Gå til innhold

Den store barnevogntråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 30.4.2018 den 7.46, AnonymBruker skrev:

Supert!!

Anonymkode: 07700...f03

 

På 29.4.2018 den 19.05, AnonymBruker skrev:

Skal gjøre det! Den har fortsatt ikke kommet, men de sier den er på vei. Jeg holder dere oppdatert 😊

Anonymkode: 6bad5...8b7

Det er ikke meningen å mase men har du fått vognen? :D 

Anonymkode: 4519e...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 14.5.2018 den 22.10, AnonymBruker skrev:

 

Det er ikke meningen å mase men har du fått vognen? :D 

Anonymkode: 4519e...2d9

Nei, jeg har ikke fått den enda! Fikk en mail om at de fortsatt manglet et par av delene men at de var på vei. Det er en ukes tid siden så jeg får vel purre snart. Er på storbyferie denne helga så tar det når jeg kommer hjem og holder dere oppdaterte 😊 Glad jeg bestilte tidlig i alle fall!!

Anonymkode: 6bad5...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Stokke trailz og vurderer kjøpe en ny vogn som tar litt mindre plass og som også kan fungere som reisevogn. Trulte er 1,5 år. Vi har sett på baby jogger mini GT - noen som har erfaring med den? Liker at kalesjen er stor (? I alle fall større enn på trailz..) og at hjulene virker gode (vil ikke ha harde/små hjul som mange reisetriller har).

Anonymkode: 834f7...d31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg har ikke fått den enda! Fikk en mail om at de fortsatt manglet et par av delene men at de var på vei. Det er en ukes tid siden så jeg får vel purre snart. Er på storbyferie denne helga så tar det når jeg kommer hjem og holder dere oppdaterte 😊 Glad jeg bestilte tidlig i alle fall!!

Anonymkode: 6bad5...8b7

Så kjedelig da! hvor lenge siden er det du bestilte? fikk beskjed om 5 ukers leveringstid sist uke. Kos deg på storbyferie :) 

Anonymkode: 4519e...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så kjedelig da! hvor lenge siden er det du bestilte? fikk beskjed om 5 ukers leveringstid sist uke. Kos deg på storbyferie :) 

Anonymkode: 4519e...2d9

19. mars, så det begynner å bli 2 måneder siden. Da jeg bestilte sto det at de ventet levering av de siste delene i april, så det har gått vel over tiden nå. Får ringe når jeg er hjemme igjen og høre hva som skjer, om ikke det har kommet mens jeg har vært borte. Håper jo det. Er hjemme tirsdag kveld. 

Takk!

Anonymkode: 6bad5...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

19. mars, så det begynner å bli 2 måneder siden. Da jeg bestilte sto det at de ventet levering av de siste delene i april, så det har gått vel over tiden nå. Får ringe når jeg er hjemme igjen og høre hva som skjer, om ikke det har kommet mens jeg har vært borte. Håper jo det. Er hjemme tirsdag kveld. 

Takk!

Anonymkode: 6bad5...8b7

Oi det var lenge!! Kan jeg spørre hvilken by dette var i? Jeg bestilte i begynnelsen av mai og har termin i begynnelsen av juli (i Bergen) :S krysser fingrene!!

Anonymkode: 07700...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.5.2018 den 20.14, AnonymBruker skrev:

Vi har Stokke trailz og vurderer kjøpe en ny vogn som tar litt mindre plass og som også kan fungere som reisevogn. Trulte er 1,5 år. Vi har sett på baby jogger mini GT - noen som har erfaring med den? Liker at kalesjen er stor (? I alle fall større enn på trailz..) og at hjulene virker gode (vil ikke ha harde/små hjul som mange reisetriller har).

Anonymkode: 834f7...d31

Vi har også Stokke trailz, og har kjøpt en lettere vogn til å ha i bilen. Sto mellom Baby Jogger CM GT og Britax B- motion3. Valget falt på Britax, da de i vognbutikken anbefalte Britax og hadde erfaring selv med denne vs BJ. Kjempegod vogn, med stooor kalesje, store hjul og god liggestilling. Kan brukes i terreng også. Anbefales!

Anonymkode: 37ddd...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2018 den 8.30, AnonymBruker skrev:

Oi det var lenge!! Kan jeg spørre hvilken by dette var i? Jeg bestilte i begynnelsen av mai og har termin i begynnelsen av juli (i Bergen) :S krysser fingrene!!

Anonymkode: 07700...f03

Den er bestilt på nett - Sprell.no. Butikkene er i Oslo, Stavanger og Bergen, usikker på hvilken av disse vognen og vogndelene sendes fra. Mulig den har kommet nå da, er som sagt i utlandet og får ikke sjekket posten før på tirsdag kveld! 😊 Har også termin i juli, men ikke før på slutten 😊

Anonymkode: 6bad5...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin i slutten av oktober. Må derfor ha en vogn som passer til vinterstid. Men har lyst på duovogn slik vi kan bruke samme når babyen vokser med sportsdel. Kommer til å gå turer både på asfalt, grusvei og sikkert i litt snø og slapsvær. Har også en trapp opp til dit vi bor, så den bør kanskje heller ikke være for tung. Noen som har vogner å anbefale?

Anonymkode: b2921...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen erfaring/tanker rundt Uppababy Vista? Vurderer den vognen selv, men i og med det er første gang jeg ljøper vogn er jeg litt usikker på hva jeg bør vektlegge 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazydoglady
På 20.5.2018 den 21.34, AnonymBruker skrev:

Jeg har termin i slutten av oktober. Må derfor ha en vogn som passer til vinterstid. Men har lyst på duovogn slik vi kan bruke samme når babyen vokser med sportsdel. Kommer til å gå turer både på asfalt, grusvei og sikkert i litt snø og slapsvær. Har også en trapp opp til dit vi bor, så den bør kanskje heller ikke være for tung. Noen som har vogner å anbefale?

Anonymkode: b2921...827

Vi er kjempefornøyde med babyjogger city elite, spesielt pga trappa og liten plass bak i bilen. Kjempegod å trille, men dårlig på støtdemping. Emmaljunga bare duver av gårde på skogstier og alt har jeg hørt, men den kommer du nok til å hate opp trappa. Ikke så lett å få i pose og sekk, så jeg ville prioritert trappa. Det med humping er uansett bare et problem de første 6 mnd når de ligger i baggen med de store hodene sine, når de bruker sportsvogn syns de bare det er digg med litt humper ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har tips til tvillingvogn hvor de kan sitte mot meg i sportsdelene når den tid kommer? Ser på Emmaljunga double viking 753 og bugaboo donkey, hvor donkey vinner men er innmari dyr syns jeg..

Anonymkode: 4784c...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2018 den 20.15, AnonymBruker skrev:

Den er bestilt på nett - Sprell.no. Butikkene er i Oslo, Stavanger og Bergen, usikker på hvilken av disse vognen og vogndelene sendes fra. Mulig den har kommet nå da, er som sagt i utlandet og får ikke sjekket posten før på tirsdag kveld! 😊 Har også termin i juli, men ikke før på slutten 😊

Anonymkode: 6bad5...8b7

Ringte de på fredag - den var fortsatt ikke på vei fordi de manglet en del. Men de ventet (som jeg har hørt fra dem to ganger før) en «storlevering denne uka» så jeg får vel bare være tålmodig. 

Anonymkode: 6bad5...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.5.2018 den 21.34, AnonymBruker skrev:

Jeg har termin i slutten av oktober. Må derfor ha en vogn som passer til vinterstid. Men har lyst på duovogn slik vi kan bruke samme når babyen vokser med sportsdel. Kommer til å gå turer både på asfalt, grusvei og sikkert i litt snø og slapsvær. Har også en trapp opp til dit vi bor, så den bør kanskje heller ikke være for tung. Noen som har vogner å anbefale?

Anonymkode: b2921...827

Vi har UPPA BABY Vista og er stråålende fornøyd med den! Den har enkle/praktiske funksjoner, er liten og nett samtidig som den er stødig. Veldig allsidig vogn 😊

Anonymkode: 3fc1c...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen som kan anbefale en søskenvogn til nyfødt og lang toåring? Må være enkel å slå sammen uten å ta av sittedeler og ta minst mulig plass sammenlagt. Har gjort ett skikkelig bomkjøp å går med drømmer om å hive vogna til h****** 😣

Nesten umulig å slå sammen, funker en av fem ganger og må demonteres for å få foldet den å fjerne sittedeler som forøvrig er for kort....og tar super stor plass i bilen. Yay liksom...

Anonymkode: 487eb...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen som kan anbefale en søskenvogn til nyfødt og lang toåring? Må være enkel å slå sammen uten å ta av sittedeler og ta minst mulig plass sammenlagt. Har gjort ett skikkelig bomkjøp å går med drømmer om å hive vogna til h****** 😣

Nesten umulig å slå sammen, funker en av fem ganger og må demonteres for å få foldet den å fjerne sittedeler som forøvrig er for kort....og tar super stor plass i bilen. Yay liksom...

Anonymkode: 487eb...191

Har ikke prøvd vogna med to barn i enda, men jeg har kjøpt Babyjogger city select. Veldig god å trille, med en iallfall. Snurrehjul fremme som kan låses. Veldig enkel å legge sammen! Tar mindre plass en jeg trodde, spesielt om man tar av setet før man legger sammen vogna, men det er ikke nødvendig. Utrolig mange kombinasjoner med setene/bag. Mot deg, fra deg, barna mot hverandre (sportsdelene) osv. Tror det er noe sånt som 15 kombinasjoner. God kalesje også :)  Kan skrive mer etter vi har fått baggen, den har vi ikke kjøpt enda. Usikker på hvilken bag vi skal velge. 

Anonymkode: 831e8...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har googlet meg helt ihjel, men blir ikke klokere. Skal ha bilseteadapter til en Baby jogger city select, bilsetet er av merket Besafe iZi Go. Hvilken adapter kan jeg kjøpe som vil passe? Det finnes så sykt mange, og ofte står det bare passer til Britax, Cybex og «flere andre» :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen som har en sportsvogn å anbefale som er veldig god å kjøre på grusveier?

Anonymkode: b0faa...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2018 den 7.12, AnonymBruker skrev:

Noen som har en sportsvogn å anbefale som er veldig god å kjøre på grusveier?

Anonymkode: b0faa...66b

Emmaljunga scooter 4s! Spesielt med superviking loungehjul :)

Anonymkode: 30216...439

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Britax go big, noen med erfaring? Synes den virker veldig grei! Har noen evt bedre alternativer? 

Anonymkode: 3a4e5...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...