Gå til innhold

Kan noen forklar meg hvordan denne mannen får så mange damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette blandt annet. Han er virkelig en ekkel type...

 

Det var jo i det minste "bedre" enn hva jeg hadde gjettet på, faktisk:laugh:

Synes ikke det er helt rettferdig å kalle han "ekkel" ..  Har han vært ærlig og åpen, så får jo det være hans og "vennene" hasssess sin greie, tenker jeg. 

Fryktelig pinlig greie å stå fram med (imo), men du skal ikke se bort i fra at han faktisk finner seg en " bevisst og attraktiv vikingkvinne" med et stØnt som dette.. Da gir jo faktisk "erkjennelsen" litt mening, slev om det kan oppleves som Kleine-Tom, for mange andre:fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, SupaWoman skrev:

Så du kunne godt vært sammen med en mann du synes hadde vært stygg?

...vel, hva er stygg? Alle har vel sin definisjon av stygg, det jeg synes ikke er stygg synes kanskje du er stygg. Og under min definisjon "slask" så kommer også "stygge" menn inn i kategorien. Stygg mann er også en mann som hater dyr, er voldelig og slem. 

Anonymkode: e3457...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Dette blandt annet. Han er virkelig en ekkel type...

Anonymkode: 2d895...c33

Enig, ekkel type. De damene som har ligget med han, må føle seg temmelig dum når de leser den artikkelen. Tviler på at han hadde fått så høyt tall om kvinnene faktisk ble kjent med fyren. 

Anonymkode: 5ce8d...5e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

og denne mannen er ikke kjekk

Anonymkode: 5ce8d...5e9

I mine øyne nei, og han er heller ingen klassisk "kjekkas".  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damer har bare to krav for å ligge med en mann.

I tilfeldig rekkefølge.

1. Puls.

2. Penis.

Han har vel begge deler da.

Anonymkode: 6190a...bc2

Denne var ny! Trodde vi kvinner hadde en bok med krav om hvordan mannen skulle være for at vi skulle ha sex med han? Ikke? Nei, akkurat! Kvinner er ikke så kravstore ser dere!

Anonymkode: 3f9c3...918

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...vel, hva er stygg? Alle har vel sin definisjon av stygg, det jeg synes ikke er stygg synes kanskje du er stygg. Og under min definisjon "slask" så kommer også "stygge" menn inn i kategorien. Stygg mann er også en mann som hater dyr, er voldelig og slem. 

Anonymkode: e3457...1d9

Nå snakker vi utseende, ikke væremåte.  Jeg spurte om du kunne ligget med en mann du synes var stygg ikke om definisjonen på stygg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, Beeblebrox skrev:

Det var jo i det minste "bedre" enn hva jeg hadde gjettet på, faktisk:laugh:

Synes ikke det er helt rettferdig å kalle han "ekkel" ..  Har han vært ærlig og åpen, så får jo det være hans og "vennene" hasssess sin greie, tenker jeg. 

Fryktelig pinlig greie å stå fram med (imo), men du skal ikke se bort i fra at han faktisk finner seg en " bevisst og attraktiv vikingkvinne" med et stØnt som dette.. Da gir jo faktisk "erkjennelsen" litt mening, slev om det kan oppleves som Kleine-Tom, for mange andre:fnise:

 

Jeg synes han er ekkel:sjokkbla: Den kvinne som ønsker å være sammen med han eller ha sex med han etter dette... 🤪

Anonymkode: 2d895...c33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt å dere rakker ned på en person dere ikke kjenner? Han virker jo relativt oppegående selv om han har denne boken. Relativt reflektert. Ikke den skarpeste, men sikkert andre kvaliteter som humør osv.

Hilsen mann

Anonymkode: 3736b...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forklar gjerne også hvordan over 700 kvinner har hatt samleie med Rune Rudberg: 

Jeg klarer altså ikke for mit bare liv å forstå hva som er stas for en kvinne å være nr 634 som er pult av Rune Rudberg. Dere damer er umulig å bli kloke på. 

Bilderesultat for rune rudberg

Anonymkode: 74717...a04

Han var jo gromgutt på 90 tallet, han hadde lurt meg da, for å si det sånn🤣

Anonymkode: 6d660...07d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes han er ekkel:sjokkbla: Den kvinne som ønsker å være sammen med han eller ha sex med han etter dette... 🤪

Anonymkode: 2d895...c33

Ja, det er du ved din fulle rett til å synes. Jeg synes bare ikke det var riktig/"objektivt rettferdig" å kalle han "ekkel" :) 

Jeg hadde ikke lagt meg etter enn "sånn" dame, men jeg  jeg hadde nok ikke brukt "ekkelt" om vedkommende heller.

Uattraktiv, for meg  -Sure 

FØlk fær gjØrra som dom vil, så lenge det ikke går ut over meg eller andre, tenker jeg. Var ikke mer enn det jeg ville fram til, egentlig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Beeblebrox skrev:

Ja, det er du ved din fulle rett til å synes. Jeg synes bare ikke det var riktig/"objektivt rettferdig" å kalle han "ekkel" :) 

Jeg hadde ikke lagt meg etter enn "sånn" dame, men jeg  jeg hadde nok ikke brukt "ekkelt" om vedkommende heller.

Uattraktiv, for meg  -Sure 

FØlk fær gjØrra som dom vil, så lenge det ikke går ut over meg eller andre, tenker jeg. Var ikke mer enn det jeg ville fram til, egentlig...

Jeg synes ekkel er helt passende til denne fyren. Det samme hadde jeg sagt om dette var ei kvinne.

Tja, kanskje han har gitt 200 kvinner klamydia?

Anonymkode: 2d895...c33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ekkel er helt passende til denne fyren. Det samme hadde jeg sagt om dette var ei kvinne.

Tja, kanskje han har gitt 200 kvinner klamydia?

Anonymkode: 2d895...c33

Som sagt.... "Your prerogative"...

Gjør som de vil...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, SupaWoman skrev:

Nå snakker vi utseende, ikke væremåte.  Jeg spurte om du kunne ligget med en mann du synes var stygg ikke om definisjonen på stygg. 

Når det gjelder menn så er det bare sexy å være stygg. Pen er noe som kvinner er.

Anonymkode: 504d0...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, SupaWoman skrev:

Er ikke noe å definere, alle vet standardmalen på kjekke menn. 

En man trenger ikke å passe inn i standardmalen for kjekke menn for å være tiltrekkende. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når det gjelder menn så er det bare sexy å være stygg. Pen er noe som kvinner er.

Anonymkode: 504d0...2ce

Igjen, det kommer an på hvordan man definerer "stygg". Mange tiltrekkende, sexy og sjarmerende menn er ikke klassisk pene. Men om man finner en mann tiltrekkende, synes man ikke at han er "stygg". 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Thyra skrev:

Igjen, det kommer an på hvordan man definerer "stygg". Mange tiltrekkende, sexy og sjarmerende menn er ikke klassisk pene. Men om man finner en mann tiltrekkende, synes man ikke at han er "stygg". 

Jo. Det må være lov!

Anonymkode: 504d0...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det er vel like mange menn som synes det er stas å være nummer 1463 som blir pult av et 19 år gammelt traffickingoffer fra Hviterussland også. Det er ikke så lett å bli klok på det heller. 

Anonymkode: 4386d...f69

Hva i all verden hadde dette med denne diskusjonen å gjøre.??? Må du få frem at alle menn er hore kunder ? Kan også vinkles annerledes vet du ! Alle kvinner er horer, det er kun spørsmål om pris!!  Trafficing er en forbrytelse, har ingenting med spørsmålet til TS å gjøre, ei heller med hvorfor Rune Rudberg drar damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

??? Synes dere han er kjekk?
https://www.dagbladet.no/tema/storm-32-har-hatt-sex-med-218-kvinner/71049996

Anonymkode: e2ea2...7e0

En mann trenger ikke være kjekk bare ordne personligheten..men er det virkelig et mål å ha sex med over 200? Er jo ikke normalt og veldig spesielt.

Det er bare tull når menn sier at en mann må være kjekke for de fleste som er playere er faktisk ikke så kjekke men de utstråler vel en slags greie som gjør at de får damer.

Anonymkode: a8ec3...842

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En mann trenger ikke være kjekk bare ordne personligheten..men er det virkelig et mål å ha sex med over 200? Er jo ikke normalt og veldig spesielt.

Det er bare tull når menn sier at en mann må være kjekke for de fleste som er playere er faktisk ikke så kjekke men de utstråler vel en slags greie som gjør at de får damer.

Anonymkode: a8ec3...842

Riktig. Bare popstjerner og ungpikeidoler er kjekke. Og de har jo ikke sex.

På den annen side er det få rockere som er pene... 

Anonymkode: 504d0...2ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, SupaWoman skrev:

Nå snakker vi utseende, ikke væremåte.  Jeg spurte om du kunne ligget med en mann du synes var stygg ikke om definisjonen på stygg. 

Nei, du spurte ikke om jeg kunne ligget med en mann som er stygg, men om jeg kunne vært med en mann som er stygg. Jeg kan være med stygge menn uten at jeg trenger ha noe forhold til dem eller ligge med dem, men skal jeg ha sex med en mann må jeg føle noe kjemi liksom, klarer ikke bare ha sex med en random fyr uten at noen følelser ligger tilstede. Hvordan kan jeg vite hvem jeg eventuelt hadde følt seksuell connection med? Plutselig er den seksuelle kjemien der og man har sex sammen fordi visse følelser tar overhånd. 

Har tidligere ligget med en mann som jeg nå ser på som stygg, men på den tiden syntes jeg ikke han var stygg. Jeg var seksuelt og følelsesmessig tiltrukket vedkommende og syntes ikke han var stygg. Per dags dato hadde jeg ikke tatt i en sånn mann med en finger engang. Når jeg tenker nøye etter har jeg jo flørtet med en annen mann også som jeg nå hadde sagt er ekkel, men på den tiden syntes jeg ikke han var verken stygg eller ekkel. 

Anonymkode: e3457...1d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...