Gå til innhold

En kvinne kan når som helst finne seg en kjæreste..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En kvinne kan når som helst finne seg en kjæreste bare hun senker kravene.

Stadig flere norske menn er ufrivillig barn- og kjæresteløse. Samtidig tilspisser konkurransen seg for de høyt utdannede damene, som jakter på «mennene alle vil ha». Men hvem er det egentlig mest synd på? Dette står å lese i nettavisen idag, en interessant artikkel.

https://www.nettavisen.no/livsstil/atferdsbiolog---en-kvinne-kan-nar-som-helst-ga-ut-a-finne-seg-en-kjaereste-bare-hun-senker-kravene/3423681858.html

Her er det mye interessant lesestoff, og sikkert mange meninger om dette. Så da koker dette ned til at mange høytudannede damer er kresne? Men når Elna på 150 kg feks er like kresen da sier det seg selv at det blir mange single, og mange ufrivillig single barnløse menn.!?  At så mange menn ufrivillig aldri får kjæreste og barn er ikke bra for samfunnet. Jeg spår flere single menn og flere SINTE menn i fremtiden.  Men uansett  det er ikke noe godt svar på dette, samfunnet har utviklet seg dithen. 

Hilsen gjenbruksmann.

Anonymkode: 6da25...c6c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart jeg kan finne meg noen som vil være kjæreste med meg... Men det hjelper lite når jeg ønsker et forhold med et menneske jeg liker... 

Anonymkode: 8256b...c47

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg senker på krava ender jeg opp med slemme menn, menn som ikke engang klarer å dusje regelmessig, menn som knapt nok kan lese. Hvor mye skal man senke liksom? 

Anonymkode: 955e2...f4b

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at mange av jordens ressurser er i ferd med å brukes opp, og at enkelte områder allerede er overbefolket - er det egentlig helt greit at det blir født færre barn. 

Anonymkode: 4e5a0...335

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg Kunne aldri ha klart å hverken ha sex eller forhold med en jeg ikke var tiltrukket av.  Det samme gjelder vel også for menn.

Anonymkode: 1dda7...dab

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med å ha en kjæreste bare for å ha en kjæreste liksom? Jeg må ihvertfall like menneske. Som introvert ville det vært en stor ting å dele mitt liv med en annen person.

Anonymkode: edb58...f12

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig, men jeg er ikke desperat etter å ha kjæreste jeg. Jeg kjøper meg heller en hund om jeg skulle bli ensom enn å bli sammen med noen jeg ikke liker. Det er ingen menneskerett for menn å ha sex med meg og være sammen med meg. Om alle menn hadde trodd det hadde jeg like gjerne dødd jomfru. 

Anonymkode: 3b3dd...1cf

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tenker du at hun skal være interessert i å bli kjæreste med en som har en lavere standard enn hun ønsker seg? Ja, kanskje du har rett i at mange (ikke alle) kvinner kan det, men hva hjelper det når hun ikke synes fyren duger? Man kan jo ikke bare bli sammen med hvem som helst bare for å ha mann. Jeg hadde valgt å leve alene hvis jeg ikke hadde fått en mann jeg både beundret og begjærte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, hind skrev:

Hvorfor tenker du at hun skal være interessert i å bli kjæreste med en som har en lavere standard enn hun ønsker seg? Ja, kanskje du har rett i at mange (ikke alle) kvinner kan det, men hva hjelper det når hun ikke synes fyren duger? Man kan jo ikke bare bli sammen med hvem som helst bare for å ha mann. Jeg hadde valgt å leve alene hvis jeg ikke hadde fått en mann jeg både beundret og begjærte. 

Enig. Det er liksom en logisk brist hele greia. Menn vil at kvinner skal bli sammen med menn de ikke er interessert i, forelsket i eller engang liker - fordi det er Mannens Rett å ha en kvinne i livet sitt. Men omvendt er det ikke så nøye; menn kan og skal være så «kresne» de bare vil. Mansplaining på sitt beste (verste).

Anonymkode: c5ec2...eb8

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei denne sytingen til norske kvinner og menn... Tror vi har for mye fritid.

Anonymkode: edb58...f12

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klart jeg kan finne meg noen som vil være kjæreste med meg... Men det hjelper lite når jeg ønsker et forhold med et menneske jeg liker... 

Anonymkode: 8256b...c47

Kan du ikke ta kontakt med det menneske du liker, følg hjerte, så kanskje dere ser solnedgangen i på Eiffeltårnet i Paris om en mnd. Det er en risk, men man vet ikke før man har prøvd. Kanskje hun du liker egentlig liker deg tilbake.

 

Anonymkode: 0b198...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for mye syting der ute. Det er ikke en menneskerett å få seg partner.

 

Ja jeg vet at noen her på KG ikke liker når man sier at det ikke er en menneskerett. Men det bryr jeg meg ikke om.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighet har ingen krav, men betingelser.

Anonymkode: 0b198...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser for meg at eg går ut i veien og roper ut, "er det noen som vil bli sammen med meg"? Haha. Kjempelett. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senker krav? Hva er vitsen med partner om man ikke er glad i hverandre? 🙄 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aragorn ll Elessar skrev:

Alt for mye syting der ute. Det er ikke en menneskerett å få seg partner.

 

Ja jeg vet at noen her på KG ikke liker når man sier at det ikke er en menneskerett. Men det bryr jeg meg ikke om.

Det er noen der ute for alle, det liksom bare å hoppe i det.

Anonymkode: 0b198...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En kvinne kan når som helst finne seg en kjæreste bare hun senker kravene.

Nei det kan hun ikke, dette er bare tull. Hun kan få sex ja! Nesten uansett kan en kvinne få sex om hun senker kravene så langt som det kreves utifra sin situasjon. Men det er noe helt annet en en kjæreste man skal bygge et forhold med, bygge en familie med der felles verdier og interesser skal klaffe også. Det har ikke noe med å være kresen. Det handler om å treffe den rette man passer sammen med, uansett om man senker kravene på utseende er ikke dette lett.

De guttene som ikke får seg dame, ja det er ikke bare utseendet skjønner du som det er noe galt med. Man kan ikke bare senke "kravene" og tro at det vil medføre et varig forhold. Om man ikke tenker IS bruder da :)  Som bare skal føde barn, gjøre som de får beskjed om, og går man lei de kan man bare steine de :)  Elendig makkverk av en artikkel og undersøkelse. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Chiyo skrev:

Senker krav? Hva er vitsen med partner om man ikke er glad i hverandre? 🙄 

akkurat! Man kan jo senke kravene på utseende og klaffe meget godt sammen ellers. Men å finne seg en partner som bommer på mange ting som man må ha felles? Det er helt meningsløst og vil bare ikke vare over tid.

Så vi som har litt erfaring vet dette, det vet ikke de klovnene som lager slike artikler. Jeg sier det så sterkt at man bør heller leve alene, en å gå inn i et forhold bare for å gjøre det. Det vil bare føre til lidelse og ikke noe annet. Aldri om jeg inngår noe varig forhold igjen, om man ikke passer sammen. Så bør  bruke litt mer tid en chatting på Tinder for å finne ut akkurat det :) 

Mange mister partnere som de garantert kunne passet godt sammen med,fordi de ikke eier tålmodighet eller innsatsvilje til å finne ut ting, alt skal komme raskt og av seg selv helst!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil heller dø alene enn å være med noen jeg ikke er tiltrukket av eller elsker. Altså hallo, hva er vitsen da? Takler heller ikke å ha sex uten å tenne på vedkommende. Ikke er jeg veldig kresen heller, men når jeg selv er pen, smart og morsom forventer jeg selvsagt en mann som er det samme. 

Anonymkode: 4f196...b82

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke ta kontakt med det menneske du liker, følg hjerte, så kanskje dere ser solnedgangen i på Eiffeltårnet i Paris om en mnd. Det er en risk, men man vet ikke før man har prøvd. Kanskje hun du liker egentlig liker deg tilbake.

 

Anonymkode: 0b198...21f

Jeg er nok ikke lesbisk. 

Jeg har ikke utfordring med å ta kontakt når jeg liker noen. Utfordringen min er at jeg er så selvstendig og trives så godt i eget selskap at jeg har til gode å finne en mann som tilfører livet mer positivt enn negativt. Jeg finner ingen menn jeg liker godt nok til å ha lyst til noe mer enn vennskap.

Jeg kunne fått meg kjæreste om jeg ville, men ingen av mine beilere er bedre enn ingen kjæreste. Så da står jeg over. 

Anonymkode: 8256b...c47

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...