Gå til innhold

Kan noen forklar meg hvordan denne mannen får så mange damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Forklar gjerne også hvordan over 700 kvinner har hatt samleie med Rune Rudberg: 

Jeg klarer altså ikke for mit bare liv å forstå hva som er stas for en kvinne å være nr 634 som er pult av Rune Rudberg. Dere damer er umulig å bli kloke på. 

Bilderesultat for rune rudberg

Anonymkode: 74717...a04

I følge mannen min, er Rudberg en veldig hyggelig, høflig og snill mann - hans teori er at det er Rudberg som har blitt « lurt» av alle disse damene, fordi han er litt dumsnill. 

Endret av absinthia
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Og hadde jeg møtt han etter å ha lest denne artikkelen hadde han ihvertfall vært uinteressant, mer turn off enn en som har hatt sex med så mange kan jeg ikke tenke meg. 

Anonymkode: b553d...da8

Hehe jeg er enig med deg (og har ikke hatt masse partnere selv). Men det er litt rart da, er jo drøssevis av innlegg på KG om at det er greit å ha hatt mange sexpartnere, og at menn som bryr seg om det er drittsekker. Tror ikke du er en av de da, så vi er nok helt enig. Bare så rart med unison fordømming i dette tilfellet 🙂

Anonymkode: 488d7...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle meg hvorfor Dagbladet lager en reportasje om mannen som har ligget med 218 kvinner 🙈😂

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Minesveiper said:

Hvorfor går han i avisen med dette egentlig?

Sikkert hobbyhomse som foretrekker skapet.

Anonymkode: fca68...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hehe jeg er enig med deg (og har ikke hatt masse partnere selv). Men det er litt rart da, er jo drøssevis av innlegg på KG om at det er greit å ha hatt mange sexpartnere, og at menn som bryr seg om det er drittsekker. Tror ikke du er en av de da, så vi er nok helt enig. Bare så rart med unison fordømming i dette tilfellet 🙂

Anonymkode: 488d7...5df

Det spørs jo hvordan man definerer "mange". Å skryte av flere hundre sexpartnere, er ikke så sjarmerende. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mann1979 skrev:

Det er ikke noe problem for en mann med normalt utseende å ligge med så mange damer man vil. Dere er langt løsere enn dere liker å gi inntrykk av.

😂

Skjønner ikke helt logikken i at det er kvinnene som er løse her?! Hva med han som ligger med alle da, kan jo være at de kvinnene han ligger med har få partnere? 

Anonymkode: 68260...68b

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angående han andre fyren, så har han nå gått over fra sonen: barsk, litt tøff og sikkert sporty type, til sonen for latterlig posør, som er lett på tråden, etter at han har fortalt at han holder regnskap i en liten svart bok.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok selvsikker. Også stikker han seg litt ut pga vikingstilen.

Supersjekkere har ikke sjans på alle. Hvis de ikke merker interesse ganske kjapt går de de rett til neste jente. Det holder å få napp hos én av 20.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han dokumentasjon på dette, eller kan det bare være noe han skryter på seg?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kvinneguide skrev:

Har han dokumentasjon på dette, eller kan det bare være noe han skryter på seg?

Dagbladet bør ettergå denne boken og høre med de som står nedskrevet om det er sant! 🤣

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

??? Synes dere han er kjekk?
https://www.dagbladet.no/tema/storm-32-har-hatt-sex-med-218-kvinner/71049996

Anonymkode: e2ea2...7e0

Fordi han er flink til å si til damene det de ønsker å høre.. Hvor flotte de er, hvor pene de er, hvor herlige de er, prater damene om fæle ekser forteller han de hvor trist at de har hatt det, prater hun om problemene med venninner og foreldre så støtter han de.. 

Helt til de blir mo i knærne, og må legge seg på rygg. 

Sex koden... Lytt, støtt, gi komplimenter, spander, og vipps så kan du krysse av ei til i den sorte boka 

Anonymkode: 1885e...8fa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi han er flink til å si til damene det de ønsker å høre.. Hvor flotte de er, hvor pene de er, hvor herlige de er, prater damene om fæle ekser forteller han de hvor trist at de har hatt det, prater hun om problemene med venninner og foreldre så støtter han de.. 

Helt til de blir mo i knærne, og må legge seg på rygg. 

Sex koden... Lytt, støtt, gi komplimenter, spander, og vipps så kan du krysse av ei til i den sorte boka 

Anonymkode: 1885e...8fa

Glad jeg slipper sånt patetisk, falskt skuespill for å få meg noe, haha. 

Anonymkode: faf22...516

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en enkel kombinasjon av utstråling og at han vet hvilke knapper han skal trykke på. Damer flest er veldig like når det kommer til hva som sjarmerer dem og det som fungerer på én fungerer på de flesre. Er man direkte på riktig måte er veien til sex stort sett veldig kort. 

Anonymkode: 23825...977

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, kvinneguide skrev:

Har han dokumentasjon på dette, eller kan det bare være noe han skryter på seg?

20 stykk i året X 10 år er ikke så mye. Vet om en som dro med seg minst to i uka, og da er vi oppe i 1000 over noen år.

Anonymkode: 504d0...2ce

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det er vel like mange menn som synes det er stas å være nummer 1463 som blir pult av et 19 år gammelt traffickingoffer fra Hviterussland også. Det er ikke så lett å bli klok på det heller. 

Anonymkode: 4386d...f69

Jeg har de heller ikke kommet med noen hyllest av trafficing og prostitusjon. Hvordan i milde himmel kan du gå fra at Rune Rudberg til menneskehandel? 

Anonymkode: 74717...a04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere damer? Jeg er dame og klarer heller ikke å forstå det. 

Anonymkode: ae1d7...153

Jeg må selvfølgelig beklage! Ved en inkurie kom det med en upresis formulering i innlegget mitt. En alternativ formulering ville kunne være " et lite fåtall (ca 700) av dere kvinnen sliter jeg med å forstå"   .. 

Anonymkode: 74717...a04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, absinthia skrev:

I følge mannen min, er Rudberg en veldig hyggelig, høflig og snill mann - hans teori er at det er Rudberg som har blitt « lurt» av alle disse damene, fordi han er litt dumsnill. 

"Pass deg for jentene, de er ikke så uskyldig som du tror" 

Jeg er overbevist om at Rune Rudberg er hyggelig, det er jeg og ... så da mangler jeg bare litt naivitet og dumsnillhet før jeg kan få en karriere som rundbrenner :)  Bare å jobbe på 

Anonymkode: 74717...a04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner han ikke tiltrekkende for fem flate øre. Liker ikke å kalle folk for stygg, men for meg så er han mindre pen. 

Anonymkode: 5ce8d...5e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg liker ikke gingers. Men ja, mulig han er sjarmerende eller har en bra kropp. 

Anonymkode: 46e3d...781

Liker du ikke ingefær. Neivel

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...