Gjest Floriamint Skrevet 5. mai 2025 #44141 Skrevet 5. mai 2025 Uansett når jeg titter innom hennes Snapchat så er det jo gravid prating og skjønner hun er selvsagt opptatt av det. Men alle dere som følger henne, å er over dette stadige i livet. Er det ikke litt uinteressant ?. Forstår de som er gravide følger.skjønner bare ikke at så mange følger henne.
GulleGull Skrevet 5. mai 2025 #44142 Skrevet 5. mai 2025 (endret) Floriamint skrev (33 minutter siden): Uansett når jeg titter innom hennes Snapchat så er det jo gravid prating og skjønner hun er selvsagt opptatt av det. Men alle dere som følger henne, å er over dette stadige i livet. Er det ikke litt uinteressant ?. Forstår de som er gravide følger.skjønner bare ikke at så mange følger henne. Jeg syntes det er rart at de, dvs flere av de større på snap, har så stabilt antall følgere, jeg vet det går an å kjøpe følgere på Snapchat på lik linje med Instagram feks og sikkert også på TikTok for de som er der. Så kan det være derfor det bare variere litt opp og ned -at de har kjøpt ett visst antall grunnfølgere? Vet ikke -kanskje noen her kjenner til det? Trenger ikke være sånn men syntes det er rart å ha så mye følgere og at man klare å holde det så stabilt -godt jobba i såfall😅 Jeg datt av å følge snappen til SET for 3 år siden😂 Følger med her kun for jeg syntes selve influenceryrket er fascinerende, hvordan det får utvikle seg helt uten kontroll og overmodent for å bli regulert mer av overformynderi og myndigheter😅 man finne mange gode eksempler her på SET sin kanal. Endret 5. mai 2025 av GulleGull 1 2
Leoline Skrevet 5. mai 2025 #44143 Skrevet 5. mai 2025 Bibbi_ skrev (54 minutter siden): Det må være grei informasjon for følgerene hennes. De hyller henne sikkert fordi hun snakker åpent om det 😂 🤣
Gjest Floriamint Skrevet 5. mai 2025 #44144 Skrevet 5. mai 2025 GulleGull skrev (3 minutter siden): Jeg syntes det er rart at de, dvs flere av de større på snap, har så stabilt antall følgere, jeg vet det går an å kjøpe følgere på Snapchat på lik linje med Instagram feks og sikkert også på TikTok for de som er der. Så kan det være derfor det bare variere litt opp og ned -at de har kjøpt ett visst antall grunnfølgere? Vet ikke -kanskje noen her kjenner til det? Trenger ikke være sånn men syntes det er rart å ha så mye følgere og at man klare å holde det så stabilt -godt jobba i såfall😅 Jeg datt av å følge snappen til SET for 3 år siden😂 Følger med her kun for jeg syntes selve influenceryrket er fascinerende, hvordan det får utvikle seg helt uten kontroll og overmodent for å bli regulert mer av overformynderi og myndigheter😅 man finne mange gode eksempler her på SET sin kanal. Skjønner lite av denne verden aner ikke hva som er mulig. Synes det bare er helt vilt hvor mye penger de tjener på sitte å skravle.
GulleGull Skrevet 5. mai 2025 #44145 Skrevet 5. mai 2025 Floriamint skrev (22 minutter siden): Skjønner lite av denne verden aner ikke hva som er mulig. Synes det bare er helt vilt hvor mye penger de tjener på sitte å skravle. Var en grunn til at jeg avfulgte for 3 år siden🙊 1 1
GulleGull Skrevet 5. mai 2025 #44146 Skrevet 5. mai 2025 Nussepus skrev (1 time siden): Veldig viktig på en bedriftskonto det. Legger ofte ut om bollemusa mi på instaen til jobben min jeg. Det er da helt normalt 😜😜 Begynner vel å bli litt tomt for hva man kan fylle dagen med på snappen. Da kan man jo lage en god historie rundt bollemusa. Mangler bare at det legges ut ett bilde nå😆 3
elskersommer Skrevet 5. mai 2025 #44147 Skrevet 5. mai 2025 arnoyb skrev (6 timer siden): Men alle må jo kunne prioritere som dem selv ønsker. For noen er penger og jobb viktig, de kutter muligens i permisjon. Beklager og si det men om Penger og jobb er viktigst så burde man ikke sette 4 barn til verden. For de 4 bør være det viktigste for dette paret❤️ 3 6
elskersommer Skrevet 5. mai 2025 #44148 Skrevet 5. mai 2025 Det er liksom ikke noe av SE sine innlegg som overrasker meg mer🙈 Bilde fra SE sin snapchat 2
elskersommer Skrevet 5. mai 2025 #44149 Skrevet 5. mai 2025 Så over til disse Festskjortene. De skal slippes til torsdag🤨 Da kan det jo hende folk får de før 17 mai. Men jeg hadde ikke stolt på det. Bilde fra SE sin snapchat 1
Purple Diamond Skrevet 5. mai 2025 #44150 Skrevet 5. mai 2025 (endret) elskersommer skrev (4 minutter siden): Det er liksom ikke noe av SE sine innlegg som overrasker meg mer🙈 Bilde fra SE sin snapchat Hvem er det som snakker om bollemusa si i all offentlighet?? Har hun det helt bra?? Hvem er interesserte i å høre om andres bollemus? 🤯😂 Endret 5. mai 2025 av Purple Diamond 3 5
Bibbi_ Skrevet 5. mai 2025 #44151 Skrevet 5. mai 2025 elskersommer skrev (8 minutter siden): Så over til disse Festskjortene. De skal slippes til torsdag🤨 Da kan det jo hende folk får de før 17 mai. Men jeg hadde ikke stolt på det. Bilde fra SE sin snapchat Ser hun ikke selv hvor grusomt dette er?? 6
elskersommer Skrevet 5. mai 2025 #44152 Skrevet 5. mai 2025 Purple Diamond skrev (10 minutter siden): Hvem er det som snakker om bollemusa si i all offentlighet?? Har hun det helt bra?? Hvem er interesserte i å høre om andres bollemus? 🤯😂 Jeg tenker også på at hun har en sønn som snart er i en alder att han får Snapchat.. Hun må jo tenke litt på hva hun postet? 4
Gjest Floriamint Skrevet 5. mai 2025 #44153 Skrevet 5. mai 2025 GulleGull skrev (45 minutter siden): Var en grunn til at jeg avfulgte for 3 år siden🙊 Ja. Har aldri fulgt henne. Innom engang innimellom når hun dukker opp.
Gjest Anonym_2024 Skrevet 5. mai 2025 #44154 Skrevet 5. mai 2025 elskersommer skrev (37 minutter siden): Så over til disse Festskjortene. De skal slippes til torsdag🤨 Da kan det jo hende folk får de før 17 mai. Men jeg hadde ikke stolt på det. Bilde fra SE sin snapchat Denne kombinasjonen ser ut som noe 5 åringen min kunne ha kledd på seg, på eget initiativ. Bunadene er nydelige, men skjortene ødelegger helhetsinntrykket totalt.
Pølsevann Skrevet 5. mai 2025 #44155 Skrevet 5. mai 2025 Sara styrer jo hvor mye hun jobber helt selv hver eneste dag i året, så jeg ser ingen grunn til at hun skal ta permisjon og belaste nav systemet for drøye 700.000kr når hun ikke trenger det.
Sol Rampelyset Skrevet 5. mai 2025 #44156 Skrevet 5. mai 2025 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. 1
Nussepus Skrevet 5. mai 2025 #44157 Skrevet 5. mai 2025 Purple Diamond skrev (2 timer siden): Hvem er det som snakker om bollemusa si i all offentlighet?? Har hun det helt bra?? Hvem er interesserte i å høre om andres bollemus? 🤯😂 Da blir Vegard så glad skjønner du at tissen hans gråter gledestårer. 1 5
Purple Diamond Skrevet 5. mai 2025 #44158 Skrevet 5. mai 2025 elskersommer skrev (1 time siden): Jeg tenker også på at hun har en sønn som snart er i en alder att han får Snapchat.. Hun må jo tenke litt på hva hun postet? Sant! Rett og slett flaut. Nussepus skrev (4 minutter siden): Da blir Vegard så glad skjønner du at tissen hans gråter gledestårer. Neiiii 😭🤢😂 4
Bibbi_ Skrevet 5. mai 2025 #44159 Skrevet 5. mai 2025 (endret) Vel...Det har blitt sagt av SE / Careless at den hvite festkjolen ikke er gjennomsiktig... Vel kundene sier noe annet, og føler seg litt lurt... Dessuten er den jo ikke mye pen over brystet. Og vedkommende lurer på om den er sydd "feil vei"... Skjermbilder fra kjøpe/selge Careless på FB Endret 5. mai 2025 av Bibbi_ 3
GulleGull Skrevet 5. mai 2025 #44160 Skrevet 5. mai 2025 Bibbi_ skrev (33 minutter siden): Vel...Det har blitt sagt av SE / Careless at den hvite festkjolen ikke er gjennomsiktig... Vel kundene sier noe annet, og føler seg litt lurt... Dessuten er den jo ikke mye pen over brystet. Og vedkommende lurer på om den er sydd "feil vei"... Skjermbilder fra kjøpe/selge Careless på FB Plusser du på feilsydde lommer da -så begynner det jo ligne en stor vits. 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå