Gjest Juhu25 Skrevet 6. desember 2022 #8121 Skrevet 6. desember 2022 tyren56 skrev (1 minutt siden): Oppmerksomhet. Sånt som dette burde ikke komme offentlig. Bytt SIM kort og nummer 😓 Enig der , så enkelt er det bytte ut . Trenger ikke alle vite alt 🙈
Rosa Sitron Skrevet 6. desember 2022 #8122 Skrevet 6. desember 2022 4 minutter siden, tyren56 said: Oppmerksomhet. Sånt som dette burde ikke komme offentlig. Bytt SIM kort og nummer 😓 Var det ikke gjennom gmail? Hjelper ikke med nytt nummer da. Men jeg ville laget ny mail 1 1
tyren56 Skrevet 6. desember 2022 #8123 Skrevet 6. desember 2022 Altså… det er jo bare å bytte Gmail som sagt ja. Såg resten av snappene nå. Går rett fra «sønnen min blir oppringt fra ekkel mann» til «datenight❤️». 17 2
Relin Skrevet 6. desember 2022 #8124 Skrevet 6. desember 2022 Det er jo bare å slå av FaceTime på telefonen så går det ikke an å ringe inn med e-post. 7 1
Kaisamaia Skrevet 6. desember 2022 #8125 Skrevet 6. desember 2022 Har hun ikke nevnt noe om glukosebelastningstest ennå? Sikkert ikke lov å spørre om dette, men... 🙆♀️❤️ 2 1
tyren56 Skrevet 6. desember 2022 #8126 Skrevet 6. desember 2022 Kaisamaia skrev (13 minutter siden): Har hun ikke nevnt noe om glukosebelastningstest ennå? Sikkert ikke lov å spørre om dette, men... 🙆♀️❤️ Det er vel noen uker siden hun skulle tatt?? Er ikke det i uke 25? 🤔
Rosa Sitron Skrevet 6. desember 2022 #8127 Skrevet 6. desember 2022 20 minutter siden, tyren56 said: Det er vel noen uker siden hun skulle tatt?? Er ikke det i uke 25? 🤔 24-28, så burde vært tatt senest forrige uke
Kaisamaia Skrevet 6. desember 2022 #8128 Skrevet 6. desember 2022 tyren56 skrev (19 minutter siden): Det er vel noen uker siden hun skulle tatt?? Er ikke det i uke 25? 🤔 Uke 24-28. Husker ikke hvilken uke hun er i nå, jeg. 😊 Helt greit hun ikke har nevnt det, altså, men bare syntes det var litt merkelig ut fra alt annet hun nevner. 😊 2
supermamz Skrevet 6. desember 2022 #8129 Skrevet 6. desember 2022 Rosa Sitron skrev (3 timer siden): Var det ikke gjennom gmail? Hjelper ikke med nytt nummer da. Men jeg ville laget ny mail Var det som ble sagt først, helt til at det handlet om nr etterpå. 🤔 2
Chrisy Skrevet 6. desember 2022 #8130 Skrevet 6. desember 2022 Sharp75! skrev (6 timer siden): Nei, for ikke teller jeg snappene til folk, og jeg hopper glatt forbi de snappene jeg har null interesse av 😊 Men jeg er også glad på hennes vegne at hun fikk sitt ønske oppfylt om et tredje barn, selv om det gikk litt fortere enn antatt, så viser hun nok stolt opp kula si selv om det ikke er til interesse for alle 🥰 Finn en influencer som legger ut innhold som treffer alle følgere med absolutt alt innhold de legger ut, de eksisterer ikke! Jeg har 4 barn, ikke på ett eneste bilde står jeg å holder hendene over og under magen!? Verken samtidig, eller enten over, eller under. Er dette vanlig nå? Synes det ser litt rart ut, iallefall på nesten alle bilder🤔 7 2
Kaisamaia Skrevet 6. desember 2022 #8131 Skrevet 6. desember 2022 Chrisy skrev (3 minutter siden): Jeg har 4 barn, ikke på ett eneste bilde står jeg å holder hendene over og under magen!? Verken samtidig, eller enten over, eller under. Er dette vanlig nå? Synes det ser litt rart ut, iallefall på nesten alle bilder🤔 Hvordan har du stått da? 🙆♀️😊 Lurer på hvordan jeg skal pose på gravidbilde selv, nemlig. 😊
FrøkenFarao Skrevet 7. desember 2022 #8132 Skrevet 7. desember 2022 Syns d er helt på trynet at dama drar inn en interiørstylist,for «nå blir d endelig et hjem??» Feil Sara,et hjem er slik du gjør d til selv.. i disse dyrtid dager,der folk ikke har råd til mat på bordet eller julegaver,folk må tvangsselge hus og biler…hun hadde gått på uføre selv å levd på fattigdomsgrensa alene hvis hu ikke hadde hatt sånn flaks som hu sier…likte SE såå godt før..men dette og syting og klaging daglig? Fatter ikke at hun har følgere🙄 22 5
Gjest Juhu25 Skrevet 7. desember 2022 #8133 Skrevet 7. desember 2022 Kaisamaia skrev (8 timer siden): Uke 24-28. Husker ikke hvilken uke hun er i nå, jeg. 😊 Helt greit hun ikke har nevnt det, altså, men bare syntes det var litt merkelig ut fra alt annet hun nevner. 😊 Merkelig er det men veldig greit at noe er privat . 👏
Gjest Juhu25 Skrevet 7. desember 2022 #8134 Skrevet 7. desember 2022 FrøkenFarao skrev (1 time siden): Syns d er helt på trynet at dama drar inn en interiørstylist,for «nå blir d endelig et hjem??» Feil Sara,et hjem er slik du gjør d til selv.. i disse dyrtid dager,der folk ikke har råd til mat på bordet eller julegaver,folk må tvangsselge hus og biler…hun hadde gått på uføre selv å levd på fattigdomsgrensa alene hvis hu ikke hadde hatt sånn flaks som hu sier…likte SE såå godt før..men dette og syting og klaging daglig? Fatter ikke at hun har følgere🙄 Det blir nok et «reklame hjem «, mange velger at ting skal se bra ut for andre men hvordan føles bo der er en annen sak.
Plast Skrevet 7. desember 2022 #8135 Skrevet 7. desember 2022 Realiteten vil treffe SE hardt i det baby er kommet tenker jeg. Blir spennende hvem SE blir med lite søvn og egentid, og som trebarnsmamma. 7 5
Gasellen Skrevet 7. desember 2022 #8136 Skrevet 7. desember 2022 (endret) Egvilværeanonym skrev (13 timer siden): Når du ser på henne etc så er du en av grunnene til hvordan hun kan være i en sånn «uærlig og skitten» bransje. Hvorfor ikke slutte å følge med på henne om du misliker det så sterkt? Ikke helt enig. Dersom man lukker øynene å velger å ignorere det så vil problemet bare vokse. Det er jo denne mentaliteten som har gjort bransjen så skitten i utgangspunktet og som gjør at den har fått toge på i så mange år. Bransjen er nødt til å ha kritikere for å endre seg. Det er kritikerne som nå har gjort at retusjerte bilder nå må merkes. At alle annonseinnlegg må merkes med reklame/annonse. At færre og færre (inkl Sara) nå eksponerer barna sine. For få år siden var grensene mellom bedrift og person enda mer vage enn i dag. Og man har fremdeles en lang vei å gå! Sara og de andre influencerne står fremdeles å later som de er veninnen din mens de pusher produkter de ikke står inne for på følgerne sine. Sophie Elise pusher brunkremen sin på følgerne sine mens hun ligger i solarium for å få brunfargen sin. SaraE later som om hun elsker tredemølla si som hun kun har gått på mens hun har filmet reklameinnleggene om den. Og selger vaskbare bleier hun ikke har fått testet personlig eller kan stå inne for enda fordi hun bare er halvveis i svangerskapet. Hun tok noen sko som lå ute for salg igjennom mange år og endret farge på dem og solgte dem som eget design. Hvordan kan dere avfeie alle kritiske røster med "så ikke følg da?!" Det virker ikke helt som dere skjønner greia eller ser porblemene denne bransjen har. Det er en helt ny bransje som verken har regler, rettigheter eller etikk. Og nå den siste tiden begynner den gradvis å få det, nettopp pga kritikerne. Eller "trollene" som Sara kanskje foretrekker å kalle dem. Endret 7. desember 2022 av Gasellen 10 13
Gjest PingPongRosadamm Skrevet 7. desember 2022 #8137 Skrevet 7. desember 2022 Plast skrev (4 minutter siden): Realiteten vil treffe SE hardt i det baby er kommet tenker jeg. Blir spennende hvem SE blir med lite søvn og egentid, og som trebarnsmamma. Denne er jeg også spent på. Fikk selv nr 2 på nyåret i år, og hadde skyhøye forventninger (ser jeg nå), virkeligheten slo meg panneflat.
Plast Skrevet 7. desember 2022 #8139 Skrevet 7. desember 2022 lamorte skrev (13 minutter siden): Denne er jeg også spent på. Fikk selv nr 2 på nyåret i år, og hadde skyhøye forventninger (ser jeg nå), virkeligheten slo meg panneflat. Der er vi to!🤭 1
Plast Skrevet 7. desember 2022 #8140 Skrevet 7. desember 2022 Gasellen skrev (14 minutter siden): Ikke helt enig. Dersom man lukker øynene å velger å ignorere det så vil problemet bare vokse. Det er jo denne mentaliteten som har gjort bransjen så skitten i utgangspunktet og som gjør at den har fått toge på i så mange år. Bransjen er nødt til å ha kritikere for å endre seg. Det er kritikerne som nå har gjort at retusjerte bilder nå må merkes. At alle annonseinnlegg må merkes med reklame/annonse. At færre og færre (inkl Sara) nå eksponerer barna sine. For få år siden var grensene mellom bedrift og person enda mer vage enn i dag. Og man har fremdeles en lang vei å gå! Sara og de andre influencerne står fremdeles å later som de er veninnen din mens de pusher produkter de ikke står inne for på følgerne sine. Sophie Elise pusher brunkremen sin på følgerne sine mens hun ligger i solarium for å få brunfargen sin. SaraE later som om hun elsker tredemølla si som hun kun har gått på mens hun har filmet reklameinnleggene om den. Og selger vaskbare bleier hun ikke har fått testet personlig eller kan stå inne for enda fordi hun bare er halvveis i svangerskapet. Hun tok noen sko som lå ute for salg igjennom mange år og endret farge på dem og solgte dem som eget design. Hvordan kan dere avfeie alle kritiske røster med "så ikke følg da?!" Det virker ikke helt som dere skjønner greia eller ser porblemene denne bransjen har. Det er en helt ny bransje som verken har regler, rettigheter eller etikk. Og nå den siste tiden begynner den gradvis å få det, nettopp pga kritikerne. Eller "trollene" som Sara kanskje foretrekker å kalle dem. Dette!!!👏🏻👏🏻 Og jeg blir sintere og mer kritisk jo mer de kaller oss nettroll og mobbere. Jeg gruer meg til om 15-20 år og barna som har blitt eksponert av foreldrene sine, eller har hatt en influensermamma som bretter ut livet for ukjente på nett, skal fortelle hvordan det har vært. 4 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå