Minimeg1234 Skrevet 11. april #64961 Skrevet 11. april slipperyslope skrev (16 minutter siden): Jeg har ikke satt en diagnose på SE, jeg skrev hva jeg tror. Med en forklaring på hvorfor jeg tror det. Jeg skrev ikke "hun har xx". Og så tvil klarer SE fint selv. Mener du at det hun sier og deler selv er veldig x 4 tynt? Jeg ser du ikke har satt en diagnose men du står tvil om diagnosen hun allerede har /hadde. For meg er det rart når en verken er lege eller kjenner henne utenom på SoMe og intervjuer å spekulere i diagnoser som er satt av lege. Jeg tror på diagnosen som en lege har satt . Kan det være noe i tilegg ? Jeg har skrevet her inne tidligere om hva jeg tror der. Det syns jeg var helt unødvendig av meg. Jeg kan ikke vite det ut av det hun viser på snap eller i intervjuer. 1 4
Bibbi_ Skrevet 11. april #64962 Skrevet 11. april Minimeg1234 skrev (1 time siden): Selvom det er mange likheter så er det også ulikheter. Noe av ulikhetene er - hva trigger det og hvor lite skal til før man får Pem. Å diagnosere eller så tvil om diagnosen til SaraE ut fra informasjonen man får gjennom SoME kanaler og intervjuer er et veldig, veldig,veldig,veldig tynt grunnlag . Men å tro 100% på ME historien er riktig, fordi SET sier det? Fordi hun legger det ut på sine SoMe så er det sannheten? Hvis man ikke er i SET sin nærmeste omgangskrets , så er det ingen ukjente som kan vite om ME historien hennes er fakta. Som alle vet er SET god på å lyve. 5 7
slipperyslope Skrevet 11. april #64963 Skrevet 11. april Minimeg1234 skrev (40 minutter siden): Jeg ser du ikke har satt en diagnose men du står tvil om diagnosen hun allerede har /hadde. For meg er det rart når en verken er lege eller kjenner henne utenom på SoMe og intervjuer å spekulere i diagnoser som er satt av lege. Jeg tror på diagnosen som en lege har satt . Kan det være noe i tilegg ? Jeg har skrevet her inne tidligere om hva jeg tror der. Det syns jeg var helt unødvendig av meg. Jeg kan ikke vite det ut av det hun viser på snap eller i intervjuer. Jeg er skeptisk til diagnosen, helt ærlig sak det. Men jeg sier ikke at den ikke stemmer. Grunnen til jeg er skeptisk er som sagt, mye har skjedd på 20 år og symtomene ikke kun gjelder ME. Og jeg syns det er rart at på bakrunn av det som deles på feks some, intervjuer opp gjennom osv, så er det oppfatningen til alle andre som er veldig, veldig, veldig, veldig tynn, ikke det som er delt... 6 2
Minimeg1234 Skrevet 11. april #64964 Skrevet 11. april slipperyslope skrev (28 minutter siden): Jeg er skeptisk til diagnosen, helt ærlig sak det. Men jeg sier ikke at den ikke stemmer. Grunnen til jeg er skeptisk er som sagt, mye har skjedd på 20 år og symtomene ikke kun gjelder ME. Og jeg syns det er rart at på bakrunn av det som deles på feks some, intervjuer opp gjennom osv, så er det oppfatningen til alle andre som er veldig, veldig, veldig, veldig tynn, ikke det som er delt... Det er mye mere enn det som kommer frem på SoMi som ligger til grunn for å få en Me diagnose. Tviler på at en lege kunne satt diagnose på en ungdom gjennom SoMi og intervjuer. 1 5
Minimeg1234 Skrevet 11. april #64965 Skrevet 11. april (endret) Bibbi_ skrev (57 minutter siden): Men å tro 100% på ME historien er riktig, fordi SET sier det? Fordi hun legger det ut på sine SoMe så er det sannheten? Hvis man ikke er i SET sin nærmeste omgangskrets , så er det ingen ukjente som kan vite om ME historien hennes er fakta. Som alle vet er SET god på å lyve. Nei jeg tror på det fordi det er en lege som satt diagnose. En diagnose som kom etter en utredelse. Endret 11. april av Minimeg1234 Rettet pga stavefeil 5
slipperyslope Skrevet 11. april #64966 Skrevet 11. april Minimeg1234 skrev (10 minutter siden): Det er mye mere enn det som kommer frem på SoMi som ligger til grunn for å få en Me diagnose. Tviler på at en lege kunne satt diagnose på en ungdom gjennom SoMi og intervjuer. Og jeg har ikke sagt noe annet. 4
Bibbi_ Skrevet 11. april #64967 Skrevet 11. april Minimeg1234 skrev (7 minutter siden): Nei jeg tror på det fordi det er en lege som satt diagnose. En diagnose som kom etter en utbredelse . Ligger journalen offentlig, så man kan lese diagnosen? 6
Minimeg1234 Skrevet 11. april #64968 Skrevet 11. april slipperyslope skrev (Akkurat nå): Og jeg har ikke sagt noe annet. Nei det har du ikke. Men du tviler på diagnosen ut i fra hva SaraE har formidlet gjennom SoMi og intervjuer. Jeg tror mere på legen som satt diagnosen. 3 2
Minimeg1234 Skrevet 11. april #64969 Skrevet 11. april (endret) Bibbi_ skrev (4 minutter siden): Ligger journalen offentlig, så man kan lese diagnosen? Hææææ ? Endret 11. april av Minimeg1234 3
slipperyslope Skrevet 11. april #64970 Skrevet 11. april Minimeg1234 skrev (2 minutter siden): Nei det har du ikke. Men du tviler på diagnosen ut i fra hva SaraE har formidlet gjennom SoMi og intervjuer. Jeg tror mere på legen som satt diagnosen. Jeg har heller ikke sagt det. 3
Minimeg1234 Skrevet 12. april #64971 Skrevet 12. april slipperyslope skrev (9 minutter siden): Jeg har heller ikke sagt det. Ok 2
Anemoi Skrevet 12. april #64972 Skrevet 12. april slipperyslope skrev (6 timer siden): Jeg er også skeptisk til MEn. Jeg tror kanskje at det er en annen forklaring. ASD ligger til familien og autistisk burnout kan ligne veldig mye på utmattelse/depresjon/ME og motsatt. Man vet mer nå enn for 20 år siden, hun har jo sagt/skrevet at hun ikke skal sjekke på nytt om det faktisk er ME. Husker ikke hvor jeg så det nå i farta. Støttes.. 3
skeiv-ostepop Skrevet 12. april #64973 Skrevet 12. april Så vidt jeg vet har aldri Sara Emilie delt den faktiske diagnosen hun har fått. Alt handler om hennes versjon av det og tillit til om hun snakker sant. 6 3
GulleGull Skrevet 12. april #64974 Skrevet 12. april Debbie M skrev (9 timer siden): ⬇️ 182.5 💫 182.4💜 6 2
Nillani Skrevet 12. april #64975 Skrevet 12. april Eksponering av barna for full styrke på dagens story.. 4
Dupers Skrevet 12. april #64976 Skrevet 12. april Debbie M skrev (12 timer siden): Hun kaller det Mom jeans 🙈 undrer meg på hvordan den ser ut bak. Det blir ett «nei» herifra 🙋🏼♀️😅 Mom jeans har jo ofte ganske pent bakparti. Hvorfor tror du dette ikke gjelder for CLs mom jeans? 2 4
Minimeg1234 Skrevet 12. april #64977 Skrevet 12. april (endret) Kvinneguiden slutter aldri å overraske meg Å spekulere i en diagnose, som ble satt da SaraE var ungdom er lavmål. Man har verken faglig kompetanse eller mulighet for å se hele bilde. Selvom influenser SaraE selv har snakket om denne diagnosen har vi ikke hele bilde. ME er en omdiskutert diagnose som har gjort det svært vanskelig for mange.Når man begynner å spekulere i at det er en psykisk sykdom SaraE har ,og ikke ME så sier det noe om holdningene man har til ME syke. Det er meningsløst å diskutere om det kan være noe annet enn ME. Ingen her inne har kompetanse og informasjon nok til å tvile på at SaraE ikke har hatt /har ME. Selvom hun forteller litt på SoME og i intervjuer. Endret 12. april av Minimeg1234 5 2
skeiv-ostepop Skrevet 12. april #64978 Skrevet 12. april Minimeg1234 skrev (Akkurat nå): Kvinneguiden slutter aldri å overraske meg Å spekulere i en diagnose, som ble satt da SaraE var ungdom er lavmål. Man har verken faglig kompetanse eller mulighet for å se hele bilde. Selvom influenser SaraE selv har snakket om denne diagnosen har vi ikke hele bilde. ME er en omdiskutert diagnose som har gjort det svært vanskelig for mange.Når man begynner å spekulere i at det er en psykisk sykdom SaraE har ,og ikke ME så sier det noe av holdningene man har til ME syke. Det er meningsløst å diskutere om det kan være noe annet enn ME. Ingen her inne har kompetanse og informasjon nok til å tvile på at SaraE ikke har hatt /har ME. Selvom hun forteller litt på SoME og i intervjuer. Samtidig forventes det at vi skal stole 100% på det Sara Emilie sier om sykdommen. En lystløgner som flere ganger er tatt i løgn om omskriving av realiteten. 3 8
slipperyslope Skrevet 12. april #64979 Skrevet 12. april Minimeg1234 skrev (9 minutter siden): Kvinneguiden slutter aldri å overraske meg Å spekulere i en diagnose, som ble satt da SaraE var ungdom er lavmål. Man har verken faglig kompetanse eller mulighet for å se hele bilde. Selvom influenser SaraE selv har snakket om denne diagnosen har vi ikke hele bilde. ME er en omdiskutert diagnose som har gjort det svært vanskelig for mange.Når man begynner å spekulere i at det er en psykisk sykdom SaraE har ,og ikke ME så sier det noe om holdningene man har til ME syke. Det er meningsløst å diskutere om det kan være noe annet enn ME. Ingen her inne har kompetanse og informasjon nok til å tvile på at SaraE ikke har hatt /har ME. Selvom hun forteller litt på SoME og i intervjuer. For det har jo ikke skjedd før at personer har fått en diagnose som senere, på grunn av mer kunnskap feks, viser seg og være noe annet. Det ene utelukker ikke det andre. 6
Minimeg1234 Skrevet 12. april #64980 Skrevet 12. april skeiv-ostepop skrev (10 minutter siden): Samtidig forventes det at vi skal stole 100% på det Sara Emilie sier om sykdommen. En lystløgner som flere ganger er tatt i løgn om omskriving av realiteten. Her ilegger du meg en forventning jeg ikke har. Dette er en diagnose som en lege har satt. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå