Gå til innhold

Hjelp! Har faket orgasme helt fra starten, nå er jeg stuck


Chicchi

Anbefalte innlegg

Jeg dømmer deg ikke. Har gjort akkurat det samme selv, og jeg vet at det er meg selv det går utover. Prøv å vær ærlig med han nå da, så vil han finne andre måter å tilfredsstille deg på. Men hvis han ikke vet, kan han ikke gjøre noe med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maxkos
9 timer siden, Chicchi skrev:

Vær så snill, ikke begynn å formane meg om at det er min egen feil. Jeg trenger seriøst råd.

Da jeg og typen ble sammen, trodde jeg ikke det skulle vare lenge. Så jeg gjør som jeg alltid gjør, og faket orgasme med ham. Veldig få menn som faktisk har fått meg til å komme (når skal de fatte at det må brukes spytt, eventuelt lube, og at de ikke bare kan begynne å gnisse på tørt underlag?)

Nå har vi vært sammen i fire år og har det supert, men jeg merker at jeg ikke er interessert i sex med ham fordi jeg ikke får så mye ut av det. Han prøver sitt beste med å gni og massere meg nedentil, og jeg prøver å guide ham og si at det må være våtere, at han må bruke mer spytt og sånne ting, men jeg tror han synes det er ekkelt og klissete.

Jeg har faket vaginal orgasme gjennom hele forholdet, så han tror at det ikke er så farlig med den klitoris-orgasmen. Han er storfornøyd med at han tror at vi aldri har hatt sex uten at jeg har fått orgasme, noe som ikke stemmer.

Jeg er kjempeglad i ham og vet at han anstrenger seg for å tilfredsstille meg, men aner ikke hvordan jeg skal oppmuntre ham til mer forspill når han tenker at vaginal orgasme holder :( 

Tips, vær så snill!

Hei Cicchi. Trist å høre at du ikke for orgasme, nå er jeg mann da, skulle gitt din elskede noe råd, Det er viktig at ikke stresse, men gi hverandre rosende ord, beføle hverandre, Og det å tørre å si hvordan du vil ha det, om du har lyst til at han slikker deg , så si det si åå kjære slikk min fitte , lokk og sug på glitten og i blandt slikke helt nedfraom opp til glitten, om du for han til det , så be han stikke to fingrer opp i anal.Du må rose han å si ååå så godt du gjør meg kjære fortsette fortsette..Om du liker å suge han å blir kåt av det gjør det. . Begynne med misonær stillingen . Det er viktig at du gnir glittern din ved siden av?Veksle stillinger det er bra og husk ikke stresse men kos dere.Om han har lett fot å komme, så er det et triks, knyt en stram snor rundt kukroten, da kommer han senere, men voldsomt, andre ting du har lyst til å spørre om så er jeg her for deg, For du bør ikke ha det slik da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxkos
6 minutter siden, Maxkos skrev:

Hei Cicchi. Trist å høre at du ikke for orgasme, nå er jeg mann da, skulle gitt din elskede noe råd, Det er viktig at ikke stresse, men gi hverandre rosende ord, beføle hverandre, Og det å tørre å si hvordan du vil ha det, om du har lyst til at han slikker deg , så si det si åå kjære slikk min fitte , lokk og sug på glitten og i blandt slikke helt nedfraom opp til glitten, om du for han til det , så be han stikke to fingrer opp i anal.Du må rose han å si ååå så godt du gjør meg kjære fortsette fortsette..Om du liker å suge han å blir kåt av det gjør det. . Begynne med misonær stillingen . Det er viktig at du gnir glittern din ved siden av?Veksle stillinger det er bra og husk ikke stresse men kos dere.Om han har lett fot å komme, så er det et triks, knyt en stram snor rundt kukroten, da kommer han senere, men voldsomt, andre ting du har lyst til å spørre om så er jeg her for deg, For du bør ikke ha det slik da

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxkos

Du kan jo si at den siste tiden har jeg ikke hatt ordentlig orgasme,Kansje vi må gjøre lengre forspill, og leke litt med hverandre, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke unormalt, det er normalt. Kroppen lever sitt eget liv hvor man er kåt avhengig av alder og hormoner og syklus og årstid.

Men det at man er tilfeldig kåt, er ikke det samme som å være kåt på en bestemt mann. Og det er her kvinner ofte blander. Fordi de behøver ikke være kåt på en mann for å ha sex, og det regnes som lite kvinnelig å gå etter den man er kåt på.

Dermed ender mange kvinner opp med helt feil type mann. De må bruke glid, de får ikke orgasme, de må onanere for å komme, eller de mister sexlysten. 

Hadde de i stedet funnet en de blir kåt på så kunne de blitt våt på naturlig vis, og fått orgasmer uten å måtte slite seg halvt i hjel for det. 

Anonymkode: 374ab...fb1

Vel, jeg gikk for den jeg var kåt på. Seksuell galskap kan best forklare at vi ble par. Vi passet egentlig ikke sammen, men fordi vi var helt opphengt i hverandre seksuelt kunne det ikke bli på annen måte heller, så vi måtte istedenfor jobbe med våre ulikheter. 

Fremdeles kan jeg ikke tenke meg en bedre eller annen elsker enn ham, men kroppen lever likevel sitt eget liv innimellom. Jeg er alltid vanvittig kåt etter mens, fordi jeg gjerne har vært avholdende den uken (ikke han), men da må det glid til. Ikke noe problem det! Jeg er like ivrig og kåt likevel, og kommer uten problemer, men naturlig våt blir jeg ikke. 

Under eggløsning er det altså motsatt. Da forræder kroppen min meg, og jeg er plaskvåt også når jeg ikke er kåt. 

Jeg holdt på å bli voldtatt en gang på grunn av dette. En kamerat kjente på meg nedentil, slo fast at jeg var kåt, og verken nei eller bønner trengte inn, fordi "du er jo våt!". Altså var jeg kåt!

Jeg fantes ikke kåt, jeg var livredd, og det ble en kamp for å få ham til å forstå det. 

Det sagt har du rett i at jeg ikke trenger en spesiell mann for å bli kåt. Kroppen min blir kåt helt av seg selv jevnlig. Sier klart fra om at nå ønsker og trenger den sex. Det hadde skjedd om jeg var alene på en øde øy også. Ofte når jeg er kåt er jeg ikke kåt på mannen min, jeg er simpelthen kåt, og han er mer eller mindre levende dildo. Jeg tviler ikke på at det er det samme andre veien også, og hva som inspirerte ham til å bli kåt, eller om det rett og slett er behov som har bygget seg opp, betyr lite for meg, så lenge jeg nyter godt av det. 

"Elske med mannen min", der jeg føler inderlig for at det er akkurat ham det er så godt å ha sex med, det skjer når vi har vært fra hverandre en stund, eller gjenforenes etter krangel. Ellers er jeg bare kåt, eller han gjør meg kåt fordi han vet akkurat hvordan (siden han kjenner både mitt tenningsmønstee og kroppen min), og jeg nyter sex, for sexens egen del. 

Det er nytelsen som skaper lyst på mer, og stadig tilbakevendende kåthet. Han er en del av det, fordi han gir meg nytelse, og den seksuelle galskapen jeg har opplevd med ham er fordi han er typen mann som elsker å gi kvinnen nytelse. Ikke fordi han er snill, men fordi det gir ham tenning og tilfredsstillelse også. Er en del av hans seksualitet og tenning. 

En mann som ikke selv elsker å tilfredstille kvinner kan aldri bli en virkelig god elsker, om man tenner aldri så mye på ham i utgangspunktet. Det har jeg opplevd. Vanvittig sexy mann, og jeg var utrolig kåt på ham, men etter noen omganger der det var helt klart at han ikke verken var interessert i å gi meg nytelse, eller opptatt av min nytelse, så sluttet kroppen min å forvente nytelse av ham, og jeg fikk ikke lyst på mer sex nei. Da måtte det en annen mann, og en annen type mann, til å bygge opp kåtskap og lyst på sex igjen. 

For at vi kvinner skal opprettholde kåtskap er det at vi opplever nytelse helt vesentlig, og her synder mange menn, og også mange kvinner synder mot seg selv. Mennene åpenbart ved at de ikke gir kvinnen nytelse (ofte egoisme, men også ofte uvitenhet og usikkerhet, eller vrangforestillinger om hva kvinner liker) og kvinner ved at de har sex når de ikke egentlig har lyst, eller at de ikke våger å forvente/kreve nytelse. De har sex for mannens skyld, og har fokus på at mannen skal være tilfreds, ikke de. 

Å ikke oppleve nytelse ved sex er døden for kvinners kåtskap og seksuelle glede! Dess mer nytelse, dess mer sex får vi lyst på. Uten nytelse, lysten dør!

Anonymkode: 56f15...edf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Chicchi skrev:

Vær så snill, ikke begynn å formane meg om at det er min egen feil. Jeg trenger seriøst råd.

Da jeg og typen ble sammen, trodde jeg ikke det skulle vare lenge. Så jeg gjør som jeg alltid gjør, og faket orgasme med ham. Veldig få menn som faktisk har fått meg til å komme (når skal de fatte at det må brukes spytt, eventuelt lube, og at de ikke bare kan begynne å gnisse på tørt underlag?)

Nå har vi vært sammen i fire år og har det supert, men jeg merker at jeg ikke er interessert i sex med ham fordi jeg ikke får så mye ut av det. Han prøver sitt beste med å gni og massere meg nedentil, og jeg prøver å guide ham og si at det må være våtere, at han må bruke mer spytt og sånne ting, men jeg tror han synes det er ekkelt og klissete.

Jeg har faket vaginal orgasme gjennom hele forholdet, så han tror at det ikke er så farlig med den klitoris-orgasmen. Han er storfornøyd med at han tror at vi aldri har hatt sex uten at jeg har fått orgasme, noe som ikke stemmer.

Jeg er kjempeglad i ham og vet at han anstrenger seg for å tilfredsstille meg, men aner ikke hvordan jeg skal oppmuntre ham til mer forspill når han tenker at vaginal orgasme holder :( 

Tips, vær så snill!

vil du i det hele tatt ha sex når han vil ha? ha forspill sammen det er viktig. La han gå ned på deg eller ha noen morsomme sex leker bare bruk fantasien. si Nei til sex når ikke du er kåt 😕 anbefaler deg også å fortell han sannheten og snakk om det :) det kan hjelpe stort på sex livet. 

Anonymkode: 5a136...ef7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært sammen med mannen i over ti år, og faket de første seks-syv årene. Jeg sluttet bare å fake! Ganske enkelt. Når jeg "sluttet å komme" begynte han å prøve hardere og nå har han funnet den eneste oppskriften, og jeg har vilt gode orgasmer hver gang.

Anonymkode: 6562b...dd4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Chicchi skrev:

Okay, men altså, han forventer da at jeg skal gjøre alt når jeg stimulerer han med hånda? Jeg hadde blitt litt forundret om han slo vekk hånda mi og plutselig skulle gjøre det selv.

Bruker han handa på deg når dere har sex, da? Viss ikke slår jo du ikke bort noen hånd?... 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, SupaWoman skrev:

Jeg har aldri faket en orgasme i hele mitt liv og har aldri skjønt hvorfor kvinner gjør det.

Fordi du slipper å fake. For noen er en fake orgasmer det nærmeste vi kommer en orgasmer i hverdagen. 

Jeg er som Ts. En faker. Faker når sameiet blir for langt, så jeg ønsker å avslutte det. Da kommer han. 

Jeg kan komme av å bli slikket. Men at han skal stimulere klitten, mens jeg rir blir bare klønete. Handen faller av rytmen, glir bort... Nei, ingen mann har vært god på det hos meg. 

Jeg kan gjøre det når jeg ligger på rygg, men igjen, hver gang han støter mot meg blir hånden klemt flat eller skubbet bort. Det igjen ødelegger for klitorisorgasmen. 

Så jeg kan få orgasme når han slikker meg. Kun da. 

 

Anonymkode: 5182a...aa0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan komme av å bli slikket. Men at han skal stimulere klitten, mens jeg rir blir bare klønete. Handen faller av rytmen, glir bort... Nei, ingen mann har vært god på det hos meg. 

Jeg kan gjøre det når jeg ligger på rygg, men igjen, hver gang han støter mot meg blir hånden klemt flat eller skubbet bort. Det igjen ødelegger for klitorisorgasmen. 

Så jeg kan få orgasme når han slikker meg. Kun da. 

 

Anonymkode: 5182a...aa0

Mange av dere beskriver sex som en form for gjensidig onani. Hvor partneren blir som et sexleketøy og må treffe der og der, men ikke der. 

Hvis man er vanvittig kåt FØR man i det hele tatt har sex, så er det ofte ikke så viktig hvor man treffer. 

Anonymkode: 374ab...fb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange av dere beskriver sex som en form for gjensidig onani. Hvor partneren blir som et sexleketøy og må treffe der og der, men ikke der. 

Hvis man er vanvittig kåt FØR man i det hele tatt har sex, så er det ofte ikke så viktig hvor man treffer. 

Anonymkode: 374ab...fb1

Du vet skremmende lite om kvinnekroppen. 

Anonymkode: 3c6ff...c9a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet skremmende lite om kvinnekroppen. 

Anonymkode: 3c6ff...c9a

Nei, det er nok heller motsatt.

Anonymkode: 374ab...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Chicchi skrev:

Vær så snill, ikke begynn å formane meg om at det er min egen feil. Jeg trenger seriøst råd.

Da jeg og typen ble sammen, trodde jeg ikke det skulle vare lenge. Så jeg gjør som jeg alltid gjør, og faket orgasme med ham. Veldig få menn som faktisk har fått meg til å komme (når skal de fatte at det må brukes spytt, eventuelt lube, og at de ikke bare kan begynne å gnisse på tørt underlag?)

Nå har vi vært sammen i fire år og har det supert, men jeg merker at jeg ikke er interessert i sex med ham fordi jeg ikke får så mye ut av det. Han prøver sitt beste med å gni og massere meg nedentil, og jeg prøver å guide ham og si at det må være våtere, at han må bruke mer spytt og sånne ting, men jeg tror han synes det er ekkelt og klissete.

Jeg har faket vaginal orgasme gjennom hele forholdet, så han tror at det ikke er så farlig med den klitoris-orgasmen. Han er storfornøyd med at han tror at vi aldri har hatt sex uten at jeg har fått orgasme, noe som ikke stemmer.

Jeg er kjempeglad i ham og vet at han anstrenger seg for å tilfredsstille meg, men aner ikke hvordan jeg skal oppmuntre ham til mer forspill når han tenker at vaginal orgasme holder :( 

Tips, vær så snill!

Hva med å si at du først nå har begynt å slite med orgasme? Kvinnekroppen endrer seg gjennom hele livet, om man lett fikk orgasme når man var 25 så kan man ha store problemer når man er 30 (sier ikke at det gjelder for alle, men det er vanlig)

Om du legger det frem på den måten så kan dere begynne å jobbe med det nå. Lese dere litt opp om det sammen, du kan fortelle hva du tenker kan hjelpe osv.  Så kan dere begynne å innføre hjelpemidler som glidekrem, bruke god tid, snakke sammen hele veien og finne ut av det sammen

Og så slipper du å si at du har faket i de siste årene 😊

Anonymkode: afc17...50e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Update til de som fortsatt følger tråden:

Her hviler man ikke på sine laurbær. Jeg dro hjem i går kveld og tok i bruk tipsene jeg fikk fra velmenende kommentarer. Skal ikke gå inn i detaljer, men både jeg og typen er veldig veldig fornøyde. Han virket ikke det spor overrasket over at jeg ville prøve noe nytt og da han spurte om jeg kom lettere denne gangen, svarte jeg kort og godt ja og at jeg vil gjøre mer av dette heretter. Det var han med på. Gleder meg til neste gang :)

Fiks og ferdig, slapp å såre egoet hans, alle er fornøyde. Til de som mener at jeg er en feig drittkjerring som har juget for kjæresten så lenge, vil jeg bare si at jeg er råfornøyd med denne løsningen og at bare fordi man føler seg som en freak som ikke får orgasme, betyr ikke det at man er en dårlig partner. Alle modnes i sitt eget tempo. Takk for meg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Chicchi said:

Update til de som fortsatt følger tråden:

Her hviler man ikke på sine laurbær. Jeg dro hjem i går kveld og tok i bruk tipsene jeg fikk fra velmenende kommentarer. Skal ikke gå inn i detaljer, men både jeg og typen er veldig veldig fornøyde. Han virket ikke det spor overrasket over at jeg ville prøve noe nytt og da han spurte om jeg kom lettere denne gangen, svarte jeg kort og godt ja og at jeg vil gjøre mer av dette heretter. Det var han med på. Gleder meg til neste gang :)

Fiks og ferdig, slapp å såre egoet hans, alle er fornøyde. Til de som mener at jeg er en feig drittkjerring som har juget for kjæresten så lenge, vil jeg bare si at jeg er råfornøyd med denne løsningen og at bare fordi man føler seg som en freak som ikke får orgasme, betyr ikke det at man er en dårlig partner. Alle modnes i sitt eget tempo. Takk for meg.

Du skylder oss noen detaljer da, kanskje vi kan bruke triksene dine selv 😉

Anonymkode: 97532...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra at det funket for dere, TS! Jeg visste heller ikke det var vanlig å stimulerer klitoris selv under sex... Føleg meg basse uopplyst og dum nå. Skal teste neste gang selv :fnise:

Anonymkode: b0ba9...cc7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjempebra at det funket for dere, TS! Jeg visste heller ikke det var vanlig å stimulerer klitoris selv under sex... Føleg meg basse uopplyst og dum nå. Skal teste neste gang selv :fnise:

Anonymkode: b0ba9...cc7

Ikke bry deg om hva som er vanlig eller ei! Bare gjør det du har lyst til og som føles godt. 

 

Anonymkode: 95a62...555

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tull! Det der er bare en unnskyldning for å være sammen med menn man ikke er kåt på. Alle som har opplevd å bli kåt av en annen person vet dette innerst inne. Og svært få menn, om noen, blir sammen med en dame de ikke får ereksjon av. 

Ereksjonssvikt og seksuelle problemer for kvinner er noe man evt utvikler etterhvert, det er overhodet ikke det samme som å bli sammen med noen man ikke tenner på.

Anonymkode: 374ab...fb1

Man blir uansett ikke våt på klitoris av å bli kåt... ingen sekretproduksjon der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, DMS skrev:

Man blir uansett ikke våt på klitoris av å bli kåt... ingen sekretproduksjon der. 

Nei, men bare cm unna. Blir man våt nok så ordner det seg selv.

Anonymkode: 374ab...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men bare cm unna. Blir man våt nok så ordner det seg selv.

Anonymkode: 374ab...fb1

Jaggu godt jeg slipper å ha sex med deg. Har vært borti et par som har samme holdning, verste sexen jeg har hatt

Anonymkode: afc17...50e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...