J.. Skrevet 20. april 2023 #18401 Skrevet 20. april 2023 Sermina skrev (5 minutter siden): Akkurat på dette tror jeg er litt dødfødt fra start. Det finnes for mange etablerte merker på markedet allerede og det er begrenset hvor mange kopper og fat en baby trenger. Enig i dette. Men syns folk skal slutte å bruke ordet "dødfødt" om saker og ting. "Håpløst fra start" er feks en bedre formulering. 1 2
Gjest Kattedama Skrevet 20. april 2023 #18402 Skrevet 20. april 2023 (endret) Dropsen skrev (6 timer siden): Snuser hun mens hun ammer? Ref: instastory der hun er ute med venninner, så ligger det en snusboks attmed lommeboken hennes. Jeg håper ikke det. https://ammehjelpen.no/nikotin/ Når det gjelder skjult reklame: «17 prosent av de analyserte innleggene inneholdt skjult reklame. Det kan være når influenserne selv har på seg plagg fra egne kleskolleksjoner i videoene sine, uten å opplyse om det, eller produkter står i skjermbildet, med synlig logo, uten at videoene merkes med reklame.» https://sol.no/nyheter/bade-annonsorer-og-influensere-bor-ta-dette-pa-alvor/79002494 Endret 20. april 2023 av Lill :)
Hjertestein Skrevet 20. april 2023 #18403 Skrevet 20. april 2023 Annonymm97 skrev (1 time siden): Fikk dere med dere LM sin IG post i går? Venninnene kaller seg «Quinneguiden girlsa» Der fikk vi bekreftet, en gang for alle, at mange her har relasjon til Sara. Men det har jo man avslørt fler ganger. Og søsteren til LM ble busted å være her. Hun viste ikke hvem Sara var, men tabbet seg ut ved å poste bilde av seg selv fra IG hennes. Hun forsvant fort. Man ser det går igjen. Når de blir busted her, så plutselig forsvinner brukeren og nye kommer inn. Kult av yummymommy og FruJ og i hvert fall være ærlig om at de er på KG. Blir for barnslig dette her som Sara og co driver med. 19 7
supermamz Skrevet 20. april 2023 #18404 Skrevet 20. april 2023 Dropsen skrev (3 timer siden): Snuser hun mens hun ammer? Ref: instastory der hun er ute med venninner, så ligger det en snusboks attmed lommeboken hennes. Ser slik ut ja. Spurte om det samme i fjor når moren kommenterte når de ble filmet at hun måtte spytte ut snusen eller noe slikt. (om jeg husker riktig) Var iallefall noe med snus. Å på hytteturen deres ligger det en snusboks med en hvit snus oppå når V sier "så vakker du er" eller noe sånn😅 Iallefall rart at noen av venninnene legger snusboksen sin ved siden av Sara sine solbriller🙈 7 2
supermamz Skrevet 20. april 2023 #18405 Skrevet 20. april 2023 Hjertestein skrev (23 minutter siden): Men det har jo man avslørt fler ganger. Og søsteren til LM ble busted å være her. Hun viste ikke hvem Sara var, men tabbet seg ut ved å poste bilde av seg selv fra IG hennes. Hun forsvant fort. Man ser det går igjen. Når de blir busted her, så plutselig forsvinner brukeren og nye kommer inn. Kult av yummymommy og FruJ og i hvert fall være ærlig om at de er på KG. Blir for barnslig dette her som Sara og co driver med. Enig🙈 Hadde jeg vært influenser og hatt egen tråd her inne så har jeg laget med profil med navnet mitt og heller kranglet på alt jeg er uenig i🤣👌 Så respekt til de som faktisk gjør det enn å bruke falske brukere og late som ingenting. 17 6
Sharpa VinterBerg Skrevet 20. april 2023 #18406 Skrevet 20. april 2023 (endret) supermamz skrev (2 timer siden): Enig🙈 Hadde jeg vært influenser og hatt egen tråd her inne så har jeg laget med profil med navnet mitt og heller kranglet på alt jeg er uenig i🤣👌 Så respekt til de som faktisk gjør det enn å bruke falske brukere og late som ingenting. Det er jo bare pinlig å utvise så dårlig forretningsskikk i salgskanalene. Om en må ha en gjeng på kg til å forsvare det som foregår i salgskanalene, burde det vel ringe noen bjeller hos Sara As? Endret 20. april 2023 av Sharpa VinterBerg 8 3
Gasellen Skrevet 20. april 2023 #18407 Skrevet 20. april 2023 Sharpa VinterBerg skrev (7 minutter siden): Det er jo bare pinlig å utvise dårlig så forretningsskikk i salgskanalene. Om en må ha en gjeng på kg til å forsvare det som foregår i salgskanalene, burde det vel ringe noen bjeller hos Sara As? Det har aldri ringt og kommer aldri til å ringe en eneste bjelle i det AS'et der. 7 2
Sharpa VinterBerg Skrevet 20. april 2023 #18408 Skrevet 20. april 2023 Gasellen skrev (3 minutter siden): Det har aldri ringt og kommer aldri til å ringe en eneste bjelle i det AS'et der. Det stemmer nok sikkert. Men kanskje andre sine bjeller begynner å ringe når de ser at Sara As = juks og fanteri? 3
Gjest Sprite Skrevet 20. april 2023 #18409 Skrevet 20. april 2023 Sharpa VinterBerg skrev (27 minutter siden): Det stemmer nok sikkert. Men kanskje andre sine bjeller begynner å ringe når de ser at Sara As = juks og fanteri? Åpenbart ikke enda iallefall
elskersommer Skrevet 20. april 2023 #18410 Skrevet 20. april 2023 Hun gjør jo ikke annet enn og klage om dagen.. klager på at den lille ikke sover. Klager på at hun ikke får jobbet Å nå må mir og far komme neste uke slik at hun kommer ovenpå med jobb og rydding av hus. Fordi det ser ikke ut der. Der er liksom en grunn til at Norge har permisjon. Alt går foran hus og barn 14 4
Gjest Kattedama Skrevet 20. april 2023 #18411 Skrevet 20. april 2023 (endret) Jeg har følgende spørsmål om disse «magiske» trusene. Kan Careless dokumentere at Tencel er fantastisk mot soppinfeksjon? Og når hun skriver at stoffet er bærekraftig, kan Careless dokumentere at produksjonen av akkurat denne produksjonen er fra en bærekraftig produksjonslinje? Hvis ikke dette kan dokumenteres så vil jeg anbefale å kontakte forbrukertilsynet, da vi har veldige strenge regler for markedsføring i Norge. Og denne måten å markedsføre på, tviler jeg på er innafor. Endret 20. april 2023 av Lill :)
Sharpa VinterBerg Skrevet 20. april 2023 #18412 Skrevet 20. april 2023 Sprite skrev (53 minutter siden): Åpenbart ikke enda iallefall Nei, ikke enda. 1
elskersommer Skrevet 20. april 2023 #18413 Skrevet 20. april 2023 Så det var noen som spurte Benedicte haugaard om hvilken amme bh hun syntes var best.. Careless var penest men når det gjaldt natt og comfort så var 2 pk fra KappAhl best. Så det var jo ikke all verden av skryt 16 5
Bibbi_ Skrevet 20. april 2023 #18414 Skrevet 20. april 2023 Lill skrev (31 minutter siden): Jeg har følgende spørsmål om disse «magiske» trusene. Kan Careless dokumentere at Tencel er fantastisk mot soppinfeksjon? Og når hun skriver at stoffet er bærekraftig, kan Careless dokumentere at produksjonen av akkurat denne produksjonen er fra en bærekraftig produksjonslinje? Hvis ikke dette kan dokumenteres så vil jeg anbefale å kontakte forbrukertilsynet, da vi har veldige strenge regler for markedsføring i Norge. Og denne måten å markedsføre på, tviler jeg på er innafor. Altså, de påstod at kjolene til Amicas var bærekraftig. Det var de ikke. For trur damene ikke helt hva det ville si at noe er bærekraftig. Men kjolene kom i pappesker vel, så litt miljøbevisste er de jo da 😂 11
Gjest Kattedama Skrevet 20. april 2023 #18415 Skrevet 20. april 2023 (endret) Bibbi_ skrev (2 timer siden): Altså, de påstod at kjolene til Amicas var bærekraftig. Det var de ikke. For trur damene ikke helt hva det ville si at noe er bærekraftig. Men kjolene kom i pappesker vel, så litt miljøbevisste er de jo da 😂 Dette kan oppfattes som villedende markedsføring og er ikke lovlig i henhold til markedsføringsloven. Det gjelder også måten SE også omtaler Careless undertøyet på. Endret 20. april 2023 av Lill :)
Sharpa VinterBerg Skrevet 20. april 2023 #18416 Skrevet 20. april 2023 Lill skrev (16 minutter siden): Dette er villedende markedsføring og er ikke lovlig i henhold til markedsføringsloven. Slik SE også omtaler Careless undertøyet. Nei, det er ikke lov i henhold til lovverket. Lovbrudd og løgner samt eksponering av mindreårige. Det blir ikke mer shady enn det. 5
Gjest Vinterferie Skrevet 20. april 2023 #18417 Skrevet 20. april 2023 11 hours ago, Fru G said: Hun bruker vel ikke mye på markedsføring. Hun flyr jo rundt i disse sekkene hele året. Hun må jo ha en bra avanse siden hun dro inn 7 mill i fjor. Ja, er klar over at det også inneholder samarbeid. Jeg synes det er rart disse kjolene selger i det hele tatt. Spesielt når vi vet hvordan hun driver denne butikken. Hvor får du tallet 7 millioner i fra? 🤔 Omsettingen var større og Sara Emilies inntekt var mindre. Kan du vise til en kilde?
Gjest Fru G Skrevet 20. april 2023 #18418 Skrevet 20. april 2023 Vinterferie skrev (20 minutter siden): Hvor får du tallet 7 millioner i fra? 🤔 Omsettingen var større og Sara Emilies inntekt var mindre. Kan du vise til en kilde? 7 mill er FEIL, beklager det, men jeg forvekslet med en annen. Influencer Sara Emilie Tandberg dro inn nesten fem millioner Influencer Sara Emilie Tandberg (29) tok ut 2,9 millioner i utbytte etter toppår.
Gjest Vinterferie Skrevet 20. april 2023 #18419 Skrevet 20. april 2023 14 minutter siden, Fru G said: 7 mill er FEIL, beklager det, men jeg forvekslet med en annen. Influencer Sara Emilie Tandberg dro inn nesten fem millioner Influencer Sara Emilie Tandberg (29) tok ut 2,9 millioner i utbytte etter toppår. Men det er snakk om omsetting. Har du lest artikkelen? Saraaemiliee As hadde en omsetting på 4,8 mill i 2021. Sara Emilie tok ut 3,2 mill.
Gjest Fru G Skrevet 20. april 2023 #18420 Skrevet 20. april 2023 Vinterferie skrev (3 minutter siden): Men det er snakk om omsetting. Har du lest artikkelen? Saraaemiliee As hadde en omsetting på 4,8 mill i 2021. Sara Emilie tok ut 3,2 mill. Nei, jeg har ikke lest hele artikkelen. Hun tjener mye på å selge ræl og villede med bærekraft og løgn. Det var i grunn mitt budskap.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå