Snublefot62 Skrevet 19. februar 2023 #14261 Skrevet 19. februar 2023 pep skrev (14 minutter siden): Sorry! Men noe av det jeg har kommentert nå,er jo ang læreren som fikk kritikk for feil lærere gjør. Hvis ikke det er brukerdebatt, så vet ikke jeg! Om du sikter til innlegget mitt så kritiserte jeg ikke lærere. 1
pep Skrevet 19. februar 2023 #14262 Skrevet 19. februar 2023 Verba skrev (Akkurat nå): Læreren er en voksen kvinne som helt sikkert klarer å svare for seg selv Selv om jeg forstår hva du tenker. jeg bare synes det er så trist at SaraE setter folk opp mot hverandre, og når folk hører om de fæle trollene som er psykiske syke fittekjerringer så er på en måte standarden satt i tråden her. Og det er så trist. Det er ingen av oss som har kalt Sara for sånne ting. Mens vi må finne oss i å bli kalt mobbere, fittekjerringer, psykisk syke, troll, løgnere YOU NAME IT, kun fordi vi setter spørsmålstegn ved ting. Noen av oss sitter faktisk med Bevis for ting også, og noen av oss har faktisk peiling på hva vi snakker om. Men har hun kalt akkurat deg noe av dette? Hvis jeg husker riktig, sa hun én gang at hun hadde lyst til å kalle noen nettroll for fittekjerring. Var det deg hun siktet til tror du? Eller kan det ha vært andre som har skrevet enda styggere ting? Hun sa også at hun skulle politianmelde en som nærmest stalker henne. Da og ble det reaksjoner her inne. Har du stalket henne,ja da kanskje du blir anmeldt. (på sin plass,selvfølgelig) Har du ikke,har du ingen grunn til bekymring. Håper og tror at det er flest i den siste gruppen! 3 2
pep Skrevet 19. februar 2023 #14263 Skrevet 19. februar 2023 Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Om du sikter til innlegget mitt så kritiserte jeg ikke lærere. Vet ikke hvem som skrev,gidder ikke å lete,men det var en som skrev langt om hva slags lærere hun hadde møtt,ikke bare positivt akkurat.. Hadde lite med SE å gjøre ihvertfall. 1
Gjest Juhu25 Skrevet 19. februar 2023 #14264 Skrevet 19. februar 2023 Verba skrev (7 minutter siden): Enig. Sier en ting men gjør noe annet. er mest spent på hva hun mener med at hun holdt nesten på å få KS. Hun hadde jo ikke behøvd å nevnt det når det ikke skjedde Angående KS reagerer jeg på at hun nevner den men ikke tatt
Gjest Juhu25 Skrevet 19. februar 2023 #14265 Skrevet 19. februar 2023 pep skrev (3 minutter siden): Vet ikke hvem som skrev,gidder ikke å lete,men det var en som skrev langt om hva slags lærere hun hadde møtt,ikke bare positivt akkurat.. Hadde lite med SE å gjøre ihvertfall. Du gidder ikke sette deg inni hva folk skriver bare ute etter brukere da
Sharpa VinterBerg Skrevet 19. februar 2023 #14266 Skrevet 19. februar 2023 Juhu25 skrev (2 minutter siden): Angående KS reagerer jeg på at hun nevner den men ikke tatt Ja, hva er greien med det? Ønsker hun at folk skal spekulere og lure på om hun måtte ta KS? Vil hun skape en snakkis rundt dette? 1
pep Skrevet 19. februar 2023 #14267 Skrevet 19. februar 2023 Juhu25 skrev (Akkurat nå): Du gidder ikke sette deg inni hva folk skriver bare ute etter brukere da Hvis jeg hadde vært ute etter den brukeren hadde jeg vel giddet og lett fram brukernavnet.... 1
Gjest Juhu25 Skrevet 19. februar 2023 #14268 Skrevet 19. februar 2023 Sharpa VinterBerg skrev (1 minutt siden): Ja, hva er greien med det? Ønsker hun at folk skal spekulere og lure på om hun måtte ta KS? Vil hun skape en snakkis rundt dette? hun la en selfie på snap med sykehus truser på, ingen ks .
Snublefot62 Skrevet 19. februar 2023 #14269 Skrevet 19. februar 2023 pep skrev (5 minutter siden): Vet ikke hvem som skrev,gidder ikke å lete,men det var en som skrev langt om hva slags lærere hun hadde møtt,ikke bare positivt akkurat.. Hadde lite med SE å gjøre ihvertfall. Oppførselen din i tråden er direkte usaklig. Den eneste som har skrevet noen flere ord om lærere generelt er meg. Og det var på ingen måte kritikk mot lærere. Leseforståelse hadde vært litt greit. Jeg vil påstå at du har laget deg en stor stråmann nå og det er den du argumenterer mot. Og det er dårlig debatteknikk. Du kan jo ikke engang vise til det innlegget hvor det står det du krangler mot. Herrejemini. 4 2
pep Skrevet 19. februar 2023 #14270 Skrevet 19. februar 2023 Sharpa VinterBerg skrev (1 minutt siden): Ja, hva er greien med det? Ønsker hun at folk skal spekulere og lure på om hun måtte ta KS? Vil hun skape en snakkis rundt dette? Og snakkisen er allerede i gang! 😄 1
Gjest Verba Skrevet 19. februar 2023 #14271 Skrevet 19. februar 2023 (endret) pep skrev (14 minutter siden): Men har hun kalt akkurat deg noe av dette? Hvis jeg husker riktig, sa hun én gang at hun hadde lyst til å kalle noen nettroll for fittekjerring. Var det deg hun siktet til tror du? Eller kan det ha vært andre som har skrevet enda styggere ting? Hun sa også at hun skulle politianmelde en som nærmest stalker henne. Da og ble det reaksjoner her inne. Har du stalket henne,ja da kanskje du blir anmeldt. (på sin plass,selvfølgelig) Har du ikke,har du ingen grunn til bekymring. Håper og tror at det er flest i den siste gruppen! Hun har kalt alle oss kritikere for dette så og si. Når hun sitter i kanalen sin å legger ut om dette så blir vi alle dratt inn. Hun kunne ha sagt « det er en del konstruktiv kritikk der, noe jeg kan sette pris på om det blir skrevet riktig. Men så er det noen som bare er fittekjerringer» men hun sier ikke det. Hun sier det er fittekjerringer som er psykisk syke, og da blir vi automatisk dratt inn i den sjangeren. Ser jo bare over her nå så er det en kommentar om hvor ekle vi er, og «hva faen som går i hodet» vårt. jeg har vært uenige med mange her inne, men jeg lager ikke noen innlegg hvor jeg kaller de jeg er uenige med for stygge ting. «Dere er så lavmål! Dere er mobbere,». Jeh skjønner bare ikke all den namecallinga. Jeg tenker at om man føler for å dele diverse ting så må man stå i det man deler. Er man redd for å bli tatt i løgn, ja da trenger man ikke lyve. synes du er det er helt greit å kalle folk som er uenige for fittekjerringer og psykisk syke? Jeg synes ikke det er greit å bagatellisere psykisk helse på en bedriftskanal hvertfall. Endret 19. februar 2023 av Verba
Sharpa VinterBerg Skrevet 19. februar 2023 #14272 Skrevet 19. februar 2023 Juhu25 skrev (Akkurat nå): hun la en selfie på snap med sykehus truser på, ingen ks . Da ser jeg ikke poenget med å legge det ut.. Er det virkelig så mange som er opphengt i andres graviditet og fødsel? Evig masing om kynnere og styrtfødsel. Klaging og sutring. Dette er liksom innhold i en markedsføringskanal. 2
Gjest Verba Skrevet 19. februar 2023 #14273 Skrevet 19. februar 2023 pep skrev (1 minutt siden): Og snakkisen er allerede i gang! 😄 Ja, vi lar henne få det hun vil. 😄
Sharpa VinterBerg Skrevet 19. februar 2023 #14274 Skrevet 19. februar 2023 pep skrev (1 minutt siden): Og snakkisen er allerede i gang! 😄 Som bestilt av klikkbate dama nr 1. 1
Gjest Juhu25 Skrevet 19. februar 2023 #14275 Skrevet 19. februar 2023 pep skrev (1 minutt siden): Hvis jeg hadde vært ute etter den brukeren hadde jeg vel giddet og lett fram brukernavnet.... Men da kan jeg fortelle deg at vedkommende har svart deg og vedkommende har ikke skrivet noe stygt til læreren . Det jeg reagerer på at blant annet du og noen andre hopper i en diskusjon skriver om hets, noen andre ting og ikke kan sette dere inn først og lese. hva er poenget være på en diskusjon uten å sette seg inni ? Bare ute etter brukere og unngå være i debatt om SE AS eller svare spørsmålene rundt der. Så les hva enkelte skriver , går de over grensa rapporter. Noen nevner ofte en bruker som er «ute etter « SE AS , men enkelte er ikke noe bedre selv de er ute etter brukere , stenge tråden og aldri svarer rundt SE AS .
pep Skrevet 19. februar 2023 #14276 Skrevet 19. februar 2023 Verba skrev (2 minutter siden): Ja, vi lar henne få det hun vil. 😄 🙂 1
Gjest Juhu25 Skrevet 19. februar 2023 #14277 Skrevet 19. februar 2023 Snublefot62 skrev (5 minutter siden): Oppførselen din i tråden er direkte usaklig. Den eneste som har skrevet noen flere ord om lærere generelt er meg. Og det var på ingen måte kritikk mot lærere. Leseforståelse hadde vært litt greit. Jeg vil påstå at du har laget deg en stor stråmann nå og det er den du argumenterer mot. Og det er dårlig debatteknikk. Du kan jo ikke engang vise til det innlegget hvor det står det du krangler mot. Herrejemini. Akkurat det , ingen god debatt fra vedkommende .
Gjest Lija Skrevet 19. februar 2023 #14278 Skrevet 19. februar 2023 Hvis sosiale medier er jobben burde man kanskje logge av noen uker?😊 For å få litt permisjon og tid med baby😍 Fødselshistorien er like fin om noen uker👍
Sharpa VinterBerg Skrevet 19. februar 2023 #14279 Skrevet 19. februar 2023 Verba skrev (5 minutter siden): Hun har kalt alle oss kritikere for dette så og si. Når hun sitter i kanalen sin å legger ut om dette så blir vi alle dratt inn. Hun kunne ha sagt « det er en del konstruktiv kritikk der, noe jeg kan sette pris på om det blir skrevet riktig. Men så er det noen som bare er fittekjerringer» men hun sier ikke det. Hun sier det er fittekjerringer som er psykisk syke, og da blir vi automatisk dratt inn i den sjangeren. Ser jo bare over her nå så er det en kommentar om hvor ekle vi er, og «hva faen som går i hodet» vårt. Jeg tenker at om man føler for å dele diverse ting så må man stå i det man deler. Er man redd for å bli tatt i løgn, ja da trenger man ikke lyve. synes du er det er helt greit å kalle folk som er uenige for fittekjerringer og psykisk syke? Jeg synes ikke det er greit å bagatellisere psykisk helse på en bedriftskanal hvertfall. At en bedriftseier kan komme med den type innhold er horribelt. Tandberg mener jo tydeligvis at dette er passende innhold i markedsføringskanalene sine. Hvor blir det av all denne kompetansen hun skryter over at hun innehar? Et grusomt og umodent språk. Kommunikasjon ut mot kunder er ikke en del av denne kompetansen. Det er meget tydelig. 4 1
Gjest Juhu25 Skrevet 19. februar 2023 #14280 Skrevet 19. februar 2023 Lija skrev (2 minutter siden): Hvis sosiale medier er jobben burde man kanskje logge av noen uker?😊 For å få litt permisjon og tid med baby😍 Fødselshistorien er like fin om noen uker👍 Hun sa det på bloggerne at det er jobben . Så enig med deg kan skrive nå er pause noen uker , permisjon tid . Har vel rett på permisjons penger . Nyte baby tiden med mannen og barna . Fortell historien om noen uker , trofaste følgere er der også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå