Gå til innhold

Hjelp! Har faket orgasme helt fra starten, nå er jeg stuck


Chicchi

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaggu godt jeg slipper å ha sex med deg. Har vært borti et par som har samme holdning, verste sexen jeg har hatt

Anonymkode: afc17...50e

Det kan jeg forstå. Huff! Tenk at de hadde lyst å bli kåt først! Det må være ille! :P 

Anonymkode: 374ab...fb1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 20.5.2019 den 15.15, Chicchi skrev:

Vær så snill, ikke begynn å formane meg om at det er min egen feil. Jeg trenger seriøst råd.

Da jeg og typen ble sammen, trodde jeg ikke det skulle vare lenge. Så jeg gjør som jeg alltid gjør, og faket orgasme med ham. Veldig få menn som faktisk har fått meg til å komme (når skal de fatte at det må brukes spytt, eventuelt lube, og at de ikke bare kan begynne å gnisse på tørt underlag?)

Nå har vi vært sammen i fire år og har det supert, men jeg merker at jeg ikke er interessert i sex med ham fordi jeg ikke får så mye ut av det. Han prøver sitt beste med å gni og massere meg nedentil, og jeg prøver å guide ham og si at det må være våtere, at han må bruke mer spytt og sånne ting, men jeg tror han synes det er ekkelt og klissete.

Jeg har faket vaginal orgasme gjennom hele forholdet, så han tror at det ikke er så farlig med den klitoris-orgasmen. Han er storfornøyd med at han tror at vi aldri har hatt sex uten at jeg har fått orgasme, noe som ikke stemmer.

Jeg er kjempeglad i ham og vet at han anstrenger seg for å tilfredsstille meg, men aner ikke hvordan jeg skal oppmuntre ham til mer forspill når han tenker at vaginal orgasme holder :( 

Tips, vær så snill!

Ta på deg selv mens dere har sex. 

Anonymkode: c7515...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerangrep, spekulasjoner og svar til dette.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...