Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Gjest Interiørgla
Skrevet
Stargaze skrev (14 minutter siden):

Merkelig hvis investor våger å gå inn med kapital hvis ikke banken gjør. Er jo en grunn til at banken ev sier nei. Hjelper ikke med høye salgsvolum hvis de resten vakler.

Det er vel tatt pant i alt som er hos Careless så bankene låner vel ikke ut uten sikkerhet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Interiørgla
Skrevet

Vil nok tro at utbrentheten til SET er over for denne gang og at hun må ta på seg det meste av annonsører hun kommer over nå. 

IMG_6210.png

Skrevet
Interiørgla skrev (42 minutter siden):

Vil nok tro at utbrentheten til SET er over for denne gang og at hun må ta på seg det meste av annonsører hun kommer over nå. 

IMG_6210.png

Jeg hadde fått vondt i magen og sovet dårlig om natta med tanke på all denne gjelden😳

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Interiørgla skrev (43 minutter siden):

IMG_6210.png

Hun har sagt hun har lånt 10 mill for å kjøpe aksjer i Careless. Betaler nå 250.00 i mnd i lån på dette. Derfor vurderer hun å utsette uteområdet.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (5 minutter siden):

Jeg hadde fått vondt i magen og sovet dårlig om natta med tanke på all denne gjelden😳

Det kan være de er tvunget til det for å redde det «synkende skipet».

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
elskersommer skrev (6 minutter siden):

Hun måtte ta ut ekstraordinært utbytte i 2025, ser ut som at det var skattekrav på 6,9 millioner. Så pengene flyr ut. 

• Liker 6
Skrevet
Wanda_2025 skrev (1 minutt siden):

Hun måtte ta ut ekstraordinært utbytte i 2025, ser ut som at det var skattekrav på 6,9 millioner. Så pengene flyr ut. 

Hvor ser du dette 

• Liker 2
Skrevet
elskersommer skrev (1 minutt siden):

Hvor ser du dette 

Det ligger i Brønnøysundregisteret. Det er levert inn et mellombalanse regnskap for Sara Emilie AS. Det er offentlig informasjon.

• Liker 4
Skrevet

Selv på en dag med både første behandling for oppkastfobi og styremøte, prioriterer influensermor å eksponerer sin yngste datter. Hun vet det gir interesse og klikk, det er tydeligvis veldig viktig for henne - og helt forkastelig! 

IMG_1727.jpeg

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Anemoi skrev (3 minutter siden):

Selv på en dag med både første behandling for oppkastfobi og styremøte, prioriterer influensermor å eksponerer sin yngste datter. Hun vet det gir interesse og klikk, det er tydeligvis veldig viktig for henne - og helt forkastelig! 

IMG_1727.jpeg

Ja, det er forkastelig, allikevel tar du screenshot etter screenshot av barna. 

• Liker 4
Skrevet
Anemoi skrev (6 minutter siden):

IMG_1727.jpeg

Forkastelig hele opplegget, men det kommer bare til å bli enda mer av det fremover. Å så kommer selvsagt noen til å hyle ut om hvor teit det er å dele dette her, istedenfor å rette det mot den som deler bilde av barnet sitt..

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Sharp75! skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg mener det er viktig å vise at influensermammaen daglig eksponerer sine barn. Temaet videreeksponering gidder jeg ikke gå inn på, det er ferdigdiskutert opp og ned tidligere her i tråden, i mange runder. Og jeg kommer til å fortsette å dokumentere at influenser SE bruker barna sine på snap, uansett hva du mener om det. Dette er helt innenfor KG sine regler. 

• Liker 9
  • Hjerte 4
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Anemoi skrev (10 minutter siden):

Ja, jeg mener det er viktig å vise at influensermammaen daglig eksponerer sine barn. Temaet videreeksponering gidder jeg ikke gå inn på, det er ferdigdiskutert opp og ned tidligere her i tråden, i mange runder. Og jeg kommer til å fortsette å dokumentere at influenser SE bruker barna sine på snap, uansett hva du mener om det. Dette er helt innenfor KG sine regler. 

Sara kommer nok aldri til å slutte å dele om sine barn, noe som er utrolig trist. Det hjelper verken deg elle barna og dele her, det gjør det bare verre for barna. Jeg bryr meg ingenting om hva det gjør for Sara. Man kan gjøre ting for sin egen del som faktisk ikke har med regler og gjøre, det er ikke farlig.

Hva som er ferdigdiskutert er ikke oppe til deg og bestemme.

Endret av Sharp75!
  • Nyttig 3
Skrevet
Wanda_2025 skrev (29 minutter siden):

Det ligger i Brønnøysundregisteret. Det er levert inn et mellombalanse regnskap for Sara Emilie AS. Det er offentlig informasjon.

Da har jeg sett det.. bare jeg som ikke har tenkt at det var for utbytte 

• Liker 2
Skrevet
Sharp75! skrev (1 minutt siden):

Å så sint 😂

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Sharp75! skrev (15 minutter siden):

Måten @Anemoi gjør det på er fullt lovlig her inne.. skyld på mor selv. Er hun som legger ut

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
Orly skrev (14 minutter siden):

Forkastelig hele opplegget, men det kommer bare til å bli enda mer av det fremover. Å så kommer selvsagt noen til å hyle ut om hvor teit det er å dele dette her, istedenfor å rette det mot den som deler bilde av barnet sitt..

Jaja, det er de f*ttekjerringene på KG sin skyld at det ligger bilder og annen informasjon om barna til SET på nett 😂😂 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Sharp75! skrev (52 minutter siden):

Sara kommer nok aldri til å slutte å dele om sine barn, noe som er utrolig trist. Det hjelper verken deg elle barna og dele her, det gjør det bare verre for barna. Jeg bryr meg ingenting om hva det gjør for Sara. Man kan gjøre ting for sin egen del som faktisk ikke har med regler og gjøre, det er ikke farlig.

Å så lenge Sara ikke kommer til å gi seg med og eksponere så vil det dukke opp bilder på internett. Ikke bare her på KG.

Å det gir jo SET søren i så lenge hun tjener penger på de. 

Endret av elskersommer
  • Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
Anemoi skrev (17 minutter siden):

Ja de fleste er ferdig med å diskutere dette. De som ikke er ferdig med det kan jo diskutere med seg selv. Det er kun SET sin skyld at barna hennes eksponerer. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Gjest Interiørgla
Skrevet
Orly skrev (15 minutter siden):

Det kommer til å bli mer deling og annonser i SET sin kanal. Nå mer enn før trenger hun penger til og opprettholde lån og generelle utgifter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...