AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #1761 Skrevet 24. mars 2022 Er det noen som har erfaring eller vet noe om Bugaboo Fox 2 sammenlignet med Fox 3? Vi har sett på Fox 3 og syntes den var veldig grei. Virker som at den passer alle våre kriterier (utenom at den ikke er egnet for jogging, men ser ikke for meg at vi vil finne en duovogn som passer oss i tillegg til å være god under jogging). Men vi syns den er litt stiv i prisen. Ser derfor på Fox 2 fordi vi kan få et godt tilbud på den. Slik jeg tolker alt jeg leser om disse så er det særdeles lite forskjell på de, sånn i det store bildet. Men stemmer det? Anonymkode: d7edf...3f3
Parv Skrevet 24. mars 2022 #1762 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det noen som har erfaring eller vet noe om Bugaboo Fox 2 sammenlignet med Fox 3? Vi har sett på Fox 3 og syntes den var veldig grei. Virker som at den passer alle våre kriterier (utenom at den ikke er egnet for jogging, men ser ikke for meg at vi vil finne en duovogn som passer oss i tillegg til å være god under jogging). Men vi syns den er litt stiv i prisen. Ser derfor på Fox 2 fordi vi kan få et godt tilbud på den. Slik jeg tolker alt jeg leser om disse så er det særdeles lite forskjell på de, sånn i det store bildet. Men stemmer det? Anonymkode: d7edf...3f3 Kjøpte Fox 2 samtidig som Fox3 kom på markedet, og sammenlignet de to da. Selgeren kunne ikke påpeke noen Iforskjeller annet enn at Fox3 har lufting i bagdelen og at selene på sportsdelen er noe forandret. Kom frem til at de ørsmå forskjellene ikke var verdt å betale 4-5000 ekstra for, og gikk for Fox2. Understellet er identisk (man kan velge en annen farge enn tidligere) med samme vekt og demping. Fox 3 har ingen nye funksjoner sammenlignet med Fox2. 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #1763 Skrevet 24. mars 2022 Parv skrev (46 minutter siden): Kjøpte Fox 2 samtidig som Fox3 kom på markedet, og sammenlignet de to da. Selgeren kunne ikke påpeke noen Iforskjeller annet enn at Fox3 har lufting i bagdelen og at selene på sportsdelen er noe forandret. Kom frem til at de ørsmå forskjellene ikke var verdt å betale 4-5000 ekstra for, og gikk for Fox2. Understellet er identisk (man kan velge en annen farge enn tidligere) med samme vekt og demping. Fox 3 har ingen nye funksjoner sammenlignet med Fox2. Takk for svar! Det er akkurat det inntrykket jeg også har - at Fox 3 har lufting i bagdelen og at selene er mer polstret, men at det utover det virker som at det er lite forskjell - man kan til og med bruke deler fra understellet på Fox 3 til Fox 2. Helt enig med deg - 4-5000 ekstra bare for det er ikke verdt det. Anonymkode: d7edf...3f3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #1764 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svar! Det er akkurat det inntrykket jeg også har - at Fox 3 har lufting i bagdelen og at selene er mer polstret, men at det utover det virker som at det er lite forskjell - man kan til og med bruke deler fra understellet på Fox 3 til Fox 2. Helt enig med deg - 4-5000 ekstra bare for det er ikke verdt det. Anonymkode: d7edf...3f3 Kan velge flere fargekombinasjoner. Jeg synes fox 3 ser freshere ut. Anonymkode: 20789...0dc
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2022 #1765 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan velge flere fargekombinasjoner. Jeg synes fox 3 ser freshere ut. Anonymkode: 20789...0dc God poeng - men akkurat det er ikke så viktig for oss. Vi ønsker uansett en nøytral farge på hele vognen. Men ja, dersom det hadde vært viktig så hadde Fox 3 helt klart vært litt mer aktuell. Anonymkode: d7edf...3f3
Parv Skrevet 24. mars 2022 #1766 Skrevet 24. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): God poeng - men akkurat det er ikke så viktig for oss. Vi ønsker uansett en nøytral farge på hele vognen. Men ja, dersom det hadde vært viktig så hadde Fox 3 helt klart vært litt mer aktuell. Anonymkode: d7edf...3f3 Man kan jo strengt tatt velge samme farger i kalesje. 😀 kalesjen til Fox 3 passer jo også til Fox 3. Vi gikk for helsvart og er veldig fornøyd med det. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #1767 Skrevet 25. mars 2022 Noen som har city select 2? Jeg ser den ligner veldig på babyjogger versa, da denne i motsetning til sin forgjenger kan snu sittedelen begge veier. Den kom nettopp på markedet i Norge, så vet ikke om noen har fått den i hus ennå. Anonymkode: 18449...a40
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2022 #1768 Skrevet 25. mars 2022 On 3/20/2022 at 6:48 PM, AnonymBruker said: Jeg venter barn nr tre. En skikkelig attpåklatt..😅 vil bare ha en vogn som fungerer å trille overalt man ferdes. Tenker en vogn med bag som kan taes ut. Jeg liker designet til emmajunga og bugaboo fks.. føler jeg mister motet av å bare se etter vogn 😣. Bryr meg ikke om smal eller bred liggebag eller om selepunktet er sånn og sånn.. jeg vil bare ha en vogn som ikke må koste så mye og som funker.. nå vet ikke jeg om man betaler for merket eller kvalitet på vogner nå til dags ?☀️Takker for svar Anonymkode: 3e517...d32 Om du er ute etter funksjonene til emmaljunga/bugaboo og ikke vil betale mange tusen ekstra for merket, ville jeg gått for en Britax Smile 3. Omtrent samme bruksområder, veldig enkelt å ta av bagen, mye mer vogn for pengene enn de to andre du nevner. Ofte fins det pakkepris med bilsete også som kan klikkes rett på vogna, om du trenger det også. Anonymkode: ab13e...d56 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #1769 Skrevet 7. april 2022 Noen som har erfaring med Cybex Priam? Hvordan er den på ulikt terreng som grus, sti og snø? Og noen som har kombinert den med Cybex cloud z bilstol som kan legges flatt? Ønsker å høre både gode og negative sider 🙌🏻🙌🏻 Anonymkode: 7bdb2...199
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #1770 Skrevet 8. april 2022 Noen som har erfaring med easywalker rudey? Positivt og negativt? Anonymkode: 13788...efd
mereo Skrevet 10. april 2022 #1771 Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (På 7.4.2022 den 22.31): Noen som har erfaring med Cybex Priam? Hvordan er den på ulikt terreng som grus, sti og snø? Og noen som har kombinert den med Cybex cloud z bilstol som kan legges flatt? Ønsker å høre både gode og negative sider 🙌🏻🙌🏻 Anonymkode: 7bdb2...199 Du får kjøpt «terreng»hjul til den. Altså store faste samme som bak, det er gull på hvertfall snø
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #1772 Skrevet 17. april 2022 Vet noen om man får kjøpt ekstra kalesje til emmaljunga Edge duo? Jeg synes ikke kalesja er praktisk på sportsdelen (tetter ikke på sidene). Anonymkode: 34c32...ff7
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #1773 Skrevet 18. april 2022 Er det lov å spørre om anbefalinger her? Har en desemberbaby på vei 😄 Tror jeg trenger en mer lett enn robust vogn, bor i Stavanger (Storhaug) så ikke mye snø eller ulendt terreng. Derimot har vi to små trapper opp til inngangsdøren, og kanskje litt liten bil (?), stasjonsvogn istedenfor SUV. Så lett og manøvrerbar er det jeg tenker vi trenger. Noen tips? 😊 Anonymkode: 2bfbd...00d 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #1774 Skrevet 18. april 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Er det lov å spørre om anbefalinger her? Har en desemberbaby på vei 😄 Tror jeg trenger en mer lett enn robust vogn, bor i Stavanger (Storhaug) så ikke mye snø eller ulendt terreng. Derimot har vi to små trapper opp til inngangsdøren, og kanskje litt liten bil (?), stasjonsvogn istedenfor SUV. Så lett og manøvrerbar er det jeg tenker vi trenger. Noen tips? 😊 Anonymkode: 2bfbd...00d Britax Smile 3 er vi veldig fornøyd med i den kategorien 😊 Anonymkode: ab13e...d56 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #1775 Skrevet 18. april 2022 Søker tips! Ønsker en vogn som er solid, som kan fungere på veien / stier i skog og mark Tanker? Anonymkode: e5cc1...ec0
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #1776 Skrevet 18. april 2022 Vi får kjøpt en brukt Britax smile 2? Er denne grei? Anonymkode: 6734c...e81
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #1777 Skrevet 19. april 2022 Hei! Fikk et barn i 2020 og kjøpte da Stokke Trailz. Godt fornøyd, men nå titter jeg på babyjogger city elite. Noen som har erfaring med denne vogna eller hatt Stokke Trailz og byttet? Viktig å nevne er at jeg gikk ca 1-1,5 mil om dagen med vogna og derfor avhengig av en som er god å trille på langturer Anonymkode: 3f04c...49a
AnonymBruker Skrevet 19. april 2022 #1778 Skrevet 19. april 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Søker tips! Ønsker en vogn som er solid, som kan fungere på veien / stier i skog og mark Tanker? Anonymkode: e5cc1...ec0 Sjekk TFK Mono! Anonymkode: 29553...2c7
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #1779 Skrevet 21. april 2022 Tanker om babyjogger city elite 2 som barnehagevogn? Anonymkode: c7dd1...f6a
mereo Skrevet 22. april 2022 #1780 Skrevet 22. april 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Tanker om babyjogger city elite 2 som barnehagevogn? Anonymkode: c7dd1...f6a Hva sier barnehagen? Vet en del ikke ønsker vogner med 3 hjul. Sjekk det. Utover det bør den funke
Fremhevede innlegg