Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Donnap skrev (16 minutter siden):

Fikk disse tilsendt fra en venninne i dag. Dette er ett intervju på Dagens næringsliv som ligger på tiktok, der SE uttaler seg om disse titanskjærfjølene hun reklamerte for. Som vanlig skylder hun på andre. Ser flere har kritisert henne inne på DN i dag, så bra 👌 For som noen skrev, hun har alltid påstått at alt hun velger å lage reklame for kan hun gå god for selv. Når hun da driter skikkelig på draget så skulle det bare mangle at hun vippser de som hun har lurt. Jeg var selv inne og så intervjuet, måten hun snakket på synes jeg var ekkelt. Hun skulle virkelig fremheve hvor snill hun var som vippset av egen lommebok.

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Som flere har sagt her inne, hvorfor ikke bare legge seg dønn langflat når man har driti på draget.

«Største krise i karrieren» -var krisen at hun ble avslørt eller at hun måtte fysisk (er det noe annen måte å vippse på?) vippse tilbake kundene som ble ført bak lyset?

Endret av GulleGull
  • Liker 4
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
GulleGull skrev (1 minutt siden):

Som flere har sagt her inne, hvorfor ikke bare legge seg dønn langflat når man har driti på draget.

«Største krise i karrieren» -var krisen at hun ble avslørt eller at hun måtte fysisk (er det noe annen måte å vippse på?) vippse tilbake kundene som ble ført bak lystet?

Viktig for henne å skylde på andre. Aldri hun som har gjort feil

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Donnap skrev (14 minutter siden):

Fikk disse tilsendt fra en venninne i dag. Dette er ett intervju på Dagens næringsliv som ligger på tiktok, der SE uttaler seg om disse titanskjærfjølene hun reklamerte for. Som vanlig skylder hun på andre. Ser flere har kritisert henne inne på DN i dag, så bra 👌 For som noen skrev, hun har alltid påstått at alt hun velger å lage reklame for kan hun gå god for selv. Når hun da driter skikkelig på draget så skulle det bare mangle at hun vippser de som hun har lurt. Jeg var selv inne og så intervjuet, måten hun snakket på synes jeg var ekkelt. Hun skulle virkelig fremheve hvor snill hun var som vippset av egen lommebok.

image.jpg

image.jpg

image.jpg

«Største krise i karrieren» -var krisen at hun ble avslørt eller at hun måtte fysisk (er det noe annen måte å vippse på?) vippse tilbake kundene som ble ført bak lystet?

Hva med de andre som reklamerte for samme, hva gjorde de? Ikke en dritt! Hvilken propaganda gjøres mot dem? Ikke en dritt!

Fortsatt God Jul 🎄

• Nyttig 5
Skrevet
Sharp75! skrev (11 minutter siden):

Hva med de andre som reklamerte for samme, hva gjorde de? Ikke en dritt! Hvilken propaganda gjøres mot dem? Ikke en dritt!

Fortsatt God Jul 🎄

Du får ta deg av kritikken av de andre kanskje, om du syntes kritikk rundt hva Sara uttaler seg om har truffet urettferdig. Dette her er jo fremdeles en tråd om SET sin gjøren og laden ikke alle andre. 

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
Donnap skrev (32 minutter siden):

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Synes jeg synd på henne? Overhode ikke🙂

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Sharp75! skrev (18 minutter siden):

Fortsatt God Jul 🎄

Men da synes jeg du skal skrive om dette i de aktuelle influencere sine tråder her inne.. jeg for min del vet ikke noe om hvem andre det er som har reklamert for dette brettet 

• Nyttig 7
Skrevet
Sharp75! skrev (36 minutter siden):

Fortsatt God Jul 🎄

Propaganda? Drives det propaganda, dvs «bevisst manipulering av folks følelser og tanker ved hjelp av sterke virkemidler for å fremme bestemte oppfatninger og handlingsmønstre» mot Sara her? Jeg trodde dette var en helt vanlig diskusjonstråd der man utvekslet ulike meninger. 

https://snl.no/propaganda

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Donnap skrev (1 time siden):

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Jeg tror ikke på at hun vippset noen tilbake.

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (Akkurat nå):

Jeg tror ikke på at hun vippset noen tilbake.

Den tanken slo meg også, så lenge det ikke er dokumentert så kan det like godt være ugler i mosen👀 Hvis ikke det ble gjort eller vist frem burde jo Dagens Næringsliv bedt om dokumentasjon på den påstanden SET fremmet der. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Den tanken slo meg også, så lenge det ikke er dokumentert så kan det like godt være ugler i mosen👀 Hvis ikke det ble gjort eller vist frem burde jo Dagens Næringsliv bedt om dokumentasjon på den påstanden SET fremmet der. 

Jeg tror dette er/var en bevisst strategi for å fremstå som lei seg, uten å bli sjekket nærmere i kortene.

Hvorfor i alle dager skal Sara Emilie plutselig betale 100k til folk som lot seg lure av hennes fremstilling her, mer samtidig være så vanskelig på retur til Careless? Samtidig som hun bedyrer at det ikke var hennes skyld?

Hun vise regelmessig via aktiv handling at det der er lite troverdig.

Som mye annet er det bullshit fra henne.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (1 time siden):

Jeg tror dette er/var en bevisst strategi for å fremstå som lei seg, uten å bli sjekket nærmere i kortene.

Hvorfor i alle dager skal Sara Emilie plutselig betale 100k til folk som lot seg lure av hennes fremstilling her, mer samtidig være så vanskelig på retur til Careless? Samtidig som hun bedyrer at det ikke var hennes skyld?

Hun vise regelmessig via aktiv handling at det der er lite troverdig.

Som mye annet er det bullshit fra henne.

Syntes det var merkelig av hun. 

• Liker 3
Skrevet
Donnap skrev (3 timer siden):

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Hvorfor står hun i walk in skapet og blir intervjuet? 😳

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Eris skrev (27 minutter siden):

Hvorfor står hun i walk in skapet og blir intervjuet? 😳

I byggeprosessen mente hun at det skulle være «kontoret» hennes… Der skulle hun pakke ut prøver og vise de fram + lage sine reklamefilmer. Nå viser det seg at lyset der inne er dårlig, til tross for profesjonell «lyshjelp», så hun filmer heller på soverommet. Men som sagt, tror hun viser fram «arbeidsstedet» sitt. 😉

• Liker 3
Skrevet
Anemoi skrev (Akkurat nå):

I byggeprosessen mente hun at det skulle være «kontoret» hennes… Der skulle hun pakke ut prøver og vise de fram + lage sine reklamefilmer. Nå viser det seg at lyset der inne er dårlig, til tross for profesjonell «lyshjelp», så hun filmer heller på soverommet. Men som sagt, tror hun viser fram «arbeidsstedet» sitt. 😉

Det ser jo ut som intervjuerne kom overraskende på og fant henne i klesskapet.. 🙈 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Om man går inn på DN på Instagram kan man se hele greia. På slutten sier hun «jeg sa: alle som har brukt min kode, send meg en melding,  jeg vipser det tilbake» Så hevder hun å ha brukt 100 00 på dette. Jeg fulgte henne på den tiden, og kan ikke huske dette. Mulig jeg har feil, men I call bullshit..

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Isola2 skrev (14 minutter siden):

Om man går inn på DN på Instagram kan man se hele greia. På slutten sier hun «jeg sa: alle som har brukt min kode, send meg en melding,  jeg vipser det tilbake» Så hevder hun å ha brukt 100 00 på dette. Jeg fulgte henne på den tiden, og kan ikke huske dette. Mulig jeg har feil, men I call bullshit..

Liker Sara jeg. Men her måtte jeg le litt. Syntes det er snodig og dette er nytt for meg som fulgte med den gang. Tror du hun lyver? Hun er jo litt surette 😂

• Liker 3
Skrevet
Angry Panda skrev (21 minutter siden):

Liker Sara jeg. Men her måtte jeg le litt. Syntes det er snodig og dette er nytt for meg som fulgte med den gang. Tror du hun lyver? Hun er jo litt surette 😂

Synes det er merkelig at den vipse-historien på 100 000 ikke er fremhevet mer, eller at noen husker den..Hun liker å fremstå som surrete når det passer inn i narrativet,  men hun er også god på å dra på litt eller overdrive for oppmerksomhet. Å være «surrete» og lyve er to ganske forskjellige ting. Om hun snakker sant, er det vel bare å vise frem vips-historikken sin. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Aldri hørt om vips delen av historien før jeg heller.. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Sharp75! skrev (14 timer siden):

Fortsatt God Jul 🎄

Du er på plass du som en reddende Sharp engel 🪴🎄Har du glemt at denne tråden er om SET kanskje i julestresset?  Fortsatt God Jul 😘

Endret av JojoMoyes
Rettet et ord
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Angry Panda skrev (40 minutter siden):

Jeg tror hun spiller surrete når det støtter imaget hennes.

Husk at hun er influenser. Jobben hennes er bokstavelig talt å påvirke følgere og mye av dette kommer av nøye tilpasset og arrangert innhold.

• Liker 5
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...