AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #601 Del Skrevet 17. august 2019 Noen som har prøvd EasyWalker Harvey? 😁 Erfaringer mottas med takk! Synes den ser så kjekk ut, men har ikke sett den i virkeligheten. Kanskje noen som vet om den selges i butikker i Kristiansand eller Stavanger, slik at det er mulig å se den? Anonymkode: 615a6...2a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2019 #602 Del Skrevet 17. august 2019 Noen erfaringer med Cybex Priam? Syns den ser så fin ut, har prøvekjørt den i butikk og likte den veldig godt, men slo den fra meg fordi den var så dyr. Nå ser jeg flere til salgs på Finn til en bra pris, så vurderer plutselig den igjen. Men er usikker på om den fungerer fint på vinterføre? Bor litt utenfor by, mye snø og brøytekanter på vinteren. Ellers er det asvalt og fint, og det kan jo plutselig komme en vinter med lite snø. Vil bli brukt en del på buss og tog. Anonymkode: 476b7...a0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 18. august 2019 #603 Del Skrevet 18. august 2019 Noen som vet forskjellen på Emmaljunga NXT90f og Emmaljunga Edge Duo? Hvilken er best? Ser etter en lett og fin vogn å ha med på kollektivtransport, at sportsdelen kan vendes begge veier, greit med plass under samt at den ikke er helt elendig på vinterføre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #604 Del Skrevet 22. august 2019 På 19.8.2019 den 1.06, Cleopatra. skrev: Noen som vet forskjellen på Emmaljunga NXT90f og Emmaljunga Edge Duo? Hvilken er best? Ser etter en lett og fin vogn å ha med på kollektivtransport, at sportsdelen kan vendes begge veier, greit med plass under samt at den ikke er helt elendig på vinterføre Edge duo er litt større i form. Nxt 90f er litt mindre men skal visst være litt trasigere å legge sammen/klappe sammen. Anbefaler å dra til butikk å prøve begge vognene, både trille og legge sammen osv!! Anonymkode: 5601c...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #605 Del Skrevet 22. august 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Edge duo er litt større i form. Nxt 90f er litt mindre men skal visst være litt trasigere å legge sammen/klappe sammen. Anbefaler å dra til butikk å prøve begge vognene, både trille og legge sammen osv!! Anonymkode: 5601c...805 Ja, dra og prøv begge. Edge duo er bittelitt større, men er veldig mye bedre å trille. Men tror vi fant at det ikke var så stor forskjell i vekt på de. Skal du ta mye buss/trikk er nok Nxt90 best, men skal du trille endel er Edge duo nok å foretrekke 😊 Anonymkode: a4c94...b68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 23. august 2019 #606 Del Skrevet 23. august 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Edge duo er litt større i form. Nxt 90f er litt mindre men skal visst være litt trasigere å legge sammen/klappe sammen. Anbefaler å dra til butikk å prøve begge vognene, både trille og legge sammen osv!! Anonymkode: 5601c...805 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, dra og prøv begge. Edge duo er bittelitt større, men er veldig mye bedre å trille. Men tror vi fant at det ikke var så stor forskjell i vekt på de. Skal du ta mye buss/trikk er nok Nxt90 best, men skal du trille endel er Edge duo nok å foretrekke 😊 Anonymkode: a4c94...b68 Tusen takk for svar begge to! Må etter hvert dra å prøve litt mer i butikk, nå som jeg vet litt bedre hva jeg ser etter Noen som har prøvd Silver cross? Den ser så bra ut, men den er jo ganske dyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #607 Del Skrevet 23. august 2019 Husk å putt noe vekt i vogna når du prøver, så får du et mer reellt inntrykk! I butikken jeg var i, la de i ei reiseseng 😊 Anonymkode: a4c94...b68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #608 Del Skrevet 24. august 2019 15 timer siden, Cleopatra. skrev: Noen som har prøvd Silver cross? Den ser så bra ut, men den er jo ganske dyr Silver Cross er vel et merke og ikke en modell? Uansett så har jeg lånt og prøvekjørt Silver Cross Wave litt fra min svigerinne og er ikke kjempeimponert. Vognen er definitivt en byvogn, den er lett å manøvrere på trange steder, men sliter mer på terreng og har dårlig demping. Jeg synes også at den virker litt "billig" sammenlignet med andre merker i samme prisklasse. Helt annen kvalitetsfølelse på tekstiler og chassis hos emmaljunga, stokke og bugaboo, for eksempel. Men som søskenvogn er den utrolig fleksibel, da du kan feste to sittedeler/liggedeler/bilstoler i omtrent uendelig med kombinasjoner. Veldig greit å kunne velge hvilket barn man skal ha enklest tilgang til, for behovet kan jo variere på dagsformen. 😄 Men prisen er for meg et stort minus, spesielt hvis man ikke har tenkt å bruke vognen som søskenvogn. Anonymkode: 8f526...0d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 24. august 2019 #609 Del Skrevet 24. august 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Silver Cross er vel et merke og ikke en modell? Uansett så har jeg lånt og prøvekjørt Silver Cross Wave litt fra min svigerinne og er ikke kjempeimponert. Vognen er definitivt en byvogn, den er lett å manøvrere på trange steder, men sliter mer på terreng og har dårlig demping. Jeg synes også at den virker litt "billig" sammenlignet med andre merker i samme prisklasse. Helt annen kvalitetsfølelse på tekstiler og chassis hos emmaljunga, stokke og bugaboo, for eksempel. Men som søskenvogn er den utrolig fleksibel, da du kan feste to sittedeler/liggedeler/bilstoler i omtrent uendelig med kombinasjoner. Veldig greit å kunne velge hvilket barn man skal ha enklest tilgang til, for behovet kan jo variere på dagsformen. 😄 Men prisen er for meg et stort minus, spesielt hvis man ikke har tenkt å bruke vognen som søskenvogn. Anonymkode: 8f526...0d4 Ja det er det kanskje ja! Og det var faktisk Wave jeg siktet til ser jeg nå! Ahh okei skjønner Takk for svar! Herlighet, dette med vogn er ikke lett synes jeg 😅 Har heldigvis god tid på meg! Endret 24. august 2019 av Cleopatra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 2. september 2019 #610 Del Skrevet 2. september 2019 Meg igjen Funnet ut at jeg venter tvillinger; er det noen her som har prøvd Bugaboo Donkey Twin? Heller veldig mot den, men kryr ikke av butikker som faktisk har den i butikk, slik at jeg får prøvd den ut! Fordeler/ulemper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullinini Skrevet 4. september 2019 #611 Del Skrevet 4. september 2019 Hei 🙂 Hvor har dere kjøpt deres vogn? Jeg har Babyshop og Barnas hus i nærheten. Er de å anbefale? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #612 Del Skrevet 4. september 2019 9 timer siden, Ullinini skrev: Hei 🙂 Hvor har dere kjøpt deres vogn? Jeg har Babyshop og Barnas hus i nærheten. Er de å anbefale? 🙂 Jeg kjøpte på barnas hus etter å ha vært innom flere ganger. Fikk hjelp av ulike ansatte, og alle hadde veldig god service og mye kunnskap om vognene. Har ikke babyshop her, så ingen erfaring dessverre. Men hos barnas hus tar de i mot vogna for en sjekk etter noen måneder tror jeg, stramming/fiksing av småtteri. Anonymkode: 5c955...781 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #613 Del Skrevet 5. september 2019 Noen som vet om man kan kjøpe nytt Bugaboo-trekk til sportsdel og bag som passer til Buffalo? Nytt barn, "ny" vogn, uten å blakke seg 🤑 Anonymkode: 03df0...c81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #614 Del Skrevet 7. september 2019 Noen som har noen tanker om Emmajunga NTX60 vs NTX90? Det blir mars baby her og relativt mye trilling på grus og sti, men bor i Oslo så antageligvis en del kollektiv transport også. Og er outdoor eller lounge hjulene best på sikt? Blir jo ikke voldsomme mengder snø til å begynne med men føler at veien der jeg bor gjerne er den siste de måker i hele byen, sliter ofte med bilen på vinterstid. Anonymkode: 05ac8...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2019 #615 Del Skrevet 7. september 2019 Hvor får man billigst hjul til emmaljunga edge duo? Classic eller classic deluxe. Kjøpt brukt vogn og så er et av hjulene ødelagt (felg, ikke bare slange) Anonymkode: d994c...718 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #616 Del Skrevet 8. september 2019 På 5.9.2019 den 23.54, AnonymBruker skrev: Noen som vet om man kan kjøpe nytt Bugaboo-trekk til sportsdel og bag som passer til Buffalo? Nytt barn, "ny" vogn, uten å blakke seg 🤑 Anonymkode: 03df0...c81 Buffalo er utgått, så tvilsomt at du får noen deler til den. Men ring barnas hus og spør. Skal du bestille må du ha det nr som står på understellet. Du skal ha passe flaks om du får tak i noe til den, men barnas hus pleier å gjøre detektivarbeid for kunder etter min erfaring Anonymkode: 81e80...254 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2019 #617 Del Skrevet 8. september 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor får man billigst hjul til emmaljunga edge duo? Classic eller classic deluxe. Kjøpt brukt vogn og så er et av hjulene ødelagt (felg, ikke bare slange) Anonymkode: d994c...718 Hvis du bor i Hamar bytter de gratis på barnehuset i strandgata. Selv om du ikke har kjøpt vognen der! Anonymkode: d01a1...ad6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 8. september 2019 #618 Del Skrevet 8. september 2019 Noen som har erfaring med Britax Go Big2? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #619 Del Skrevet 9. september 2019 11 timer siden, Aquarius04 skrev: Noen som har erfaring med Britax Go Big2? Vi tenker også å kjøpe Britax Go Big2. Har lest mye om vogner og vært og testet de ut. Kom fram til at det virket som en solid og god vogn. Stod mellom den og Stokke, men synes ikke Stokke sin er like fin. Anonymkode: df680...953 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2019 #620 Del Skrevet 9. september 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Buffalo er utgått, så tvilsomt at du får noen deler til den. Men ring barnas hus og spør. Skal du bestille må du ha det nr som står på understellet. Du skal ha passe flaks om du får tak i noe til den, men barnas hus pleier å gjøre detektivarbeid for kunder etter min erfaring Anonymkode: 81e80...254 Da prøver jeg det! Hadde et lite håp om at kanskje det som hører til Fox og kan passe Buffalo Anonymkode: 03df0...c81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå