skeiv-ostepop Skrevet 23. desember 2025 #58561 Skrevet 23. desember 2025 Minimeg1234 skrev (1 time siden): Syns det var kjempegøy jeg og hun traff så godt. Tror du må ha sett andre bilder enn det jeg har sett. 7
Sharp75! Skrevet 23. desember 2025 #58562 Skrevet 23. desember 2025 skeiv-ostepop skrev (16 minutter siden): Tror du må ha sett andre bilder enn det jeg har sett. Tror bare noen ikke vil se humoren til SE. Forstår godt hvorfor hun gjør dette. 7
Sharp75! Skrevet 23. desember 2025 #58563 Skrevet 23. desember 2025 elskersommer skrev (8 timer siden): Du tuller nå🤔 elskersommer skrev (8 timer siden): Så du mener at de bildene som @Anemoilegger ut ikke er ekte? Man ser godt at bildene ikke er ekte 5 3
hurryhurry Skrevet 23. desember 2025 #58564 Skrevet 23. desember 2025 Ingen som reagerte på besteforeldre som reiser til Granca og bruker lite tid med barnebarna sine? Det er ikke majoriteten. Hun mener det er basert på fakta, men lite klokt å si at de som endelig kan reise etter x antall år i arbeidslivet ikke bryr seg liksom? Selv har jeg skikkelig gode foreldre som stiller opp, men jeg forventer ikke at de skal vie hele livet sitt til barna mine om de selv ønsker å reise et sted! Jeg tror faktisk de fleste besteforeldre er tilstede! 5
Anemoi Skrevet 23. desember 2025 #58565 Skrevet 23. desember 2025 (endret) GulleGull skrev (4 timer siden): Kritikk besvares med passiv-aggressiv «humor». Trodde ikke hun lot «forumtroll» gå inn på seg. Usikker på om dette AI fjaset faller i god jord hos følgerne sine? For hun er ikke i nærheten av å skjønne eller formilde ironi som Henrik Troy om det var dette som var intensjonen? . Men hun er kanskje i den mentale tilstanden nå at hun ikke bryr seg? Mulig nedadgående interesse på snap, for Careless og økt kritikk av barneeksponeringen har gjort at det har tippa litt? Bare et par tanker. Det er det som er den store selvmotsigelsen her. De aller fleste følgerne er prinsipielt mot barneeksponering. Samtidig syns nok noen det er helt greit, ja til og med morsomt og treffende, at SE bruker barna sine (på bilder) for å kritisere kritikerne… Endret 23. desember 2025 av Anemoi 3 5
skeiv-ostepop Skrevet 23. desember 2025 #58566 Skrevet 23. desember 2025 Sharp75! skrev (14 minutter siden): Man ser godt at bildene ikke er ekte Tror noen snakker forbi hverandre. At bildene er AI generert eller tuklet med ser nok de fleste. Så «ekte» er de ikke. Men det ble sådd tvil om de kom direkte fra Sara Emilie sin snapp eller var tuklet med før de ble lagt ut her. «Ekte». 2 5
skeiv-ostepop Skrevet 23. desember 2025 #58567 Skrevet 23. desember 2025 Sharp75! skrev (17 minutter siden): Tror bare noen ikke vil se humoren til SE. Forstår godt hvorfor hun gjør dette. Eller så kan det være så enkelt at hun ikke er like morsom for alle. Humor er som baken, delt. Når jeg for eks da ikke synes det hun legger ut er særlig morsomt handler det ikke om at jeg «ikke vil». Føler det nesten som et overtramp at du mener jeg egentlig synes det er morsomt, men at jeg bare ikke vil. 9
Anemoi Skrevet 23. desember 2025 #58568 Skrevet 23. desember 2025 hurryhurry skrev (18 minutter siden): Ingen som reagerte på besteforeldre som reiser til Granca og bruker lite tid med barnebarna sine? Det er ikke majoriteten. Hun mener det er basert på fakta, men lite klokt å si at de som endelig kan reise etter x antall år i arbeidslivet ikke bryr seg liksom? Selv har jeg skikkelig gode foreldre som stiller opp, men jeg forventer ikke at de skal vie hele livet sitt til barna mine om de selv ønsker å reise et sted! Jeg tror faktisk de fleste besteforeldre er tilstede! Veldig bra at du påpeker dette, @hurryhurry. (Legger ut bildene for de som ikke følger.) Når SE blir imøtegått på dette, reagerer hun som hun gjør og henviser til «masse artikler». 1 6
Outandabout Skrevet 23. desember 2025 #58569 Skrevet 23. desember 2025 Haha, sjelden Sara E kommer med evidensbaserte uttalelser. 6 2
Minimeg1234 Skrevet 23. desember 2025 #58570 Skrevet 23. desember 2025 skeiv-ostepop skrev (27 minutter siden): Tror noen snakker forbi hverandre. At bildene er AI generert eller tuklet med ser nok de fleste. Så «ekte» er de ikke. Men det ble sådd tvil om de kom direkte fra Sara Emilie sin snapp eller var tuklet med før de ble lagt ut her. «Ekte». Nei det ble ikke sådd tvil om de ble tuklet med før de ble lagt ut her. Hvor får du det fra? 2 5
skeiv-ostepop Skrevet 23. desember 2025 #58571 Skrevet 23. desember 2025 Minimeg1234 skrev (1 minutt siden): Nei det ble ikke sådd tvil om de ble tuklet med før de ble lagt ut her. Hvor får du det fra? Deg? Minimeg1234 skrev (9 timer siden): Hmmm sikker på at bildene er ekte? Jeg syns det er noe Henrik Troy over dem. elskersommer skrev (9 timer siden): Så du mener at de bildene som @Anemoilegger ut ikke er ekte? Minimeg1234 skrev (6 timer siden): Ja 🙊. 2 3
GulleGull Skrevet 23. desember 2025 #58572 Skrevet 23. desember 2025 Anemoi skrev (16 minutter siden): Veldig bra at du påpeker dette, @hurryhurry. (Legger ut bildene for de som ikke følger.) Når SE blir imøtegått på dette, reagerer hun som hun gjør og henviser til «masse artikler». Tror hun glemmer at hun har uføre foreldre som fungerer såpass til tross for helseproblemer at de kan stille opp «når som helst». Det er ikke alle forunt å ha besteforeldre som ikke jobber pga div og har overskudd til å hive seg rundt for å stille opp til enhver tid. 11 3
Gjest Era Vulgaris Skrevet 23. desember 2025 #58573 Skrevet 23. desember 2025 Minimeg1234 skrev (6 timer siden): Ja 🙊. Litt av en beskyldning.
Minimeg1234 Skrevet 23. desember 2025 #58574 Skrevet 23. desember 2025 Sharp75! skrev (46 minutter siden): Tror bare noen ikke vil se humoren til SE. Forstår godt hvorfor hun gjør dette. Det skjønner jeg også . Det er jo det som gjør det morsomt Hadde tenkt å avslutte "kvinneguidenkarriere" min men dette er jo bare så gøy. 2 1 5
Minimeg1234 Skrevet 23. desember 2025 #58575 Skrevet 23. desember 2025 skeiv-ostepop skrev (6 minutter siden): Deg? Bildene som blir lagt ut er jo tuklet med fra SaraE. Hvorfor skulle jeg mistenker at brukeren tuklet med dem ? Det gir ingen mening siden alle kan gå inn på snappen å se dem. 6 3
Minimeg1234 Skrevet 23. desember 2025 #58576 Skrevet 23. desember 2025 Era Vulgaris skrev (5 minutter siden): Litt av en beskyldning. At jeg mener at en bruker legger ut bilder som SaraE har brukt AI på ? 7
Anemoi Skrevet 23. desember 2025 #58577 Skrevet 23. desember 2025 GulleGull skrev (1 minutt siden): Tror hun glemmer at hun har uføre foreldre som fungerer såpass til tross for helseproblemer at de kan stille opp «når som helst». Det er ikke alle forunt å ha besteforeldre som ikke jobber pga div og har overskudd til å hive seg rundt for å stille opp til enhver tid. SE som 4-barnsmor synes helt avhengig av å ha disponible hjelpere/foreldre borte i gaten for å få hjulene til å gå rundt. Som du skriver, har ikke alle barneforeldrene denne hjelpen - uten at besteforeldrene er egoistiske og kjører «egotripper» når de blir pensjonister. Dette faller nok ikke i særlig god jord hos alle følgerne… 5 5
skeiv-ostepop Skrevet 23. desember 2025 #58578 Skrevet 23. desember 2025 Minimeg1234 skrev (7 minutter siden): Bildene som blir lagt ut er jo tuklet med fra SaraE. Hvorfor skulle jeg mistenker at brukeren tuklet med dem ? Det gir ingen mening siden alle kan gå inn på snappen å se dem. Måten du la dette frem på antyder at du mener bildene er tuklet med etter at Sara Emilie har lagt de ut. Om du mente det var AI genererte bilder Sara Emilie selv la ut kunne du jo bare sagt det slik flere andre gjorde. 6
Anemoi Skrevet 23. desember 2025 #58579 Skrevet 23. desember 2025 Minimeg1234 skrev (3 timer siden): Syns det var kjempegøy jeg og hun traff så godt. Du er prinsipielt mot barneeksponering og vil helst at SE ikke viser noe av barna på SoMe. Samtidig syns du det helt greit at hun bruker bilder av barna sine når det er for å gå mot de som kritiserer henne? 7
Minimeg1234 Skrevet 23. desember 2025 #58580 Skrevet 23. desember 2025 skeiv-ostepop skrev (9 minutter siden): Måten du la dette frem på antyder at du mener bildene er tuklet med etter at Sara Emilie har lagt de ut. Om du mente det var AI genererte bilder Sara Emilie selv la ut kunne du jo bare sagt det slik flere andre gjorde. Helt ærlig , jeg kan se at det kan misforstås men det var aldri tanken min at Anemoi tukler med bildene. Selvfølgelig kunne jeg skrevet det du sier men det slo meg ikke at noen ville misforstå. Anemoi skrev (8 minutter siden): Du er prinsipielt mot barneeksponering og vil helst at SE ikke viser noe av barna på SoMe. Samtidig syns du det helt greit at hun bruker bilder av barna sine når det er for å gå mot de som kritiserer henne? Dere her inne er så gode til å vri om å få tråden til å handle om brukere (meg) istedefor SaraE. 6 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå