Nanami Skrevet 27. juli 2018 #161 Del Skrevet 27. juli 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjempegod vogn! God på all slags føre, har store gode terreng/lufthjul og god demping. Barnet sitter høyt i sportsdelen, mye høyere enn i de fleste andre vogner.. Det gir barnet god utsikt og lett kontakt med den som triller Barnet kan sitte begge veier i sportsdelen 👍🏻 Mange finesser med den vognen.. Eneste er at den er litt stor. Fordelen er jo stor og god bag med lang brukstid, men selve vognen er også høy så det kommer jo litt an på din høyde +smak og behag selvfølgelig Utrolig enkel og ren i designet, hadde vært min perfekte vogn dersom den var bittelitt mindre og nettere. Hørt mye skryt fra de jeg kjenner som har den De har babybilsete til som klikkes rett på understellet. Anonymkode: 1cd02...3fc Takk! Det høres helt gull ut for oss. Jeg er 173 og han er 192, så vi trenger en høy vogn. Synes mange vogner ser litt ut som dukkevogner med hans høyde. Tror egentlig størrelse også går fint, vi har en ganske stor bil og jeg går ikke så mye på kjøpesenter (antar man bør ha en liten vogn der?). Åh, dette blir så spennende 😍 Er vognen tung? Det er kanskje bra i så fall med tanke på stabilitet? Jeg må dytte den opp en bratt bakke hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2018 #162 Del Skrevet 27. juli 2018 Noen som har erfaring med outdoor understellet til emmaljunga? Anonymkode: b2921...827 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #163 Del Skrevet 28. juli 2018 Venter barn i desember. Bor i leilighet i byen og må kunne bære vogndelen opp til 4etg. Har sett på Bugaboo fox og Joolz Day 2. Noen som har peiling på de to vognene? Hva er best? For og i mot Anonymkode: 71c01...197 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #164 Del Skrevet 29. juli 2018 Dytter Anonymkode: 71c01...197 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #165 Del Skrevet 29. juli 2018 18 hours ago, AnonymBruker said: Venter barn i desember. Bor i leilighet i byen og må kunne bære vogndelen opp til 4etg. Har sett på Bugaboo fox og Joolz Day 2. Noen som har peiling på de to vognene? Hva er best? For og i mot Anonymkode: 71c01...197 Har venninne som er veldig fornøyd med Bugaboo fox, den skal være lett. Men kjenner ikke til den andre. Vi gikk for Britax smile, bor i 3. etasje uten heis i byen. Ikke prøvd med baby i ennp. Anonymkode: 6018e...f0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #166 Del Skrevet 29. juli 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Venter barn i desember. Bor i leilighet i byen og må kunne bære vogndelen opp til 4etg. Har sett på Bugaboo fox og Joolz Day 2. Noen som har peiling på de to vognene? Hva er best? For og i mot Anonymkode: 71c01...197 Jeg har Bugaboo Fox og bor i fjerde etasje i byen. Da heisen ikke fungerte for en liten stund siden og jeg var alene med baby, bar jeg vognbag med baby og understell (og innimellom handleposer også) opp og ned trappene. Og det gikk fint! Jeg var kjempeglad for å ha en såpass lett og hendig vogn. Jeg har ikke erfaring med den andre vognen, men er i hvert fall veldig fornøyd Anonymkode: c83cd...81b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #167 Del Skrevet 29. juli 2018 Baby har ikke kommet enda så jeg har ikke fått brukt min Bugaboo Fox ordentlig, men den virker veldig lett og enkel! Har også en sittedel til den som skal brukes når ungen blir eldre. Vet at hjulene foran er mindre enn bakhjulene, men tror ikke det skal bli noe problem til vinteren for meg i alle fall. Handler kanskje litt om hva man skal bruke den til. Men den er lett og tar veldig lite plass i bilen/på reise, og veldig fin og tidløs å se på (ikke at det er så nøye). Anonymkode: 6bad5...8b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #168 Del Skrevet 29. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Baby har ikke kommet enda så jeg har ikke fått brukt min Bugaboo Fox ordentlig, men den virker veldig lett og enkel! Har også en sittedel til den som skal brukes når ungen blir eldre. Vet at hjulene foran er mindre enn bakhjulene, men tror ikke det skal bli noe problem til vinteren for meg i alle fall. Handler kanskje litt om hva man skal bruke den til. Men den er lett og tar veldig lite plass i bilen/på reise, og veldig fin og tidløs å se på (ikke at det er så nøye). Anonymkode: 6bad5...8b7 Synes også kalesjen er så flott. Kan trekkes helt ned når det er sol men likevel slik at det er god lufting for baby. Anonymkode: 6bad5...8b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #169 Del Skrevet 1. august 2018 Er det noen som vet hva den vognen som har en bag ved siden av der barry sitter, heter? Tenkte at det hadde vært perfekt for hunden min å kunne sitte i den baggen, når turen med baby blir for lang. Anonymkode: b0faa...66b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #170 Del Skrevet 2. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som vet hva den vognen som har en bag ved siden av der barry sitter, heter? Tenkte at det hadde vært perfekt for hunden min å kunne sitte i den baggen, når turen med baby blir for lang. Anonymkode: b0faa...66b Bugaboo donkey, tror jeg. Men så og si alle vogner har en eller annen form for brett under som også har plass for hund, om du ikke har lyst til å bruke 13000 kr bare for å få en bag på siden 😅 Anonymkode: df519...44d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juni15 Skrevet 2. august 2018 #171 Del Skrevet 2. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bugaboo donkey, tror jeg. Men så og si alle vogner har en eller annen form for brett under som også har plass for hund, om du ikke har lyst til å bruke 13000 kr bare for å få en bag på siden 😅 Anonymkode: df519...44d Tror du får kjøpt sidekurv til flere av Emmaljunga vognene også, har sett det på nettsiden dems. Men det er jo også dyre vogner da 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2018 #172 Del Skrevet 2. august 2018 Akkurat nå, Juni15 skrev: Tror du får kjøpt sidekurv til flere av Emmaljunga vognene også, har sett det på nettsiden dems. Men det er jo også dyre vogner da 😊 Jeg googlet Emmaljunga først fordi jeg trodde det var de vognene jeg hadde sett med sidekurv, men fant ingen, så antok det bare var bugaboo. Så takk! Da var min første tanke riktig, selv om jeg ikke fant det Men dyr vogn det også, ja. Tror ikke jeg ville basert vognkjøpet bare på hvorvidt hunden kunne sitte i en kurv eller ei. Selv om det såklart blir med som et moment. Anonymkode: df519...44d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juni15 Skrevet 2. august 2018 #173 Del Skrevet 2. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg googlet Emmaljunga først fordi jeg trodde det var de vognene jeg hadde sett med sidekurv, men fant ingen, så antok det bare var bugaboo. Så takk! Da var min første tanke riktig, selv om jeg ikke fant det Men dyr vogn det også, ja. Tror ikke jeg ville basert vognkjøpet bare på hvorvidt hunden kunne sitte i en kurv eller ei. Selv om det såklart blir med som et moment. Anonymkode: df519...44d Her er bilde av sidebagen på Emmaljunga 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neutrofil Skrevet 6. august 2018 #174 Del Skrevet 6. august 2018 Noen som har bugaboo fox og har byttet til sportdel? jenta er 5 mnd og liker ikke å ligge i bagdelen når hun er våken men jeg syns egentlig det kanskje er for tidlig? hun kan jo ikke sitte ordentlig enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annonym1 Skrevet 16. august 2018 #175 Del Skrevet 16. august 2018 Hauck King Air Plus Triosett Har noen erfaring med denne vognen? Eller erfaring med å kjøpe vogn fra jollyroom.no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #176 Del Skrevet 17. august 2018 Noen som har vært fornøyde med Emmaljunga Scooter som sovevogn i bhg? Anonymkode: 3a29b...a81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #177 Del Skrevet 17. august 2018 På 6.8.2018 den 16.32, neutrofil skrev: Noen som har bugaboo fox og har byttet til sportdel? jenta er 5 mnd og liker ikke å ligge i bagdelen når hun er våken men jeg syns egentlig det kanskje er for tidlig? hun kan jo ikke sitte ordentlig enda.. Jeg byttet til sportsdel da babyen ble 5 mnd. Hen likte ikke å ligge i vogna, og det ble utrolig mye bedre etter byttet. Jeg bruker kun liggestillingen, men utsikten er likevel veldig god, så nå er det plutselig uproblematisk å gå tur. Vinkelen i ryggen er på ca 30 grader, så flatere enn en bilstol (skal være 45 grader). Opplever likevel at hen ligger stabilt og godt uten å være støttet på sidene. Anonymkode: 5ccd4...89b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #178 Del Skrevet 17. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg byttet til sportsdel da babyen ble 5 mnd. Hen likte ikke å ligge i vogna, og det ble utrolig mye bedre etter byttet. Jeg bruker kun liggestillingen, men utsikten er likevel veldig god, så nå er det plutselig uproblematisk å gå tur. Vinkelen i ryggen er på ca 30 grader, så flatere enn en bilstol (skal være 45 grader). Opplever likevel at hen ligger stabilt og godt uten å være støttet på sidene. Anonymkode: 5ccd4...89b Vil bare legge til at jeg er virkelig fornøyd med vogna 🤩 Lett å legge sammen og tar liten plass, veldig enkel å trille -triller lett med én hånd, elsker kalesjen, god demping +++ Anonymkode: 5ccd4...89b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #179 Del Skrevet 17. august 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har vært fornøyde med Emmaljunga Scooter som sovevogn i bhg? Anonymkode: 3a29b...a81 Har den,er fornøyd. Hun begynte først i bhg som 2-åring,da. Anonymkode: ef2bf...496 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2018 #180 Del Skrevet 18. august 2018 Jeg har kjøpt Baby jogger city premier, fordi denne får jeg plass til i bilen. Men fungerer den som eneste vogn? Eller burde jeg kjøpe en til? Får barn i november, bor et sted med mye snø. Anonymkode: b0faa...66b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå