Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Gjest adinterim
11 timer siden, anno1 skrev:

Hun prøvde hardt å nå opp som interiørblogger. Men hun fant en bedre metode, dessverre for barna. 

Dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.2.2020 den 9.02, BethD skrev:

Den der «kan du gjøre sånn og sånn kan du faktisk jobbe også» er så utrolig oppbrukt og lite opplyst, virkelig? Gidder dere som sier sånt opplyse dere selv litt om skjulte sykdommer? 

Word.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
På 19.2.2020 den 7.34, silikon123 skrev:

Word.

Word x2. Hun delte et bilde på det der nylig og jeg har lært så mye. Noen som så mensen videoen igår på storyen hennes? Jeg døde av latter 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, silikon123 skrev:

Word x2. Hun delte et bilde på det der nylig og jeg har lært så mye. Noen som så mensen videoen igår på storyen hennes? Jeg døde av latter 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Jaaa 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.5.2019 den 20.39, Anonym1990. skrev:

Synd at hun først er blitt uføre (?) -  hvis det er rett. For så og gå hjemme og bygge opp en konto på barnas bekostning og tjene tusenvis av kroner. Da kunne du også hatt en jobb, en ordentlig jobb, spør du meg. Snakk om og lure systemet. Det er jo nettopp slike tilfeller som gjør at uføre får et lys over seg som ikke er helt heldig. For ingen jobber jo så hardt og mye som influensere, som dem selv sier. Har jo aldri ferie dem stakkars.

Hun er ikke ufør. Hun tjener penger på reklame på Instagram 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WhiteSwan skrev:

Hun er ikke ufør. Hun tjener penger på reklame på Instagram 

Har hun ikke sagt før at hun er ufør da? Evt var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Chroma skrev:

Har hun ikke sagt før at hun er ufør da? Evt var. 

Hun har skrevet at hun var ufør før hun tjente penger på Instagram i 2019. Hvis hun en gang slutter med IG så kan hun fint klare å jobbe, for hun gjør mye iløpet av en dag.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, WhiteSwan skrev:

Hun har skrevet at hun var ufør før hun tjente penger på Instagram i 2019. Hvis hun en gang slutter med IG så kan hun fint klare å jobbe, for hun gjør mye iløpet av en dag.

Hun har tidligere nevnt at de dagene hun er i toppform lager hun mye av innholdet som hun bruker senere. Du er ikke rett person til å dømme om hun er i form nok til å ha en vanlig 8-16 jobb. Stor forskjell på å måtte prestere til gitte tidspunkt som arbeidstaker, enn å være egen sjef for når og hvor mye. ME er en skjult sykdom, så kun legen hennes og henne selv kan uttale seg om nettopp dette! 

• Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forkjemper for usynlig sykdom, absolutt, og man skal ikke dra alle over en kam.
Det eneste jeg kanskje ikke forstår er hvorfor hun eksponerer absolutt alt i huet og rævva, men ikke sykdommen sin.

Hun er ærlig om absolutt alt annet, men når det kommer til at hun faktisk er for dårlig til en vanlig jobb (vet hun var ufør), så har ingen noe med det.
Nei, ingen har noe med avføringen til ungene dine heller. Men her er vi...

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, duplexx skrev:

Jeg er forkjemper for usynlig sykdom, absolutt, og man skal ikke dra alle over en kam.
Det eneste jeg kanskje ikke forstår er hvorfor hun eksponerer absolutt alt i huet og rævva, men ikke sykdommen sin.

Hun er ærlig om absolutt alt annet, men når det kommer til at hun faktisk er for dårlig til en vanlig jobb (vet hun var ufør), så har ingen noe med det.
Nei, ingen har noe med avføringen til ungene dine heller. Men her er vi...

Det er vel kanskje engang sånn at den siden av seg selv er ikke noe hun ønsker å eksponere... Såklart,hvorfor ønsker hun å eksponere bæsjen til ungene sine er jo rart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, BethD skrev:

Det er vel kanskje engang sånn at den siden av seg selv er ikke noe hun ønsker å eksponere... Såklart,hvorfor ønsker hun å eksponere bæsjen til ungene sine er jo rart..

Jeg forstår godt at ingen har noe med sykdommen hennes, jeg har heller ikke proklamert på insta mellom toppturer at jeg har søkt ufør...
Men det er dobbeltmoral ute og går, blant disse «influencerne» jeg ikke forstår...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, så mye ståk og støy som det er på den dama, er det vanskelig å tro at hun har ME. Mulig hun har hatt det.. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ranunkelen skrev:

Altså, så mye ståk og støy som det er på den dama, er det vanskelig å tro at hun har ME. Mulig hun har hatt det.. 

Man blir vel ikke frisk fra ME 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, BethD skrev:

Man blir vel ikke frisk fra ME 

Jo, man kan absolutt det. Men det snakkes ikke mye om. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, adinterim skrev:

Nei, men kan bli feildiagnosert med det. 

Ja det kan være men nå har Sara fortalt at hun har fått samme diagnose av 3 forskjellige leger da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, duplexx skrev:

Jo, man kan absolutt det. Men det snakkes ikke mye om. 

Nei, ME er en kronisk sykdom. Man kan bli bedre og få et bedre liv når man lærer å leve med det. De som hevder de fikk ME og ble friske har aldri hatt ME, Vet at noen leger for lenge siden ga diagnosen når de ikke visste hva annet det kunne være, fordi det er så mange Ulike symptomer.  

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner egentlig ikke problemet. Dama var uføre pga en ME diagnose, nå er hun ikke uføre og jobber med Instagram.  Om sykdommen er bedre er vel det bare fint. Hvorfor spekulere på om hun fortsatt har ME eller ikke? Eller om dama noengang har hatt det? Hun ble syk som ganske ung og har vært gjennom mange utredninger. Så her må man kanskje stole på systemet, vi er ikke leger. Hun viser jo ikke alt selvom vi ser mye. Hun sa jo selv at hun ser på sine sosiale medier som en frihet på helse der hun ikke blandet inn sykdommen så mye. Må hun ha en vanlig jobb? Når hun selv mener hun har drømmejobben. Godt tjener hun sikkert og. Denne eksponeringen av barna er synd og jeg følger henne ikke for de. Men det er kuttet drastisk ned og jeg har sett hun har nevnt et par ganger at hun ønsker snakke mer om hvorfor (men ikke sett hun gjort det???) så håper det demper seg enda mer. Idag tar hun pause pga kritikk så regner med at hun leser her!

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...