Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anbefalte innlegg

Gjest Malya
Skrevet
Bibbi_ skrev (4 minutter siden):

Hun skylder på barna? Å rydde etter to barn er som å måke mens det snør?? Dette her er da overhodet ikke barna sitt rot! Å det rotet her har ikke kommet de siste dagene... Blir helt stum jeg. Rene klær på gulvet? På et møkkete gulv? Det flyter jo overalt.

Å de som kommenterer at det er så fint å se at ikke alle har det strøkent...altså?! Det er stor forskjell å ha det jæ.... rotete og møkkete og ha litt rot her og der. At noen virkelig roser henne med at hun har det så jæ.... og heller prioriterer babyen?! Hallo? Jeg skjønner ikke det jeg. Jeg synes det bare er ekkelt! 

Følte ammeputen viste oss hvordan hygienen er i det huset. De aller fleste sørger for at en nyfødt baby har det rent rundt seg. Har sett flere ganger at babyteppet ligger på gulvet. For så å være rundt L like etter. Hun er rett og slett uhygenisk. Tenk å gå hjemme hver dag og ha det slik rundt seg. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bibbi_ skrev (8 minutter siden):

Hun skylder på barna? Å rydde etter to barn er som å måke mens det snør?? Dette her er da overhodet ikke barna sitt rot! Å det rotet her har ikke kommet de siste dagene... Blir helt stum jeg. Rene klær på gulvet? På et møkkete gulv? Det flyter jo overalt.

Å de som kommenterer at det er så fint å se at ikke alle har det strøkent...altså?! Det er stor forskjell å ha det jæ.... rotete og møkkete og ha litt rot her og der. At noen virkelig roser henne med at hun har det så jæ.... og heller prioriterer babyen?! Hallo? Jeg skjønner ikke det jeg. Jeg synes det bare er ekkelt! 

Holder med alle som sier at det der ikke er et normalt rotete hus.Det er ille!!! Barna har hun annenhver uke, og sendte de bort i helga..man klarer å rydde om man er syk og man klarer å rydde om man er på jobb og man klarer å rydde om man har en baby. Jeg hadde ikke orka å bo i det skitne rotehølet der🤢

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet
Bibbi_ skrev (10 minutter siden):

Ironien i å ta imot skryt for å sette til side husarbeid for å prioritere barn/mann..

2/3 barn var sendt vekk,mannen på jobb og babyen skal jo helst sove døgne rundt så hun selv kan sitte på mobilen å jobbe..

Bunner jo i latskap,ikke fordi hun har prioritert barna.

• Liker 10
  • Nyttig 9
Skrevet

Det som overrasket meg mest var følelsen jeg fikk av at hun la litt skylden over på barna. Bare nei, dette handler om å ta seg sammen og prioritere. 

• Liker 13
  • Nyttig 5
Skrevet

SE tror rot og møkk er sjarmerende - hihi. Nei, dette er jo bare nasty!  
SE prioriterer å sminke og style seg selv, men det hjelper altså ikke å se sminket og pen ut når realiteten viser at hun har lav boevne og er en gris. Herregud, at folk orker å leve sånn! 
Og om få måneder skal en baby krabbe rundt i det der 🤢

• Liker 7
  • Nyttig 13
Skrevet (endret)

Alt den tiden hun bruker på å sminke seg og Snapchat kunne hun bruke på å rydde etter seg . Hun aldri vasket  gulvet , støvsuger ikke selv heller.

Hun er lat, og har ingen standarder. Hun er som ei veninne man gå på besøk og bytte sokker rett etter på. 

Hun er ikke renslig ..

Endret av Xyz2022
  • Liker 9
  • Nyttig 14
Gjest LudaLi
Skrevet
Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Det kan da umulig være ungene som har rotet alt det der?!! 

Fint å ha noen å legge skylden på. Hun eier ikke skam og gangsyn i det hele tatt. Hun finnes ikke sjarmerende oppi det møkkete rothuset sitt

Skrevet
Ejliis skrev (2 timer siden):

Forstår heller ikke at de orker å bo sånn! Det fine huset også lar de det bare flyte over av ting. Har også 3 barn hele tiden og en av de har kolikk, men aldri i verden om det blir sånn her hjemme. Snakk om overflod av ting. 

Er derfor jeg skrev at hadde stuegulvet vært full av legoklosser og dukker så ville jeg skjønt det. Men det var det ikke så det er nok på rommet til de små. Det som fløyt der har de to voksne sørget for.. å jeg tenker at eldste sønn er vel nå i alder hvor han kan lære at etter mat så settes ting i vasken eller inn i maskinen😊 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er klart at det krever en innsats å holde et hjem i orden, men her virker det som at det ikke finnes rutiner. Å fylle ting over i kurver og skuffer er ikke å rydde. 

Her er noen tips for å unngå rot, og de skal du få av meg, Sara: 

- Rydd opp ting med en gang. Rydd opp etter middag før du gjør noe annet f.eks. Heng opp klær med en gang. Vask over vask etter tannpuss og stell, det tar 15 sekunder. 

- Fast plass på ting. Alt må ha fast plass. 

- Kvitt deg med ting du ikke behøver. Ting = rot. 

-Lær barna å ta ansvar for sine ting,  gi de faste oppgaver tilpasset deres alder. 

Jeg personlig bryr meg ikke om hvordan folk har det, men å bo i det kaoset der må være ekstremt slitsomt. Hjemme skal jo være den beste plassen å være. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Lurer om hun tenker på hvordan det ser ut når barna har med venner hjem? Eller om hun selv drar gjester inn i det rotet der? Jeg hadde jo svimt av hadde jeg kommet på besøk til noen å det så slik ut.

• Liker 8
Skrevet

Har jobbet i hjemmesykepleien i mange år, har derfor sett mye lugubre hjem. Men dette er faktisk det værste jeg har sett!! 🤮🤮🤮 Hvordan klarer folk å rote såå mye??! Det virker som de har gått inn for å rasere hele huset! 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Firling skrev (1 minutt siden):

Har jobbet i hjemmesykepleien i mange år, har derfor sett mye lugubre hjem. Men dette er faktisk det værste jeg har sett!! 🤮🤮🤮 Hvordan klarer folk å rote såå mye??! Det virker som de har gått inn for å rasere hele huset! 

Jeg må igjen stille spørsmålet; På hvilke områder er SE en påvirker for noe? Hun er en så kalt livsstilsinfluencer, men hvilken livsstil er det hun fronter? Realiteten er at hun er en levende reklameplakat for alskens unyttige ting man ikke trenger. 

• Liker 5
  • Nyttig 8
Gjest Sprite
Skrevet
J.. skrev (3 timer siden):

Ut ifra hennes SoMe virker han jo som samme slabbedasken som henne selv.

Hun sier han ikke ryddet i helgen fordi han jobbet én dag?

Jaha,så da kan man ikke brette klær eller gå med søppel,feks?

Flaut.

Lurer på hvordan jeg klarer meg med 2 unger,100% jobb og ingen avlastning…..må være en superhelt jeg siden jeg klarer å holde hjemmet ryddig og fritt for rot. 

Åja, nei bare et vanlig menneske der altså! Utrolig at hun viser alt dette. 

Gjest Heartgirl
Skrevet
Xyz2022 skrev (2 timer siden):

Alt den tiden hun bruker på å sminke seg og Snapchat kunne hun bruke på å rydde etter seg . Hun aldri vasket  gulvet , støvsuger ikke selv heller.

Hun er lat, og har ingen standarder. Hun er som ei veninne man gå på besøk og bytte sokker rett etter på. 

Hun er ikke renslig ..

Slike kommentarer er et eksempel på det jeg mener er personkritikk og ikke bedriften.... 

Jeg blir helt matt at alt SE gjør blir hakket  på. Fint at vi er 100% perfekte selv 😊

Skrevet
Heartgirl skrev (12 minutter siden):

Slike kommentarer er et eksempel på det jeg mener er personkritikk og ikke bedriften.... 

Jeg blir helt matt at alt SE gjør blir hakket  på. Fint at vi er 100% perfekte selv 😊

Så fint at SE gjør dette med vilje og tjener penger på det.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Heartgirl skrev (22 minutter siden):

Det er jobben hennes og hun deler at hun åpenbart ikke synes renhold og hygiene er noe å drive på med. Om en er så lite bevisst på hva som ikke bør deles, er det gjerne på tide. Å dokumentere at en bor i en svinesti er bare flau oppførsel. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Snublefot62 skrev (5 timer siden):

Ironisk nok tipper jeg hun har det for rotete for vaskehjelp…

Haha, bra sagt 😂😂🤣. Så enig med deg 😁

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Fru G
Skrevet
Bibbi_ skrev (4 timer siden):

Lurer om hun tenker på hvordan det ser ut når barna har med venner hjem? Eller om hun selv drar gjester inn i det rotet der? Jeg hadde jo svimt av hadde jeg kommet på besøk til noen å det så slik ut.

Kanskje det er derfor eventuelle gjester må gjøre avtale før de dukker opp. Litt av noen holdninger hun lærer barna sine. Foreldre kan jo sette av fem minutter på kvelden å rydde opp sammen med barna. Dessuten, som flere har påpekt her er ikke dette bare barnas rot. Jeg har lyst til å diagnostisere henne, men gjør det ikke. Les: fittekjærringer😅🙈

Skrevet

Lurer på om hun selv ser sammenhengen i skittent hus + alltid syk,for det er jo en sammenheng.

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet

1. Har ingen influensere hørt om madrassbeskytter? Herlig å amme i senga, og søle litt, når det går rett igjennom lakenet og på overmadrassen..

Er det ikke normalt å ha madrassbeskytter på senga? 

2. Man setter ikke skitne esker og div oppi senga..? 

3. Hadde jeg vært henne, hadde jeg i det minste skaffet meg vaskehjelp. Barnet skal snart ligge, krabbe osv på det skitne gulvet. 

4. Det er ikke barnas rot som er problemet, det er saras. Hun bør kvitte seg med minst halvparten av klærne sine, så er allerede mye av problemet ute av verden. 

• Liker 16
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...