Gjest Juhu25 Skrevet 21. november 2022 #7361 Skrevet 21. november 2022 <3 <3 skrev (6 minutter siden): Er det ikke hun som vil være et godt forbilde??blir litt juks med filter da mener jeg,ser hun har mye hvitere tenner også Akkurat det, visstnok stor forskjell hva en sier og egentlig gjør.
Sharp75! Skrevet 21. november 2022 #7362 Skrevet 21. november 2022 Juhu25 skrev (14 minutter siden): Akkurat det, visstnok stor forskjell hva en sier og egentlig gjør. Dette er vel synsing? Kan vel være de andre som bruker filter?
<3 <3 Skrevet 21. november 2022 #7363 Skrevet 21. november 2022 Sharp75! skrev (6 minutter siden): Dette er vel synsing? Kan vel være de andre som bruker filter? 😂 10
Gjest Juhu25 Skrevet 21. november 2022 #7364 Skrevet 21. november 2022 Sharp75! skrev (10 minutter siden): Dette er vel synsing? Kan vel være de andre som bruker filter? 😂
Gjest TooGoodToGo Skrevet 21. november 2022 #7365 Skrevet 21. november 2022 Sharp75! skrev (10 minutter siden): Dette er vel synsing? Kan vel være de andre som bruker filter? 😂
Hjertestein Skrevet 21. november 2022 #7366 Skrevet 21. november 2022 Sharp75! skrev (10 minutter siden): Dette er vel synsing? Kan vel være de andre som bruker filter? 😂😂 5
Gjest Malya Skrevet 21. november 2022 #7367 Skrevet 21. november 2022 Sharp75! skrev (11 minutter siden): Dette er vel synsing? Kan vel være de andre som bruker filter? 😂 (👓)
Japp Skrevet 21. november 2022 #7368 Skrevet 21. november 2022 supermamz skrev (7 timer siden): Se på instastoryen hennes så skjønner du va jeg sikter til. Hun har sagt det samme minst 3 ganger nå de siste ukene. Jeg ser mest på snap, så mulig derfor jeg ikke har hørt henne si det.
BesteSofie Skrevet 21. november 2022 #7369 Skrevet 21. november 2022 Sharp75! skrev (28 minutter siden): Dette er vel synsing? Kan vel være de andre som bruker filter? 😅 3 1
Japp Skrevet 21. november 2022 #7370 Skrevet 21. november 2022 odipodis skrev (7 timer siden): Mener hun at det er helt normalt å gå opp 45 kilo under graviditeten? Kaisamaia skrev (1 time siden): Ut fra hva hun selv har sagt, så var bmi-en hennes for graviditeten over 25, så hun blir nok tilbudt glukosebelastningstest. Kanskje vi får høre om det snart, eller kanskje hun dropper å si noe om det. ☺️ Mener dere seriøst at dette er konstruktiv kritikk av bedriften Sara Emilie? Hadde dere gitt denne "konstruktive kritikken" til henne ansikt til ansikt? Om dere var inne på en butikk hvor daglig leder hadde vært gravid, hadde dere kommentert kroppen hennes? 7 3
Kaisamaia Skrevet 21. november 2022 #7371 Skrevet 21. november 2022 Japp skrev (36 minutter siden): Mener dere seriøst at dette er konstruktiv kritikk av bedriften Sara Emilie? Hadde dere gitt denne "konstruktive kritikken" til henne ansikt til ansikt? Om dere var inne på en butikk hvor daglig leder hadde vært gravid, hadde dere kommentert kroppen hennes? Hæ? Kritikk? Jeg svarte bare på hvorfor hun mest sannsynlig bør ta den testen. Og det er ikke fordi hun er over 25 år, som noen foreslo. Jeg bare påpekte fakta. Er ikke noe galt i å ta glukosebelastningstest eller å ha svangerskapsdiabetes. Håper ikke det også er tabubelagt. ☺️ Hadde ikke trengt å si dette til henne ansikt til ansikt, for hun vet vel selv kriteriene for å få anbefalt en glukosebelastningstest... og høyde og vekt har hun jo sagt. Skjønner ikke problemet ditt. 3 4
Japp Skrevet 21. november 2022 #7372 Skrevet 21. november 2022 Kaisamaia skrev (5 minutter siden): Hæ? Kritikk? Jeg svarte bare på hvorfor hun mest sannsynlig bør ta den testen. Og det er ikke fordi hun er over 25 år, som noen foreslo. Jeg bare påpekte fakta. Er ikke noe galt i å ta glukosebelastningstest eller å ha svangerskapsdiabetes. Håper ikke det også er tabubelagt. ☺️ Hadde ikke trengt å si dette til henne ansikt til ansikt, for hun vet vel selv kriteriene for å få anbefalt en glukosebelastningstest... og høyde og vekt har hun jo sagt. Skjønner ikke problemet ditt. Jeg siterte blant annet deg, fordi de fleste som skriver her inne sier at alt som er negativ er konstruktiv kritikk av bedriften Sara Emilie. Mulig vi har ulikt syns på hva som er negativ 🙂 1
Kaisamaia Skrevet 21. november 2022 #7373 Skrevet 21. november 2022 Japp skrev (1 minutt siden): Jeg siterte blant annet deg, fordi de fleste som skriver her inne sier at alt som er negativ er konstruktiv kritikk av bedriften Sara Emilie. Mulig vi har ulikt syns på hva som er negativ 🙂 Åja. Ja, det er jo helt åpenbart at vi har ulikt syn på hva som er negativt om du mener at å forklare hvorfor hun burde ta glukosebelastningstest er negativt.. eller om du mener at glukosebelastningstest i seg selv er negativt. Skjønte deg ikke. Det er jo supert at så mange får sjansen til å oppdage svangerskapsdiabetes og slipper å gå med den uoppdaget. 2 6
supermamz Skrevet 21. november 2022 #7374 Skrevet 21. november 2022 Kaisamaia skrev (19 minutter siden): Åja. Ja, det er jo helt åpenbart at vi har ulikt syn på hva som er negativt om du mener at å forklare hvorfor hun burde ta glukosebelastningstest er negativt.. eller om du mener at glukosebelastningstest i seg selv er negativt. Skjønte deg ikke. Det er jo supert at så mange får sjansen til å oppdage svangerskapsdiabetes og slipper å gå med den uoppdaget. Kanskje dette hun skulle hatt mer fokus på enn å stå og si at å gå opp 45 kg i et svangerskap er helt normalt. Å at vekt er så tabubelagt, tror glukosebelastning, svangerskapdiabetes, forgiftning osv osv er mer tabubelagt enn å gå på selve vekta. Hun når jo ut til mange, kanskje fortelle hvor viktig der er å sjekke ut disse tingene fordi om det kan virke både skummelt og flaut for noen. Glukosebelastning gjelder jo absolutt ikke bare tykke folk lenger, men er mange som tror det. 4 3
Plast Skrevet 22. november 2022 #7375 Skrevet 22. november 2022 Sharp75! skrev (6 timer siden): Dette er vel synsing? Kan vel være de andre som bruker filter? 😂😂 2
Japp Skrevet 22. november 2022 #7376 Skrevet 22. november 2022 Kaisamaia skrev (8 timer siden): Åja. Ja, det er jo helt åpenbart at vi har ulikt syn på hva som er negativt om du mener at å forklare hvorfor hun burde ta glukosebelastningstest er negativt.. eller om du mener at glukosebelastningstest i seg selv er negativt. Skjønte deg ikke. Det er jo supert at så mange får sjansen til å oppdage svangerskapsdiabetes og slipper å gå med den uoppdaget. Jeg mener at mange her ikke skriver at de kun kommenterer bedriften Sara Emilie, og at det ikke kommenteres om henne som privatperson. Jeg mener graviditeten er om henne som privatperson og at det har ikke noe med bedriften Sara Emilie. 1
supermamz Skrevet 22. november 2022 #7377 Skrevet 22. november 2022 Japp skrev (13 minutter siden): Jeg mener at mange her ikke skriver at de kun kommenterer bedriften Sara Emilie, og at det ikke kommenteres om henne som privatperson. Jeg mener graviditeten er om henne som privatperson og at det har ikke noe med bedriften Sara Emilie. Hun legger jo ut om graviditeten sin offentlig på sin bedriftskonto. Om du søker på hele navnet hennes på IG så finner du en privat konto også. Det som deles der er privat, facebooken hennes har hun privat. Slike ting deler man ikke om man skulle komme over det. Men syns alt som blir lagt ut offentlig på IG og snapchat kan diskuteres. Om hun ville holdt det privat så burde hun ikke ha delt det med så mange mennesket i utgangspunktet. Det gjelder jo for oss som har en jobb og gå til, regner med det ikke bare er jeg som tenker meg om hva jeg vil dele med mine kollega om mitt privatliv. Alt jeg deler til de kan jo di diskutere videre med noen andre? Av det Sara legger ut er jo 90% graviditetsrelatert. Så ikke rart det blir diskutert da. 5 7
MøllersTran Skrevet 22. november 2022 #7378 Skrevet 22. november 2022 (endret) Jeg syns det er veldig vanskelig å skille bedrift fra privatperson på mange influensere, da de ikke selv har et klart skille. En ting er man man blander privat og bedrift på samme konto, men når det private dras inn i reklame blir skillet visket ut. Siden dette er Sara Emilie sin tråd tar jeg henne som eksempel: - Forhold anser jeg som privat, men likevel inkluderer hun han i både reklame for Gullfunn og osteklokke. - Svangerskap/graviditet/barn anser jeg som privat, likevel reklamerer hun for bleier, klær til barna («denne kommer vesla mi på til å elske») og Twistshake (hopper opp i senga til ungene og viser at de har flaske fra Twistshake i senga). - Plassering på bolig anser jeg som privat, likevel deler hun hva stedet hun bor på heter, forsiden av huset, området og tar jeg ikke feil, delte hun også Finn annonsen. - Careless anser jeg som bedrift, likevel reklameres det for bikinien på private ferieturer, og hun filmer seg selv fra sitt private bad mens hun er iført undertøyet. Hun sier også at amme-BH-en skal hun bruke når hun ammer barnet sitt. Så hvor går skillet?? Hvis ikke SE klarer å lage er klart skille, hvordan kan det forventes at x antall følgere på Kvinneguiden kan? Endret 22. november 2022 av MøllersTran Skrivefeil 13 1 13
Gjest Juhu25 Skrevet 22. november 2022 #7379 Skrevet 22. november 2022 supermamz skrev (11 minutter siden): Hun legger jo ut om graviditeten sin offentlig på sin bedriftskonto. Om du søker på hele navnet hennes på IG så finner du en privat konto også. Det som deles der er privat, facebooken hennes har hun privat. Slike ting deler man ikke om man skulle komme over det. Men syns alt som blir lagt ut offentlig på IG og snapchat kan diskuteres. Om hun ville holdt det privat så burde hun ikke ha delt det med så mange mennesket i utgangspunktet. Det gjelder jo for oss som har en jobb og gå til, regner med det ikke bare er jeg som tenker meg om hva jeg vil dele med mine kollega om mitt privatliv. Alt jeg deler til de kan jo di diskutere videre med noen andre? Av det Sara legger ut er jo 90% graviditetsrelatert. Så ikke rart det blir diskutert da. 👏👏 Hun lever av å vise seg selv inkludert graviditet . Allerede snakker skal vise rommet til baby da den er ikke personlig . Så det blir sponset rom for å selge til andre baby mammaer. Enkelte kan si hele tiden og gjenta seg selv , hun er privat , dere diskuterer ikke bedrift , misunnelige negative . Eneste argument de har.Men burde sette seg i bedre hva SE fremstår som og det er en selger som selger gjennom å vise seg og sitt på sosiale medier. For ikke så lenge siden var det trening , og vi vet hun ikke er helt trening person. Men hun reklamerte for å selge. Akkurat som dama i en klesbutikk som sier ååå den blusen er kjempe fin du burde ha den. Jeg ser ikke forskjell på SE jobb og jobben til andre som jobber i salg bransjen .
Gjest Juhu25 Skrevet 22. november 2022 #7380 Skrevet 22. november 2022 MøllersTran skrev (5 minutter siden): Jeg syns det er veldig vanskelig å skille bedrift fra privatperson på mange influensere, da de ikke selv har et klart skille. En ting er man man blander privat og bedrift på samme konto, men når det private dras inn i reklame blir skillet visket ut. Siden dette er Sara Emilie sin tråd tar jeg henne som eksempel: - Forhold anser jeg som privat, men likevel inkluderer hun han i både reklame for Gullfunn og osteklokke. - Svangerskap/graviditet/barn anser jeg som privat, likevel reklamerer hun for bleier, klær til barna («denne kommer vesla mi på til å elske») og Twistshake (hopper opp i senga til ungene og viser at de har flaske fra Twistshake i senga). - Plassering på bolig anser jeg som privat, likevel deler hun hva stedet hun bor på heter, forsiden av huset, området og tar jeg ikke feil, delte hun også Finn annonsen. - Careless anser jeg som bedrift, likevel reklameres det for bikinien på private ferieturer, og hun filmer seg selv fra sitt private bad mens hun er iført undertøyet. Hun sier også at amme-BH-en skal hun bruke når hun ammer barnet sitt. Så hvor går skillet?? Hvis ikke SE klarer å lage er klart skille, hvordan kan det forventes at x antall følgere på Kvinneguiden kan? Dette 👏👏👏
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå