baremeg Skrevet 20. mars 2023 #16301 Skrevet 20. mars 2023 J.. skrev (4 minutter siden): Fordi hun tror (å får bekreftet av enkelte følgere som er som henne selv...) tror at rot = noe alle kan kjenne seg igjen i vs magasinhjemmet til andre influencere. Realiteten er jo gjerne det i mellom grisebinge og magasinhjem for folk flest.. Og at samboern godtar at hun legger det ut! Hadde han vært sjefen min feks så hadde jeg reagert på at han bor i en grisebinge med en nyfødt sønn og at han tydeligvis driter i det. Nei SE, det her er hverken artig eller sjarmerende. Litt rot? Ja. Men sånn som du har det hjemme med små barn som må leve i den møkka? Hell no! 11 8
J.. Skrevet 20. mars 2023 #16302 Skrevet 20. mars 2023 baremeg skrev (Akkurat nå): Og at samboern godtar at hun legger det ut! Hadde han vært sjefen min feks så hadde jeg reagert på at han bor i en grisebinge med en nyfødt sønn og at han tydeligvis driter i det. Nei SE, det her er hverken artig eller sjarmerende. Litt rot? Ja. Men sånn som du har det hjemme med små barn som må leve i den møkka? Hell no! Ut ifra hennes SoMe virker han jo som samme slabbedasken som henne selv. Hun sier han ikke ryddet i helgen fordi han jobbet én dag? Jaha,så da kan man ikke brette klær eller gå med søppel,feks? Flaut. 5 6
Snublefot62 Skrevet 20. mars 2023 #16303 Skrevet 20. mars 2023 J.. skrev (3 minutter siden): Hun har jo pengene til det,så hvorfor ikke ansatte vaskedame,når hun selv åpenbart ikke gidder. Ironisk nok tipper jeg hun har det for rotete for vaskehjelp… 14 1
Sol Rampelyset Skrevet 20. mars 2023 #16304 Skrevet 20. mars 2023 Tråden er ryddet for persondebatt og innlegg skrevet på dialekt/sms språk. Sol,admin.
Hvitmargeritt Skrevet 20. mars 2023 #16305 Skrevet 20. mars 2023 Jeg har selv lagt hele helgen med feber å dårlig form, har 3 barn på akkurat samme alder som henne. Med ett stort hus på 200 kvadrat. Og det der hun viser fram er ikke normalt rot. Det har fløte litt her og der og i løpet av helga. Men ikke i nærheten av hvordan det ser ut hos henne. Det der er ikke en fremstilling av hvordan ett hjem normalt ser ut når man har sykdom en helg. Dette er langt bort forbi. Har hun ingen antenner som viser det frem for sine følgerne? Eg e virkelig skremt over hvor ekkelt det var på vaskerommet og stellebordet til baby. Det der er ikke greit. Hun er seriøst lat og skitten… Hun er en sånn person som eg ikke hadde følt meg sikker på å hverken overnatte eller spise middag hos. Fordi det er så ekkelt der.. det ligger seriøst boss rundt om i huset… 14 2
K_mb Skrevet 20. mars 2023 #16306 Skrevet 20. mars 2023 Snublefot62 skrev (3 minutter siden): Ironisk nok tipper jeg hun har det for rotete for vaskehjelp… Jepp, en vaskehjelp skal vaske, og ikke rydde all mulig rot først. 2 1
J.. Skrevet 20. mars 2023 #16307 Skrevet 20. mars 2023 Hvitmargeritt skrev (1 minutt siden): Jeg har selv lagt hele helgen med feber å dårlig form, har 3 barn på akkurat samme alder som henne. Med ett stort hus på 200 kvadrat. Og det der hun viser fram er ikke normalt rot. Det har fløte litt her og der og i løpet av helga. Men ikke i nærheten av hvordan det ser ut hos henne. Det der er ikke en fremstilling av hvordan ett hjem normalt ser ut når man har sykdom en helg. Dette er langt bort forbi. Har hun ingen antenner som viser det frem for sine følgerne? Eg e virkelig skremt over hvor ekkelt det var på vaskerommet og stellebordet til baby. Det der er ikke greit. Hun er seriøst lat og skitten… Hun er en sånn person som eg ikke hadde følt meg sikker på å hverken overnatte eller spise middag hos. Fordi det er så ekkelt der.. det ligger seriøst boss rundt om i huset… Og hos henne har jo 2/3 barn vært sendt vekk i helgen også,så dette er ikke "dagsferskt" rot,nei.. 10 3
J.. Skrevet 20. mars 2023 #16308 Skrevet 20. mars 2023 Jeg syns ikke det er galt i å ta seg tid til sminke/hår/selvpleie på noe vis,men hvis man har tid til å prioritere det,har man tid til å rydde (eller andre ting man sier man ikke har tid til...) også. Ser det er en gjenganger hos flere både influencere å andre man kjenner,at så lenge man kan sminke seg så spiller liksom ikke klær eller hus noen rolle,det kan liksom være på halv 8. Spesielt når huset ser så jævlig ut,kan man vel prioritere det fremfor å sminke seg for å sitte hjemme å dingle med bena én dag? 10 3
K_mb Skrevet 20. mars 2023 #16309 Skrevet 20. mars 2023 J.. skrev (9 minutter siden): Ut ifra hennes SoMe virker han jo som samme slabbedasken som henne selv. Hun sier han ikke ryddet i helgen fordi han jobbet én dag? Jaha,så da kan man ikke brette klær eller gå med søppel,feks? Flaut. Hun setter han i et dårlig lys om og om igjen. At han jobbet en dag i helgen, so what? Er da ingen unnskyldning for å ikke ta i et tak hjemme. Han er vel sjef også, må være pinlig at hans ansatte kan se hvilken svinesti han lever i. 9 9
J.. Skrevet 20. mars 2023 #16310 Skrevet 20. mars 2023 (endret) K_mb skrev (2 minutter siden): Hun setter han i et dårlig lys om og om igjen. At han jobbet en dag i helgen, so what? Er da ingen unnskyldning for å ikke ta i et tak hjemme. Han er vel sjef også, må være pinlig at hans ansatte kan se hvilken svinesti han lever i. Enig i det. Men han kunne jo motbevist det ved å ta i et tak selv,og sette litt krav til hun han bor med. "Vi kan ikke ha det slik!" For det er jo ikke bare han eller hennes oppgave å ta vare på deres felles hjem. Endret 20. mars 2023 av J.. 2 3
K_mb Skrevet 20. mars 2023 #16311 Skrevet 20. mars 2023 J.. skrev (2 minutter siden): Enig i det. Men han kunne jo motbevist det ved å ta i et tak selv,og sette litt krav til hun han bor med. "Vi kan ikke ha det slik!" For det er jo ikke bare han eller hennes oppgave å ta vare på deres felles hjem. Den ene er ikke bedre enn den andre, de passer godt sammen på det punktet. Jeg skjønner bare ikke at hun vil at alle skal vite at de begge er slabbedasker i forhold til å holde orden hjemme. 2 1
Nussepus Skrevet 20. mars 2023 #16312 Skrevet 20. mars 2023 Æsj fy flate. Det er jo måneder med rot og skitt der. 5 2
Gjest Malya Skrevet 20. mars 2023 #16313 Skrevet 20. mars 2023 Faktisk noe av det verste jeg har sett. Dette rotet kom ikke av en helg med sykdom. Ser jo hvordan hun rydder - skubber alt opp i nærmeste skuff. Ikke rart V ønsker å være anonym. Jeg hadde skammet meg om jeg hadde bodd i en slik svinesti. Følte jeg nærmest kunne kjenne lukten av søppel da jeg såg snappene 🤢
Smurfii Skrevet 20. mars 2023 #16314 Skrevet 20. mars 2023 Dette er jo såpass mye at det må ha hopet seg opp over tid?😳 Det er to voksne som bor der, en liten baby på knapt 1 mnd og 2 barn i barnehage og barneskole alder som de ikke har hele tiden engang..hvordan søren får de det til?😳 Kjøp i det minste flere skittentøyskurver og kast klærne opp i der istedenfor ned på gulvet overalt..hun får jo ikke vasket når det ligger klær og ting i hauger overalt???🥴 9 2
MøllersTran Skrevet 20. mars 2023 #16315 Skrevet 20. mars 2023 Smurfii skrev (5 minutter siden): Dette er jo såpass mye at det må ha hopet seg opp over tid?😳 Det er to voksne som bor der, en liten baby på knapt 1 mnd og 2 barn i barnehage og barneskole alder som de ikke har hele tiden engang..hvordan søren får de det til?😳 Kjøp i det minste flere skittentøyskurver og kast klærne opp i der istedenfor ned på gulvet overalt..hun får jo ikke vasket når det ligger klær og ting i hauger overalt???🥴 Klærne på soverommet var rene klær som venter på å bli brettet. Rene klær på et gulv som ikke har blitt vasket skikkelig på 9(!!!!!!) måneder. 8 5
Bellabellee Skrevet 20. mars 2023 #16316 Skrevet 20. mars 2023 Malya skrev (13 minutter siden): Faktisk noe av det verste jeg har sett. Dette rotet kom ikke av en helg med sykdom. Ser jo hvordan hun rydder - skubber alt opp i nærmeste skuff. Ikke rart V ønsker å være anonym. Jeg hadde skammet meg om jeg hadde bodd i en slik svinesti. Følte jeg nærmest kunne kjenne lukten av søppel da jeg såg snappene 🤢 Hun flytter rotet fra et hjørne til et anna! 😅 nu når hun viste støvsugeren på soverommet så var det en hel haug av poser og ting på en stol, og esker og skrot oppå en kommode! For en raring 😅😅 jeg kan ikke annet enn å le! 🤦🏻♀️ 6
Bellabellee Skrevet 20. mars 2023 #16317 Skrevet 20. mars 2023 Ikke rart venninnen må komme å vakse og henge klær hos henne! 😅 5 3
J.. Skrevet 20. mars 2023 #16318 Skrevet 20. mars 2023 Bellabellee skrev (3 minutter siden): Hun flytter rotet fra et hjørne til et anna! 😅 nu når hun viste støvsugeren på soverommet så var det en hel haug av poser og ting på en stol, og esker og skrot oppå en kommode! For en raring 😅😅 jeg kan ikke annet enn å le! 🤦🏻♀️ Den mest ineffektive måten å rydde på er nettopp å flytte rot rundt på den måten,samt sope alt ned i skuffer som hun gjør på snap nå. Og nei,Sara,rot provoserer ikke,men mengden rot sjokkerer enkelte med normal standard.. Liten forskjell der. Denne mengden rot,søppel og skitt er ikke normalt.. 9
Smurfii Skrevet 20. mars 2023 #16319 Skrevet 20. mars 2023 MøllersTran skrev (3 minutter siden): Klærne på soverommet var rene klær som venter på å bli brettet. Rene klær på et gulv som ikke har blitt vasket skikkelig på 9(!!!!!!) måneder. ufffs..får heeeelt…🥴🥵 sier bare Vaskeplan!😂 To store brede kolonner hvor det står V over ene og SE over den andre. Tror det trengst i aller høyeste grad🙃 Er vel ikke lenge før mamsererer kommer å ordner opp på rydde/vaske fronten.. 5 3
Bibbi_ Skrevet 20. mars 2023 #16320 Skrevet 20. mars 2023 Hun skylder på barna? Å rydde etter to barn er som å måke mens det snør?? Dette her er da overhodet ikke barna sitt rot! Å det rotet her har ikke kommet de siste dagene... Blir helt stum jeg. Rene klær på gulvet? På et møkkete gulv? Det flyter jo overalt. Å de som kommenterer at det er så fint å se at ikke alle har det strøkent...altså?! Det er stor forskjell å ha det jæ.... rotete og møkkete og ha litt rot her og der. At noen virkelig roser henne med at hun har det så jæ.... og heller prioriterer babyen?! Hallo? Jeg skjønner ikke det jeg. Jeg synes det bare er ekkelt! 16 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå