Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Gjest Fru G
Skrevet
Heartgirl skrev (2 timer siden):

Slike kommentarer er et eksempel på det jeg mener er personkritikk og ikke bedriften.... 

Jeg blir helt matt at alt SE gjør blir hakket  på. Fint at vi er 100% perfekte selv 😊

Helt umulig å skille bedrift fra Sara. Hun delere ukritisk og det hun deler kommenteres her. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Fru G
Skrevet
Ranunkelen skrev (5 minutter siden):

1. Har ingen influensere hørt om madrassbeskytter? Herlig å amme i senga, og søle litt, når det går rett igjennom lakenet og på overmadrassen..

Er det ikke normalt å ha madrassbeskytter på senga? 

2. Man setter ikke skitne esker og div oppi senga..? 

3. Hadde jeg vært henne, hadde jeg i det minste skaffet meg vaskehjelp. Barnet skal snart ligge, krabbe osv på det skitne gulvet. 

4. Det er ikke barnas rot som er problemet, det er saras. Hun bør kvitte seg med minst halvparten av klærne sine, så er allerede mye av problemet ute av verden. 

Trenger ikke madrassbeskytter disse. De kjøper bare ny madrass. Overforbruk, møkk og rot har aldri vært sjarmerende. 

Skrevet
Ranunkelen skrev (6 minutter siden):

1. Har ingen influensere hørt om madrassbeskytter? Herlig å amme i senga, og søle litt, når det går rett igjennom lakenet og på overmadrassen..

Evt stikklaken eller et håndkle..

• Liker 2
Skrevet
Ranunkelen skrev (7 minutter siden):

3. Hadde jeg vært henne, hadde jeg i det minste skaffet meg vaskehjelp. Barnet skal snart ligge, krabbe osv på det skitne gulvet. 

Men hun har jo den fantasiske robotstøvsugeren som vasker!

Vist den på snap 100 ganger idag,også sluttresultatet av vaskingen.

Vått gulv betyr ikke rent gulv,Sara.

Vis resultatet når gulvet er tørket istedet,gjerne med å dra over med en faktisk gulvmopp..

Per dags dato aldri sett et faktisk rent gulv bare av at robotstøvsugeren bløter opp gulvet å drar skitten rundt..

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

En ting er rot, men hvor ofte vasker hun støv og skitt av overflater. For å ikke snakke om bad.. 

Jeg blir overrasket over hvor mye støv det er på møbler når jeg ikke tørker på en uke 😳

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (1 time siden):

Lurer på om hun selv ser sammenhengen i skittent hus + alltid syk,for det er jo en sammenheng.

Det er ingen tvil om at det ikke er bra for helsen å bo slik. Tenker mitt om at ho alltid blir matforgiftet på ferier også. Hvordan er håndhygienen når man synes det er greit å bo i en grisebinge? 
Det jeg overhodet ikke skjønner er at ho ler av det. Virker nærmest stolt over å vise frem rotet og skiten sin. 
Bare det at ho setter pappesker oppi sengen (som ho nettopp har skiftet sengetøy på) viser at ho har null begrep på renslighet. 

Kilde til skjermbildet: eiendomsrett.no

https://www.eiendomsrett.no/papp-skjeggkre/

7B2DC05A-0AA9-4104-841B-8D7DB75E16FB.thumb.jpeg.2cfae4750fd99d5ed82af4a174fd5e53.jpeg

Gjest Kattedama
Skrevet

Fyker rundt i Careless uten å merke #reklame, i tillegg påstår hun at hun har designet kjolen fra Amica som er kliss lik floyds sin 🙄

Skrevet (endret)
Lill :) skrev (13 minutter siden):

Fyker rundt i Careless uten å merke #reklame, i tillegg påstår hun at hun har designet kjolen fra Amica som er kliss lik floyds sin 🙄

Og hva var poenget med å si opp leieboer for å bruke en hel utleie leilighet som kontor/oppbevaring for nevnte produkt,for så å fylle hele hovedetasjen med rælet istedet for..

Endret av J..
  • Liker 13
  • Nyttig 5
Gjest LudaLi
Skrevet
Fru G skrev (2 timer siden):

Kanskje det er derfor eventuelle gjester må gjøre avtale før de dukker opp. Litt av noen holdninger hun lærer barna sine. Foreldre kan jo sette av fem minutter på kvelden å rydde opp sammen med barna. Dessuten, som flere har påpekt her er ikke dette bare barnas rot. Jeg har lyst til å diagnostisere henne, men gjør det ikke. Les: fittekjærringer😅🙈

Jeg har allerede diagnostisert henne 😅😂 Men det egner seg ikke på trykk her inne. Dessuten blir det bare moderert bort

Gjest LudaLi
Skrevet
Lill :) skrev (35 minutter siden):

Copycat Sara$

Gjest LudaLi
Skrevet
Malya skrev (8 timer siden):

Følte ammeputen viste oss hvordan hygienen er i det huset. De aller fleste sørger for at en nyfødt baby har det rent rundt seg. Har sett flere ganger at babyteppet ligger på gulvet. For så å være rundt L like etter. Hun er rett og slett uhygenisk. Tenk å gå hjemme hver dag og ha det slik rundt seg. 

Innsausa ammepute som venninnen må vaske for henne …. Oppå den grisete ammeputa ligger en nyfødt baby med laptop oppå seg og mobilen oppi det lille ansiktet mens han ligger å prøver å spise. Trivelig matsituasjon det 😭

Skrevet

Så hun hadde reklame for Amicas idag, stusser litt over at de enda ikke har fått solgt ut alle kjolene sine. Det har forsåvidt vært relativt stille ang Amicas, er mer gnål om happyflops og careless. 

Det fikk meg til å tenke på alt hun egentlig driver med, og hvor halvferdig og halvhjerta noe er.

Amicas - de designet en kjole hver. Whats next? Skulle det bare stoppe opp der, eller skal de designe mer? Burde de ikke da gjøre det mens Amicas enda er i vinden? En bedrift/butikk som kun kommer med 3 nyheter et par ganger i året muligens, er i mine øyne veldig kjedelig, og viser kanskje at det er lite prioritert.

Babyboks - hva skjedde? Det som var så populært og folk var jo på venteliste og greier... Vet covid satte en stopper, men hun har kunne tatt det opp igjen når ting løsna. Tror faktisk babyboks er noe som kunne slått bra an 😊

Careless - sikkert bra, har ikke prøvd. Hun legger mye tid i det da, det skal hun ha. Personlig så håper jeg hun kan designe kjoler som passer for flere, jeg føler meg for voksen til å gå rundt med klær som har fersken og kirsebær på seg🙂 Fint at hun lager undertøy som passer flere kroppsformer. Synd at Careless tar alt fokus nå om dagen. 

Salabim/Filiokus - skulle komme i desember, så januar/februar, å nå våren 2023. Venter i spenning, er nysgjerrig på hva det egentlig er de skal selge nå som de er Salabim og ikke Filiokus. Hun har vel ikke nevnt noe om Salabim, mon tro om hun har glemt det 😊

Også 3 barn da. Stort hus som bare fylles opp med rot. Hund. Samboer som jobber hele dagen. Sykdom. 

Lurer på når hun skal roe ned 10 hakk, å heller fokusere på det hun har som er bra og stabilt. Mannen, barna, Careless. Det er mer enn nok det, trenger ikke å sjonglere 15 baller i lufta samtidig 😊

• Liker 15
  • Nyttig 6
Skrevet
Lill :) skrev (1 time siden):

Flotte greier.. er helt utrolig at det går an.

• Liker 1
Gjest Fru G
Skrevet
Camilla_s skrev (26 minutter siden):

Så hun hadde reklame for Amicas idag, stusser litt over at de enda ikke har fått solgt ut alle kjolene sine. Det har forsåvidt vært relativt stille ang Amicas, er mer gnål om happyflops og careless. 

Det fikk meg til å tenke på alt hun egentlig driver med, og hvor halvferdig og halvhjerta noe er.

Amicas - de designet en kjole hver. Whats next? Skulle det bare stoppe opp der, eller skal de designe mer? Burde de ikke da gjøre det mens Amicas enda er i vinden? En bedrift/butikk som kun kommer med 3 nyheter et par ganger i året muligens, er i mine øyne veldig kjedelig, og viser kanskje at det er lite prioritert.

Babyboks - hva skjedde? Det som var så populært og folk var jo på venteliste og greier... Vet covid satte en stopper, men hun har kunne tatt det opp igjen når ting løsna. Tror faktisk babyboks er noe som kunne slått bra an 😊

Careless - sikkert bra, har ikke prøvd. Hun legger mye tid i det da, det skal hun ha. Personlig så håper jeg hun kan designe kjoler som passer for flere, jeg føler meg for voksen til å gå rundt med klær som har fersken og kirsebær på seg🙂 Fint at hun lager undertøy som passer flere kroppsformer. Synd at Careless tar alt fokus nå om dagen. 

Salabim/Filiokus - skulle komme i desember, så januar/februar, å nå våren 2023. Venter i spenning, er nysgjerrig på hva det egentlig er de skal selge nå som de er Salabim og ikke Filiokus. Hun har vel ikke nevnt noe om Salabim, mon tro om hun har glemt det 😊

Også 3 barn da. Stort hus som bare fylles opp med rot. Hund. Samboer som jobber hele dagen. Sykdom. 

Lurer på når hun skal roe ned 10 hakk, å heller fokusere på det hun har som er bra og stabilt. Mannen, barna, Careless. Det er mer enn nok det, trenger ikke å sjonglere 15 baller i lufta samtidig 😊

Tror Amicas kommer med 9 kjoler nå snart. Hver av damene har tre kjoler hver. 

Skrevet

Lurer egentlig på hvem som tar seg av den stakkars hunden jeg. Hun snapper jo bare når hun har glemt den på verandaen og den bjeffer

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
J.. skrev (2 timer siden):

Og hva var poenget med å si opp leieboer for å bruke en hel utleie leilighet som kontor/oppbevaring for nevnte produkt,for så å fylle hele hovedetasjen med rælet istedet for..

Hun kommer ikke til å bruke den leiligheten til noe kontor. Har jeg null tro på

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
elskersommer skrev (54 minutter siden):

Hun kommer ikke til å bruke den leiligheten til noe kontor. Har jeg null tro på

Er leieboer flytta ut?

Gjest Verba
Skrevet
Bellabellee skrev (1 time siden):

Er leieboer flytta ut?

Ja, tror leieboer flytta ut før jul

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Sol, admin. 

Skrevet
Lill :) skrev (11 timer siden):

Og som hun sammenligner med ByTiMo sine kjoler for å forsvare prisen🙄

Men nå er kjolene til Monica og Sara til 30% rabatt (Therese sin er utsolgt) så nå kan du gjøre er kupp og få kjolene til 2700kr! Ikke noe tilbud jeg kommer til å slå til på i allefall 

• Liker 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...