LinnHenrikke Skrevet 20. mars 2023 #16281 Skrevet 20. mars 2023 Hvordan er det mulig å ha det så rotete, kaotisk og ekkelt rundt seg? Det flyter jo av ting og søppel. De er to voksne mennesker som bor der - med barn bare den ene uka. Sara viser det jo frem som *hihi her det kaos men jeg vil vise følgerne mine at det er helt vanlig og ikke vise frem en falsk fasade for jeg er så ekte hihi*. Det der er IKKE vanlig.. Flaut å normalisere at man bor i en haug av rot. 15 11
Exkt Skrevet 20. mars 2023 #16282 Skrevet 20. mars 2023 "Sånn går det når mor er syk. En helg" - sitat Sara. Skal vi le? 5 8
Gjest Sprite Skrevet 20. mars 2023 #16283 Skrevet 20. mars 2023 Exkt skrev (3 minutter siden): "Sånn går det når mor er syk. En helg" - sitat Sara. Skal vi le? Hva mente hun med det?
Snublefot62 Skrevet 20. mars 2023 #16284 Skrevet 20. mars 2023 Exkt skrev (2 minutter siden): "Sånn går det når mor er syk. En helg" - sitat Sara. Skal vi le? Det var helt sikkert intensjonen hennes. Men det er ingenting å le av redusert boevne hos minst en av to voksne med tre barn i hus. 16 2
elskersommer Skrevet 20. mars 2023 #16285 Skrevet 20. mars 2023 LinnHenrikke skrev (14 minutter siden): Hvordan er det mulig å ha det så rotete, kaotisk og ekkelt rundt seg? Det flyter jo av ting og søppel. De er to voksne mennesker som bor der - med barn bare den ene uka. Sara viser det jo frem som *hihi her det kaos men jeg vil vise følgerne mine at det er helt vanlig og ikke vise frem en falsk fasade for jeg er så ekte hihi*. Det der er IKKE vanlig.. Flaut å normalisere at man bor i en haug av rot. Jeg må faktisk si meg enig.. har selv barn så jeg vet det ikke er lett og holde ett hjem helt fritt for rot. Å jeg hadde ikke reagert om stuegulvet var full av legoklosser og dukker. Men altså det var alt annet enn legoklosser. Å var det stellebord som sto på soverommet med full av rot? Eller så jeg feil? 6 10
Exkt Skrevet 20. mars 2023 #16286 Skrevet 20. mars 2023 Sprite skrev (1 minutt siden): Hva mente hun med det? At V er en udugelig mann. Som ikke tar seg av huset når Fruen er syk. 9 7
Bellabellee Skrevet 20. mars 2023 #16287 Skrevet 20. mars 2023 elskersommer skrev (13 minutter siden): Jeg må faktisk si meg enig.. har selv barn så jeg vet det ikke er lett og holde ett hjem helt fritt for rot. Å jeg hadde ikke reagert om stuegulvet var full av legoklosser og dukker. Men altså det var alt annet enn legoklosser. Å var det stellebord som sto på soverommet med full av rot? Eller så jeg feil? Jeg skjønne heller ikke Kordan de klarer å bo sånn der! Er kaos inne på absolutt ALLE rom!!! 😳 hadde skjønt om det var små nips og naps på bord og benker. Men det er klær, søppel, rot OVERALT!!! At hun ikke skjemmes! Fysj, voksne menneske!!! 7 11
Visla Skrevet 20. mars 2023 #16288 Skrevet 20. mars 2023 Å det var allerede bomba før helgen. Hvor er samboeren? At han greier å reise på jobb mandags morgen og reise fra huset slik? jeg er selv kronisk syk, og har 3 barn (barnehage og barneskolealder) her annenhver uke. Samboeren min med en tenåringsdatteren flyttet inn her for 2 år siden. Huset vårt har aldri vært i nærheten av så skittent og rotete! så å skylde på at han ble 3 barnspappa over natten og at hun har vært syk holder ikke altså. hun har ALTFOR mange ting og har tatt seg vann over hodet. for å ikke snakke om, hvor er prioriteringene HANS oppi dette? De har visst i 9 måneder at babyen er på vei… 11 4
Snublefot62 Skrevet 20. mars 2023 #16289 Skrevet 20. mars 2023 elskersommer skrev (9 minutter siden): Jeg må faktisk si meg enig.. har selv barn så jeg vet det ikke er lett og holde ett hjem helt fritt for rot. Å jeg hadde ikke reagert om stuegulvet var full av legoklosser og dukker. Men altså det var alt annet enn legoklosser. Å var det stellebord som sto på soverommet med full av rot? Eller så jeg feil? Det var et rotete stellebord ja. Jeg vet ikke lenger hva intensjonen eller motivasjonen til SE med å legge ut dette, men det rotet viser for min del at det skorter en god del på boevne eller gangsyn. Ikke fordi det er perfekt hos oss heller. På ingen måte. Med to unge gutter, en hund, sykdom, to voksne i full jobb+ så skjer det fort at vi må klatre over kleshaugen som skal brettes på vei inn på vaskerommet, eller ta et skippertak på kjøkkenet innimellom. Men kom igjen da. Der var samtlige rom og overflater fulle. Walk-in-closet var ekstremt stappa og overflod av en annen verden. Ikke rart klærne som da egentlig skulle inn dit hoper seg opp utenfor. Og nips. Over alt. Fy flate. Det der hadde jeg ikke orka. Da hadde jeg og sagt jeg må bruke 10-12 timer på jobb daglig... For måten hun fremstiller samboer er helt bedrittent. Godt mulig hun genuint ikke mener det, men det meste hun sier, eller ikke sier, fremstiller han i et veldig dårlig lys. Et bilde i helgen av at han stod med en spade/måkeskuff - men om det er is han er lei hjelper det sjeldent å skrape bort det ujevne så det blir glattere. Det må strøs. Så kunne han ryddet inne i stede for. 13 2
Bibbi_ Skrevet 20. mars 2023 #16290 Skrevet 20. mars 2023 Bellabellee skrev (12 minutter siden): Jeg skjønne heller ikke Kordan de klarer å bo sånn der! Er kaos inne på absolutt ALLE rom!!! 😳 hadde skjønt om det var små nips og naps på bord og benker. Men det er klær, søppel, rot OVERALT!!! At hun ikke skjemmes! Fysj, voksne menneske!!! Hun skjemmes ikke. Hun synes det er sjarmerende og morsomt. Hun fniser jo bare av rotet og møkka si. 14 3
Bellabellee Skrevet 20. mars 2023 #16291 Skrevet 20. mars 2023 elskersommer skrev (27 minutter siden): Jeg må faktisk si meg enig.. har selv barn så jeg vet det ikke er lett og holde ett hjem helt fritt for rot. Å jeg hadde ikke reagert om stuegulvet var full av legoklosser og dukker. Men altså det var alt annet enn legoklosser. Å var det stellebord som sto på soverommet med full av rot? Eller så jeg feil? Jeg skjønne heller ikke Kordan de klarer å bo sånn der! Er kaos inne på absolutt ALLE rom!!! 😳 hadde skjønt om det var små nips og naps på bord og benker. Men det er klær, søppel, rot OVERALT!!! At hun ikke skjemmes! Fysj, voksne menneske!!! 5 1
baremeg Skrevet 20. mars 2023 #16292 Skrevet 20. mars 2023 LinnHenrikke skrev (43 minutter siden): Hvordan er det mulig å ha det så rotete, kaotisk og ekkelt rundt seg? Det flyter jo av ting og søppel. De er to voksne mennesker som bor der - med barn bare den ene uka. Sara viser det jo frem som *hihi her det kaos men jeg vil vise følgerne mine at det er helt vanlig og ikke vise frem en falsk fasade for jeg er så ekte hihi*. Det der er IKKE vanlig.. Flaut å normalisere at man bor i en haug av rot. Tenkte akkurat det samme. Jeg hadde skammet meg. Er jo ikke en plass det er ryddig . Liker de å ha det sånn? Går jo an å rydde litt liksom? Morsomt å se på er det ihvetfall ikke. Blir flau på deres vegne 6 3
Vegglampe Skrevet 20. mars 2023 #16293 Skrevet 20. mars 2023 Det er jo ting over alt. På alle flater. Virker som om større hus = enda mer ting. 5 3
Bibbi_ Skrevet 20. mars 2023 #16294 Skrevet 20. mars 2023 Det kan da umulig være ungene som har rotet alt det der?!! 11 1
Ejliis Skrevet 20. mars 2023 #16295 Skrevet 20. mars 2023 Forstår heller ikke at de orker å bo sånn! Det fine huset også lar de det bare flyte over av ting. Har også 3 barn hele tiden og en av de har kolikk, men aldri i verden om det blir sånn her hjemme. Snakk om overflod av ting. 12 2
J.. Skrevet 20. mars 2023 #16296 Skrevet 20. mars 2023 Bellabellee skrev (11 minutter siden): Jeg skjønne heller ikke Kordan de klarer å bo sånn der! Er kaos inne på absolutt ALLE rom!!! 😳 hadde skjønt om det var små nips og naps på bord og benker. Men det er klær, søppel, rot OVERALT!!! At hun ikke skjemmes! Fysj, voksne menneske!!! Men som "alle andre" foreldre så rydder man gjerne på de "voksne" plassene som kjøkkenbenker og bad mens ungene er våkne/hjemme også rydder man resten når de er lagt/ute av huset/hos annen forelder. Verre er det faktisk ikke. Og baby sover/kan sitte i bæresele/tas hånd om av annen forelder. Det finnes en løsning på alle "problemene" hennes,hvis hun bare vil. Og å skylde på at han gikk fra 0 til 3 på ett år er bare idiotisk,2 kom med engang,3mann hadde de 9 mnd "ventetid" å forbederede seg på som alle andre. 2/3 barn er der også bare 50%.. 6 7
baremeg Skrevet 20. mars 2023 #16297 Skrevet 20. mars 2023 Det verste er at hun tror det her er morsomt og sjarmerende. «He he, se på rotet vårt» Skjønner meg ikke på henne. Blir bare kvalm av henne. 14 6
J.. Skrevet 20. mars 2023 #16298 Skrevet 20. mars 2023 baremeg skrev (Akkurat nå): Det verste er at hun tror det her er morsomt og sjarmerende. «He he, se på rotet vårt» Skjønner meg ikke på henne. Blir bare kvalm av henne. Fordi hun tror (å får bekreftet av enkelte følgere som er som henne selv...) tror at rot = noe alle kan kjenne seg igjen i vs magasinhjemmet til andre influencere. Realiteten er jo gjerne det i mellom grisebinge og magasinhjem for folk flest.. 7 8
Bibbi_ Skrevet 20. mars 2023 #16299 Skrevet 20. mars 2023 J.. skrev (4 minutter siden): Men som "alle andre" foreldre så rydder man gjerne på de "voksne" plassene som kjøkkenbenker og bad mens ungene er våkne/hjemme også rydder man resten når de er lagt/ute av huset/hos annen forelder. Verre er det faktisk ikke. Og baby sover/kan sitte i bæresele/tas hånd om av annen forelder. Det finnes en løsning på alle "problemene" hennes,hvis hun bare vil. Og å skylde på at han gikk fra 0 til 3 på ett år er bare idiotisk,2 kom med engang,3mann hadde de 9 mnd "ventetid" å forbederede seg på som alle andre. 2/3 barn er der også bare 50%.. Hun lager seg vel unnskyldninger for å dekke over at hun ikke gidder?! Var vel ofte det fløyt litt i gamlehuset også? 7 1
J.. Skrevet 20. mars 2023 #16300 Skrevet 20. mars 2023 Bibbi_ skrev (4 minutter siden): Hun lager seg vel unnskyldninger for å dekke over at hun ikke gidder?! Var vel ofte det fløyt litt i gamlehuset også? Syns hun alltid har hatt/har det skittent og rotete,skjønner ikke at hun orker. Hun har jo pengene til det,så hvorfor ikke ansatte vaskedame,når hun selv åpenbart ikke gidder. 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå