AnonymBruker Skrevet 29. mai 2022 #1801 Del Skrevet 29. mai 2022 Hva er forskjellen på bugaboo fox 1 og 2? Og hvordan vet jeg om det er 1 eller 2? Ser etter brukt på Finn. Anonymkode: 3154b...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 30. mai 2022 #1802 Del Skrevet 30. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hva er forskjellen på bugaboo fox 1 og 2? Og hvordan vet jeg om det er 1 eller 2? Ser etter brukt på Finn. Anonymkode: 3154b...81c Oppbevaringlommer på utsiden av fotenden. Forbedret og enklere swing away håndtak. Oppdatert kalesje. Generelt lettere/oppgradert mekaniske for å slå sammen. Forskjellen kan du se på bøylen blant annet. Endret 30. mai 2022 av mereo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2022 #1803 Del Skrevet 30. mai 2022 mereo skrev (1 time siden): Oppbevaringlommer på utsiden av fotenden. Forbedret og enklere swing away håndtak. Oppdatert kalesje. Generelt lettere/oppgradert mekaniske for å slå sammen. Forskjellen kan du se på bøylen blant annet. Vet du om det er vanskelig å få tak i reservedeler til eldre bugaboo modeller? Anonymkode: 3154b...81c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 30. mai 2022 #1804 Del Skrevet 30. mai 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Vet du om det er vanskelig å få tak i reservedeler til eldre bugaboo modeller? Anonymkode: 3154b...81c Tror det kommer an på hva du skal ha. 2 er jo mer eller mindre samme som 3. forskjellen der er i stoffet på bagen feks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 31. mai 2022 #1805 Del Skrevet 31. mai 2022 Hei! vurderer en joggevogn som vogn nummer to når baby etterhvert skal over i sportsvogn i løpet av sommeren. Vurderer å kjøpe en rimelig brukt Babyjogger city elite, men ser at disse kanskje ikke er de beste å løpe med. Så ser jeg at det finnes flere sykkelvogn-modeller som også kan brukes til løping. Har noen erfaring med disse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #1806 Del Skrevet 6. juni 2022 Kalkulator skrev (På 27.5.2022 den 21.41): Hei! Noen som har Uppababy Vista v2 og bruker den som søskenvogn, som vil dele erfaringer? Evt andre søskenvogner? Emmaljunga sin syns jeg ble for massiv og tung. Bugaboo var bagdelen så utrolig smal, blir veldig tett for baby i pose i den. Hei. Vi bruker den og er veldig fornøyd. Har brukt den med både bilstol + sittedel, bag + sittedel og 2 sittedeler. Absolutt rett vogn for oss. Anonymkode: 1d410...7cb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cássia Skrevet 7. juni 2022 #1807 Del Skrevet 7. juni 2022 Jeg ser at det ligger en ubrukt Bugaboo Fox ute til 12500 i området vårt. Vi får vognen i gave, og ønsker oss egentlig en annen farge. Selger er villig til å gå ned til 12 000, men jeg tenker vel at Fox 3 er enklere å selge senere og at vinninga isåfall går opp i spinninga. Tar gjerne imot innspill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 7. juni 2022 #1808 Del Skrevet 7. juni 2022 Cássia skrev (2 timer siden): Jeg ser at det ligger en ubrukt Bugaboo Fox ute til 12500 i området vårt. Vi får vognen i gave, og ønsker oss egentlig en annen farge. Selger er villig til å gå ned til 12 000, men jeg tenker vel at Fox 3 er enklere å selge senere og at vinninga isåfall går opp i spinninga. Tar gjerne imot innspill. Fikk min 3 til 12500 på babyshop på nett med rabattkode. Synes som med ganske mange andre vogner at det er blodpris på brukte vogner og kanskje spesielt Bugaboo og ett par andre «in»-merker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #1809 Del Skrevet 7. juni 2022 Parv skrev (På 31.5.2022 den 8.34): Hei! vurderer en joggevogn som vogn nummer to når baby etterhvert skal over i sportsvogn i løpet av sommeren. Vurderer å kjøpe en rimelig brukt Babyjogger city elite, men ser at disse kanskje ikke er de beste å løpe med. Så ser jeg at det finnes flere sykkelvogn-modeller som også kan brukes til løping. Har noen erfaring med disse? Jeg har løpt 10 000 km med babyjogger city elite de siste 7 årene. En veldig allsidig vogn som kan brukes til alt fra nyfødt, til soving i barnehagen og jogging. Anonymkode: d7f9c...b1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 7. juni 2022 #1810 Del Skrevet 7. juni 2022 Cássia skrev (6 timer siden): Jeg ser at det ligger en ubrukt Bugaboo Fox ute til 12500 i området vårt. Vi får vognen i gave, og ønsker oss egentlig en annen farge. Selger er villig til å gå ned til 12 000, men jeg tenker vel at Fox 3 er enklere å selge senere og at vinninga isåfall går opp i spinninga. Tar gjerne imot innspill. Da hadde jeg heller kjøpt ny Fox 3 til 2000,- mer. Det finnes dessuten rabattkoder hos barnas hus og babyshop om du melder deg inn i kundeklubben deres. Tror det er 15%, så da vil jo prisen bli nesten den samme. Tipper dere får igjen 8-10000 for vognen om dere selger den på finn om 3 år, så sånn sett er jo faktisk ikke Bugaboo så dyre vogner når man tar verditapet i betraktning. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cássia Skrevet 8. juni 2022 #1811 Del Skrevet 8. juni 2022 mereo skrev (17 timer siden): Fikk min 3 til 12500 på babyshop på nett med rabattkode. Synes som med ganske mange andre vogner at det er blodpris på brukte vogner og kanskje spesielt Bugaboo og ett par andre «in»-merker. Takk for svar, hvor fikk du rabatt-kode?🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 8. juni 2022 #1812 Del Skrevet 8. juni 2022 Cássia skrev (9 minutter siden): Takk for svar, hvor fikk du rabatt-kode?🙂 Sendte deg en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cássia Skrevet 8. juni 2022 #1813 Del Skrevet 8. juni 2022 mereo skrev (1 minutt siden): Sendte deg en pm. Tusen takk 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 8. juni 2022 #1814 Del Skrevet 8. juni 2022 Cássia skrev (1 time siden): Tusen takk 🙂 Forøvrig annet tips, kjøp enten regntrekk fra Bugaboo eller universal. +bilstoladapter! trekket som følger med syntes jeg var pyton og adapter er gull når man skal noe superkjapt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cássia Skrevet 8. juni 2022 #1815 Del Skrevet 8. juni 2022 mereo skrev (Akkurat nå): Forøvrig annet tips, kjøp enten regntrekk fra Bugaboo eller universal. +bilstoladapter! trekket som følger med syntes jeg var pyton og adapter er gull når man skal noe superkjapt! Åh, du er fantastisk å spørre om råd.💗 Ingen av mine venner har Bugaboo, så de har ikke erfaringer med dette. Har du bilstolen fra Bugaboo også? Jeg tror vi har landet på en annen, men alltid kjekt med erfaringer. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 8. juni 2022 #1816 Del Skrevet 8. juni 2022 Cássia skrev (2 minutter siden): Åh, du er fantastisk å spørre om råd.💗 Ingen av mine venner har Bugaboo, så de har ikke erfaringer med dette. Har du bilstolen fra Bugaboo også? Jeg tror vi har landet på en annen, men alltid kjekt med erfaringer. 🙂 Bare hyggelig! Tro meg! Jeg har tre vogner jeg 😂 hvorfor? Fordi jeg har svart belte i «dette var ikke så gjennomtenkt!» kjøpt først en Emmaljunga nxt90 (veier tonn og tar all plass i bagasjen), så kjøpte jeg en «bilvogn» og så fant jeg ut at jeg like greit kunne kjøpe en fox3 🤣og den har vi vært glad i alle sammen! Eneste minuset er at den kan fort bli «kort» i sittedelen om man har en unge som vokser eksepsjonelt raskt i lengden. Men da dukker fort ett behov for en annen type vogn opp også. Har Britax bilstol Tips er å velge en med samme feste som maxi-cosi, etter som det er lettest å få tak i av adapter. Hyl ut om du skulle trenge noen tips eller råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #1817 Del Skrevet 8. juni 2022 Prøver å finne ut hvilken bilstoladapter jeg må ha for Cybex i-cloud z til Cybex priam. Leter og leter men skjønner ikke hvilken som passer 🤯 noen som vet og kan hjelpe? 🤞🏻 Anonymkode: 7bdb2...199 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 9. juni 2022 #1818 Del Skrevet 9. juni 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Prøver å finne ut hvilken bilstoladapter jeg må ha for Cybex i-cloud z til Cybex priam. Leter og leter men skjønner ikke hvilken som passer 🤯 noen som vet og kan hjelpe? 🤞🏻 Anonymkode: 7bdb2...199 Trenger du adapter til den? 🤔 Eventuelt send mail til forhandler (babyshop, barnashus, etc.) for å dobbelt sjekke hvilket adapter som brukes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2022 #1819 Del Skrevet 10. juni 2022 Jeg kan ingenting om minimizer, så beklager om dette er dumt spørsmål. Men vil dere si at det er lurt å kjøpe det hvis man har en reisetrille (babyjogger city tour) og en baby på 5 måneder. Trilla har jo full liggestilling så derfor skal vi ta den med på ferie. Men litt redd babyen ellers vil 'drukne' i den? Og vil evnt en minimizer hjelpe til med dette? Får en slik i det hele tatt plass i en reisetrille eller er de bare ment for vanlige store vogner? Anonymkode: 29553...2c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalkulator Skrevet 10. juni 2022 #1820 Del Skrevet 10. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 6.6.2022 den 11.18): Hei. Vi bruker den og er veldig fornøyd. Har brukt den med både bilstol + sittedel, bag + sittedel og 2 sittedeler. Absolutt rett vogn for oss. Anonymkode: 1d410...7cb Tusen takk for svar Liker vogna veldig godt, men har bare prøvd den i butikk. Hvordan er den å trille på grus og i snø, har dere prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå