Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet
Undrende123 skrev (1 minutt siden):

Jeg velger å tro på personen som faktisk VAR tilstede under denne "seansen", fremfor spekulasjonene til de som IKKE var der. 

Det gjør visst meg til en hjernevasket fanatist 😵‍💫

Dine ord, ikke mine. Men ja, jeg mener generelt det er tilnærmet fanatisk å tro blindt på alt det som en influenser/profesjonell påvirker forteller. Sara Emilie er etter egne ord «en underholdningskanal». Jeg tror ikke betingelsesløst på alt det som sies og påstås i ulike underholdningskanaler…

• Liker 6
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Undrende123 skrev (4 minutter siden):

Jeg velger å tro på personen som faktisk VAR tilstede under denne "seansen", fremfor spekulasjonene til de som IKKE var der. 

Det gjør visst meg til en hjernevasket fanatist 😵‍💫

At folk fortsetter og tro på SET etter dette er helt utrolig..

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

At dette kommer opp nå, både bolledeiggate og titangate -som Sara selv velger å sette søkelys på og har laget en ny historie rundt. Er det ett ledd for å øke engasjement, få nye følgere igjen. For trodde det var temaer som var long gone, ferdig og avgjort. 

Endret av GulleGull
  • Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Er det dropp i morgen siden det vekkes engasjement frem i tråden med forsøk på å spore av og fyre opp?

Det var nok kommentarer på denne bolledeigen når den ble lagt ut til at Sara Emilie kunne ha avfeid at den ble brukt der og da, men det valgte hun ikke å gjøre. Det finner jeg merkelig dersom hun skal fremstå som troverdig på forbi mot bakterier og ellers ikke riv ruskende gal. Men det passer kanskje med profilen som vimsete?

Samtidig legges det nå frem som en "ikke sak" og at det er her inne vi er opphengt i den - men det var vel Sara Emilie som tok opp denne bolledeigen igjen nå - flere måneder etterpå? Hun gjør det åpenbart til en stor sak.

Endret av skeiv-ostepop
  • Liker 4
  • Nyttig 10
Gjest Interiørgla
Skrevet

La den blinde lede den døve passer bra her. Er det virkelig noen som tror på det SET sier? 😂😂😂 Kun fans da, de som beundrer og tror de er bestiser 🤪Og bolledeigen er plutselig blitt humor? Hva med bakteriefobien? Ser ikke noe til den i hverdagen når hun smører seg mat på en møkkete fjøl og bruker plastikk tallerken med tydelige slitasjer. Æsj. Herregud SET er jo helt ute. 

Skrevet
GulleGull skrev (4 minutter siden):

For trodde det var temaer som var long gone, ferdig og avgjort.

Det er jo ikke det, all den tid denne heve-historien har levd sitt eget liv på internett, hvor spekulasjoner og løgner har etablert seg som sannheter. Jeg forstår godt at hun benytter sjansen til å forklare hva som faktisk skjedde. 

• Liker 6
  • Nyttig 7
Gjest Interiørgla
Skrevet

Vimsete er ikke positivt som SET vil ha det til. Det er ikke litt søtt engang, kun tragisk. 

Skrevet
skeiv-ostepop skrev (3 minutter siden):

Er det dropp i morgen siden det vekkes engasjement frem i tråden med forsøk på å spore av og fyre opp?

Det var nok kommentarer på denne bolledeigen når den ble lagt ut til at Sara Emilie kunne ha avfeid at den ble brukt der og da, men det valgte hun ikke å gjøre. Det finner jeg merkelig dersom hun skal fremstå som troverdig på forbi mot bakterier og ellers ikke riv ruskende gal. Men det passer kanskje med profilen som vimsete?

Samtidig legges det nå frem som en "ikke sak" og at det er her inne vi er opphengt i den - men det var vel Sara Emilie som tok opp denne bolledeigen igjen nå - flere måneder etterpå? Hun gjør det åpenbart til en stor sak.

Hadde det vært vurdert som uheldig å ta opp av SET så hadde hun seff ikke nevnt dette. Åpenbart en misjon med å ta det opp igjen. Sammen med mobilisering av debattanter som dukker opp samtidig, som bestilt😂

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Undrende123 skrev (2 minutter siden):

Det er jo ikke det, all den tid denne heve-historien har levd sitt eget liv på internett, hvor spekulasjoner og løgner har etablert seg som sannheter. Jeg forstår godt at hun benytter sjansen til å forklare hva som faktisk skjedde. 

Hvem startet med løgnen?

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Den historien har vel ligget i ro i flere måneder? Var vel hun som tok den opp nå og den hadde jo død ut på ett vis om man ikke hadde valgt å vie den oppmerksomhet i ny drakt. Uansett kvelden her, så siste fra meg om heving av bolledeig over toalettet. God natt.😴 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Gjest Interiørgla
Skrevet

Da tror du ditt og andre tror sitt. SET vil jo selvsagt beskrive dette i sin favør. 

Gjest Interiørgla
Skrevet
GulleGull skrev (2 minutter siden):

Den historien har vel ligget i ro i flere måneder? Var vel hun som tok den opp nå og den hadde jo død ut på ett vis om man ikke hadde valgt å vie den oppmerksomhet i ny drakt. Uansett kvelden her, så siste fra meg om heving av bolledeig over toalettet. God natt.😴 

Det stemmer nokså godt ☝️mulig er hun utestengt fra foreldre bakingen ettersom dette dukker opp nå 🤷🏼‍♀️

Skrevet
GulleGull skrev (16 minutter siden):

Nesten to måneder siden.

Skjermbilde2025-12-28kl_00_42_40.png.81b5b1833bb07b55b436f62b4702d718.png

• Nyttig 4
Skrevet

Er det virkelig noen som tror på noe av det hun kommer med? Hun som baker Pizzadeig med hansker men bruker kjeften til å fikse på hanskene under bakingen, og som hever deigen over do etterpå? Og som forteller alt og alle om bakteriefobi men søler med egen og Vegard sin urin på kjøkkenbenken? Finnes ikke troverdig en plass. 

IMG_5511.jpeg

IMG_5514.jpeg

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
GulleGull skrev (37 minutter siden):

Hadde det vært vurdert som uheldig å ta opp av SET så hadde hun seff ikke nevnt dette. Åpenbart en misjon med å ta det opp igjen. Sammen med mobilisering av debattanter som dukker opp samtidig som bestilt😂

At du gidder. Tanken har ikke slått deg at når det skjer ting i tråden her så kommer det brukere fra begge sider inn fordi det nettopp skjer litt her? Eller er det slik at det en selv gjør tror en andre gjør ? 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
GulleGull skrev (44 minutter siden):

Hun hadde fått en kommentar fra en følger angående deigen så da svarte hun på det nå.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
elskersommer skrev (1 time siden):

Hun sier at denne historien var løgn..

Hva med tampongen i 10 dager? Var det også løgn?

Hvor sier hun denne historien var løgn?

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Minimeg1234 skrev (8 minutter siden):

At du gidder. Tanken har ikke slått deg at når det skjer ting i tråden her så kommer det brukere fra begge sider inn fordi det nettopp skjer litt her? Eller er det slik at det en selv gjør tror en andre gjør ? 

Du ser at jeg har en latteremoji etter? Det betyr at jeg «tuller» litt med det. Må ikke ta det bokstavlig. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Gjest Interiørgla
Skrevet

Bakteriefobi meg en viss plass, hun legger ut hun har sex med V under graviditeten med gørr i privaten, søler urin på kjøkkenbenken,glemmer truseinnlegg på vasken, bytter bleier på kjøkkenbenken. Hun vasket vel tøy med sexleketøy også.  Ikke vasket gulv på ett år, og apropos den bolledeigen,det riktige var vel pizzasnurrer? var det ikke pizzasnurrer hun lagde rett etter hevingen var ferdig?

Skrevet (endret)
Anemoi skrev (1 time siden):

Dine ord, ikke mine. Men ja, jeg mener generelt det er tilnærmet fanatisk  å tro blindt på alt det som en influenser/profesjonell påvirker forteller. Sara Emilie er etter egne ord «en underholdningskanal». Jeg tror ikke betingelsesløst på alt det som sies og påstås i ulike underholdningskanaler…

Jeg observerer at det er en del automatiske negative tanker her inne. Hva det kommer av kan nok diskuteres men det er et ganske merkelig fenomen at enhver ting skal analyseres i negativt tegn. Ikke bare SaraE men også følgere,kunder ,venner,familie etc. 

Alt SaraE legger ut er for å skape engasjement. På egen kanal. Dette er nok de yngre flinkere til å forstå enn de eldre. Omkring gjær deigen har det vært engasjement flere ganger. Den nevnes støtt og stadig og det legges ut bilder og skrives de vanlige klisjeene.  Blir klikk av det🙊

Endret av Minimeg1234
  • Liker 5
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...