Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
pep skrev (1 time siden):

Du er ikke seriøs nå??? Influensere kan altså ikke spise boller,for da får andre lyst på boller og det er jo ikke sunt! Altså,ærlig talt! Jeg er enig i at eksponering av barn,overforbruk,reklame,utseendefokus osv ikke er bra,men å spise boller...  Herregud.... Er noen som må roe kraftig ned her nå,altså... 

Syns du overdriver nå. Var noen andre som skrev om bollespising. Å slik jeg forsto det var det at kostholde kun var boller.  Så tror du må roe deg først 😉

• Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Gjest PingPongRosadamm
Skrevet
<3 <3 skrev (31 minutter siden):

Kremt.....er ikke at influensere kan spise boller som er problemet men når det blir lagt frem som et slags godt alternativ til frokost,la henne spise boller til det tyter ut ørene på henne men må det legges ut på alle platformer??etterfulgt av at nå spyr jeg i X-antall uker...det var dette med forbilde igjen,ikke rart at hun legger på seg 45 kg,dette er ting hun deler med hele verden(om en sku tro hvor alle følgerene er fra)

Alvorlig talt, Sara har aldri påstått eller insinuert at det er et sunt eller godt alternativ til frokost. Herregud, denne tråden 🙄

Skrevet
<3 <3 skrev (32 minutter siden):

Kremt.....er ikke at influensere kan spise boller som er problemet men når det blir lagt frem som et slags godt alternativ til frokost,la henne spise boller til det tyter ut ørene på henne men må det legges ut på alle platformer??etterfulgt av at nå spyr jeg i X-antall uker...det var dette med forbilde igjen,ikke rart at hun legger på seg 45 kg,dette er ting hun deler med hele verden(om en sku tro hvor alle følgerene er fra)

Takk for at noen forsto hva jeg siktet til🙈🙏

• Hjerte 3
Gjest PingPongRosadamm
Skrevet
supermamz skrev (2 minutter siden):

Syns du overdriver nå. Var noen andre som skrev om bollespising. Å slik jeg forsto det var det at kostholde kun var boller.  Så tror du må roe deg først 😉

Men du skrev et helt innlegg om hvordan boller påvirker andre negativt fordi andre fikk lyst til å kjøpe boller. 

Skrevet
pep skrev (5 minutter siden):

Men er det ditt problem om hun legger på seg 45 kilo? Og er du voksen nok til å være gravid, bør du vel også vite om boller er sunt eller ikke uavhengig av om en influenser spiser det? Også tar du avgjørelsen selv på om du vil spise det. Hvis du som voksen gravid blir feilernært fordi du bare spiste boller pga SE,sier det nok mer om deg enn om henne,gitt..... 

Der ser du hvor farligt det er med sånne forbilder,ta deg en bolle å slapp av

• Nyttig 4
Skrevet
lamorte skrev (1 minutt siden):

Alvorlig talt, Sara har aldri påstått eller insinuert at det er et sunt eller godt alternativ til frokost. Herregud, denne tråden 🙄

Nei hun har ikke sagt det var sunt, men hun går ut med helt annen info enn det du blir møtt i helsevesnet når du er gravid. Det er absolutt ikke normalt å gå opp  45 kg i et svangerskap. Om noen går opp så mye kan det ligge sykdom bak som burde bi sjekket opp i. Spesielt tanke på svangerskapforgiftning. Når du møter jordmor og lege så får du beskjed om at man ikke skal spise for to og at det er ikke om å legge på seg altfor mye.

• Nyttig 9
Skrevet
lamorte skrev (3 minutter siden):

Men du skrev et helt innlegg om hvordan boller påvirker andre negativt fordi andre fikk lyst til å kjøpe boller. 

Ja når du blir ned spammet med bollespising fra morgen til kveld. Men handler ikke om at hun spiser det, er mer måten det blir lagt frem på. For min del må hun bare spise så mye boller og ja. Hennes liv og hennes kropp. Er mer hva hun forteller følgerne sine som er normalt eller ikke.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
supermamz skrev (1 minutt siden):

Da tar du nok kraftig feil🤣🤣

PÅ seg selv kjenner man andre😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest PingPongRosadamm
Skrevet
supermamz skrev (30 minutter siden):

Nei hun har ikke sagt det var sunt, men hun går ut med helt annen info enn det du blir møtt i helsevesnet når du er gravid. Det er absolutt ikke normalt å gå opp  45 kg i et svangerskap. Om noen går opp så mye kan det ligge sykdom bak som burde bi sjekket opp i. Spesielt tanke på svangerskapforgiftning. Når du møter jordmor og lege så får du beskjed om at man ikke skal spise for to og at det er ikke om å legge på seg altfor mye.

Men det er likevel bollene dere henger dere opp i. 

Skrevet
lamorte skrev (Akkurat nå):

Men det er likevel bollene dere henger dere opp i. 

Ikke jeg som tok opp boller i utgangspunktet her. Les deg opp før du blander deg inn!

• Liker 1
  • Nyttig 2
Gjest PingPongRosadamm
Skrevet (endret)
supermamz skrev (Akkurat nå):

Ikke jeg som tok opp boller i utgangspunktet her. Les deg opp før du blander deg inn!

Det har ingenting med saken å gjøre hvem som først nevnte boller. Du skrev et engasjert innlegg om boller. Det er innlegget jeg viser til. 

"Før du blander deg inn", hjelpes, er dette diskusjonsforumet kun for enkelte utvalgte? 😅

Endret av lamorte
Skrevet
supermamz skrev (34 minutter siden):

Ja når du blir ned spammet med bollespising fra morgen til kveld. Men handler ikke om at hun spiser det, er mer måten det blir lagt frem på. For min del må hun bare spise så mye boller og ja. Hennes liv og hennes kropp. Er mer hva hun forteller følgerne sine som er normalt eller ikke.

Så var det det om man MÅ følge og åpne alt hun legger ut da.... 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
pep skrev (3 minutter siden):

Så var det det om man MÅ følge og åpne alt hun legger ut da.... 

Hva jeg følger med på eller ikke har vell ingen andre noe med å gjøre?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
supermamz skrev (Akkurat nå):

Hva jeg følger med på eller ikke har vell ingen andre noe med å gjøre?

Selvfølgelig ikke! Men hvorfor gidder du,når du lar deg irritere av så mye hun gjør? Jeg er oppriktig interessert i å vite det,for jeg skjønner det ikke. Jeg følger ingen,åpner på snap av og til av nysgjerrighet. Blir det kjedelig/irriterende/opprørende,vel... da går det kanskje en stund til jeg åpner en ny snap.. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
supermamz skrev (52 minutter siden):

Det er vel ingen som lever på boller alene,selv ikke SE! 🙂 Kan jo være at hun ikke filmer hver minste smule av alt hun spiser en hel dag..  🤔

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
<3 <3 skrev (58 minutter siden):

Der ser du hvor farligt det er med sånne forbilder,ta deg en bolle å slapp av

Ser du på Sara som et forbildet? For hvem? Vil tro hun har følgere fra 20 år og oppover. De  er vel såpass voksne at de ikke har slike influensere som forbilder? Folk over 20 klarer vel selv å bite om de bør spise bolle eller ikke? 

• Liker 2
Skrevet
pep skrev (13 minutter siden):

Selvfølgelig ikke! Men hvorfor gidder du,når du lar deg irritere av så mye hun gjør? Jeg er oppriktig interessert i å vite det,for jeg skjønner det ikke. Jeg følger ingen,åpner på snap av og til av nysgjerrighet. Blir det kjedelig/irriterende/opprørende,vel... da går det kanskje en stund til jeg åpner en ny snap.. 

Lurer på hvor du har det i fra at jeg kun irriter meg over henne? 

pep skrev (12 minutter siden):

Det er vel ingen som lever på boller alene,selv ikke SE! 🙂 Kan jo være at hun ikke filmer hver minste smule av alt hun spiser en hel dag..  🤔

Kan godt være det, men rart hun sa den perioden at det var kun boller hun klarte å spise, men virker jo som hun er flink til å lyve så du snakker nok sant at bollespisingen kun var på kamera for å kanskje skape reaksjoner og klikk.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Bibbi_ skrev (3 minutter siden):

Ser du på Sara som et forbildet? For hvem? Vil tro hun har følgere fra 20 år og oppover. De  er vel såpass voksne at de ikke har slike influensere som forbilder? Folk over 20 klarer vel selv å bite om de bør spise bolle eller ikke? 

Vil tro folk over 20 klarer å bite ja,boller da eller?

• Nyttig 3
Skrevet
Bibbi_ skrev (3 minutter siden):

Hun kan ikke engang kalle seg influenser og mest en forbilde . Hun er en selger , de enkelte som følger henne er tittere , som bare ser , også har vi kjøpere som trenger alt Sara selger og kjøper  . 

Ville gjerne likt å vite hva folk har lært av henne som kan kalle henne for et forbilde . Hva har hun lært dem ? 

Ja hun har donert penger , laget bikini , nå snakka litt om sykdom som alle kan lese seg om. 

Hva mer ? 

Og nei jeg er ikke misunnelig , absolutt ingenting hun har vil jeg ha.  Men glad på hennes veier at hun gjør det hun føler er mening for henne. 

Og de som skal påpeke hun  gjør noe bra ved å donere , ja hun gjør fra bedrift bankkonto , har jeg donert i alle åra fra min egen lomme.  Og det er stor forskjell 

Skrevet
supermamz skrev (2 minutter siden):

Lurer på hvor du har det i fra at jeg kun irriter meg over henne? 

Kan godt være det, men rart hun sa den perioden at det var kun boller hun klarte å spise, men virker jo som hun er flink til å lyve så du snakker nok sant at bollespisingen kun var på kamera for å kanskje skape reaksjoner og klikk.

Det er det inntrykket jeg har fått her inne. Hvis det er feil beklager jeg det. 

Jeg har vært kvalm ifm graviditet selv,og i noen perioder da,er det bare enkelte ting man  klarer å få i seg. Det betyr jo ikke at man lever på den ene tingen resten av graviditeten.... Det betyr heller ikke at det er en anbefaling til andre gravide. Og boller er bedre enn ingenting. Man blir selvfølgelig fulgt opp på kontroller,og der blir det satt inn tiltak hvis det trengs. Dette vet jo alle som har vært gravide, og det gjelder influensere også. Og om hun gjør det fot å provosere  kan godt være,jeg lar meg ikke provosere nevneverdig så lenge det ikke er min kropp....

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...