J.. Skrevet 15. februar 2023 #13761 Skrevet 15. februar 2023 Verba skrev (Akkurat nå): Hun tror jo «fittekjerringene» kommer til å reagere på det. Jeg for min del synes rapinga er innafor sånn sett, men det som er TEIT er jo at hun gir «oss» oppmerksomhet nok en gang 😂 så neste gang noen andre her skriver « slutt å følg da om hun plager dere sånn» så skal jeg skrive « om vi slutter å diskutere henne så har hun jo INGEN innhold i kanalene». Det er jo sant 😂 er jo vi som gir henne innhold siden hun snakker om oss hele tiden. 😂 Men hun følger jo ikke med på KG/Jodel! Lol. 6 6
Gjest Verba Skrevet 15. februar 2023 #13762 Skrevet 15. februar 2023 J.. skrev (1 minutt siden): Men hun følger jo ikke med på KG/Jodel! Lol. Hahaha LOL Ja 😂
Sølvpilen Skrevet 15. februar 2023 #13763 Skrevet 15. februar 2023 FrøkenFarao skrev (29 minutter siden): Hvorfor kaller hun seg løvemamma? Løvemamma - En som har funksjonshemmede eller sykt barn. 4 3
MøllersTran Skrevet 15. februar 2023 #13764 Skrevet 15. februar 2023 J.. skrev (6 minutter siden): Men hun følger jo ikke med på KG/Jodel! Lol. Hun gjør jo ikke det, hun får der jo tilsendt på pm. Enda er det menneskene som stiller seg kritisk til noen som lyver og tilbakeholder informasjon for egen vinnings skyld, som er syke i hodet, ikke de som tar screenshot av hva anonyme mennesker skriver i er lavterskel diskusjonsforum og sladrer til bestevenninna si med 360.000 følgere på Some 😅😂 Når det er sagt innrømte hun jo nesten i går da hun delte om det nye undertøyet, at hun hadde lært at hun måtte veie ordene sine og spille med åpne kort, hva angikk bærekraft og fabrikkplassering. Altså har kritikken faktisk ført til en bevissthet hos henne.
Bibbi_ Skrevet 15. februar 2023 #13765 Skrevet 15. februar 2023 Trøndelag84 skrev (1 time siden): Rart hun ikke har født enda. Er jo bare sæd x 3 for å få igang fødsel i følge Sara 😂 👏 1
Gjest Sprite Skrevet 15. februar 2023 #13766 Skrevet 15. februar 2023 Har hun ingen venner? Man pleier å ringe venner å prate høl i hue på dem om det hun har lagt ut på snap idag. Faen for et mas. Blir helt flau
Tessa12 Skrevet 15. februar 2023 #13767 Skrevet 15. februar 2023 Seriøst! Høres ut som at hvis han ikke hadde fått barn og bonusbarn med/hos henne så hadde han ikke vært kapabel til å skaffe seg familie. Mannen har jo ikke bikka 30 en gang…..mange år igjen på å kunne skaffet seg barn han. 9 11
J.. Skrevet 15. februar 2023 #13768 Skrevet 15. februar 2023 Tessa12 skrev (7 minutter siden): Seriøst! Høres ut som at hvis han ikke hadde fått barn og bonusbarn med/hos henne så hadde han ikke vært kapabel til å skaffe seg familie. Mannen har jo ikke bikka 30 en gang…..mange år igjen på å kunne skaffet seg barn han. Han kom jo også ut av et langt forhold og er i "riktig" alder ift barn,så neste kjæreste hadde det nok blitt barn med uansett hvem det hadde vært. Hun bare elsker å minne alle på romcom drømmen hennes som gikk i oppfyllelse - Fyren hun var kjæreste med i 9.klasse endte opp med henne igjen,såååå romantisk. Eller evt tegn på at man bor på en veldig liten plass.. 9 7
Lillemor1982 Skrevet 15. februar 2023 #13769 Skrevet 15. februar 2023 Sølvpilen skrev (3 timer siden): Løvemamma - En som har funksjonshemmede eller sykt barn. Viktig med oppmerksomhet for alt det er verdt 🤦♀️ Sykdom i alle varianter er et kjært tema der i huset 🆘️ 6 1
Malindalin Skrevet 15. februar 2023 #13770 Skrevet 15. februar 2023 Jeg synes egentlig det er litt skummelt at hun utleverer så utrolig mye om fødsel jeg. Det er IKKE normalt forløp å gå sånn i ukesvis før fødsel og jeg er redd usikre førstegangsfødende avventer å ta kontakt med fødeavdeling fordi SE holder på som hun gjør. Jeg forstår det er altoppslukende men nå begynner det å ta litt av her. Det er jo enda to uker til termin (!) og hun har vært gravid i nå ca 4 år? Jeg er også gravid så jeg burde syntes alt SE legger ut som graviditet og fødsel er interresant men nei. Jeg fikk overload leeenge før jul. Hun oppfører jo seg som den eneste i verden som er gravid 😅 11 12
J.. Skrevet 15. februar 2023 #13771 Skrevet 15. februar 2023 Malindalin skrev (10 minutter siden): Jeg synes egentlig det er litt skummelt at hun utleverer så utrolig mye om fødsel jeg. Det er IKKE normalt forløp å gå sånn i ukesvis før fødsel og jeg er redd usikre førstegangsfødende avventer å ta kontakt med fødeavdeling fordi SE holder på som hun gjør. Jeg forstår det er altoppslukende men nå begynner det å ta litt av her. Det er jo enda to uker til termin (!) og hun har vært gravid i nå ca 4 år? Jeg er også gravid så jeg burde syntes alt SE legger ut som graviditet og fødsel er interresant men nei. Jeg fikk overload leeenge før jul. Hun oppfører jo seg som den eneste i verden som er gravid 😅 Aldri vært borti verre mas jeg.. Til å gnåle om "styrtfødsel" har jeg aldri vitnet en lenger en tidligere.. 5 8
Hjertestein Skrevet 15. februar 2023 #13772 Skrevet 15. februar 2023 FrøkenFarao skrev (5 timer siden): Hvorfor kaller hun seg løvemamma? Kaller hun seg selv for løvemamma? Sånn seriøst? Ikke fått med meg det. Men har sett noen nevne det, men tenk at folk bare tullet. Jeg spør for jeg lurer, pga "løvemamma" for meg er ganske alvorlig sykdom der foreldrene ofte, eller den ene er hjemmeværende, man har fler støtteapparat rundt, støttekontakt osv. men tidene forandrer seg, så godt mulig man er løvemamma når ungen har diabetes. 1 4
Camilla_s Skrevet 15. februar 2023 #13773 Skrevet 15. februar 2023 Hjertestein skrev (6 minutter siden): Kaller hun seg selv for løvemamma? Sånn seriøst? Ikke fått med meg det. Men har sett noen nevne det, men tenk at folk bare tullet. Jeg spør for jeg lurer, pga "løvemamma" for meg er ganske alvorlig sykdom der foreldrene ofte, eller den ene er hjemmeværende, man har fler støtteapparat rundt, støttekontakt osv. men tidene forandrer seg, så godt mulig man er løvemamma når ungen har diabetes. 1
J.. Skrevet 15. februar 2023 #13774 Skrevet 15. februar 2023 3 magebilder på 11timer på SC. Syns hun virkelig selv dette er interessant? 7 1
Gjest LudaLi Skrevet 15. februar 2023 #13775 Skrevet 15. februar 2023 Er det oss her inne hun refererer til når hun snakker om pripne damer som klager på at hun er en useriøs bedrift ….? Må le av måten hun nå forsøker å irritere. Hva er det hun egentlig ønsker å oppnå ?
Gjest Verba Skrevet 15. februar 2023 #13776 Skrevet 15. februar 2023 Mamak skrev (18 minutter siden): Er det oss her inne hun refererer til når hun snakker om pripne damer som klager på at hun er en useriøs bedrift ….? Må le av måten hun nå forsøker å irritere. Hva er det hun egentlig ønsker å oppnå ? Ja, det er oss 😂 we make great content for henne vettu 😂
skruf Skrevet 15. februar 2023 #13777 Skrevet 15. februar 2023 Hjertestein skrev (11 minutter siden): Kaller hun seg selv for løvemamma? Sånn seriøst? Ikke fått med meg det. Men har sett noen nevne det, men tenk at folk bare tullet. Jeg spør for jeg lurer, pga "løvemamma" for meg er ganske alvorlig sykdom der foreldrene ofte, eller den ene er hjemmeværende, man har fler støtteapparat rundt, støttekontakt osv. men tidene forandrer seg, så godt mulig man er løvemamma når ungen har diabetes. Jeg følger -Løvemammaene på snap og der er det ei mor med diabetes-barn. Ene Løvemammaen der hadde et veldig sykt barn, som dessverre døde for litt over 1 år siden, og hun kunne være i jobb pga et godt team med Bpa og barnehage. Så kriteriet for å kunne kalle seg Løvemamma er ikke nødvendigvis at man må være hjemme og ikke jobbe pga barnet. Om man jobber eller ikke så krever et kronisk sykt barn mye av deg som mor/far, mye mere enn friske barn. Selv om man ikke har BPA til barnet. De fleste alvorlig syke barn er også i barnehage eller skole, med tilrettelegging og assistenter eller BPA. Noen velger også barnebolig på heltid av hensyn til yngre søsken. Man er like fullt berettiget å kalle seg -Løvemamma hvis man ønsker det. Barn med diabetes er for små til å ha kontroll over karbohydrat-utregning, blodsukker, sette rett dose insulin, få i seg sukker når blodsukkeret blir farlig lavt og det risikerer føling. Evt for høyt og få syreforgiftning. Det er mye ansvar og stressende når alarmen går av både dag og natt. Heldigvis er verden blitt mere teknologisk nå og man får alarm når blodsukkeret er for høyt eller lavt. Ei jeg kjenner har ei datter på 18 år, og da datteren var lita så måtte de måle blodsukkeret to ganger om natta. Barn har gjerne et veldig uforutsigbart blodsukker også da det er så mange faktorer som spiller inn. Naboen vår døde i en alder av 60 år for noen år siden; diabetes type 1, bodde alene og fikk syreforgiftning i søvne og sovnet inn. Jeg reagerte dagen etter pga jeg ikke hadde sett noe til henne og hun hadde ikke måket snø, så jeg ringte datteren. Da fant de henne død i senga. Så Sara har definitivt grunn til å kalle seg Løvemamma. 3 4 4
Hjertestein Skrevet 15. februar 2023 #13778 Skrevet 15. februar 2023 skruf skrev (2 minutter siden): Jeg følger -Løvemammaene på snap og der er det ei mor med diabetes-barn. Ene Løvemammaen der hadde et veldig sykt barn, som dessverre døde for litt over 1 år siden, og hun kunne være i jobb pga et godt team med Bpa og barnehage. Så kriteriet for å kunne kalle seg Løvemamma er ikke nødvendigvis at man må være hjemme og ikke jobbe pga barnet. Om man jobber eller ikke så krever et kronisk sykt barn mye av deg som mor/far, mye mere enn friske barn. Selv om man ikke har BPA til barnet. De fleste alvorlig syke barn er også i barnehage eller skole, med tilrettelegging og assistenter eller BPA. Noen velger også barnebolig på heltid av hensyn til yngre søsken. Man er like fullt berettiget å kalle seg -Løvemamma hvis man ønsker det. Barn med diabetes er for små til å ha kontroll over karbohydrat-utregning, blodsukker, sette rett dose insulin, få i seg sukker når blodsukkeret blir farlig lavt og det risikerer føling. Evt for høyt og få syreforgiftning. Det er mye ansvar og stressende når alarmen går av både dag og natt. Heldigvis er verden blitt mere teknologisk nå og man får alarm når blodsukkeret er for høyt eller lavt. Ei jeg kjenner har ei datter på 18 år, og da datteren var lita så måtte de måle blodsukkeret to ganger om natta. Barn har gjerne et veldig uforutsigbart blodsukker også da det er så mange faktorer som spiller inn. Naboen vår døde i en alder av 60 år for noen år siden; diabetes type 1, bodde alene og fikk syreforgiftning i søvne og sovnet inn. Jeg reagerte dagen etter pga jeg ikke hadde sett noe til henne og hun hadde ikke måket snø, så jeg ringte datteren. Da fant de henne død i senga. Så Sara har definitivt grunn til å kalle seg Løvemamma. Ok😊
Nussepus Skrevet 15. februar 2023 #13779 Skrevet 15. februar 2023 Mamak skrev (35 minutter siden): Er det oss her inne hun refererer til når hun snakker om pripne damer som klager på at hun er en useriøs bedrift ….? Må le av måten hun nå forsøker å irritere. Hva er det hun egentlig ønsker å oppnå ? Fremstå som lite smart? Skjønner hun ikke selv hvordan hun fremstår? Eller har hun null selvinnsikt? 2 10
Sharpa VinterBerg Skrevet 15. februar 2023 #13780 Skrevet 15. februar 2023 skruf skrev (17 minutter siden): Jeg følger -Løvemammaene på snap og der er det ei mor med diabetes-barn. Ene Løvemammaen der hadde et veldig sykt barn, som dessverre døde for litt over 1 år siden, og hun kunne være i jobb pga et godt team med Bpa og barnehage. Så kriteriet for å kunne kalle seg Løvemamma er ikke nødvendigvis at man må være hjemme og ikke jobbe pga barnet. Om man jobber eller ikke så krever et kronisk sykt barn mye av deg som mor/far, mye mere enn friske barn. Selv om man ikke har BPA til barnet. De fleste alvorlig syke barn er også i barnehage eller skole, med tilrettelegging og assistenter eller BPA. Noen velger også barnebolig på heltid av hensyn til yngre søsken. Man er like fullt berettiget å kalle seg -Løvemamma hvis man ønsker det. Barn med diabetes er for små til å ha kontroll over karbohydrat-utregning, blodsukker, sette rett dose insulin, få i seg sukker når blodsukkeret blir farlig lavt og det risikerer føling. Evt for høyt og få syreforgiftning. Det er mye ansvar og stressende når alarmen går av både dag og natt. Heldigvis er verden blitt mere teknologisk nå og man får alarm når blodsukkeret er for høyt eller lavt. Ei jeg kjenner har ei datter på 18 år, og da datteren var lita så måtte de måle blodsukkeret to ganger om natta. Barn har gjerne et veldig uforutsigbart blodsukker også da det er så mange faktorer som spiller inn. Naboen vår døde i en alder av 60 år for noen år siden; diabetes type 1, bodde alene og fikk syreforgiftning i søvne og sovnet inn. Jeg reagerte dagen etter pga jeg ikke hadde sett noe til henne og hun hadde ikke måket snø, så jeg ringte datteren. Da fant de henne død i senga. Så Sara har definitivt grunn til å kalle seg Løvemamma. Begrepet løvemamma er nytt for meg. Når jeg ser for meg løvemamma , ser jeg for mer løvemor som beskytter avkommet sitt til enhver pris fra predatorer. Dette instinktet har de fleste mødre og fedre, de beskytter barna sine. Tanberg og løvemammaer som eksponerer barna sine og komplikasjoner samt utfordringer barna opplever med tanke på alvorlig sykdom for hele verden, skurrer veldig for meg. Da handler det ikke om barnets beste, men mors ønske om oppmerksomhet. 17 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå