Gå til innhold

Hjelp! Har faket orgasme helt fra starten, nå er jeg stuck


Chicchi

Anbefalte innlegg

Vær så snill, ikke begynn å formane meg om at det er min egen feil. Jeg trenger seriøst råd.

Da jeg og typen ble sammen, trodde jeg ikke det skulle vare lenge. Så jeg gjør som jeg alltid gjør, og faket orgasme med ham. Veldig få menn som faktisk har fått meg til å komme (når skal de fatte at det må brukes spytt, eventuelt lube, og at de ikke bare kan begynne å gnisse på tørt underlag?)

Nå har vi vært sammen i fire år og har det supert, men jeg merker at jeg ikke er interessert i sex med ham fordi jeg ikke får så mye ut av det. Han prøver sitt beste med å gni og massere meg nedentil, og jeg prøver å guide ham og si at det må være våtere, at han må bruke mer spytt og sånne ting, men jeg tror han synes det er ekkelt og klissete.

Jeg har faket vaginal orgasme gjennom hele forholdet, så han tror at det ikke er så farlig med den klitoris-orgasmen. Han er storfornøyd med at han tror at vi aldri har hatt sex uten at jeg har fått orgasme, noe som ikke stemmer.

Jeg er kjempeglad i ham og vet at han anstrenger seg for å tilfredsstille meg, men aner ikke hvordan jeg skal oppmuntre ham til mer forspill når han tenker at vaginal orgasme holder :( 

Tips, vær så snill!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Chicchi skrev:

(når skal de fatte at det må brukes spytt, eventuelt lube, og at de ikke bare kan begynne å gnisse på tørt underlag?)

Aldri?

Når skal kvinner lære å si nei til sex med menn de ikke er kåt på?

Anonymkode: 374ab...fb1

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du interessert i ham seksuelt i det hele tatt? Hvis ikke: Why?

Anonymkode: e909d...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å si at du vil utforske klittorgasme mer? 

Anonymkode: 8562e...756

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle ha vært ærlig fra starten av. Kvinner som faker ødelegger bare for seg selv. Du kan jo prøve å vær ærlig nå, og ta konsekvensene av det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stimulerer du klitoris selv under sex? Hvis ikke, hvorfor ikke? Ta ansvar for din egen orgasme, glem alt du har lært om at det er mannen som skal "gi" deg orgasme

Anonymkode: 97532...b92

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg faket det første året med han jeg nå er gift med, bare fordi jeg alltid hadde faket når jeg lå med menn. Tilslutt ble jeg lei av å ikke få noe ut av sex, så da bare droppet jeg å fake, og latet som jeg var ganske overrasket over at jeg ikke kom av penetreringen (som jeg altså alltid hadde faket at jeg kom av).

Han begynte da å prøve noe annet isteden, for å se om det kunne få meg til å komme, og ga meg da klitoris-stimulering. Jeg kom (på ordentlig) etter 5-10 minutter med klitoris-stimulering, og siden bare fortsatte vi med det. (Altså jeg sluttet å fake at jeg kom vaginalt, så da stimulerte han isteden klitoris enten med hånden eller munnen, for at jeg skulle komme). Nå har vi vært gift i 5 år og sammen i 10, og jeg er utrolig glad for at jeg sluttet å fake!

Anonymkode: 464c6...05d

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg faket det første året med han jeg nå er gift med, bare fordi jeg alltid hadde faket når jeg lå med menn. Tilslutt ble jeg lei av å ikke få noe ut av sex, så da bare droppet jeg å fake, og latet som jeg var ganske overrasket over at jeg ikke kom av penetreringen (som jeg altså alltid hadde faket at jeg kom av).

Han begynte da å prøve noe annet isteden, for å se om det kunne få meg til å komme, og ga meg da klitoris-stimulering. Jeg kom (på ordentlig) etter 5-10 minutter med klitoris-stimulering, og siden bare fortsatte vi med det. (Altså jeg sluttet å fake at jeg kom vaginalt, så da stimulerte han isteden klitoris enten med hånden eller munnen, for at jeg skulle komme). Nå har vi vært gift i 5 år og sammen i 10, og jeg er utrolig glad for at jeg sluttet å fake!

Anonymkode: 464c6...05d

Hahaha! Imponerende! Å klare å snu en SÅ DÅRLIG trend på bare 5-10 minutter!! 🤣

Anonymkode: 374ab...fb1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, got2go skrev:

Du skulle ha vært ærlig fra starten av. Kvinner som faker ødelegger bare for seg selv. Du kan jo prøve å vær ærlig nå, og ta konsekvensene av det.

Tror det blir en knekk på egoet hans, og det er bare usexy. Jeg vil ikke straffe noen av oss, jeg vil bare ha råd til å fortelle ham hvordan man virkelig stimulerer meg uten å si rett ut at han aldri har klart det før. Det er ikke alltid ærlighet varer lengst. Jeg tror ikke på å såre folk bare for sakens skyld eller av prinsipper. Hørt om fintfølelse? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stimulerer du klitoris selv under sex? Hvis ikke, hvorfor ikke? Ta ansvar for din egen orgasme, glem alt du har lært om at det er mannen som skal "gi" deg orgasme

Anonymkode: 97532...b92

Er det... vanlig? Jeg er veldig flink til å stimulere meg selv, men tror han hadde blitt forvirret av at jeg plutselig tok saken i egne hender. Han har et veldig tradisjonelt syn på sex og det er nok farget av amerikanske filmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg faket det første året med han jeg nå er gift med, bare fordi jeg alltid hadde faket når jeg lå med menn. Tilslutt ble jeg lei av å ikke få noe ut av sex, så da bare droppet jeg å fake, og latet som jeg var ganske overrasket over at jeg ikke kom av penetreringen (som jeg altså alltid hadde faket at jeg kom av).

Han begynte da å prøve noe annet isteden, for å se om det kunne få meg til å komme, og ga meg da klitoris-stimulering. Jeg kom (på ordentlig) etter 5-10 minutter med klitoris-stimulering, og siden bare fortsatte vi med det. (Altså jeg sluttet å fake at jeg kom vaginalt, så da stimulerte han isteden klitoris enten med hånden eller munnen, for at jeg skulle komme). Nå har vi vært gift i 5 år og sammen i 10, og jeg er utrolig glad for at jeg sluttet å fake!

Anonymkode: 464c6...05d

Hurra, en solskinnshistorie! Ikke verst :) Bra for deg! Jeg kunne tenke meg å gjøre noe lignende. Jeg har tidligere tenkt at jeg trengte en god grunn til at jeg plutselig ikke kom vaginalt lenger (som at jeg byttet prevensjonsmiddel eller noe sånt), men hvorfor gjøre det så vanskelig? For alt han vet slutter kroppen min å reagere på den gode gamle inn-og-ut og må ha litt mer komplisert triksing.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å si at du vil utforske klittorgasme mer? 

Anonymkode: 8562e...756

Enkelt og greit :) Jo, det skal jeg faktisk prøve.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du interessert i ham seksuelt i det hele tatt? Hvis ikke: Why?

Anonymkode: e909d...faf

Ja. Men jeg får ikke automatisk orgasme bare fordi han kler av seg på kroppen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Chicchi said:

Er det... vanlig? Jeg er veldig flink til å stimulere meg selv, men tror han hadde blitt forvirret av at jeg plutselig tok saken i egne hender. Han har et veldig tradisjonelt syn på sex og det er nok farget av amerikanske filmer.

Selvfølgelig er det vanlig. Hallo, hvordan skal du ellers komme??

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri?

Når skal kvinner lære å si nei til sex med menn de ikke er kåt på?

Anonymkode: 374ab...fb1

At man er våt er ikke synonymt med at man er kåt, samtidig som at å være tørr ikke er synonymt med at man ikke vil ha sex. Det samme gjelder pikk; bare fordi han har ereksjon betyr ikke automatisk at han er kåt og klar for sex. Hvor våt man er kan avhenge av mange ting, blant annet hvor i syklusen du er, om du går på hormonprevensjon etc. Les deg litt opp før du kommer med sånne idiotiske svar! 

Til ts; si som noen nevner over her at du vil utforske klittorgasme mer, og så tar dere det derfra. Hvis han synes det er ekkelt med mye glidemiddel så får han rett og slett vokse opp

Anonymkode: dd9d9...d47

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Chicchi skrev:

Er det... vanlig? Jeg er veldig flink til å stimulere meg selv, men tror han hadde blitt forvirret av at jeg plutselig tok saken i egne hender. Han har et veldig tradisjonelt syn på sex og det er nok farget av amerikanske filmer.

Atte hva?

Selvfølgelig er det vanlige, hvordan ellers tror du 90% av kvinner kommer under sex..

 

Anonymkode: 8683a...645

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Chicchi said:

Er det... vanlig? Jeg er veldig flink til å stimulere meg selv, men tror han hadde blitt forvirret av at jeg plutselig tok saken i egne hender. Han har et veldig tradisjonelt syn på sex og det er nok farget av amerikanske filmer.

Du kan ikke bare ligge der og forvente at han skal gjøre alt 😄 det blir jo ikke bra for noen av partene.

Anonymkode: 97532...b92

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Chicchi said:

Vær så snill, ikke begynn å formane meg om at det er min egen feil. Jeg trenger seriøst råd.

Da jeg og typen ble sammen, trodde jeg ikke det skulle vare lenge. Så jeg gjør som jeg alltid gjør, og faket orgasme med ham. Veldig få menn som faktisk har fått meg til å komme (når skal de fatte at det må brukes spytt, eventuelt lube, og at de ikke bare kan begynne å gnisse på tørt underlag?)

Nå har vi vært sammen i fire år og har det supert, men jeg merker at jeg ikke er interessert i sex med ham fordi jeg ikke får så mye ut av det. Han prøver sitt beste med å gni og massere meg nedentil, og jeg prøver å guide ham og si at det må være våtere, at han må bruke mer spytt og sånne ting, men jeg tror han synes det er ekkelt og klissete.

Jeg har faket vaginal orgasme gjennom hele forholdet, så han tror at det ikke er så farlig med den klitoris-orgasmen. Han er storfornøyd med at han tror at vi aldri har hatt sex uten at jeg har fått orgasme, noe som ikke stemmer.

Jeg er kjempeglad i ham og vet at han anstrenger seg for å tilfredsstille meg, men aner ikke hvordan jeg skal oppmuntre ham til mer forspill når han tenker at vaginal orgasme holder :( 

Tips, vær så snill!

til det som er markert - vi menn vet hvordan vi menn fungerer. Det er først når kvinner sier hva som fungerer for de at vi fatter greia. Så skylden burde du legge på deg selv og ikke mennene du møter. 

Her er mitt tips - ta ansvar for din egen orgasme og vær ærlig. Det er gjennom å være uærlig i din fremtoning (for å ikke såre han) at dette er blitt en greie. Tror ikke det er noen enkel måte å gjøre dette på og det beste er bare å rive av plasteret og fortelle ham hvorfor du har gjort som du har gjort. Om han setter seg inn i ditt ståsted så klarer han nok å skjønne hva du tenkte. Så kan dere senere ordne opp i problemet med en ny innstilling. Plutselig, så kan du ha det mye bedre i forholdet ditt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At man er våt er ikke synonymt med at man er kåt, samtidig som at å være tørr ikke er synonymt med at man ikke vil ha sex. Det samme gjelder pikk; bare fordi han har ereksjon betyr ikke automatisk at han er kåt og klar for sex. Hvor våt man er kan avhenge av mange ting, blant annet hvor i syklusen du er, om du går på hormonprevensjon etc. Les deg litt opp før du kommer med sånne idiotiske svar! 

Anonymkode: dd9d9...d47

Tull! Det der er bare en unnskyldning for å være sammen med menn man ikke er kåt på. Alle som har opplevd å bli kåt av en annen person vet dette innerst inne. Og svært få menn, om noen, blir sammen med en dame de ikke får ereksjon av. 

Ereksjonssvikt og seksuelle problemer for kvinner er noe man evt utvikler etterhvert, det er overhodet ikke det samme som å bli sammen med noen man ikke tenner på.

Anonymkode: 374ab...fb1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke bare ligge der og forvente at han skal gjøre alt 😄 det blir jo ikke bra for noen av partene.

Anonymkode: 97532...b92

Okay, men altså, han forventer da at jeg skal gjøre alt når jeg stimulerer han med hånda? Jeg hadde blitt litt forundret om han slo vekk hånda mi og plutselig skulle gjøre det selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...