Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Careles kjoler er 100% polyester og selges for 1000,- . Får like kjoler i kjedebutikker til halve prisen. Folket vil bedras. Hva var det med trustpilot og SE? Ikke fått med meg. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Fru G skrev (13 minutter siden):

Careles kjoler er 100% polyester og selges for 1000,- . Får like kjoler i kjedebutikker til halve prisen. Folket vil bedras. Hva var det med trustpilot og SE? Ikke fått med meg. 

Hun byttet navn på brukeren sin på Trustpilot og skrev masse positive kommenterer hos Careless og utga seg for å være en betalende kunde. Hun ble avslørt da hun tidligere hadde hatt bruker i sitt eget navn og de hun hadde lagt igjen kommentar hos hadde svart med «Takk for din tilbakemelding Sara!».. Navnet hun byttet til var også tilnærmet likt navnet til eksen til samboeren hennes 🤡

Endret av LinnHenrikke
  • Liker 17
  • Nyttig 14
Skrevet
Fru G skrev (9 timer siden):

Er jo mange som skal ha betalt for å selge disse kjolene. 

Skrevet

Careles kjoler er 100% polyester 

Det var vel det fabrikken hadde på linja når hun bestilte 🤣

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg synes det ikke er så ekstremt dyrt. Jeg jobber i bransjen og når du er et lite merke så er produksjonskostnadene mye høyere enn kjedene. Jeg tipper at produksjonskostanade de betaler pr kjole er rundt 200kr (neppe under 150k). Så kommer frakt, toll og moms oppå der igjen så da er vi oppe på rundt 550kr (moms 25% av 1000 + 10%toll+ flyfrakt). Det er også mange små kostnader som blir høye når alt legges i sammen. Jeg tipper at overskuddet er ca 400kr pr kjole og dette skal dekke lønn, markedsføring, drifting av butikk osv. Det koster også mye å få laget samples, som igjen må taes fra overskuddet når ting setter i produksjon. Det er virkelig ikke så dyrt.

Endret av Sermina
  • Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Snuser hun mens hun ammer? Ref: instastory der hun er ute med venninner, så ligger det en snusboks attmed lommeboken hennes.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Dropsen skrev (4 minutter siden):

Snuser hun mens hun ammer? Ref: instastory der hun er ute med venninner, så ligger det en snusboks attmed lommeboken hennes.

Jeg tror faktisk aldri jeg har sett Sara snuse, og jeg snuser selv - så kjenner igjen ei snusleppe. Kan det være at det sitter noen på siden hennes? En av de andre jentene som kanskje flyttet seg over på den andre siden for film/bilde? 🤷🏽‍♀️ 

Uansett, kan hende det er hennes, aner ikke, men aldri lagt spesielt merke til at hun har snus i.

• Liker 2
Gjest Maggidada
Skrevet
johma92 skrev (8 minutter siden):

Jeg tror faktisk aldri jeg har sett Sara snuse, og jeg snuser selv - så kjenner igjen ei snusleppe. Kan det være at det sitter noen på siden hennes? En av de andre jentene som kanskje flyttet seg over på den andre siden for film/bilde? 🤷🏽‍♀️ 

Uansett, kan hende det er hennes, aner ikke, men aldri lagt spesielt merke til at hun har snus i.

Der hun sier «litt av en ert»; så ser det ut som hun har en snus under leppa 😅

Skrevet
9 minutter siden, Maggidada said:

Der hun sier «litt av en ert»; så ser det ut som hun har en snus under leppa 😅

Du ser jo også at hun «klemmer den opp i leppa» i starten av den snutten også. Og det sitter ingen andre enn henne på den siden. 

• Nyttig 8
Skrevet
johma92 skrev (25 minutter siden):

Hun snuser i Bloggerne..

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
J.. skrev (7 minutter siden):

Hun snuser i Bloggerne..

Ah, okei! Det visst jeg ikke, jeg har ikke sett de siste sesongene av bloggerne 😁

Skrevet

Lurer på om Sara har tenkt på at navnet på bedriften, som skal bety care less=bry deg mindre, skrives i alle kanaler som careless, som betyr noe helt annet?

• Liker 6
Skrevet
LinnHenrikke skrev (10 timer siden):

Hun byttet navn på brukeren sin på Trustpilot og skrev masse positive kommenterer hos Careless og utga seg for å være en betalende kunde. Hun ble avslørt da hun tidligere hadde hatt bruker i sitt eget navn og de hun hadde lagt igjen kommentar hos hadde svart med «Takk for din tilbakemelding Sara!».. Navnet hun byttet til var også tilnærmet likt navnet til eksen til samboeren hennes 🤡

Herregud. Dette blir jo bare verre og verre. Har hun kommentert dette da? Hun har jo en tendens til å sitte stille i båten til det blåser over. 

Skrevet
Sermina skrev (1 time siden):

Jeg synes det ikke er så ekstremt dyrt. Jeg jobber i bransjen og når du er et lite merke så er produksjonskostnadene mye høyere enn kjedene. Jeg tipper at produksjonskostanade de betaler pr kjole er rundt 200kr (neppe under 150k). Så kommer frakt, toll og moms oppå der igjen så da er vi oppe på rundt 550kr (moms 25% av 1000 + 10%toll+ flyfrakt). Det er også mange små kostnader som blir høye når alt legges i sammen. Jeg tipper at overskuddet er ca 400kr pr kjole og dette skal dekke lønn, markedsføring, drifting av butikk osv. Det koster også mye å få laget samples, som igjen må taes fra overskuddet når ting setter i produksjon. Det er virkelig ikke så dyrt.

Hun bruker vel ikke mye på markedsføring. Hun flyr jo rundt i disse sekkene hele året. Hun må jo ha en bra avanse siden hun dro inn 7 mill i fjor. Ja, er klar over at det også inneholder samarbeid. Jeg synes det er rart disse kjolene selger i det hele tatt. Spesielt når vi vet hvordan hun driver denne butikken. 

Gjest Annonymm97
Skrevet

Fikk dere med dere LM sin IG post i går? Venninnene kaller seg «Quinneguiden girlsa»

Der fikk vi bekreftet, en gang for alle, at mange her har relasjon til Sara. 

Skrevet
Sermina skrev (20 timer siden):

Gjør de det? For jeg har ikke sett stingtruser på stranda i Norge (da mener jeg med tynn strek som går inn i rumpa) på årevis.

Var på stranda i Oslo, stavanger,skien og rundt om i Sverige, Danmark i fjord. Var helt vanlig å se string bikini truse på 15- 25 år gamle jenter, blandt annet på 2 av mine døtre i den alderen. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Fru G skrev (25 minutter siden):

Hun bruker vel ikke mye på markedsføring. Hun flyr jo rundt i disse sekkene hele året. Hun må jo ha en bra avanse siden hun dro inn 7 mill i fjor. Ja, er klar over at det også inneholder samarbeid. Jeg synes det er rart disse kjolene selger i det hele tatt. Spesielt når vi vet hvordan hun driver denne butikken. 

Hun bruker nok ikke så mye på markedsføring, men kostnadene ellers er det samme. Nå har jeg ikke sett regnskapet hennes, men det er ikke uvanlig at en butikk har 4millioner i omsetning, mens eieren klarer knapt å ta ut 300k i lønn. Nå vet jeg ikke om tallet du sa var omsettning eller lønn, men er det omsettning så sier det ingenting om hva hun faktisk sitter igjen med til slutt. Det er enorme kostnader i denne bransen mange ikke ser. Nå starter hun pop opp butikk i Oslo og det koster sikkert 1 million selv om det er kort tid den er åpen.

Endret av Sermina
  • Nyttig 2
Skrevet
Sermina skrev (4 minutter siden):

Hun bruker nok ikke så mye på markedsføring, men kostnadene ellers er det samme. Nå har jeg ikke sett regnskapet hennes, men det er ikke uvanlig at en butikk har 4millioner i omsetning, mens eieren klarer knapt å ta ut 300k i lønn. Nå vet jeg ikke om tallet du sa var omsettning eller lønn, men er det omsettning så sier det ingenting om hva hun faktisk sitter igjen med til slutt. Det er enorme kostnader i denne bransen mange ikke ser. Nå starter hun pop opp butikk i Oslo og det koster sikkert 1 million bare det selv om det er kort tid den er åpen.

Det står oppført som inntekt, så kommer skatt i tillegg selvfølgelig. Når en ser på forbruket hennes så tjener hun veldig godt. Tror nok hun ikke er av dem som tar ut 300 000 i lønn… Ny Tesla på vei, kjøpt ny leilighet som hun leier ut og et hus til 11 mill. Vel og bra det, men det er løgner og bedrag jeg er kritisk til. I tillegg til å eksponere barns gjøren og laden. 

Skrevet

Merkelig lite og høre om oppstarten på salabim på tirsdag? Har det ikke solgt slik hun trodde?

• Liker 13
Skrevet
elskersommer skrev (12 minutter siden):

Merkelig lite og høre om oppstarten på salabim på tirsdag? Har det ikke solgt slik hun trodde?

Akkurat på dette tror jeg er litt dødfødt fra start. Det finnes for mange etablerte merker på markedet allerede og det er begrenset hvor mange kopper og fat en baby trenger.

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...