Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Gjest TooGoodToGo
Skrevet (endret)
Love2017juni skrev (41 minutter siden):

Jeg reagerer faktisk mest på at «JEG har plass til to biler»; Han må føle seg veldig velkommen med ei slik holdning og muligens derfor ingen nevner at han burde bli med og rydde hennes rot. 🥴

Og legg merke til at hun deler navn og Bitmoji(?) på de som nevner det at kansje han burde få plassen. Det var ikke Noe frekt skrevet men det var ikke der hun ønsket til svar så da deles det.. 

Og så kommer hun med at "kvinner hakker på kvinner"🙄 Det er vel mer det at en del kvinner ikke ser begrensninger selv om de er gravide/har bekkenløsning/har småbarn, og derfor heller ikke synes hun skal ha spesialbehandling for hver minste ting. Jeg har selv gått høygravid på vinteren, full i bekkenløsning, med en ettåring på armen, og måkt snø for å få ut bilen. (Husker den vinteren godt, for det var mye snø, og mannen var mye bortreist😆) De fleste, gravide eller ei, må på jobb og gjøre vanlige oppgaver i og rundt huset, uten å få noen medalje for det. Det er vel derfor folk reagerer. 

Endret av TooGoodToGo
Detalj
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange som har lurt på angående snusing. Dagens episode når de er på den hytteturen så ligger det hvit snus på borde framfor Sara.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg rydder mine saker, mannen rydder sine saker. Ønsker jeg hjelp til mine saker så spørr jeg faktisk mannen, ikke ranter ut på snap om hvor fæle folk er.  

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for spekulasjoner og kommentarer til slettet innhold. 

Tråden stenges midlertidig.

Sol, admin.

Endret av Sol Rampelyset
Skrevet

Spesielt at careless går ut med beskyldninger om at det ligger ute på jodel at man skal gå inn og skrive negative anmeldelser om klærne hun selger... Har ikke sett noen har skrevet at man skal gå inn dit og skrive negativt. Det som har blitt diksutert har jo vært noe helt annet! Så følger det blir veldig feil og legge skylden på at folk har oppfordret å gå inn dit og skrive noe de ikke mener bare for det har kommet inn noen anmeldelser de siste døgnene som ikke har vært så veldig positive. Den som var positiv ble jo slettet 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er definitivt spesielt at et merke må be fans gå sammen i flokk for å samarbeide om å få ut positiv feedback på trustpilot. Ikke veldig troverdig, det blir det samme som om noen har blitt bedt om å skrive negativt. Begge deler vil være like troverdig. 

• Liker 25
  • Nyttig 5
Skrevet
supermamz skrev (56 minutter siden):

Spesielt at careless går ut med beskyldninger om at det ligger ute på jodel at man skal gå inn og skrive negative anmeldelser om klærne hun selger... Har ikke sett noen har skrevet at man skal gå inn dit og skrive negativt. Det som har blitt diksutert har jo vært noe helt annet! Så følger det blir veldig feil og legge skylden på at folk har oppfordret å gå inn dit og skrive noe de ikke mener bare for det har kommet inn noen anmeldelser de siste døgnene som ikke har vært så veldig positive. Den som var positiv ble jo slettet 🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Ikke heg sett heller, men ville vært likeverdig som at noen nå går å skriver masse positivt kun fordi Sara ber om det

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Orly skrev (1 minutt siden):

Ikke heg sett heller, men ville vært likeverdig som at noen nå går å skriver masse positivt kun fordi Sara ber om det

Ja veldig spesielt at et merke går ut og spørr følgerne sine om å skrive inn positive tilbakemeldinger🙈 Aldri sett at det har skjedd før.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
supermamz skrev (11 minutter siden):

Ja veldig spesielt at et merke går ut og spørr følgerne sine om å skrive inn positive tilbakemeldinger🙈 Aldri sett at det har skjedd før.

Aldri opplevd det heg heller, blir useriøst 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Gjest Kattedama
Skrevet

Så utrolig flott at de har donert 500.000 av Careless sitt salg 🙏🏼❤️

Gjest TooGoodToGo
Skrevet
Lill :) skrev (Akkurat nå):

Så utrolig flott at de har donert 500.000 av Careless sitt salg 🙏🏼❤️

Det er en del av dealen hun måtte si ja til for å få investorene på lag. Samme investorer som står bak BabyBox, ByLien og kjolene til Monica. 

Skrevet
TooGoodToGo skrev (9 minutter siden):

Det er en del av dealen hun måtte si ja til for å få investorene på lag. Samme investorer som står bak BabyBox, ByLien og kjolene til Monica. 

Ja de alle har jo sin hjertesak. 

Skrevet

Influensere jobber ræva av seg… som de selv sier. SE utleverer nesten hele hverdagen på snap og det ser ut som en  veldig behagelig hverdag spør du meg.. hu hadde nok fått en åpenbaring om hva vanlige jobber krever av deg hvis hun hadde prøvd seg noen dager. 9 timer borte fra hjemme og så komme hjem å rydde og ordne.. virker som om influensere tenker at det er en del av jobben og gjøre husarbeid i arbeidstiden. Vi andre må gjøre det etter en lang arbeidsdag. Virker som hun har det ganske luksus. Ja hun er sikkert på hele dagen og kan måtte jobbe på kvelden noen ganger men hu trenger aldri å tenke på at barna er lenge i barnehagen fordi hun er på jobb til et vist klokkeslett. 

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet

Tråden er ryddet for ryktespredning, kommentarer til slettet innhold og persondebatt. 

Sol, admin.

Skrevet
supermamz skrev (1 time siden):

De oppfordra folk til å skrive ærlige tilbakemeldinger, det er jo helt fair 😌 

Alle podcaster ber jo folk legge igjen kommentaren og å gi stjerner. 

• Liker 1
Skrevet
Coleus skrev (2 minutter siden):

De oppfordra folk til å skrive ærlige tilbakemeldinger, det er jo helt fair 😌 

Alle podcaster ber jo folk legge igjen kommentaren og å gi stjerner. 

sammenligner du virkelig et klesmerke med en podcast? Er virkelig ikke det samme...

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er endel diskusjoner rundt dette på jodel nå. Ingen der har sett disse jodelene careless refererer til. Mystiske greier 🤷‍♀️

Skrevet
supermamz skrev (20 minutter siden):

sammenligner du virkelig et klesmerke med en podcast? Er virkelig ikke det samme...

De selger begge et produkt. 
Skjønner ikke problemet med at de ønsker ærlige tilbakemeldinger om Careless. Er jo åpenbart mange som er veldig fornøyde, og det er veldig dårlig gjort hvis det ikke kommer frem fordi noen på Jodel går inn for å sverte et merke de ikke vet noe om. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...