Gå til innhold

Hjelp! Har faket orgasme helt fra starten, nå er jeg stuck


Chicchi

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, megda skrev:

til det som er markert - vi menn vet hvordan vi menn fungerer. Det er først når kvinner sier hva som fungerer for de at vi fatter greia. Så skylden burde du legge på deg selv og ikke mennene du møter. 

Her er mitt tips - ta ansvar for din egen orgasme og vær ærlig. Det er gjennom å være uærlig i din fremtoning (for å ikke såre han) at dette er blitt en greie. Tror ikke det er noen enkel måte å gjøre dette på og det beste er bare å rive av plasteret og fortelle ham hvorfor du har gjort som du har gjort. Om han setter seg inn i ditt ståsted så klarer han nok å skjønne hva du tenkte. Så kan dere senere ordne opp i problemet med en ny innstilling. Plutselig, så kan du ha det mye bedre i forholdet ditt. 

Helt ærlig kan jeg nok ikke være. Jeg vil bygge ham opp, ikke rive ham ned. Da føles det bedre å komme med en hvit løgn og si at det som fungerte før, ikke fungerer lenger. Så kan vi begynne på nytt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Atte hva?

Selvfølgelig er det vanlige, hvordan ellers tror du 90% av kvinner kommer under sex..

 

Anonymkode: 8683a...645

Okay, kjempedumt spørsmål: Hva gjør han da, mens jeg ligger og stimulerer meg selv? Sitter han og ser på og stimulerer seg selv? Det høres jo ikke så koselig ut. Man har jo sex sammen. Skal vi gjøre ting hver for oss plutselig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Chicchi skrev:

Okay, kjempedumt spørsmål: Hva gjør han da, mens jeg ligger og stimulerer meg selv? Sitter han og ser på og stimulerer seg selv? Det høres jo ikke så koselig ut. Man har jo sex sammen. Skal vi gjøre ting hver for oss plutselig?

Du kan jo ta på deg selv mens han penetrerer deg. Fin måte å lære seg vaginalorgasme på også.

Eventuelt kan han holde på med puppene dine, eller kline med deg og stryke på deg, mens du tar på deg selv.

Anonymkode: 73a4d...2c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Chicchi said:

Okay, kjempedumt spørsmål: Hva gjør han da, mens jeg ligger og stimulerer meg selv? Sitter han og ser på og stimulerer seg selv? Det høres jo ikke så koselig ut. Man har jo sex sammen. Skal vi gjøre ting hver for oss plutselig?

Du stimulerer klitoris med hånda under penetrering 😉 Helt naturlig 

Anonymkode: 97532...b92

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo ta på deg selv mens han penetrerer deg. Fin måte å lære seg vaginalorgasme på også.

Eventuelt kan han holde på med puppene dine, eller kline med deg og stryke på deg, mens du tar på deg selv.

Anonymkode: 73a4d...2c6

Ja, det hørtes jo litt koselig ut, faktisk. Uff, herregud, jeg føler meg sykt uopplyst! Sex har liksom alltid handlet om nærhet og styrke av kjærestebåndet, men det hadde vært veldig fint å få en orgasme også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Chicchi said:

Helt ærlig kan jeg nok ikke være. Jeg vil bygge ham opp, ikke rive ham ned. Da føles det bedre å komme med en hvit løgn og si at det som fungerte før, ikke fungerer lenger. Så kan vi begynne på nytt. 

Den ærligheten ville i så fall bare reflektert tilbake på deg selv, så mulig det er det du er redd for å møte. En hvit løgn fører bare til flere spørsmål tenker jeg og da har du skapt et nytt kaninhull for deg selv. Selv ville jeg tenkt "har orgasmene dine ulikt utgangspunkt nå plutselig?. Du har jo fått orgasme hver gang vi har hatt sex til nå. så hvorfor skal jeg endre det du har sagt har vært riktig?". 

Nå snakker jeg fra mitt ståsted, men det koker ned til tillit til partneren sin. kan jeg stole på den personen eller ikke. å være helt ærlig er for meg selve grunnsteinen i slike forhold og det er det som gjør de sterke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ikke si at det er en idiotisk ting å gjøre selv om det er det, for det vet du jo allerede. Det eneste jeg kommer på(hvis det er utelukket å si sannheten) er at du får skylde på hormonforandringer eller noe og si at den gode gamle sexen dessverre ikke virker like bra som den alltid før har gjort. Du kommer rett og slett ikke lett som før, og du er ganske fortvilet over det. Nå trenger du en periode med sex-eksperimentering for å finne tilbake til de fantastiske orgasmene han alltid har pleid å gi deg(…). Han går nok på den. Det trenger ikke å være hormonforandringer heller. Alle vet jo at orgasmen til kvinner sitter mest mellom ørene, så du har kanskje bare kommet litt ut av sporet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Mitt råd til deg. Vær ærlig med han å si det som det er! Ja du har dummet deg ut med å fake fra starten av og da får du stå for det du har gjort. Fyren fortjener ærlighet fra dama si. Synes du ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Chicchi said:

Okay, kjempedumt spørsmål: Hva gjør han da, mens jeg ligger og stimulerer meg selv? Sitter han og ser på og stimulerer seg selv? Det høres jo ikke så koselig ut. Man har jo sex sammen. Skal vi gjøre ting hver for oss plutselig?

Dere knuller. Du tar på klitten. Det er veldig, veldig enkelt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Chicchi said:

Ja, det hørtes jo litt koselig ut, faktisk. Uff, herregud, jeg føler meg sykt uopplyst! Sex har liksom alltid handlet om nærhet og styrke av kjærestebåndet, men det hadde vært veldig fint å få en orgasme også.

Du får ikke orgasmer om du bare ligger der og er lat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kvelertak skrev:

Mitt råd til deg. Vær ærlig med han å si det som det er! Ja du har dummet deg ut med å fake fra starten av og da får du stå for det du har gjort. Fyren fortjener ærlighet fra dama si. Synes du ikke? 

Nei og niks. Du er den fjerde som sier at jeg må si det som det er. Det skjer ikke. Han kommer til å bli kjempesåret og når det finnes bedre løsninger, så gidder jeg ikke å såre ham av ren prinsippsak. 

Menn: Dere som skriver at jeg må være ærlig (takk for at dere svarer forresten), ikke bli bekymret for at dette kan gjelde deres partnere. Det er ikke alle kvinner som faker, særlig ikke når de har nådd en viss alder. Slutt å be meg være ærlig med ham.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, hind skrev:

Jeg skal ikke si at det er en idiotisk ting å gjøre selv om det er det, for det vet du jo allerede. Det eneste jeg kommer på(hvis det er utelukket å si sannheten) er at du får skylde på hormonforandringer eller noe og si at den gode gamle sexen dessverre ikke virker like bra som den alltid før har gjort. Du kommer rett og slett ikke lett som før, og du er ganske fortvilet over det. Nå trenger du en periode med sex-eksperimentering for å finne tilbake til de fantastiske orgasmene han alltid har pleid å gi deg(…). Han går nok på den. Det trenger ikke å være hormonforandringer heller. Alle vet jo at orgasmen til kvinner sitter mest mellom ørene, så du har kanskje bare kommet litt ut av sporet.

Ja, du er inne på noe der. Alt dette høres veldig ekte ut også. Og det er litt sant. Før holdt det at jeg var forelsket i ham, men nå som vi har vært sammen så lenge, krever jeg mer rett og slett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Chicchi said:

Menn: Dere som skriver at jeg må være ærlig (takk for at dere svarer forresten), ikke bli bekymret for at dette kan gjelde deres partnere. Det er ikke alle kvinner som faker, særlig ikke når de har nådd en viss alder.

Det tror jeg alle over fjorten år er klar over :humre:

Anonymkode: 7aa67...839

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Chicchi said:

Ja, du er inne på noe der. Alt dette høres veldig ekte ut også. Og det er litt sant. Før holdt det at jeg var forelsket i ham, men nå som vi har vært sammen så lenge, krever jeg mer rett og slett.

Så løsningen din på en løgn er å vikle deg inn i et nett av enda flere løgner?

Anonymkode: 7aa67...839

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så løsningen din på en løgn er å vikle deg inn i et nett av enda flere løgner?

Anonymkode: 7aa67...839

Du tar det ut av kontekst. Jeg prøver faktisk bare å forbedre sexlivet mitt, ikke å skape flere falskheter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Chicchi said:

Du tar det ut av kontekst. Jeg prøver faktisk bare å forbedre sexlivet mitt, ikke å skape flere falskheter. 

Du ødelegger den stakkars mannen fullstendig.

Anonymkode: 7aa67...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, Chicchi said:

Nå har vi vært sammen i fire år og har det supert, men jeg merker at jeg ikke er interessert i sex med ham fordi jeg ikke får så mye ut av det. Han prøver sitt beste med å gni og massere meg nedentil, og jeg prøver å guide ham og si at det må være våtere, at han må bruke mer spytt og sånne ting, men jeg tror han synes det er ekkelt og klissete.

 

Dere har det vel ikke så supert om sexen er så utrolig dårlig som dette? Dere har jo ikke seksuell kjemi.

Anonymkode: 7aa67...839

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Chicchi skrev:

Tror det blir en knekk på egoet hans, og det er bare usexy. Jeg vil ikke straffe noen av oss, jeg vil bare ha råd til å fortelle ham hvordan man virkelig stimulerer meg uten å si rett ut at han aldri har klart det før. Det er ikke alltid ærlighet varer lengst. Jeg tror ikke på å såre folk bare for sakens skyld eller av prinsipper. Hørt om fintfølelse? 

Pøh. Det vil ikke knekke han i det hele tatt. Du ønsker ikke å være ærlig fordi du er feig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du si noe da? Kan du ikke bare vise ham hva du vil han skal gjøre, sørge for at det er godt med glidemiddel, og så trenger du ikke å tenke på noen forklaring før han eventuelt senere skulle spørre? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke stillinger bruker dere forresten?

Jeg tror heller ikke du trenger si noe. Ta dere et glass vin hver og vær litt eventyrlystne. Dvs spør om han kan slikke deg. Si etterpå at du likte det og vil ha mer 😉

Anonymkode: 97532...b92

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...