Gå til innhold

Kan noen forklar meg hvordan denne mannen får så mange damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Riktig. Bare popstjerner og ungpikeidoler er kjekke. Og de har jo ikke sex.

På den annen side er det få rockere som er pene... 

Anonymkode: 504d0...2ce

Men mange som er sexy! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, Thyra skrev:

Men mange som er sexy! 

Hvilket er mitt poeng!

Anonymkode: 504d0...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har en stor, tykk pikk. Damer elsker det! Case closed

Anonymkode: 4e99d...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har en stor, tykk pikk. Damer elsker det! Case closed

hvordan skal dem vite det uten at han sender dickpicks som damene ikke vil ha...?

Anonymkode: e2ea2...7e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror aldri dere damer forstår oss menn. Selvsagt vil en mann ha sex med 200 damer om han har draget. Hva taper han på det? Vi har ikke noe langt bak i hodet som sier vi blir gravide om vi har sex.

Anonymkode: 3736b...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror aldri dere damer forstår oss menn. Selvsagt vil en mann ha sex med 200 damer om han har draget. Hva taper han på det? Vi har ikke noe langt bak i hodet som sier vi blir gravide om vi har sex.

Anonymkode: 3736b...290

Forstår.. Jo, men man vil gjerne ha den varianten som har noen sperrer mot å hoppe til køys med hvem som helst. Og det finnes faktiskt mange av den.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Thyra skrev:

Men mange som er sexy! 

Dette er faktisk noe jeg har fundert litt over. Hvorfor er det såpass mange som er sexy, uten å være pene og jeg har kommet frem til at det må være fordi de er engasjerte i noe og viser at de kan noe. Jeg har sett pinglete, ukjente musikere gå opp på en liten scene og forvandle seg til menn med stålkontroll på det de gjør og ofte bøtter av scenetekke  - sånt liker man jo gjerne. 

Det er egentlig det samme med en del andre ting. En mann som er skikkelig god på matlaging og håndterer kokkekniven og steikepanna med stil, er mer sexy enn en som såvidt kan koke potet og svir karbonaden. 

 

Anonymkode: 33c50...dd4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både utseendet og det at han ser ut til å ha gjort det til en sport får det til å lyse pickup-artist lang vei. Bruker man nok tid på å lære det er det like like uimotståelig for mange kvinner som kløft og pen rumpe er for mange menn.

Anonymkode: 616a2...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er faktisk noe jeg har fundert litt over. Hvorfor er det såpass mange som er sexy, uten å være pene og jeg har kommet frem til at det må være fordi de er engasjerte i noe og viser at de kan noe. Jeg har sett pinglete, ukjente musikere gå opp på en liten scene og forvandle seg til menn med stålkontroll på det de gjør og ofte bøtter av scenetekke  - sånt liker man jo gjerne. 

Det er egentlig det samme med en del andre ting. En mann som er skikkelig god på matlaging og håndterer kokkekniven og steikepanna med stil, er mer sexy enn en som såvidt kan koke potet og svir karbonaden. 

 

Anonymkode: 33c50...dd4

Det er fordi utseendet ikke er en maskulin greie, det er en feminin greie. Kvinner faller for menn som kan noe, ikke for pene menn. 

Jeg forstår ikke at det er en nyhet i 2019. Men flere i tråden holder fast på at det er utseendet og kuken det handler om.

Det gjør ikke det. Det handler om hva mannen kan. Hvordan han er.

Anonymkode: 504d0...2ce

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fordi utseendet ikke er en maskulin greie, det er en feminin greie. Kvinner faller for menn som kan noe, ikke for pene menn. 

Jeg forstår ikke at det er en nyhet i 2019. Men flere i tråden holder fast på at det er utseendet og kuken det handler om.

Det gjør ikke det. Det handler om hva mannen kan. Hvordan han er. 

Anonymkode: 504d0...2ce

Da må du forklare meg hvorfor normale menn på tinder som søker kjæreste aldri får match med pene jenter om det er en feminin greie...

Anonymkode: e2ea2...7e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da må du forklare meg hvorfor normale menn på tinder som søker kjæreste aldri får match med pene jenter om det er en feminin greie...

Anonymkode: e2ea2...7e0

Aner ikke, bruker ikke tinder, da man ikke kan se personligheten til menn på bildene. Er vel derfor, kan jeg tenke. Menn som beveger seg utendørs og gjør mer enn å posere foran speil og kamera, har sjelden problemer med å dra damer. 

Anonymkode: 504d0...2ce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller hva med å spille musikk, interessere seg for litteratur eller film eller jakt eller fiske, eller bil eller noe? Da blir damene mer interessert enn hvis man står foran speilet og gjør seg vakker...

Anonymkode: 504d0...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel bare det han fyren her gjør, kan jeg tenke. Det samme gjelder han som tar med seg to nye damer i uka. Han har flere interesser enn å være dum og deilig. 

Anonymkode: 504d0...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, HansErik skrev:

Hva i all verden hadde dette med denne diskusjonen å gjøre.??? Må du få frem at alle menn er hore kunder ? Kan også vinkles annerledes vet du ! Alle kvinner er horer, det er kun spørsmål om pris!!  Trafficing er en forbrytelse, har ingenting med spørsmålet til TS å gjøre, ei heller med hvorfor Rune Rudberg drar damer!

Det har kanskje ikke så mye med denne diskusjonen å gjøre, men var veldig relevant for innlegget vedkommende svarte på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvordan skal dem vite det uten at han sender dickpicks som damene ikke vil ha...?

Anonymkode: e2ea2...7e0

Big Dick Energy

Anonymkode: 4e99d...666

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har etterhvert skjønt at de mennene jeg trodde damene likte utseende på, overhodet ikke er de samme som damene faktisk liker utseende på. 

Jeg ser tvert om jeg synes ei dame er pen eller ikke, men når det gjelder å se om en mann er pen/kjekk eller ikke, så er det veldig vanskelig for meg å bedømme i de aller fleste tilfellene. Blir veldig ofte overrasket over hvilke menn damer liker utseende på.

(Jeg er mann)

Anonymkode: 74776...e7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har etterhvert skjønt at de mennene jeg trodde damene likte utseende på, overhodet ikke er de samme som damene faktisk liker utseende på. 

Jeg ser tvert om jeg synes ei dame er pen eller ikke, men når det gjelder å se om en mann er pen/kjekk eller ikke, så er det veldig vanskelig for meg å bedømme i de aller fleste tilfellene. Blir veldig ofte overrasket over hvilke menn damer liker utseende på.

(Jeg er mann)

Anonymkode: 74776...e7b

De du liker utseendet på er kanskje homser eller metroseksuelle eller hva det nå heter? Muskler, kuk, velstelt skjegg og negler, skjønnhetspleie, bilder i speilet, denslags?

Anonymkode: 504d0...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...