Gå til innhold

Når er damer i sin beste sexuelle alder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Rotemor said:

Dersom hun lever under en forventning og et håp om 5-7 dager i uken vil hun nok aldri få opp lysten igjen... Det er helt grusomt å vite at partneren din aldri kan bli fornøyd eller tilfreds med deg. Man dør jo litt av det.

Tja jeg sier jo ikke til henne at det hadde vært det ideelle for meg da. Og har heller ingen forvaltning om at det kommer til å skje, er realistisk. Er bare det jeg kunne tenkt meg i en ideell verden.

Tror hun vet at jeg har lyst da når jeg ligger steinhard inntil henne hver kveld 😑

Anonymkode: 8daa1...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja jeg sier jo ikke til henne at det hadde vært det ideelle for meg da. Og har heller ingen forvaltning om at det kommer til å skje, er realistisk. Er bare det jeg kunne tenkt meg i en ideell verden.

Tror hun vet at jeg har lyst da når jeg ligger steinhard inntil henne hver kveld 😑

Anonymkode: 8daa1...028

Nettopp. Presset kan jeg forestille meg er stort. Ikke bra med så stor skjevhet.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13-14 års alderen for min del😶

Anonymkode: aada3...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 40! Jeg gleder meg over å høre at kvinner etter overgangsalder også er der! For jeg ønsker å tro at jeg har mange, mange år igjen med deilig sex!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at damene blir friere og råere når de blir litt eldre. Det var sikkert mye mer aktivitet i yngre dager. Men jeg synes nesten uten unntak at det virker som om damer 40+ og oppover er mye tryggere på seg selv. Og de liker å utforske mer enn de yngre. Jeg er mann og 50+ nå, men har vel aldri hatt det så digg med damene som nå 😉

Anonymkode: c207c...436

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som voksen mann leser jeg med begeistring den store lysten til modne damer her inne. Kan jeg spørre, er det deres mann som tilfredsstiller denne lysten, eller gjelder denne lysten kun nyskilte?

Anonymkode: baabe...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som voksen mann leser jeg med begeistring den store lysten til modne damer her inne. Kan jeg spørre, er det deres mann som tilfredsstiller denne lysten, eller gjelder denne lysten kun nyskilte?

Anonymkode: baabe...e25

Godt spørsmål! Dette er jeg også nysgjerrig på! Er det noen av dere 40- og 50-åringer som opplever denne oppsvingen med en mann dere har vært sammen med i flere tiår og stiftet familie med? Sånn helt ærlig.

Anonymkode: c4672...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Hvor får du som dame utløp for den?

Det er ihvertfall ikke med han du er sammen med. Det har jeg selv erfart. 

Du er ikke redd at det sier mer om elskeren enn lysten? Dersom din kvinne ikke gidder mener jeg...? 

Anonymkode: cb1de...5ff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som voksen mann leser jeg med begeistring den store lysten til modne damer her inne. Kan jeg spørre, er det deres mann som tilfredsstiller denne lysten, eller gjelder denne lysten kun nyskilte?

Anonymkode: baabe...e25

Eksen hadde lyst en gang eller to i året, så for min del måtte det en ny, og langt yngre mann til for å få tilfredsstilt lysten.

Anonymkode: 5fdae...c2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke redd at det sier mer om elskeren enn lysten? Dersom din kvinne ikke gidder mener jeg...? 

Anonymkode: cb1de...5ff

Jo det kan det være, men hun er heller ikke interessert i å snakke om det slik at ting kan ordnes opp i eller fikses på noen måte. Da er det vanskelig å si hvem sin skyld dette er. Men kan si til mitt forsvar så er det damene i mine forhold som har vært lite utforskende. Stort sett bare piv har vært greia der.

Det må finnes masse kjedelige mannfolk rundt om. Nesten alle har det slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro om min generasjon sier dette når vi er kommet i 40 åra. Lurer litt på hva som menes med at dere nå endelig nyter sex og tørr å slippe seg løs? Vi i 20 åra har vel alltid gjort det. Kostymer, lek, røff sex, rolig sex, anal sex, multiorgasmer. 

Men flott at det ordnet seg til slutt da! Holde seg i form og trene skjønner jeg

Anonymkode: 56907...1d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Tro om min generasjon sier dette når vi er kommet i 40 åra. Lurer litt på hva som menes med at dere nå endelig nyter sex og tørr å slippe seg løs? Vi i 20 åra har vel alltid gjort det. Kostymer, lek, røff sex, rolig sex, anal sex, multiorgasmer. 

Men flott at det ordnet seg til slutt da! Holde seg i form og trene skjønner jeg

Anonymkode: 56907...1d1

Ja vi får se hvor mye kostymer og analsex det blir når du får deg småbarn 😁 Grunnen til denne "blomstringen" i voksen alder handler mye om at barna blir større 

Anonymkode: 8daa1...028

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja jeg sier jo ikke til henne at det hadde vært det ideelle for meg da. Og har heller ingen forvaltning om at det kommer til å skje, er realistisk. Er bare det jeg kunne tenkt meg i en ideell verden.

Tror hun vet at jeg har lyst da når jeg ligger steinhard inntil henne hver kveld 😑

Anonymkode: 8daa1...028

Nå fikk jeg et bilde i hodet av en taus mann som presser sin ereksjon inntil en taus kvinne. Du må gjerne korrigere meg. Men dette er ikke måten å vise initiativ på. Fysisk kontakt gjennom dagen, flørt og mental nærhet. Kjærtegn, både av den typen som vil noe sted og kjærtegn bare for å kose. Ingenting er så drepen for lysten som fysisk kontakt som kun har en hensikt, og en taus ereksjon i ryggen og en tung sky av taus forventning som glir over i grettenhet når det ikke automatisk materialiserer seg i noe mer.

Anonymkode: 3104c...f3b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan menn også svare?

I starten av tjueårene...

Anonymkode: 6dd59...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impressa
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tro om min generasjon sier dette når vi er kommet i 40 åra. Lurer litt på hva som menes med at dere nå endelig nyter sex og tørr å slippe seg løs? Vi i 20 åra har vel alltid gjort det. Kostymer, lek, røff sex, rolig sex, anal sex, multiorgasmer. 

Men flott at det ordnet seg til slutt da! Holde seg i form og trene skjønner jeg

Anonymkode: 56907...1d1

Dette lurer jeg også på. Beskrivelsene til de her som har blomstret i 40-årene minner veldig om sånn jeg vil beskrive sexlivet mitt de siste ti årene, og sånn jeg har inntrykk av at jevnaldrende venninner vil beskrive sine sexliv. Høres ut som en logisk følge av seksuell frigjøring, at man blomstrer tidligere og lengre. 

Uansett, blir spennende å se om ti år 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, bullehurk skrev:

Hvorfor tror du så mange av oss foretrekker yngre menn ?

Jo jeg skjønner det til fulle, men det surrer litt i hodet mitt når det er snakk om 15-20 år yngre, jeg får jo nesten morsfølelse for dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eksen hadde lyst en gang eller to i året, så for min del måtte det en ny, og langt yngre mann til for å få tilfredsstilt lysten.

Anonymkode: 5fdae...c2b

Som jeg skulle ha skrevet det selv  👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Nå fikk jeg et bilde i hodet av en taus mann som presser sin ereksjon inntil en taus kvinne. Du må gjerne korrigere meg. Men dette er ikke måten å vise initiativ på. Fysisk kontakt gjennom dagen, flørt og mental nærhet. Kjærtegn, både av den typen som vil noe sted og kjærtegn bare for å kose. Ingenting er så drepen for lysten som fysisk kontakt som kun har en hensikt, og en taus ereksjon i ryggen og en tung sky av taus forventning som glir over i grettenhet når det ikke automatisk materialiserer seg i noe mer.

Anonymkode: 3104c...f3b

Du har sikkert et poeng, det er litt sånn. Er en kombinasjon av at hun er lite tilgjengelig og at jeg ikke er noen storsjarmør.

Det er bare så vanskelig å være konstant "underernær", blir vanskelig å ikke være desperat 🙂

Anonymkode: 8daa1...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...