Gå til innhold

Sara Emilie Tandberg

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Diamant20 skrev (12 timer siden):

Jeg leste i forbindelse med en artikkel om dette at man kan ha eget badetøy om det avtales på forhånd (sikkert ikke helt uten videre). Så vil gjette at personer som er større en vanlig (ikke vondt ment altså), personer med brystproteser osv kan ha med eget badetøy om de ønsker. 

Jeg forsto det også slik. Men dette bør de da opplyse om på en grei måte så folk vet det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Suluso skrev (48 minutter siden):

Jeg fant den når jeg scrollet langt ned, under «Innlegg». Den er 2 dager gammel :)

Ikke så mange som er imponert over henne gitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (13 timer siden):

Jeg leste i forbindelse med en artikkel om dette at man kan ha eget badetøy om det avtales på forhånd (sikkert ikke helt uten videre). Så vil gjette at personer som er større en vanlig (ikke vondt ment altså), personer med brystproteser osv kan ha med eget badetøy om de ønsker. 

The Well hadde kommet veldig mye bedre ut av dette om de bare hadde forklart dette, i stedet for å være så ufin.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikea skrev (31 minutter siden):

The Well hadde kommet veldig mye bedre ut av dette om de bare hadde forklart dette, i stedet for å være så ufin.

Måten SoMe ansvarlig håndterer hendvendelser er pinlig.

Å da mener jeg ikke bare Sara Emilie sine hendvendelse,men hvis man feks ser på fb siden deres..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K@tt skrev (På 26.3.2022 den 10.47):

Jeg bare lurer: dere andre med lang overkropp- fungerer det ikke å bruke badedrakt for dere heller? Jeg skjønner jo at det er mer upraktisk eller ubehagelig, men en badedrakt er jo stort sett ganske tøyelig i stoffet. Bare spør fordi jeg så Sara Emilie uttalte at det ikke fungerer å bruke badedrakt fordi hun har så lang overkropp og dette er noe jeg aldri har reflektert over før hun sa det. Sikkert fordi jeg ikke har spesielt lang overkropp selv, uten at jeg har reflektert over det noen gang... 

Har selv lang overkropp og hver gang jeg har prøvd badedrakt blir det kameltoe, både foran og bak. Og om en går opp to str ser den jo ikke noe fin ut, bare fordi den passer. Badetøy er det minst tilgivende tøyet som finnes. Synes det er kjempebra at hun tar det her opp. Etter jeg så det vil ikke jeg på The Well i allefall. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, J.. said:

Måten SoMe ansvarlig håndterer hendvendelser er pinlig.

Å da mener jeg ikke bare Sara Emilie sine hendvendelse,men hvis man feks ser på fb siden deres..

Det er ikke mye å se der. Det slettes jo fortløpende...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosa Sitron skrev (10 minutter siden):

Det er ikke mye å se der. Det slettes jo fortløpende...

Ja det oppdaget jeg også nå,da jeg skulle finne eksempler.

Men det viser jo nettopp til at SE (og de andre som har kommentert) har ett poeng.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter ikke alt hun foretar seg, men kommentarfeltet på Dagbladet var ganske toxic..🤐

Endret av Smurfii
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, J.. said:

Ja det oppdaget jeg også nå,da jeg skulle finne eksempler.

Men det viser jo nettopp til at SE (og de andre som har kommentert) har ett poeng.

Ja, jeg blir ikke imponert. Fikk faktisk sett mer nå enn jeg gjorde sist jeg sjekket.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
Smurfii skrev (23 minutter siden):

Støtter ikke alt hun foretar seg, men kommentarfeltet på Dagbladet var ganske toxic..🤐

Har du link?

Ingen av artiklene jeg får opp har kommentarfelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (37 minutter siden):

Har du link?

Ingen av artiklene jeg får opp har kommentarfelt.

Det ligger på Dagbladets Facebook-side, ikke på dagbladet.no.

(Det kom opp da jeg søkte etter "Dagbladet Sara" på Facebook 😊)

Endret av Nikea
La til info
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for svar til slettet innlegg.

Måne, admin. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (7 timer siden):

Ingen overraskelse der! Med én gang det kommer en artikkel som omhandler influencere blir de halshogd uansett hva saken dreier seg om. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars de som kjøper huset til Sara Emilie og tror de får gode solforhold som det står i annonsen på Finn.no. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smolpg skrev (1 time siden):

Stakkars de som kjøper huset til Sara Emilie og tror de får gode solforhold som det står i annonsen på Finn.no. 

Det står «solrik terrasse». Jeg har ikke fulgt med, men er det ikke sol der? Kan jo ikke skrive det hvis det ikke er sol der?😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nidaros3
Ellevill skrev (På 1.4.2022 den 1.20):

Mange snakker om dobbeltmoral her på inn- og utpust. Er det noen mennesker som ikke kan «arresteres» for dobbeltmoral? Setter dere like høye krav til dere selv som dere gjør til andre? 

Kan man feks ikke være miljøbevisst samtidig som man kjører bensinbil? Sette sin ære i å være arbeidsom og flittig - samtidig som det beste en vet er å gjøre ingenting? Kan man være opptatt av å være økonomisk og ha budsjett, samtidig som man bruker latterlig mye penger på energidrikk og snus? Kan man gråte over mishandlede hunder samtidig som man spiser grisekjøtt? (Dette er retoriske spm, ønsker ingen debatt…)

Kan man rett og slett få lov til å være et menneske uten at _alt_ skal kritiseres? Valg du har tatt i går, i dag og i morgen. 

Jeg forstår ikke at noen ønsker å være influenser, eller bli kjendis etter Paradise Hotel eller lign. Jeg forstår ikke at noen vil invitere andre inn i eget liv på den måten, eller at noen ønsker å filme barna sine.

Ingen hadde nok vært interessert i å følge meg, jeg lever ikke så spennende og er på ingen måte spesiell. Og jeg må ærlig si jeg ville synes det hadde vært flaut og kleint. Jeg er et «normalt» menneske med moral, ressurser, omgangskrets, et godt hjerte, utdannelse, bra jobb og har aldri ligget samfunnet til last. Likevel vet jeg at jeg og mitt liv hadde blitt revet i fillebiter. Og jeg forstår ikke at noen ønsker å stå i noe slikt - eller være så dårlig at man utsetter andre for det.  

En ting er å kritisere for influensere for dårlig reklamemerking, svindel eller eksponering av barn. Noe annet er å vri ut feil og mangler av enhver situasjon. 

👏🏼 Håper en hver som hyler om dobbeltmoral husket å feie for egen dør før de logget inn på kg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har jo sagt at det ikke er sol på den siden,så derfor hadde de planer om og gjøre om å lage i stand på andre siden av huset. Dårlig å skrive at det er gode solforhold,når der bare er skygge der. Håper det er sol,når det er visning,så folk får det med seg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har sagt at det ikke et ettermiddag/kveldssol på den terrassen, ikke at det er sol i det hele tatt. Hun har jo tidligere lagt ut bilder av at hun ligger på terrassen å soler seg 

Hun er optimist da som gleder seg til huset blir solgt på tirsdag! Da vi solgte så ble det ikke solgt før etter andre visning. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo eiendomsmegler som skriver teksten, og det kan faktisk hende at hun har gitt beskjed om at det er feil. En i min nære omgangskrets solgte et hus for noen år siden, og der skrev eiendomsmegler at det var et soverom mer enn det var, to forskjellige steder i annonsen. De ga beskjed fire ganger, men det ble fortsatt ikke endret🤷🏻‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Innsidenut said:

Det står «solrik terrasse». Jeg har ikke fulgt med, men er det ikke sol der? Kan jo ikke skrive det hvis det ikke er sol der?😱

Det er kun få timer per dag med sol på tomta, så ville aldri beskrevet det som solrik terrasse. Noe Sara selv også har klaget mye over. 
Bor i samme gate og naboene her synes det er veldig rart at det reklameres med solrik terrasse. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...