Gå til innhold

Når er damer i sin beste sexuelle alder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, museslikker69 skrev:

Da sier jeg unnskyld! men fremdeles blir det ikke bråstopp i overgangsalderen, noen blir jo enda mere seksuelt tent etter den perioden, variasjon i overgangsalderen både på styrke og varighet, også når den inntreffer. Kvaliteten i denne alderen er jo upåklagelig, men det er jo mye som forfaller også da, både på menn og kvinner. Noen liker det og andre vil spy, uten å se på seg selv speilet først😂

Unnskyld at jeg sier det, men du er helt kunnskapsløs på feltet. At du som en gutt i 20 årene treffer og har deg med en nyskilt kvinne i førti eller femti årene gir deg ikke noe grunnlag for å ha en mening om kvinner som har vært med sin ektemann i 15-20 år og debattere lystproblematikk hos kvinner på 45 +/-. 

Det er helt to vidt forskjellige verdener. 

 

 

 

Anonymkode: 79c69...cec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, takk for at du betrakter meg som en 20 åring😘 Du trenger ikke å si unnskyld til meg. Det jeg skrev sa jo mine ff også, så hvorfor kan ikke jeg skrive om egne og andres erfaring, er det feil?

Virker mere som du er amper på at jeg er 20 år og knuller vettet av 40-50åringer❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, museslikker69 skrev:

Haha, takk for at du betrakter meg som en 20 åring😘 Du trenger ikke å si unnskyld til meg. Det jeg skrev sa jo mine ff også, så hvorfor kan ikke jeg skrive om egne og andres erfaring, er det feil?

Virker mere som du er amper på at jeg er 20 år og knuller vettet av 40-50åringer❤️

Har vært i dine sko, så vet nøyaktig hvordan du har det.. Om jeg savner det, nja - trives egentlig greit som jeg har det med mine 2 elskerinner på 25 år, og en og annen tilfeldig hook-up. 

Anonymkode: 79c69...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Unnskyld at jeg sier det, men du er helt kunnskapsløs på feltet. At du som en gutt i 20 årene treffer og har deg med en nyskilt kvinne i førti eller femti årene gir deg ikke noe grunnlag for å ha en mening om kvinner som har vært med sin ektemann i 15-20 år og debattere lystproblematikk hos kvinner på 45 +/-. 

Det er helt to vidt forskjellige verdener. 

 

 

 

Anonymkode: 79c69...cec

Hva er ditt grunnlag for å ha en mening? Du er mann?

Anonymkode: 04a45...74b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 79c69...cec

Aha ja, akkurat nå har jeg avslørt nok et nettroll uten kjønn, som ikke vet døyt om min kunnskap, erfaring, ståsted, skostørrelse og alder, men fremdeles påstår du det.😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld at jeg sier det, men du er helt kunnskapsløs på feltet. At du som en gutt i 20 årene treffer og har deg med en nyskilt kvinne i førti eller femti årene gir deg ikke noe grunnlag for å ha en mening om kvinner som har vært med sin ektemann i 15-20 år og debattere lystproblematikk hos kvinner på 45 +/-. 

Det er helt to vidt forskjellige verdener. 

 

 

 

Anonymkode: 79c69...cec

Da er du enig i mine tanker om at lysten oftest daler hos kvinner i lange forhold, mer enn at det er aldersrelatert?

@museslikker69 ligger vel med de damene som er skilt og mener derfor de har masse lyst. (Uansett hvor gammel han er, jeg vet ikke om 69 viser til stillingen eller fødselsår.)

Det dere begge sier underbygger min teori.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, museslikker69 skrev:

Akkurat, der kom det tydeligere frem, single damer 40+ er gjerne damer med lang erfaring og har en god seksuell appetitt. At de heller vil ha hund og katt enn samboer, selv om de er allergisk, sier det meste og betyr jo at de er noen råskinn i halmen😍

Jeg skjønner ikke logikken bak denne konklusjonen, men det som er sikkert er at ihvertfall jeg aldri vil inn i et forhold der jeg må bli av praktiske årsaker og oppleve lystproblemer. Selv om jeg ikke hadde lystproblemer med min eksmann har jeg hatt det med tidligere samboer og det er ikke noe jeg vil oppleve igjen. Så det du tenker er vel kanskje at vi vil ha kvalitet på sexen og er ferdige med pliktsex? Isåfall er du inne på noe!

Mange damer er også lei av å være mamma og hushjelp for en mann (det har jeg heller ikke opplevd, heldigvis), noe som jo kveler lyst og ikke gjør at de vil bo med noen igjen.

Min teori på hvorfor jeg IKKE mistet lysten på mannen min er at jeg fortsatt hadde/har respekt for han. Det har man ikke for menn som lar kona være hushjelp o.l. Min gamle samboer mistet jeg nemlig respekten for og med den forsvant lysten.

Det er jo noe å tenke på for menn som ikke tar seriøst at damene er slitne av å gjøre alt, samtidig som det er lite sex!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ella Ellefantella skrev:

Jeg skjønner ikke logikken bak denne konklusjonen, men det som er sikkert er at ihvertfall jeg aldri vil inn i et forhold der jeg må bli av praktiske årsaker og oppleve lystproblemer. Selv om jeg ikke hadde lystproblemer med min eksmann har jeg hatt det med tidligere samboer og det er ikke noe jeg vil oppleve igjen. Så det du tenker er vel kanskje at vi vil ha kvalitet på sexen og er ferdige med pliktsex? Isåfall er du inne på noe!

Mange damer er også lei av å være mamma og hushjelp for en mann (det har jeg heller ikke opplevd, heldigvis), noe som jo kveler lyst og ikke gjør at de vil bo med noen igjen.

Min teori på hvorfor jeg IKKE mistet lysten på mannen min er at jeg fortsatt hadde/har respekt for han. Det har man ikke for menn som lar kona være hushjelp o.l. Min gamle samboer mistet jeg nemlig respekten for og med den forsvant lysten.

Det er jo noe å tenke på for menn som ikke tar seriøst at damene er slitne av å gjøre alt, samtidig som det er lite sex!

Man må ta med i regnestykket ALLE gjøremål, ikke bare husvasken. Det tror jeg mange damer glemmer. I gjennomsnitt jobber menn mere enn kvinner og er også mindre sykemeldt, så de fleste menn er ikke late, tvert imot. Man må ta med i beregning alt av utvendig arbeid, oppussing, økonomi(betaling av regninger og holde kontroll økonomien generelt), matlaging, husvask, hvem som jobber mest. En enkel regel er hvem har mest tid å sitte på ræva og dra ut å være sosial. I helga holdt jeg på fredags kveld, hele lørdagen og søndsgen med å ta lakkrens, polering å legge på lakkbeskyttelse på bilene. En stor jobb som krevde bortimot 20 effektive arbeidstimer og sparte oss for 15-20 000 hvis et firma skulle gjort det. Da tok madammen husvasken på 1 time og jeg lagde biff til kvelds som tok ca 1 time. Så da "jobbet" jeg 20 timer mere enn henne i husholdningen bare denne helgen.😉 

Anonymkode: 04f58...748

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man må ta med i regnestykket ALLE gjøremål, ikke bare husvasken. Det tror jeg mange damer glemmer. I gjennomsnitt jobber menn mere enn kvinner og er også mindre sykemeldt, så de fleste menn er ikke late, tvert imot. Man må ta med i beregning alt av utvendig arbeid, oppussing, økonomi(betaling av regninger og holde kontroll økonomien generelt), matlaging, husvask, hvem som jobber mest. En enkel regel er hvem har mest tid å sitte på ræva og dra ut å være sosial. I helga holdt jeg på fredags kveld, hele lørdagen og søndsgen med å ta lakkrens, polering å legge på lakkbeskyttelse på bilene. En stor jobb som krevde bortimot 20 effektive arbeidstimer og sparte oss for 15-20 000 hvis et firma skulle gjort det. Da tok madammen husvasken på 1 time og jeg lagde biff til kvelds som tok ca 1 time. Så da "jobbet" jeg 20 timer mere enn henne i husholdningen bare denne helgen.😉 

Anonymkode: 04f58...748

Enig i det, men en mann kan ikke bare jobbe masse overtid for å jevne ut skjev arbeidfordeling hjemme, spesielt ikke hvis de har små barn, da virker det mot sin hensikt.

Men ja, du jobbet mer enn henne og alt som må gjøres hjemme må regnes med! Har dere lystproblemer, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ella Ellefantella skrev:

Så det du tenker er vel kanskje at vi vil ha kvalitet på sexen og er ferdige med pliktsex? Isåfall er du inne på noe!

Det var nok det jeg mente ja, pliktsex tok en del av knekken på vårt problem...

 

6 minutter siden, Ella Ellefantella skrev:

Min gamle samboer mistet jeg nemlig respekten for og med den forsvant lysten

Nesten som vårt forhold, bare det at jeg er så innmari glad i henne, gjør at vi beholder forholdet med tanke på barna. Vår løsning er da et åpent forfold, hun innrømmet at hun også tiltrekker kvinner. Var vanskelig å ikke bli sjalu i begynnelsen, men vi hjalp hverandre og har det fantastisk ilag, nesten uten sex. Jeg viser høy respekt for hennes tillatelse og syn på sex❤️ Men her i huset er det jeg som er vaskekjærringa, kokk og tar med av barna. Hun er borte 12 timer hver dag fra man-fredag...

Å ha et nicknavn museslikker, har jeg jo vært kjent for i mange år, 69 er for sexstillingen jeg missliker mest, men du bommer ikke så mye når du tenker årstall🤫

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, museslikker69 skrev:

Det var nok det jeg mente ja, pliktsex tok en del av knekken på vårt problem...

 

Nesten som vårt forhold, bare det at jeg er så innmari glad i henne, gjør at vi beholder forholdet med tanke på barna. Vår løsning er da et åpent forfold, hun innrømmet at hun også tiltrekker kvinner. Var vanskelig å ikke bli sjalu i begynnelsen, men vi hjalp hverandre og har det fantastisk ilag, nesten uten sex. Jeg viser høy respekt for hennes tillatelse og syn på sex❤️ Men her i huset er det jeg som er vaskekjærringa, kokk og tar med av barna. Hun er borte 12 timer hver dag fra man-fredag...

Å ha et nicknavn museslikker, har jeg jo vært kjent for i mange år, 69 er for sexstillingen jeg missliker mest, men du bommer ikke så mye når du tenker årstall🤫

Bra dere har funnet en måte å leve sammen på som begge klarer! :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ella Ellefantella skrev:

Bra dere har funnet en måte å leve sammen på som begge klarer! :) 

Det er ikke for sarte sjeler nei, men den dagen barna flytter, blir det ingen kvinne fast i dette hjemmet nei. Mange trenger kjærlighet i vår alder, men når den tid kommer vil jeg ha venner som vil ha masse kos🤫

Beklager TS, sporet litt av her, svaret mitt ligger på damer 40-50😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2019 den 22.47, AnonymBruker skrev:

Damer slutter å ha sex når dem har fått alle ungene sine før 40 år. Bullshit at det øker haha, har ikke hatt sex med kjerringa siden vi fikk siste barn når vi begge var 33, og er snart halvveis til 60 begge to

Anonymkode: fa726...d79

Du forteller ingenting om dama di,men mye om deg selv her.

Kvinner flest liker god sex. Mange mister interessen over dårlig sex og lite engasjerende partner.

30 er halvveis til 60. Du skriver at dere nå er 30. Det er det folk reagerer på. Så hvor gamle dere er vet jo ingen.

Endret av Rotemor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, museslikker69 skrev:

Det er ikke for sarte sjeler nei, men den dagen barna flytter, blir det ingen kvinne fast i dette hjemmet nei. Mange trenger kjærlighet i vår alder, men når den tid kommer vil jeg ha venner som vil ha masse kos🤫

Beklager TS, sporet litt av her, svaret mitt ligger på damer 40-50😊

Du skriver mye tull, men her er jeg veeeeldig enig med deg   👍 :fnise:   Er 43   :helen:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

3 minutter siden, bullehurk skrev:

Du skriver mye tull, men her er jeg veeeeldig enig med deg   👍 :fnise:   Er 43   :helen:

Haha, du er bare sååå godt til å flørte❤️:humpe:❤️ Me too + noen år:blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, museslikker69 skrev:

 

Haha, du er bare sååå godt til å flørte❤️:humpe:❤️ Me too + noen år:blomst:

Enig i @bullehurk sitt utsagn der. Men når du tolker det som flørt så er jeg tilbake til scratch! Mannfolk, assa. Hun gir deg et kompliment. Ta det for det det er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Ella Ellefantella skrev:

Da er du enig i mine tanker om at lysten oftest daler hos kvinner i lange forhold, mer enn at det er aldersrelatert?

@museslikker69 ligger vel med de damene som er skilt og mener derfor de har masse lyst. (Uansett hvor gammel han er, jeg vet ikke om 69 viser til stillingen eller fødselsår.)

Det dere begge sier underbygger min teori.

Jeg deler den teorien. Jeg mener årsaken ligger i kvinners passive natur. Neida, gjelder selvsagt ikke alle, ikke en gang flertallet, men for de som opplever at lysten krymper skyldes det ofte at de ikke skjønner at livet handler om å utvikle seg. Mange kvinner skjønner dette, ofte bedre enn menn, bare ikke når det kommer til seksualitet. Og igjen, dette er hva jeg tenker om de med redusert lyst.

Anonymkode: baabe...e25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noe slikt jeg også tenker ja, dalende sexlyst kan også være kjedelig mann, pluss at han holder kvinnene fengslet til kjøkkenbenken. I gode forhold der fordelingen er god, kan den seksuelle kvaliteten bare øke med årene, alt etter hvordan man er skrudd sammen. Har man humor, viser omsorg og god appetitt på sex, da skal det være mulig for de fleste å ha et langt og godt sexliv😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rotemor skrev:

Enig i @bullehurk sitt utsagn der. Men når du tolker det som flørt så er jeg tilbake til scratch! Mannfolk, assa. Hun gir deg et kompliment. Ta det for det det er.

❤️ :helen:   Ikke den skarpeste dette, nei.  Jeg burde kanskje holdt kjeft   😉😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, bullehurk skrev:

❤️ :helen:   Ikke den skarpeste dette, nei.  Jeg burde kanskje holdt kjeft   😉😂

Hehe. Det er bare noe med den assumptionen at positiv oppmerksomhet er lik flørting. Det er for mye av at menn tillegger kvinner tanker og egenskaper. Det er derfor de sender dickpics etc ... Blir litt lei 😉 Tråden handler om kvinner! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...