Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Coleus skrev (15 minutter siden):

De selger begge et produkt. 
Skjønner ikke problemet med at de ønsker ærlige tilbakemeldinger om Careless. Er jo åpenbart mange som er veldig fornøyde, og det er veldig dårlig gjort hvis det ikke kommer frem fordi noen på Jodel går inn for å sverte et merke de ikke vet noe om. 

Dette er vel ikke helt sant...ingen på Jodel som går inn for det

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Coleus skrev (25 minutter siden):

Skjønner ikke problemet med at de ønsker ærlige tilbakemeldinger om Careless. Er jo åpenbart mange som er veldig fornøyde, og det er veldig dårlig gjort hvis det ikke kommer frem fordi noen på Jodel går inn for å sverte et merke de ikke vet noe om. 

Hvor er dokumentasjonen på dette? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Coleus skrev (28 minutter siden):

Ingen på Jodel gjør det

• Liker 4
Skrevet

Noe har hvertfall skjedd, om det er på jodel, her, eller en annen plass vet jeg ikke. Men for 1 dag siden er det hvertfall lagt inn flere 1 stjerners på trustpilot. Påfallende mtp at det har vært ca 4-5 anmeldelser siste året, så plutselig flere dårlige på samme dag. Har nevnt det tidligere, men det eneste som skjer er at troverdigheten til trustpilot svekkes. 

• Liker 4
Skrevet
Kyllingmonk skrev (1 minutt siden):

Noe har hvertfall skjedd, om det er på jodel, her, eller en annen plass vet jeg ikke. Men for 1 dag siden er det hvertfall lagt inn flere 1 stjerners på trustpilot. Påfallende mtp at det har vært ca 4-5 anmeldelser siste året, så plutselig flere dårlige på samme dag. Har nevnt det tidligere, men det eneste som skjer er at troverdigheten til trustpilot svekkes. 

Det du skriver nå er jo spekulasjoner...hva om det var sånn at det var 4-5 som var misfornøyd??er ikke det lov??

• Liker 9
Skrevet
Coleus skrev (36 minutter siden):

Du aner jo tydeligvis ikke hva denne saken handler om i det hele tatt...  Selvfølgelig er det mange som er fornøyde også er alltids noen som er mindre fornøyde. Sånn er det alltid. Er ikke det denne saken handler om egentlig. 

• Liker 4
Skrevet
supermamz skrev (1 minutt siden):

Du aner jo tydeligvis ikke hva denne saken handler om i det hele tatt...  Selvfølgelig er det mange som er fornøyde også er alltids noen som er mindre fornøyde. Sånn er det alltid. Er ikke det denne saken handler om egentlig. 

Og hva mener du jeg ikke forstår? Jeg er bare ikke enig i at det er så innmari merkelig å be folk skrive ærlige tilbakemeldinger. 

• Liker 2
Skrevet
<3 <3 skrev (3 minutter siden):

Det du skriver nå er jo spekulasjoner...hva om det var sånn at det var 4-5 som var misfornøyd??er ikke det lov??

Tydeligvis i følge noen så skal alle være fornøyde. Men lurer på hvor mange "ærlige" tilbakemeldinger de har fått fra oppfordringen i dag.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
supermamz skrev (1 minutt siden):

Tydeligvis i følge noen så skal alle være fornøyde. Men lurer på hvor mange "ærlige" tilbakemeldinger de har fått fra oppfordringen i dag.

Hvorfor skulle ikke dagens tilbakemeldinger være ærlige? 

Skrevet
Coleus skrev (1 minutt siden):

Og hva mener du jeg ikke forstår? Jeg er bare ikke enig i at det er så innmari merkelig å be folk skrive ærlige tilbakemeldinger. 

Syns du det ikke er rart at Sara ikke selv snakker om alt det her dramaet som har vært de 4 siste dagene? Hun snakker jo alltid ellers om nettroll på storyen sin. Nå er det helt stilt. 

Bruke klesmerket sin IG til å først og fremst lyve, for det er ingen som har skrevet at nå skal vi gå inn og skrive negative omtaler slik hun har lagt det frem i careless sin story. Det hele starten med en uskyldig screenshot fra trustpilot i helgen.

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet

Hvorfor skal ikke tilbakemeldingene før i dag være ærlige også da? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
supermamz skrev (4 minutter siden):

Etter gromingen Til SE? Tja, hvem vet. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
supermamz skrev (Akkurat nå):

Syns du det ikke er rart at Sara ikke selv snakker om alt det her dramaet som har vært de 4 siste dagene? Hun snakker jo alltid ellers om nettroll på storyen sin. Nå er det helt stilt. 

Bruke klesmerket sin IG til å først og fremst lyve, for det er ingen som har skrevet at nå skal vi gå inn og skrive negative omtaler slik hun har lagt det frem i careless sin story. Det hele starten med en uskyldig screenshot fra trustpilot i helgen.

Dere hadde jo klaget om hun hadde tatt det opp også. Alt er galt uansett. 

Og at du skriver at hun bruker Careless sin konto til å lyve er spekulasjoner. Det har du null bevis for. 

• Liker 3
Skrevet
Coleus skrev (3 minutter siden):

Hvorfor skulle ikke all kritikken mot virket være ærlig?

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Og at du skriver at hun bruker Careless sin konto til å lyve er spekulasjoner. Det har du null bevis for. 

Har du dokumentasjon på at påstanden til SE er korrekt?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Coleus skrev (4 minutter siden):

Litt rart da at det ikke er noen beviser der ute for at noen har skrevet det de skriver på storyen sin da?  Men finn det gjerne og legg ut her så vi får se for da skal jeg legge meg flat! 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
supermamz skrev (8 minutter siden):

Litt rart da at det ikke er noen beviser der ute for at noen har skrevet det de skriver på storyen sin da?  Men finn det gjerne og legg ut her så vi får se for da skal jeg legge meg flat! 

Ikke sant?

Hvor er skjermdumpen?

Endret av AnnePåLande
  • Liker 1
Skrevet

Uff, nå skjer det mye rundt SE og «rykter» som kommer fram. Veldig spesielt at en som SE som ønsker å kunne leve av å filme seg selv, ta selfies dagen lang og bygge opp en merkevare på bakgrunn av det, ikke tåler at hennes merkevare diskuteres.

- Det er faktisk mange som ikke er fornøyde med SoMe kontoen til SE som har fulgt over tid. Det er ikke jodel eller KG sin skyld.
- Det er faktisk mange som ikke er fornøyde med Careless. Og det er ikke Trust pilot, jodel eller KG sin skyld. 

Men episoden på bloggerne i dag gav meg en forklaring på hvorfor SE er så lite moden som hun er. Hadde vært interessant å se henne i et A-4 liv, med full ordinær jobb og det tredje skift etterpå. Uten foreldrene sine som står og syr puter under armene hennes. Lurer på om søsknene hennes får like mye hjelp som henne. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
Bulletproofhoware skrev (3 timer siden):

Det er definitivt spesielt at et merke må be fans gå sammen i flokk for å samarbeide om å få ut positiv feedback på trustpilot. Ikke veldig troverdig, det blir det samme som om noen har blitt bedt om å skrive negativt. Begge deler vil være like troverdig. 

Nå skrev de jo at de ville ha tilbakemeldinger, også på feil - så de ber jo bare om ærlige tilbakemeldinger😅

• Liker 2
Skrevet
AnnePåLande skrev (Akkurat nå):

Ikke sant?

Hvor er skjermdumpen fra jodel? Jeg aner ikke hva som skjer der inne.

Ja, skal jo absolutt ikke være vanskelig og finne når dem er så sikker på at det er det som er sant. Så regner med at vi snart får se screenshot med oppfordringen til å gå inn å skrive negative omtaler ganske snart da. For jeg har har letet etter det og finner ingenting. Så jeg venter spent nå👏

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...