Gjest Malya Skrevet 22. november 2022 #7421 Skrevet 22. november 2022 pep skrev (5 minutter siden): Det er det inntrykket jeg har fått her inne. Hvis det er feil beklager jeg det. Jeg har vært kvalm ifm graviditet selv,og i noen perioder da,er det bare enkelte ting man klarer å få i seg. Det betyr jo ikke at man lever på den ene tingen resten av graviditeten.... Det betyr heller ikke at det er en anbefaling til andre gravide. Og boller er bedre enn ingenting. Man blir selvfølgelig fulgt opp på kontroller,og der blir det satt inn tiltak hvis det trengs. Dette vet jo alle som har vært gravide, og det gjelder influensere også. Og om hun gjør det fot å provosere kan godt være,jeg lar meg ikke provosere nevneverdig så lenge det ikke er min kropp.... Har du fulgt Sara lenge ?
pep Skrevet 22. november 2022 #7422 Skrevet 22. november 2022 Følger ingen jeg. Bare åpner snapper av og til,og har sett på Bloggerne.
pep Skrevet 22. november 2022 #7423 Skrevet 22. november 2022 pep skrev (Akkurat nå): Følger ingen jeg. Bare åpner snapper av og til,og har sett på Bloggerne. Svar til Malya
supermamz Skrevet 22. november 2022 #7424 Skrevet 22. november 2022 pep skrev (6 minutter siden): Det er det inntrykket jeg har fått her inne. Hvis det er feil beklager jeg det. Jeg har vært kvalm ifm graviditet selv,og i noen perioder da,er det bare enkelte ting man klarer å få i seg. Det betyr jo ikke at man lever på den ene tingen resten av graviditeten.... Det betyr heller ikke at det er en anbefaling til andre gravide. Og boller er bedre enn ingenting. Man blir selvfølgelig fulgt opp på kontroller,og der blir det satt inn tiltak hvis det trengs. Dette vet jo alle som har vært gravide, og det gjelder influensere også. Og om hun gjør det fot å provosere kan godt være,jeg lar meg ikke provosere nevneverdig så lenge det ikke er min kropp.... Nei jeg bryr meg ikke om hva hun putter i sin egen kropp. Det jeg stiller spørsmål til er det at hun sier det er helt normalt å gå opp 45 kg i et svangerskap. Det kan skje ja, men er absolutt ikke normalt. Hun har også nevnt flere ganger å spise for to. Alt av slike holdninger møter du absolutt ikke i helsevesnet. Verken hos jordmord eller leger. Du får beskjed fra dag en om å spise sunt og næringsrikt. Å fordi om du har baby i magen betyr det ikke at du trenger å spise for to. Det hadde hun også blitt fortalt etter første jordmortime tror jeg det var. men det da var hun ikke enig med. Selvfølgelig er du kvalm spiser man det man får i seg. Noe annet hun har gått ut med er at hun gikk opp 45 kg i svangerskapet pga. hun spiste lite og spydde. Det er iallefall ikke normalt. Det er slike ting jeg reagerer på. De som er førstegangsgravide som ikke vet hva de går til kan jo få sjokk. 5 10
pep Skrevet 22. november 2022 #7425 Skrevet 22. november 2022 supermamz skrev (1 minutt siden): Nei jeg bryr meg ikke om hva hun putter i sin egen kropp. Det jeg stiller spørsmål til er det at hun sier det er helt normalt å gå opp 45 kg i et svangerskap. Det kan skje ja, men er absolutt ikke normalt. Hun har også nevnt flere ganger å spise for to. Alt av slike holdninger møter du absolutt ikke i helsevesnet. Verken hos jordmord eller leger. Du får beskjed fra dag en om å spise sunt og næringsrikt. Å fordi om du har baby i magen betyr det ikke at du trenger å spise for to. Det hadde hun også blitt fortalt etter første jordmortime tror jeg det var. men det da var hun ikke enig med. Selvfølgelig er du kvalm spiser man det man får i seg. Noe annet hun har gått ut med er at hun gikk opp 45 kg i svangerskapet pga. hun spiste lite og spydde. Det er iallefall ikke normalt. Det er slike ting jeg reagerer på. De som er førstegangsgravide som ikke vet hva de går til kan jo få sjokk. Skjønner hva du mener,men håper virkelig at man er oppegående nok til å bruke helsevesenet som rådgiver. Det er jo snakk om voksne mennesker, (stort sett) som blir gravide. Så jeg ser ikke helt at det er en "fare" for alle fostre i hele Norge at én person gjør noe i sitt svangerskap. (For å sette det litt på spissen da,selvfølgelig 😉) 2 1
pep Skrevet 22. november 2022 #7426 Skrevet 22. november 2022 supermamz skrev (6 timer siden): Når tror dere de lanserer de kjolene sine og hvilken pris tror dere de blir å ligge på? De blir sikkert like dyre som alt det andre de selger... Men noen kjøper jo,så da går det jo an å ta høye priser...
Klump Skrevet 22. november 2022 #7427 Skrevet 22. november 2022 Så story på snap nå. Hun skrev det snart er ett år siden R flyttet ut? Er det far til de to eldste? Og hun er nesten fødeklar med nytt barn og ny mann? Really?😅 6 5
Gjest Juhu25 Skrevet 22. november 2022 #7428 Skrevet 22. november 2022 Klump skrev (5 minutter siden): Så story på snap nå. Hun skrev det snart er ett år siden R flyttet ut? Er det far til de to eldste? Og hun er nesten fødeklar med nytt barn og ny mann? Really?😅 Går fort i svingene
Klump Skrevet 22. november 2022 #7429 Skrevet 22. november 2022 Juhu25 skrev (Akkurat nå): Går fort i svingene Det er jo helt drøyt! 5 4
Gjest Malya Skrevet 22. november 2022 #7430 Skrevet 22. november 2022 Klump skrev (7 minutter siden): Så story på snap nå. Hun skrev det snart er ett år siden R flyttet ut? Er det far til de to eldste? Og hun er nesten fødeklar med nytt barn og ny mann? Really?😅 Veldig gifteklar også 🤷♀️
Klump Skrevet 22. november 2022 #7431 Skrevet 22. november 2022 Malya skrev (Akkurat nå): Veldig gifteklar også 🤷♀️ Jøss, er sjokkert🙈 3 1
supermamz Skrevet 22. november 2022 #7432 Skrevet 22. november 2022 Klump skrev (12 minutter siden): Jøss, er sjokkert🙈 frir hver dag etter sex som det sto så fint inne på dagbladet i sommer🙈 5 2
Gjest Vinterferie Skrevet 22. november 2022 #7433 Skrevet 22. november 2022 28 minutter siden, Klump said: Så story på snap nå. Hun skrev det snart er ett år siden R flyttet ut? Er det far til de to eldste? Og hun er nesten fødeklar med nytt barn og ny mann? Really?😅 Nå siterer du Sara Emilie feil. Hun sier det er like over 1 år siden Robin flyttet ut. Han flyttet ut 02.10. Det er 59 uker siden. Og ja, han er faren til de to eldste barna. Det var slutt flere måneder før han flyttet. Men han måtte kjøpe leilighet og vente på denne. Og nesten fødeklar? 🤔 Tja, det det er 13 uker igjen.
Bibbi_ Skrevet 22. november 2022 #7434 Skrevet 22. november 2022 Klump skrev (55 minutter siden): Så story på snap nå. Hun skrev det snart er ett år siden R flyttet ut? Er det far til de to eldste? Og hun er nesten fødeklar med nytt barn og ny mann? Really?😅 Desperat og umoden. Hadde hun tenkt litt på de barna hun hadde fra før, hadde hun ikke latt det gå så fort i svingene. 7 4
Okidokisjokioki Skrevet 22. november 2022 #7435 Skrevet 22. november 2022 (endret) . Endret 22. november 2022 av Okidokisjokioki 2 1
Okidokisjokioki Skrevet 22. november 2022 #7436 Skrevet 22. november 2022 Bibbi_ skrev (5 minutter siden): Desperat og umoden. Hadde hun tenkt litt på de barna hun hadde fra før, hadde hun ikke latt det gå så fort i svingene. Sa ikke de at forholdet skulle være stabilt i minst 6mnd før barna ble introdusert, og da var hun basically gravid før de fikk møte han? 5 4
Sharp75! Skrevet 22. november 2022 #7437 Skrevet 22. november 2022 Okidokisjokioki skrev (3 minutter siden): Kjenner jeg blir så provosert. Promoterer julegaver til over 10 000kr, "flere kan spleise". Jeg kjenner ingen som får julegaver for slike summer. Vi bruker 300kr på søsken, 3-500kr på foreldre og ca. 1000kr på partner. Er det bare jeg og familien som er gnisten, er det faktisk normalt å gi gaver til titalls tusen? Da kan du ta Gullfunn også som selger de, eller ta Tv2 og andre kanaler og aviser/blader som reklamerer for samme kjede. Ja tenk, det er de som kjøper så dyre gaver. Vi kjøper i samme klasse som deg, men jeg driter i reklamer som er i dyrere klasse. Livet er så mye bedre når man ikke lar seg provosere av influencere 🥰 5 1
Sol Rampelyset Skrevet 22. november 2022 #7438 Skrevet 22. november 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt, persondebatt og avsporinger. Sol, admin.
supermamz Skrevet 22. november 2022 #7439 Skrevet 22. november 2022 Okidokisjokioki skrev (37 minutter siden): Kjenner jeg blir så provosert. Promoterer julegaver til over 10 000kr, "flere kan spleise". Jeg kjenner ingen som får julegaver for slike summer. Vi bruker 300kr på søsken, 3-500kr på foreldre og ca. 1000kr på partner. Er det bare jeg og familien som er gnisten, er det faktisk normalt å gi gaver til titalls tusen? Nei ikke normalt for de fleste.. Blir kvalm av den reklamen hennes. Å hun har postet den noen ganger nå også. Kjøpepress nok engang til jul og er med på å gi dårlig samvittighet til de som ikke har råd til slike gaver. Rett og slett kvalmt! 6 2
supermamz Skrevet 22. november 2022 #7440 Skrevet 22. november 2022 Okidokisjokioki skrev (38 minutter siden): Sa ikke de at forholdet skulle være stabilt i minst 6mnd før barna ble introdusert, og da var hun basically gravid før de fikk møte han? Jaa🙈 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå