Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lill :) skrev (2 minutter siden):

Det jeg vil er at influensere inkludert SE, skal følge de lover og regler som gjelder merking av reklame. At de slutter å bruke mindreårige i reklame, at de slutter å lyve om at de ikke kjøper følgere og slutte med villedende markedsføring. Som foreks, at truser hjelper på et medisinsk problem. 

Akkurat dette. Det er bare det vi vil. Hadde hun ikke holdt på som hun gjør så hadde ikke vi reagert som vi gjør. 

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
tussmusa skrev (6 minutter siden):

Dere kritikere, hva vil dere egentlig, at SE skal slutte som influenser? Seriøst spørsmål.

Jeg håper hun og mange andre bare kan være ærlige. Si feks "ja jeg har reklame på for da tjener jeg mer penger". Eller svare på spørsmål ang kopiering, fabrikk, bærekraft. Ikke være frekk i svar, som feks offentlig på Instagram, privatmelding til andre bedrifter og andre offentlige personer. Kunne ønsket dobbelt moralen om feks utsende, Sara skal liksom fremme det naturlige, men har allikevel Botox, redigerer bilder, falsk hår, silikon som hun kunne fjernet for lengst, stoppe poste bilder av seg der hun gjør seg slankere, bilder andre tar av hun er hun vesentlig større enn det hun poster (og nei det er ikke negativt å være stor, sier at hun skjuler den sanne kroppen for å fremstå slankere). Hun kunne beklager offentlig at hun postet navn på kunder offentlig, hvor navn, adresse, tlfnr++ ble vist for flere hundre tusener mennesker. 

Sikkert masse mer😅

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet
litenstjerne skrev (1 minutt siden):

Akkurat dette. Det er bare det vi vil. Hadde hun ikke holdt på som hun gjør så hadde ikke vi reagert som vi gjør. 

Denne tråden hadde ikke vært så lang om Tandberg forholdt seg til lovverket, ikke eksponerte mindreårige og ikke fortalt så mange skrøner i salgskanalene sine. Dama er en løgner og en juksemaker. Quinneguiden girlsa hjalp heller ikke noe særlig.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Kaisamaia skrev (21 timer siden):

Fordi barnet kun er 8 uker? . 💓Men jeg sier ikke hun skulle hatt de med heller, jeg spør om hun har sagt noe om vurderingen hun har gjort. 

Syns også det var fryktelig tidlig og forlate en så liten baby. Helt greit om det var 1 kveld, men 3 kvelder samme uken.

• Liker 5
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Måne, admin.

Skrevet
tussmusa skrev (15 minutter siden):

Dere kritikere, hva vil dere egentlig, at SE skal slutte som influenser? Seriøst spørsmål.

Dere kritikere? Vi kritiserer ikke for å kritisere.  Det beste hadde vært om det ikke var noe å kritisere. Løgn om bærekraft, skrive falskt på trustpilot, kjøpe følgere, eksponere barn, offentliggjøre navn og adresse på kunder, stjele andres merkenavn, kopiere for så å påstå det er hennes design, quinneguiden girls 🤣😂

Skrevet
tussmusa skrev (26 minutter siden):

At hun skal være ærlig i det minste...

• Liker 8
Skrevet
supermamz skrev (1 time siden):

Syns også det var fryktelig tidlig og forlate en så liten baby. Helt greit om det var 1 kveld, men 3 kvelder samme uken.

Barnet har da en far også? 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Gjest Vinterferie
Skrevet
9 minutter siden, mumrikk1 said:

Barnet har da en far også? 

Ingen hadde reagert om far var borte 3 kvelder på en uke. Hvorfor er det forskjell på mor og far? 🤷‍♀️

Skrevet
supermamz skrev (2 timer siden):

Ingen som har reagert på at Benedicte haugaard deo fra baby samme kveld.. hun drakk også alkohol den kvelden og ammer når hun kom tilbake til babyen. Ingen som har sagt err ord om dette 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Vinterferie skrev (1 time siden):

Ingen hadde reagert om far var borte 3 kvelder på en uke. Hvorfor er det forskjell på mor og far? 🤷‍♀️

Hvordan vet du at ingen hadde reagert? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (48 minutter siden):

Ingen som har reagert på at Benedicte haugaard deo fra baby samme kveld.. hun drakk også alkohol den kvelden og ammer når hun kom tilbake til babyen. Ingen som har sagt err ord om dette 

Det skal vel i såfall ikke skrives på denne tråden. Jeg tenker at om SE er borte tre kvelder så er det ikke noe å kritisere. Det er nok ellers å ta av. 

Skrevet
Fru G skrev (1 time siden):

Det skal vel i såfall ikke skrives på denne tråden. Jeg tenker at om SE er borte tre kvelder så er det ikke noe å kritisere. Det er nok ellers å ta av. 

Jeg er enig med deg.. baby klarer seg helt fint med far. Er kun snakk om få timer

• Liker 3
Skrevet
elskersommer skrev (8 timer siden):

Hun har da ikke vært borte flere kvelder? Så nå ut som hun tok med seg mannen og babyen inn til oslo. (vet ikke hvor hun bor) Hadde reagert like mye hvis hun hadde dratt ut flere ganger samme uken med en liten hjemme. Gjelder forsåvidt alle som ikke er influensere også 😊

• Liker 2
Skrevet
supermamz skrev (41 minutter siden):

Hun har da ikke vært borte flere kvelder? Så nå ut som hun tok med seg mannen og babyen inn til oslo. (vet ikke hvor hun bor) Hadde reagert like mye hvis hun hadde dratt ut flere ganger samme uken med en liten hjemme. Gjelder forsåvidt alle som ikke er influensere også 😊

Hvorfor? Hva har det egentlig å si når babyen er med en av sine omsorgspersoner og har det fint? 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
HelloMindy skrev (2 timer siden):

Hvorfor? Hva har det egentlig å si når babyen er med en av sine omsorgspersoner og har det fint? 

Jeg skjønner ikke dette jeg heller. Det er ett hav av ting man kan kritisere SE for men det at faktisk far har babyen noen timer 3 kvelder på en uke er ikke en av de tingene

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet

Det hun deler nå med at hun sitter isolert i Nittedal.. men så er det bare 10 minutter unna der hun egentlig vil bo?

Hva er greia🤪

Når hun snakkern høres det ut som hun er 7 timer unna familie og venner, så er det bare 10 min i virkeligheten?

• Liker 21
  • Nyttig 7
Skrevet
kims2000 skrev (1 minutt siden):

Det hun deler nå med at hun sitter isolert i Nittedal.. men så er det bare 10 minutter unna der hun egentlig vil bo?

Hva er greia🤪

Når hun snakkern høres det ut som hun er 7 timer unna familie og venner, så er det bare 10 min i virkeligheten?

Innhold.

• Liker 7
Gjest Vinterferie
Skrevet
15 hours ago, Orly said:

Hvordan vet du at ingen hadde reagert? 

Det har ikke vært en eneste klage her inne på at far går på jobb eller har vært ute og luftet seg en kveld. 

Gjest Kattedama
Skrevet
kims2000 skrev (43 minutter siden):

Hva er greia🤪

Generere inntekt gjennom reklame på Snapchat. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...