elskersommer Skrevet 11. november 2022 #7001 Skrevet 11. november 2022 Altså kjære Sara Emilie.. i dag sank du så mange hakk for meg og du får ikke noe stemmer til Vixen 😞 når sier at babyrom et viser jeg frem for det er ikke så personlig. Snakk om og gjøre alt for og tjene penger på den lille😞 11 7
elskersommer Skrevet 11. november 2022 #7002 Skrevet 11. november 2022 silikon123 skrev (42 minutter siden): Siden du spør.. Dette blir jo bare mitt synspunkt men… Et babyrom er ikke rettet mot babyen sin personlighet. Hva den liker. Hva den ikke liker. Det er et standard rom som er skapt av foreldrene ift hva DE liker før babyen i det hele tatt er født. Slik jeg har forstått det så har de eldre barna til Sara E fått hvert sitt temarom. Med interessen deres, de har vært med på å velge møbler og interiør. Da blir et rom langt mer personlig enn et babyrom som er skapt før babyen i det hele tatt er født. Forstår du fortsatt virkelig ikke forskjellen? Jeg ser ikke forskjell. Disse bilder og video vil kunne ligge ute på nett i all evig tid. Det jeg er opptatt av er om hva tror du barnet sier da han/hun er 13-14 år? Hva om dette er ett barn som da synes at det og finne bilder av alt h*n hadde som liten er kjempetrist? Hvordan skal SE klare og fjerne alt fra internett når barnet gir beskjed om dette ikke er greit? Ja det er kun ett barnerom men hvorfor må vi vite hva barnet har der? Kan vedde en 100 lapp på at SE kommer til og tyne ut det hun klarer av penger fra fremtidige sponsorer på alt til dette rommet. Så da starter hun faktisk å tjene penger på barnet lenge før det er født. Kan ikke disse influencere tenke litt på barna sine når de blir litt eldre. De får faktisk egne og sterke meninger etterhvert. 3
supermamz Skrevet 11. november 2022 #7003 Skrevet 11. november 2022 silikon123 skrev (51 minutter siden): Siden du spør.. Dette blir jo bare mitt synspunkt men… Et babyrom er ikke rettet mot babyen sin personlighet. Hva den liker. Hva den ikke liker. Det er et standard rom som er skapt av foreldrene ift hva DE liker før babyen i det hele tatt er født. Slik jeg har forstått det så har de eldre barna til Sara E fått hvert sitt temarom. Med interessen deres, de har vært med på å velge møbler og interiør. Da blir et rom langt mer personlig enn et babyrom som er skapt før babyen i det hele tatt er født. Forstår du fortsatt virkelig ikke forskjellen? Da går det jo på mer spons da. At det er for å tjene penger på å fronte produkter til barnerom. For ja et barnerom før babyen er født er laget av foreldrene, men er ikke mange månder før man ser hva dem liker og personligheten kommer frem i de små heller fordi om di ikke kan si det selv. Har iallefall klart å sett favorittene ganske så fort når de er kommer over den helt nyfødt fasen da. Men et rom er jo ikke bare tingene som er i rommet da. men igjen det er min mening, men hvis rommet skal bli brukt kun til å tjene inn penger så skjønner jeg det. Da er det jo bare lagd til et reklame rom og kan egentlig ikke kalles et babyrom da. 1
MøllersTran Skrevet 11. november 2022 #7004 Skrevet 11. november 2022 elskersommer skrev (58 minutter siden): Jeg ser ikke forskjell. Disse bilder og video vil kunne ligge ute på nett i all evig tid. Det jeg er opptatt av er om hva tror du barnet sier da han/hun er 13-14 år? Hva om dette er ett barn som da synes at det og finne bilder av alt h*n hadde som liten er kjempetrist? Hvordan skal SE klare og fjerne alt fra internett når barnet gir beskjed om dette ikke er greit? Ja det er kun ett barnerom men hvorfor må vi vite hva barnet har der? Kan vedde en 100 lapp på at SE kommer til og tyne ut det hun klarer av penger fra fremtidige sponsorer på alt til dette rommet. Så da starter hun faktisk å tjene penger på barnet lenge før det er født. Kan ikke disse influencere tenke litt på barna sine når de blir litt eldre. De får faktisk egne og sterke meninger etterhvert. Tjene penger på barnet har hun jo allerede gjort: tvilsomt at hun hadde fått samarbeid med Libero og Newbie uten baby i magen 6 1
Gjest Sprite Skrevet 11. november 2022 #7005 Skrevet 11. november 2022 Stemmer ikke på folk som tigger stemmer. Det er så jævla lavmål
Gjest silikon123 Skrevet 11. november 2022 #7006 Skrevet 11. november 2022 supermamz skrev (2 timer siden): Da går det jo på mer spons da. At det er for å tjene penger på å fronte produkter til barnerom. For ja et barnerom før babyen er født er laget av foreldrene, men er ikke mange månder før man ser hva dem liker og personligheten kommer frem i de små heller fordi om di ikke kan si det selv. Har iallefall klart å sett favorittene ganske så fort når de er kommer over den helt nyfødt fasen da. Men et rom er jo ikke bare tingene som er i rommet da. men igjen det er min mening, men hvis rommet skal bli brukt kun til å tjene inn penger så skjønner jeg det. Da er det jo bare lagd til et reklame rom og kan egentlig ikke kalles et babyrom da. Men da har jo du allerede konkludert med at hun skal vise babyrommet pga spons, noe som bare er noe du per dags dato, har skapt i hodet ditt og som ikke er fakta. Derfor et meget spesielt argument av de som reagerer - dere hopper direkte til konklusjonen på at dette gjør hun for spons/penger uten at det er bevist.
Sol Rampelyset Skrevet 11. november 2022 #7007 Skrevet 11. november 2022 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin.
Malindalin Skrevet 11. november 2022 #7008 Skrevet 11. november 2022 elskersommer skrev (2 timer siden): Jeg ser ikke forskjell. Disse bilder og video vil kunne ligge ute på nett i all evig tid. Det jeg er opptatt av er om hva tror du barnet sier da han/hun er 13-14 år? Hva om dette er ett barn som da synes at det og finne bilder av alt h*n hadde som liten er kjempetrist? Hvordan skal SE klare og fjerne alt fra internett når barnet gir beskjed om dette ikke er greit? Ja det er kun ett barnerom men hvorfor må vi vite hva barnet har der? Kan vedde en 100 lapp på at SE kommer til og tyne ut det hun klarer av penger fra fremtidige sponsorer på alt til dette rommet. Så da starter hun faktisk å tjene penger på barnet lenge før det er født. Kan ikke disse influencere tenke litt på barna sine når de blir litt eldre. De får faktisk egne og sterke meninger etterhvert. Jeg tror faktisk jeg hadde gitt en lang faen i om om mamma viste bilder av BABYROMMET mitt + fikk sponset vogn,bleier osv. Sitter du om 30 år og er såret og mener barndommen din er ødelagt fordi BABYROMMET ditt ligger ute på nett og fordi mora di fikk gratis bleier og tutekopp er det fader ikke håp i verden. Nå er ikke jeg fan av sharenting generelt, men det får være grenser. 17 2
Gjest Aila.L Skrevet 11. november 2022 #7009 Skrevet 11. november 2022 (endret) Malindalin skrev (17 minutter siden): Jeg tror faktisk jeg hadde gitt en lang faen i om om mamma viste bilder av BABYROMMET mitt + fikk sponset vogn,bleier osv. Sitter du om 30 år og er såret og mener barndommen din er ødelagt fordi BABYROMMET ditt ligger ute på nett og fordi mora di fikk gratis bleier og tutekopp er det fader ikke håp i verden. Nå er ikke jeg fan av sharenting generelt, men det får være grenser. Har ikke lest så nøye gjennom alt som har blitt skrevet, men ser ingen nevne ødelagt barndom? Poenget er vel heller det at hun sier en ting, men gjør noe helt annet så fort det kan komme penger ut av det... Om jeg ikke husker helt feil, annonserte hun vel graviditeten med sponsede produkter/reklame. Noe hun fikk mye kritikk for. Det var vel i den anledning hun fortalte hva hun kom til å dele/ikke dele fremover 🤷♀️ Endret 11. november 2022 av Aila.L
elskersommer Skrevet 11. november 2022 #7010 Skrevet 11. november 2022 Malindalin skrev (26 minutter siden): Jeg tror faktisk jeg hadde gitt en lang faen i om om mamma viste bilder av BABYROMMET mitt + fikk sponset vogn,bleier osv. Sitter du om 30 år og er såret og mener barndommen din er ødelagt fordi BABYROMMET ditt ligger ute på nett og fordi mora di fikk gratis bleier og tutekopp er det fader ikke håp i verden. Nå er ikke jeg fan av sharenting generelt, men det får være grenser. Jeg snakker ikke om ødelagt barndom. Men har selv ei som ga meg klar beskjed da hun var 13-14 år at alt jeg hadde lagt ut på SoMe skulle slettes. Å da mener jeg alt. Å jeg hadde ikke mye og slette.. men det var ikke snakk om at jeg hadde ødelagt hennes barndom men hun vil bare ikke ha det på nett.. 6 1
Gjest silikon123 Skrevet 11. november 2022 #7011 Skrevet 11. november 2022 Aila.L skrev (26 minutter siden): Har ikke lest så nøye gjennom alt som har blitt skrevet, men ser ingen nevne ødelagt barndom? Poenget er vel heller det at hun sier en ting, men gjør noe helt annet så fort det kan komme penger ut av det... Om jeg ikke husker helt feil, annonserte hun vel graviditeten med sponsede produkter/reklame. Noe hun fikk mye kritikk for. Det var vel i den anledning hun fortalte hva hun kom til å dele/ikke dele fremover 🤷♀️ Det gjorde hun IKKE. Hun hadde heller ingen spons i «gender reveal» som alle her skulle ha det til! hun hadde et samarbeid med en barnebutikk der hun viste klær til eldste barna og en lillelam dress samme uken som annonsering av svangerskap. hvor får du fra at det kommer penger ut fra babyrommet? Siden du påstår at hun sier en ting og gjør annet. Når har hun sagt hun ikke skal vise BABYrom? Og når har hun evt sagt hun ikke skal få sponset ting til baby?
Gjest Aila.L Skrevet 11. november 2022 #7012 Skrevet 11. november 2022 elskersommer skrev (19 minutter siden): Jeg snakker ikke om ødelagt barndom. Men har selv ei som ga meg klar beskjed da hun var 13-14 år at alt jeg hadde lagt ut på SoMe skulle slettes. Å da mener jeg alt. Å jeg hadde ikke mye og slette.. men det var ikke snakk om at jeg hadde ødelagt hennes barndom men hun vil bare ikke ha det på nett.. Nettopp 👏 Synes det er merkelig at enkelte skal synes det er så skrekkelig at vi mener hun bør holde barnas liv privat. Hvordan blir det for "influenser barna" å vokse opp når alle vet altom de? Hvilke farge de har på rommet, hvilke dag de tar vaksiner, om de er kresne i matveien, diagnoser osv. Denne listen min kunne blitt lang. Vi vet rett og slett ALT for mye om helt fremmede barn. Så får vi bare håpe da, at disse barna kommer til å synes det er uproblematisk. Da er jo alt greit. Men hva om de absolutt ikke synes det er ok "at alle vet" 🤷♀️
Gjest Aila.L Skrevet 11. november 2022 #7013 Skrevet 11. november 2022 silikon123 skrev (14 minutter siden): Det gjorde hun IKKE. Hun hadde heller ingen spons i «gender reveal» som alle her skulle ha det til! hun hadde et samarbeid med en barnebutikk der hun viste klær til eldste barna og en lillelam dress samme uken som annonsering av svangerskap. hvor får du fra at det kommer penger ut fra babyrommet? Siden du påstår at hun sier en ting og gjør annet. Når har hun sagt hun ikke skal vise BABYrom? Og når har hun evt sagt hun ikke skal få sponset ting til baby? Ok.
Gjest silikon123 Skrevet 11. november 2022 #7014 Skrevet 11. november 2022 Aila.L skrev (19 minutter siden): Ok. ? Det er så enkelt å holde en debatt her med så saklige innlegg…
elskersommer Skrevet 11. november 2022 #7015 Skrevet 11. november 2022 Aila.L skrev (45 minutter siden): Nettopp 👏 Synes det er merkelig at enkelte skal synes det er så skrekkelig at vi mener hun bør holde barnas liv privat. Hvordan blir det for "influenser barna" å vokse opp når alle vet altom de? Hvilke farge de har på rommet, hvilke dag de tar vaksiner, om de er kresne i matveien, diagnoser osv. Denne listen min kunne blitt lang. Vi vet rett og slett ALT for mye om helt fremmede barn. Så får vi bare håpe da, at disse barna kommer til å synes det er uproblematisk. Da er jo alt greit. Men hva om de absolutt ikke synes det er ok "at alle vet" 🤷♀️ Det virker som at disse influencere ikke tenker litt fremover. Mange barn kommer i det stadiet at de nekter og være på mammas SoMe kanaler. Å det tok meg 5 min og slette det jeg hadde. Disse influencere vil aldri klare og bli kvitt alt. Hvorfor må vi vite alt? 5 1
elskersommer Skrevet 11. november 2022 #7016 Skrevet 11. november 2022 silikon123 skrev (1 time siden): Det gjorde hun IKKE. Hun hadde heller ingen spons i «gender reveal» som alle her skulle ha det til! hun hadde et samarbeid med en barnebutikk der hun viste klær til eldste barna og en lillelam dress samme uken som annonsering av svangerskap. hvor får du fra at det kommer penger ut fra babyrommet? Siden du påstår at hun sier en ting og gjør annet. Når har hun sagt hun ikke skal vise BABYrom? Og når har hun evt sagt hun ikke skal få sponset ting til baby? Klart hun kommer til og dra penger ut av sponsorer på det barnerommet. Hun kommer nok til og tjene penger på det. Alt annet vil overraske meg🙈 2 4
Birdo Skrevet 11. november 2022 #7017 Skrevet 11. november 2022 silikon123 skrev (12 timer siden): Det er så gøy hvordan dere skaper usannheter .DET er underholdene det, elsker kvinneguiden pga sånne som deg som lager egen virkelighet i hodet🥲. Ryddet for svar på slettet innhold. Sol, admin. Sara i uke 45: er ærlig om at hun ikke har vært stort miljøbevisst og ønsker å gjøre ting annerledes for neste år, både med Careless og valg av samarbeidspartnere. Ting er ikke gjort på en natt, tipper de fleste av hennes samarbeid er planlagt langt fram i tid. Men så klart, du klarer å finne noe negativt med at hun vil gjøre ting mer bærekraftig også du, klapp på skulderen🥲 Ikke sant😅 Spesielt morsomt da den som siteres skriver rett ut løgn. Hun var ikke på Spaniaferie i sommer, den ble avlyst pga streiken og er grunnen til at de dro nå i stedet. Men det er jo klart, det høres jo bedre ut med kritikk på tre Spaniaturer istedet for to👏🏻 Og veldig gøy at de som roper så høyt opp om de som forsvarer SE, de svarer selv bare «ok» når de blir møtt med motsvar. 1
Blåttvann Skrevet 11. november 2022 #7018 Skrevet 11. november 2022 (endret) Birdo skrev (55 minutter siden): Ikke sant😅 Spesielt morsomt da den som siteres skriver rett ut løgn. Hun var ikke på Spaniaferie i sommer, den ble avlyst pga streiken og er grunnen til at de dro nå i stedet. Men det er jo klart, det høres jo bedre ut med kritikk på tre Spaniaturer istedet for to👏🏻 Og veldig gøy at de som roper så høyt opp om de som forsvarer SE, de svarer selv bare «ok» når de blir møtt med motsvar. De dro til Italia da Spaniaturen ble avlyst. Jeg skrev aldri 3 Spaniaturer. Jeg skrev 2 Spaniaturer og 1 sydenferie. Og poenget står: Sara bryr seg ikke om klima og miljø. Jeg svarte "ok" fordi det ikke er vits å argumentere for sin sak når de som elsker Sara skal forsvare henne. Man blir uansett ikke enig. Jeg kritiserer Sara, du forsvarer henne. Det er ikke vits å diskutere, jeg kommer hvertfall aldri til å endre side i denne saken og jeg regner med at dere ikke kommer til å endre side heller. Alle argumenter for og imot er gjentatt i det uendelige, å si de for ente gang har ingen hensikt. Derfor "ok". Det var ikke noe å svare på i innlegget jeg skrev det til. Jeg bare skriver det jeg ser av dobbeltmoral og hyklersk oppførsel i denne tråden når det kommer til saker jeg bryr meg om. Barneeksponering og klima er noe jeg synes det er viktig å ha fokus på, for konsekvensene av å bruke makten sin feil her har så store konsekvenser. Se der, nå argumenterte jeg visst litt for min side av saken likevel. Og ble vi klokere? Ble vi mer enige? Sikkert ikke. Derfor er det lettere og mer hensiktsmessig å bare skrive "ok". Endret 11. november 2022 av Blåttvann 10 1 8
tyren56 Skrevet 12. november 2022 #7019 Skrevet 12. november 2022 Snart er det Vixen ja, begynner å bli lei all maset og tryglingen om stemmer rundt influenserene. Sara har vunnet tre år på rad. 🥴 4 4
supermamz Skrevet 12. november 2022 #7020 Skrevet 12. november 2022 tyren56 skrev (12 minutter siden): Snart er det Vixen ja, begynner å bli lei all maset og tryglingen om stemmer rundt influenserene. Sara har vunnet tre år på rad. 🥴 syns det er flaut at influensere må mase på følgerne til å stemme på dem og hvilke katogorier de ønsker å vinne🙈 10 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå