Gå til innhold

Kan noen forklar meg hvordan denne mannen får så mange damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner går ikke etter utseendet. Utseendet er en feminin greie.

Anonymkode: 504d0...2ce

Jo det gjør de, alle mennesker "går" etter utseendet.  Ingen vil ligge med noen de syns er bælstygge, foruten de få som har en fetish for akkurat det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, SupaWoman skrev:

Jo det gjør de, alle mennesker "går" etter utseendet.  Ingen vil ligge med noen de syns er bælstygge, foruten de få som har en fetish for akkurat det.

Feil. Det er jo bare å se hvilke menn som drar flest damer.

Anonymkode: 504d0...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Minesveiper skrev:

Hvorfor går han i avisen med dette egentlig?

Lurer jeg også på,  det er ganske vanlig å ligge mye rundt.  Patetisk at dette er en nyhetssak.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Feil. Det er jo bare å se hvilke menn som drar flest damer.

Anonymkode: 504d0...2ce

Foruten rike menn, så er det kjekke menn som drar damer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÆÆÆÆSJ! har han sjekket seg for kjønnssykdommer? Brukte han kondom på alle? 
Kan faktisk være litt enig med det med hund 😛 det er faktisk attraktivt for mange tror jeg. Inkludert meg. Nå har ingen av mennene jeg har vært forelsket i hatt hund da, men likevel. Dette er uansett ikke rasen jeg liker, og hund er ikke det viktigste i et forhold.
 

Anonymkode: c0d59...ea8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, SupaWoman skrev:

Foruten rike menn, så er det kjekke menn som drar damer. 

Nei. 

Anonymkode: 504d0...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damer har bare to krav for å ligge med en mann.

I tilfeldig rekkefølge.

1. Puls.

2. Penis.

Han har vel begge deler da.

Anonymkode: 6190a...bc2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får spørre ham selv. Etter den korte beskrivelsen tenker jeg bare motbydelig rundbrenner. Det er ikke attraktivt. 

Anonymkode: 99ff5...37a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, SupaWoman skrev:

Foruten rike menn, så er det kjekke menn som drar damer. 

Definer kjekk. 

Anonymkode: 74717...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Tamsi skrev:

Kjekk kan ikke alltid avbildes, det må oppleves. Enkelte er utrolig sjarmerende. 

Signerer denne !

Anonymkode: e3457...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde jeg aldri selv gått etter en mann, uansett hvordan han er utseendemessig, lommebokmessig eller personlighetsmessig om jeg hadde funnet ut han har ligget med flere enn 30-40 stk!! Sånntsett ville jeg helst ikke vurdert enn som har ligget med flere enn 20 heller, men hadde han hatt litt penger, væt grei og ikke vært en slask, så joda, kunne vel blitt bedre kjent. 

Anonymkode: e3457...1d9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Definer kjekk. 

Anonymkode: 74717...a04

Er ikke noe å definere, alle vet standardmalen på kjekke menn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå hadde jeg aldri selv gått etter en mann, uansett hvordan han er utseendemessig, lommebokmessig eller personlighetsmessig om jeg hadde funnet ut han har ligget med flere enn 30-40 stk!! Sånntsett ville jeg helst ikke vurdert enn som har ligget med flere enn 20 heller, men hadde han hatt litt penger, væt grei og ikke vært en slask, så joda, kunne vel blitt bedre kjent. 

Anonymkode: e3457...1d9

Så du kunne godt vært sammen med en mann du synes hadde vært stygg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ÆÆÆÆSJ! har han sjekket seg for kjønnssykdommer? Brukte han kondom på alle? 
Kan faktisk være litt enig med det med hund 😛 det er faktisk attraktivt for mange tror jeg. Inkludert meg. Nå har ingen av mennene jeg har vært forelsket i hatt hund da, men likevel. Dette er uansett ikke rasen jeg liker, og hund er ikke det viktigste i et forhold.
 

Anonymkode: c0d59...ea8

Jeg har hund, og ser bedre ut en han i artikkelen, men ingen damer vil se på meg engang, og ingen match på tinder heller 🙈
 

Anonymkode: e2ea2...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

"Pass deg for jentene, de er ikke så uskyldig som du tror" 

Jeg er overbevist om at Rune Rudberg er hyggelig, det er jeg og ... så da mangler jeg bare litt naivitet og dumsnillhet før jeg kan få en karriere som rundbrenner :)  Bare å jobbe på 

Anonymkode: 74717...a04

Du må begynne å spille litt gitar og sånt også, jeg tror det gjør susen. Eventuelt så kan du bare begynne å henge rundt band og la folk tro at du er med 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg personlig, så er han ikke noe tiltrekkende, nei. Spesielt ikke etter den artikkelen. 

Dog; så kan man være uheldig på bilder.

Jeg ser heller personlighet fremfor utséende (må da også synes de er attraktive etter hvert som personligheten blomstrer frem.), men gjelder det kun ligg; så må de være attraktive der og da, da har personlighet nada å si. Kom ut feil, dårlig personlighet veier ned, men god personlighet veier ikke opp for et ligg liksom. 

 

Endret av Tinkywinky
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forklar gjerne også hvordan over 700 kvinner har hatt samleie med Rune Rudberg: 

Jeg klarer altså ikke for mit bare liv å forstå hva som er stas for en kvinne å være nr 634 som er pult av Rune Rudberg. Dere damer er umulig å bli kloke på. 

Bilderesultat for rune rudberg

Anonymkode: 74717...a04

Det er vel stort sett damer som har vært på konsertene hans. Da skjønner man jo at de ikke er helt som andre.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet jo ikke kvaliteten på kvinnfolka han har hatt seg med, da. Kompisen min elsket å finne seg damer på byen og på sexchatter, og hadde seg med alt mulig av rusk og rask, selv om han hadde en 10-er hjemme!

Det er heller ikke vanskelig å finne seg ei som er villig, spesielt hvis man går etter 6-8-ere. Pene damer, som vet de ikke er blant de peneste, er ofte lette å få til sengs, fordi de lett blir smigret.

 

Anonymkode: e2a64...351

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, SupaWoman skrev:

Er ikke noe å definere, alle vet standardmalen på kjekke menn. 

og denne mannen er ikke kjekk

Anonymkode: 5ce8d...5e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I sin lille svarte bok, hvor alle kvinnene han har hatt sex med er registrert, holder 32-åringen oversikt over sine erobringer"

Dette er noe man velger å stå fram med???  Herregud, noe så UTROLIG kleint!!! Tør ikke tenke på hva resten av "artikkelen" har å by på...:flau:

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...