19 minutter siden):

Jeg vet ikke jeg altså. bare sier det hun sa. :) Godt mulig det ikke koster 100000, men jeg syns ikke det høres usannsynlig ut likevel

Uansett med den inntekten hun har, så hadde hun hatt råd til det hvis det var viktig for henne. Men sikkert greit å ha en unnskyldning. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke "bare" å fjerne brystimplantater. Å operere i en frisk kropp anbefales ikke, og selv om hun angrer er det et stort steg å ta dersom hun ikke har helsemessige problemer med implantatene. Skjønner ikke helt hvorfor hun skal dømmes fordi hun velger å ikke ta risikoen ved operasjon, samt å betale en ganske stor sum for å få det gjort. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikea skrev (9 minutter siden):

Det er ikke "bare" å fjerne brystimplantater. Å operere i en frisk kropp anbefales ikke, og selv om hun angrer er det et stort steg å ta dersom hun ikke har helsemessige problemer med implantatene. Skjønner ikke helt hvorfor hun skal dømmes fordi hun velger å ikke ta risikoen ved operasjon, samt å betale en ganske stor sum for å få det gjort. 

Det går også an å fjerne de i lokalbedøvelse. Hun sier jo hun har plager med de og da burde man selvsagt prioritere å fjerne dem. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (15 minutter siden):

Det går også an å fjerne de i lokalbedøvelse. Hun sier jo hun har plager med de og da burde man selvsagt prioritere å fjerne dem. 

Okei, jeg visste ikke at hun hadde plager. Da er jeg absolutt enig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (Akkurat nå):

Hadde det vært viktig for henne hadde hun fjernet de. Istedet for å prioritere hus oppussing ☺️
hun har GREIT med penger til det!

Men dere skjønner vel at det er snakk om en stor operasjon, og at du er alene med unga to uker om gangen? Da er det selvfølgelig ikke så lett å være sengeliggende og ikke kunne løfte noe som helst på lenge. Og dere vet vel strengt tatt heller ikke så mye om hennes økonomi. Hun sitter med et hus alene… 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Coleus skrev (3 timer siden):

Men dere skjønner vel at det er snakk om en stor operasjon, og at du er alene med unga to uker om gangen? Da er det selvfølgelig ikke så lett å være sengeliggende og ikke kunne løfte noe som helst på lenge. Og dere vet vel strengt tatt heller ikke så mye om hennes økonomi. Hun sitter med et hus alene… 

Det er ikke en stor operasjon. Man trenger ikke være sengeliggende og man kan fint sitte på huk og trøste unger uten å løfte de. Jeg var tilbake på jobb etter en drøy uke. Og jobbet da som vanlig i en noe fysisk jobb. Du lager problemer som ikke finnes. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coleus skrev (19 timer siden):

Men dere skjønner vel at det er snakk om en stor operasjon, og at du er alene med unga to uker om gangen? Da er det selvfølgelig ikke så lett å være sengeliggende og ikke kunne løfte noe som helst på lenge. Og dere vet vel strengt tatt heller ikke så mye om hennes økonomi. Hun sitter med et hus alene… 

Er faren utilgjengelig? Er sikker på at han hadde tatt seg av ungene om hun skulle operere. Eller er ikke de så gode venner at han ville gjort det?jo ? De skryter av godt samarbeid etc? Ja tenkte meg det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte en bh av henne! Nettopp fordi jeg lenge har letet etter en bh uten spiler som holder ting på plass selv for oss med litt større bryster. 
 

Bh en virket i god kvalitet og veldig behagelig på, men størrelsene samsvarer jo overhode ikke med norske størrelser generelt. Ergo det er umulig å vite på forhånd din eksakte størrelse. 
 

Jeg måtte da sende i retur. Jeg kjøper alltid gjennom klarna og betaler ikke før jeg har varene i hendene. 
Må fikk jeg oppdatert faktura av klarna, å må betale 128 kr . I returavgift/frakt?!? Så bh en koster 399, jeg sitter uten bh men må betale 128 kr. Dyreste returen jeg har gjort noen gang! Kjente jeg  ble forbanna og har gitt beskjed om at jeg kommer til å advare andre å bestille der! 
Jeg handler mye på nett. Å da blir det jo ofte en del returer. Og dette var meget spesielt !

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex_rude skrev (49 minutter siden):

Jeg bestilte en bh av henne! Nettopp fordi jeg lenge har letet etter en bh uten spiler som holder ting på plass selv for oss med litt større bryster. 
 

Bh en virket i god kvalitet og veldig behagelig på, men størrelsene samsvarer jo overhode ikke med norske størrelser generelt. Ergo det er umulig å vite på forhånd din eksakte størrelse. 
 

Jeg måtte da sende i retur. Jeg kjøper alltid gjennom klarna og betaler ikke før jeg har varene i hendene. 
Må fikk jeg oppdatert faktura av klarna, å må betale 128 kr . I returavgift/frakt?!? Så bh en koster 399, jeg sitter uten bh men må betale 128 kr. Dyreste returen jeg har gjort noen gang! Kjente jeg  ble forbanna og har gitt beskjed om at jeg kommer til å advare andre å bestille der! 
Jeg handler mye på nett. Å da blir det jo ofte en del returer. Og dette var meget spesielt !

Gratis frakt og bytte
Vi tilbyr gratis frakt og bytte på bestillinger over 600 kr i hele Norge. Returnerer du hele eller deler av din bestilling og benytter returetiketten som fulgte med din bestilling, tilkommer det en returavgift på 79 kr. Returnerer du din bestilling til en Sapatos butikk er dette kostnadsfritt. Vi har egne fraktpriser til Svalbard og Jan Mayen.

Ett gratis bytte
Vi spanderer returfrakten hvis du ønsker å bytte til annen modell, farge eller størrelse. Du må selv legge inn en ny bestilling på det du ønsker å bytte til og registrere ditt bytte i vårt Retursenter. Dersom du har gjort dette vil du ikke bli belastet for returavgift. På bestillinger under 600 kr vil vanlig frakt beregnes på din nye bestilling.
 

Brukte du returlappen så kan du sende inn en Mail til kundeservice om du betalte for mye i retur😀

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex_rude skrev (51 minutter siden):

Jeg bestilte en bh av henne! Nettopp fordi jeg lenge har letet etter en bh uten spiler som holder ting på plass selv for oss med litt større bryster. 
 

Bh en virket i god kvalitet og veldig behagelig på, men størrelsene samsvarer jo overhode ikke med norske størrelser generelt. Ergo det er umulig å vite på forhånd din eksakte størrelse. 
 

Jeg måtte da sende i retur. Jeg kjøper alltid gjennom klarna og betaler ikke før jeg har varene i hendene. 
Må fikk jeg oppdatert faktura av klarna, å må betale 128 kr . I returavgift/frakt?!? Så bh en koster 399, jeg sitter uten bh men må betale 128 kr. Dyreste returen jeg har gjort noen gang! Kjente jeg  ble forbanna og har gitt beskjed om at jeg kommer til å advare andre å bestille der! 
Jeg handler mye på nett. Å da blir det jo ofte en del returer. Og dette var meget spesielt !

I veldig mange butikker må man seøv betale retur, sjekket du ikke det før du bestilte? Det bør stå på hjemmesiden

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alex_rude skrev (1 time siden):

Jeg bestilte en bh av henne! Nettopp fordi jeg lenge har letet etter en bh uten spiler som holder ting på plass selv for oss med litt større bryster. 
 

Bh en virket i god kvalitet og veldig behagelig på, men størrelsene samsvarer jo overhode ikke med norske størrelser generelt. Ergo det er umulig å vite på forhånd din eksakte størrelse. 
 

Jeg måtte da sende i retur. Jeg kjøper alltid gjennom klarna og betaler ikke før jeg har varene i hendene. 
Må fikk jeg oppdatert faktura av klarna, å må betale 128 kr . I returavgift/frakt?!? Så bh en koster 399, jeg sitter uten bh men må betale 128 kr. Dyreste returen jeg har gjort noen gang! Kjente jeg  ble forbanna og har gitt beskjed om at jeg kommer til å advare andre å bestille der! 
Jeg handler mye på nett. Å da blir det jo ofte en del returer. Og dette var meget spesielt !

Dyreste returen jeg har hørt om og jeg bestiller ekstremt mye pp nett

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1995m skrev (44 minutter siden):

Gratis frakt og bytte
Vi tilbyr gratis frakt og bytte på bestillinger over 600 kr i hele Norge. Returnerer du hele eller deler av din bestilling og benytter returetiketten som fulgte med din bestilling, tilkommer det en returavgift på 79 kr. Returnerer du din bestilling til en Sapatos butikk er dette kostnadsfritt. Vi har egne fraktpriser til Svalbard og Jan Mayen.

Ett gratis bytte
Vi spanderer returfrakten hvis du ønsker å bytte til annen modell, farge eller størrelse. Du må selv legge inn en ny bestilling på det du ønsker å bytte til og registrere ditt bytte i vårt Retursenter. Dersom du har gjort dette vil du ikke bli belastet for returavgift. På bestillinger under 600 kr vil vanlig frakt beregnes på din nye bestilling.
 

Brukte du returlappen så kan du sende inn en Mail til kundeservice om du betalte for mye i retur😀

Ja det gjorde jeg. Å jeg har allerede sendt Mail! 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orly skrev (7 minutter siden):

Dyreste returen jeg har hørt om og jeg bestiller ekstremt mye pp nett

Sant !😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1995m skrev (1 minutt siden):

Så hvorfor ble du forbanna?

Hva mener du? Ble forbanna og ER forbanna for jeg har fått regning på 128 kr😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alex_rude skrev (På 22.12.2021 den 16.47):

Jeg bestilte en bh av henne! Nettopp fordi jeg lenge har letet etter en bh uten spiler som holder ting på plass selv for oss med litt større bryster. 
 

Bh en virket i god kvalitet og veldig behagelig på, men størrelsene samsvarer jo overhode ikke med norske størrelser generelt. Ergo det er umulig å vite på forhånd din eksakte størrelse. 
 

Jeg måtte da sende i retur. Jeg kjøper alltid gjennom klarna og betaler ikke før jeg har varene i hendene. 
Må fikk jeg oppdatert faktura av klarna, å må betale 128 kr . I returavgift/frakt?!? Så bh en koster 399, jeg sitter uten bh men må betale 128 kr. Dyreste returen jeg har gjort noen gang! Kjente jeg  ble forbanna og har gitt beskjed om at jeg kommer til å advare andre å bestille der! 
Jeg handler mye på nett. Å da blir det jo ofte en del returer. Og dette var meget spesielt !

Er de for små i størrelsen? Stemmer ikke den størrelseguiden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Aidensfield said:

Er de for små i størrelsen? Stemmer ikke den størrelseguiden? 

Hun sier selv at de er veldig store. Jeg vet ikke om størrelsesguiden stemmer, men for min del måtte jeg gått ned 2 størrelser ut i fra guiden 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (På 22.12.2021 den 11.45):

Er faren utilgjengelig? Er sikker på at han hadde tatt seg av ungene om hun skulle operere. Eller er ikke de så gode venner at han ville gjort det?jo ? De skryter av godt samarbeid etc? Ja tenkte meg det

Tenkte deg hva da? I alle dager, nå drar du ting langt her... herlighet...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (14 timer siden):

Tenkte deg hva da? I alle dager, nå drar du ting langt her... herlighet...

Hvorfor det?fordi jeg regner med barna har en far som stiller opp? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...