Minimeg1234 Skrevet i går, 12:54 #57461 Skrevet i går, 12:54 Angel75 skrev (15 minutter siden): Da var Sara finalist i Vixen til business. Blir spennende å se. Blir spennende. Måtte inn å se på lista og må nok innrømme at jeg har en annen som favoritt. De tre andre som er på lista vet jeg ikke hvem er. 2 2
Anemoi Skrevet i går, 13:10 #57462 Skrevet i går, 13:10 (endret) Fabrikk er også finalister i klassen for business, jeg heier på dem - ikke Sara Emilie. En jury avgjør dette. Fæbrik har nettopp og presentert et nytt verktøy som kan brukes når man syr selv og når man ønsker å justere kjøpte plagg, uansett hvor man handler. Det er ikke bare SE og CL som tenker fleksibilitet og klær… Sitat fra artikkelen: «Dette er en hånd vi strekker ut til alle som har opplevd at klær ikke passer. Alle har unike kropper som ikke passer inn i størrelsene som er standardisert, sier Vik Lysne. – Her tar vi kvinnekroppen på alvor. Du skal ikke passe inn i klær, men klær skal passe deg, avslutter hun.» https://www.minmote.no/mote/klaer/a/XMlXlb/nytt-stoerrelsesgrep-tar-kvinnekroppen-paa-alvor Endret i går, 13:23 av Anemoi 3 1 5
Nussepus Skrevet i går, 13:22 #57463 Skrevet i går, 13:22 Roe skrev (31 minutter siden): Så spennende. Hvilken kategori er hun finalist i? Hun er nominert i kategorien: hvordan pakke inn temuklær i dyr innpakning og lure mest mulig penger fra lettlurte kunder. Tro hun ligger veldig godt an faktisk 😄 6 14
Det handler om deg Skrevet i går, 13:24 #57464 Skrevet i går, 13:24 Herligt at SET er til vixen inne også 🤭
GulleGull Skrevet i går, 13:27 #57465 Skrevet i går, 13:27 (endret) Anemoi skrev (17 minutter siden): Fabrikk er også finalister i klassen for business, jeg heier på dem - ikke Sara Emilie. Fæbrik har nettopp og presentert et nytt verktøy som kan brukes når man syr selv og når man ønsker å justere kjøpte plagg, uansett hvor man handler. Det er ikke bare SE og CL som tenker fleksibilitet og klær…Sitat fra artikkelen: «Dette er en hånd vi strekker ut til alle som har opplevd at klær ikke passer. Alle har unike kropper som ikke passer inn i størrelsene som er standardisert, sier Vik Lysne. – Her tar vi kvinnekroppen på alvor. Du skal ikke passe inn i klær, men klær skal passe deg, avslutter hun.» https://www.minmote.no/mote/klaer/a/XMlXlb/nytt-stoerrelsesgrep-tar-kvinnekroppen-paa-alvor Ja jeg tenker at den tiden vi er inne i så er det disse bedriftene som feks Fæbrik vi bør løfte frem. For å si det sånn jeg følger de på insta og da kjente jeg på skam og dårlig samvittighet når Jenny Skavland så meg dypt inni øynene via insta og fortalte at vi hadde produsert nok klær for å kle opp 6 generasjoner fremover på hele jordkloden😳 Selvom jeg siste årene kun har handlet noe om jeg trenger på Tise, så har jeg før den tid handlet unødvendig mye nytt. Endret i går, 13:28 av GulleGull La til uteglemt ord 3 1 5
Minimeg1234 Skrevet i går, 13:48 #57466 Skrevet i går, 13:48 (endret) Anemoi skrev (38 minutter siden): Fabrikk er også finalister i klassen for business, jeg heier på dem - ikke Sara Emilie. En jury avgjør dette. Fæbrik har nettopp og presentert et nytt verktøy som kan brukes når man syr selv og når man ønsker å justere kjøpte plagg, uansett hvor man handler. Det er ikke bare SE og CL som tenker fleksibilitet og klær… Sitat fra artikkelen: «Dette er en hånd vi strekker ut til alle som har opplevd at klær ikke passer. Alle har unike kropper som ikke passer inn i størrelsene som er standardisert, sier Vik Lysne. – Her tar vi kvinnekroppen på alvor. Du skal ikke passe inn i klær, men klær skal passe deg, avslutter hun.» https://www.minmote.no/mote/klaer/a/XMlXlb/nytt-stoerrelsesgrep-tar-kvinnekroppen-paa-alvor Jenny er rå men jeg syns Helenemoo også gjør en god jobb . Endret i går, 13:49 av Minimeg1234 1 3
Angel75 Skrevet i går, 13:53 #57467 Skrevet i går, 13:53 Roe skrev (1 time siden): Så spennende. Hvilken kategori er hun finalist i? Bare business. 2
0da Skrevet i går, 14:41 #57468 Skrevet i går, 14:41 Minimeg1234 skrev (2 timer siden): Takk🥰 Vet jeg blir diskutert i ulike meldinger og grupper og får mange nedsettende og «ekle» kommentarer her i tråden. Hadde man lest det jeg skriver og svart utifra det så hadde nok svarene mine vært anderledes. Meldinger og grupper? Hva tenker du på da? 4
Wanda_2025 Skrevet i går, 14:46 #57469 Skrevet i går, 14:46 Anemoi skrev (1 time siden): Fabrikk er også finalister i klassen for business, jeg heier på dem - ikke Sara Emilie. En jury avgjør dette. Fæbrik har nettopp og presentert et nytt verktøy som kan brukes når man syr selv og når man ønsker å justere kjøpte plagg, uansett hvor man handler. Det er ikke bare SE og CL som tenker fleksibilitet og klær… Sitat fra artikkelen: «Dette er en hånd vi strekker ut til alle som har opplevd at klær ikke passer. Alle har unike kropper som ikke passer inn i størrelsene som er standardisert, sier Vik Lysne. – Her tar vi kvinnekroppen på alvor. Du skal ikke passe inn i klær, men klær skal passe deg, avslutter hun.» https://www.minmote.no/mote/klaer/a/XMlXlb/nytt-stoerrelsesgrep-tar-kvinnekroppen-paa-alvor Nå snakker vi! Det var på tide at Fixen Vixen faktisk nominerer noen som følger de reglene de selv har satt. Her snakker vi om en hundre prosent profesjonell bedrift som ikke eksponerer egne barn eller har et behov for å dele privatlivet sitt, for å selge konseptet rundt egen bedrift. Og ikke minst og viktigst : de følger de retningslinjene Vixen også har satt når det det gjelder bevissthet rundt miljøvennlighet. Heia Fæbrik 👏🏻👏🏻👏🏻 1 8
Minimeg1234 Skrevet i går, 14:53 #57470 Skrevet i går, 14:53 Wanda_2025 skrev (2 minutter siden): Nå snakker vi! Det var på tide at Fixen Vixen faktisk nominerer noen som følger de reglene de selv har satt. Her snakker vi om en hundre prosent profesjonell bedrift som ikke eksponerer egne barn eller har et behov for å dele privatlivet sitt, for å selge konseptet rundt egen bedrift. Og ikke minst og viktigst : de følger de retningslinjene Vixen også har satt når det det gjelder bevissthet rundt miljøvennlighet. Heia Fæbrik 👏🏻👏🏻👏🏻 Ser det skrives fixen flere steder. Er det fordi man mener det kan være uærlighet i forhold til hvem som vinner? 2 2
Anemoi Skrevet i går, 15:02 #57471 Skrevet i går, 15:02 Minimeg1234 skrev (8 minutter siden): Ser det skrives fixen flere steder. Er det fordi man mener det kan være uærlighet i forhold til hvem som vinner? Eller at det er mangel på åpenhet i en svært lukket jury. 7
Minimeg1234 Skrevet i går, 15:05 #57472 Skrevet i går, 15:05 Anemoi skrev (2 minutter siden): Eller at det er mangel på åpenhet i en svært lukket jury. Det høres ikke bra ut. 1
Durancell Skrevet i går, 15:36 #57473 Skrevet i går, 15:36 Det handler om deg skrev (2 timer siden): Herligt at SET er til vixen inne også 🤭 Hva betyr denne setningen? 1 3
Angel75 Skrevet i går, 15:37 #57474 Skrevet i går, 15:37 Minimeg1234 skrev (41 minutter siden): Ser det skrives fixen flere steder. Er det fordi man mener det kan være uærlighet i forhold til hvem som vinner? De mener det når feil personer er nominert eller vinner. Vinner rette personer så er folk så fornøyde. De mener det er en runkering, men allikevel går de inn og stemmer på andre, bare så Sara ikke skal vinne, eller Lien eller Nyhus. Slik har det vært i alle år, når noen av de har vært nominert. Vixen er noe dritt, men stemme gjør de. 10
Angel75 Skrevet i går, 15:38 #57475 Skrevet i går, 15:38 Minimeg1234 skrev (32 minutter siden): Det høres ikke bra ut. Det er bare noe noen innbiller seg og lager sin egen sannhet. 3 4
Wanda_2025 Skrevet i går, 15:42 #57476 Skrevet i går, 15:42 (endret) Angel75 skrev (2 timer siden): De mener det når feil personer er nominert eller vinner. Vinner rette personer så er folk så fornøyde. De mener det er en runkering, men allikevel går de inn og stemmer på andre, bare så Sara ikke skal vinne, eller Lien eller Nyhus. Slik har det vært i alle år, når noen av de har vært nominert. Vixen er noe dritt, men stemme gjør de. Angel75 skrev (2 timer siden): Det er bare noe noen innbiller seg og lager sin egen sannhet. Ja, du har helt rett. Ditt øverste innlegg her er bare innbilning og laget som en egen sannhet. Endret 22 timer siden av Wanda_2025 2 4
Debbie M Skrevet i går, 15:46 #57477 Skrevet i går, 15:46 Minimeg1234 skrev (3 timer siden): Skylder ikke på noen bare konstanterer fakta 🙄 Utifra siste innleggende så tolker jeg at denne var til meg 🥰 Avslutter dette siden dette både er Brukerdebatt og videreføring av avsporing. (om ikke det er flere som har noe de føler for å få ut selvsagt) Akkurat slik. Dette er hersketeknikk. Hvorfor skal du avslutte når noen påpeker at de er uenig med deg? Dette er ett DISKUSJONSFORUM, og ikke en platform hvor du ka be folk holde sine meninger for seg selv bare fordi du er uenig. Det er utrolig arrogant! «Du pisser i motvind» sammen med ett par andre her i tråden, og du må forstå at du vil alltid ha flertallet mot deg i mange av diskusjonene. 9
skeiv-ostepop Skrevet i går, 15:53 #57478 Skrevet i går, 15:53 Angel75 skrev (13 minutter siden): Det er bare noe noen innbiller seg og lager sin egen sannhet. Nå er det vel relativt bred enighet her om at Sara Emilie ikke alltid merker slik hun skal innholdet hun legger ut. Det er et av kriteriene for å være nominert til Vixen. Allikevel får hun år etter år være med. Så kan en naturligvis tenke seg til hvordan det kan ha seg… 1 8
Minimeg1234 Skrevet i går, 15:56 #57479 Skrevet i går, 15:56 Debbie M skrev (8 minutter siden): Akkurat slik. Dette er hersketeknikk. Hvorfor skal du avslutte når noen påpeker at de er uenig med deg? Dette er ett DISKUSJONSFORUM, og ikke en platform hvor du ka be folk holde sine meninger for seg selv bare fordi du er uenig. Det er utrolig arrogant! «Du pisser i motvind» sammen med ett par andre her i tråden, og du må forstå at du vil alltid ha flertallet mot deg i mange av diskusjonene. Jeg avsluttet fordi det var Brukerdebatt og det er ikke lov på dette forumet. Du får mene hva du vil og skrive det du vil for meg. Det er forumet som ikke tillater det. 3 7
LinaHg Skrevet i går, 16:20 #57480 Skrevet i går, 16:20 Enkelte her inne må gjerne påstå at de ikke er fan av SET og ikke forsvarer alt hun gjør. Men jammen meg forsvares det til og med når det er svart på hvit at SET og Vixen ikke følger reglene/kriteriene til Vixen. Altså… 3 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå