Gå til innhold

Dere som har hatt ONS og overnattet, hva er det kleineste som har skjedd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 22.5.2019 den 14.43, AnonymBruker skrev:

Ååå så søtt😍 

hvorfor ble det ikke mer mellom dere?

Anonymkode: e0fb9...618

Ingen av oss var egentlig interessert i noe mer seriøst akkurat da, så det dabba av etterhvert. Men han er en veldig god gutt. I dag 10 år etter er vi begge gift og har barn. Han bor i nabobyen. Men vi har ikke kontakt, men ville nok slått av en prat hadde jeg truffet han tilfeldig. 

Anonymkode: fbc3f...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har enda en. Jeg var på byen og havnet på et nach hos en fyr jeg møtte på utestedet.

(Nå finner jeg på navn selvfølgelig) men si han het Stian, han snakket bokmål, helt til vi kom hjem til han på nachet, da het han Truls og fikk plutselig stavanger dialekt. Jeg stusset litt på det og spurte han hvorfor. Han bare avledet med noe annet så glemte jeg det (jeg var ganske full).

Han snakket senere om sin bror som var innlagt på lukket psykiatrisk sykehus fordi han hadde flere personligheter. 

Jaja, tenkte jeg. 

Vi hadde sex, og etter det så gjemte han seg et eller annet sted i huset, så jeg så han aldri igjen, men jeg måtte alikevel sove der. Hadde ikke så mange andre valg. 

Når jeg dro hjem på morningen så tok jeg på meg feil sko, tok på meg skoene til e annen jente som var på nachet. 

Jeg måtte tilbake for å hente skoene mine som var svindyre og levere tilbake hennes. Jeg turte ikke selv så jeg fikk med meg en venninne som skulle levere de for meg. Jeg stelte meg bag hushjørnet, og akkurat da han åonet døra å så til siden så tittet jeg frem fra hjlrnet og jeg fikk øyekontakt med han. 

Hahahaha vi hadde en goood latter den dagen ja! Og jeg tror nok "broren" til denne fyren var han selv. 

Anonymkode: b4c66...50f

😂😂😂jeg orker ikke mer🤣🤣🤣

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MyzTeri skrev:

Jeg hadde en periode hvor jeg hadde slanka meg mye, og jeg følte meg riktig så flott - og det var jeg, har sett bildene.

Men jeg var ikke forberedt på all den mannlige oppmerksomheten som kommer av å ha ett "bra" ytre og selvtillit (jepp, jeg var en bitch, still is) og jeg både kledde meg og gikk i gatene etter denne selvtilliten fordi jeg visste at jeg ble glodd på.

(...) 

Du høres ut som et fælt menneske, sorry men det er sant. Og ingenting er kleint i historiene din, så hva har de i denne tråden å gjøre? Høres mer ut som at du skrev disse historiene for å skryte over at du fikk deg et ligg. 

Anonymkode: bf435...61b

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men må det være alkohol i bildet? Må man møtes på byen?

Anonymkode: fbb4b...31c

Nei.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Ante og ho Sara skulle ha seg litt, så han Ante lætta litt på kofta så ho Sara kom te før å suge han.
Ætter ei stund spør ho Sara " E de kått Ante?" - "Æ veit ikkje, de e jo du som sug!!" svarte Ante😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

For dra opp tråden med en til historie. Ikke sånn super kleint 

Han ble med meg hjem og vi hadde sex, men håpet på han ville gå etter sexen, men han ville overnatte. Greit nok. Neste morgen spør han etter frokost så fort han våkner. Jeg var dårlig og frokost var det siste jeg tenkte på. Siden han fortsatte å gnåle om frokosten, så lagde jeg egg og bacon fyllesyk. Frokosten var veldig klein for vi hadde ingenting å prate om. Håpet på han ville gå etter frokost, men nei

Da ville han låne dusjen og klarte ikke å nekte han det. Da han kom ut, så setter han seg i sofaen og skrur på tv! Jeg prøvde å komme på en unnskyldning for å få han til å gå. Jeg var så dårlig. Sa at pappa kommer snart innom og da var han fort ut. Phjoo

Anonymkode: d7ded...5b2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To episoder fra dagene i kollektiv med venninne.

Hadde med oss én hver hjem fra byen. I en sånn situasjon tok jeg det for gitt at vi skulle være så stille som mulig og det gjorde tydeligvis de inne på det andre rommet også. Mens "min" tydeligvis tente veldig på at de skulle høre. I noen minutter der ble det masse mannestønning og forsøk på dirtytalking om at jeg skulle "stønne så de hører det". Avsluttet og sa at nå må du faen meg ta deg sammen, enten gjør vi det stille eller så drar du. Venninna mi er ganske frekk i kjeften så da vi kom ut i stua morgenen etter sa hun bare "her har vi én som ikke stønner på kommando!" 😂

Hadde overraskende bra sex med en fyr. Lå i halvsøvne og registrerte at han stod opp og gikk mot badet akkurat i det jeg hadde hørt lyden av at venninna mi hadde gjort det samme. Hørte litt småsnakk, men så var han tilbake i senga etter noen minutter så tenkte ikke noe mer over det. Hadde til og med sex med han igjen et par ganger utover natta. Dagen etter forteller venninna mi at han hadde prøvd seg på henne, til og med tatt tak i henne og prøvd å kysse henne. Husker skamfølelsen når jeg fikk den i trynet når jeg egentlig var SÅ fornøyd med å ha funnet en potensiell ff.

 

Anonymkode: 20e9e...74f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som har skrevet forrige innlegg. Angående den siste episoden så ser jeg at jeg har formulert meg som om jeg ikke forstår alvoret i den siste situasjonen. Vil bare presisere at det gjør jeg.

Anonymkode: 20e9e...74f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden ble jeg med på fest til en fyr jeg hadde møtt via match.com. Jeg ble totalt dritings og da vi kom til byen måtte hsn bære meg for jeg nektet å gå. Dette husker jeg ingenting av. Men husker jeg sa til ham i fylla at jeg hadde sjekka både horoskopet og skjebnetallet vårt + om navnet passer og alt tilsa at vi var en god match. Han svarte at han ble skremt av meg 🤣.

Senere våkner jeg av at han pirker i meg fordi han vil knulle. Han gikk i gang og full og i halvsvima som jeg var, ble jeg litt slapp i muskulaturen der nede. For hvert støt lagde fitta mi prompelyder og det var utrolig flaut 😬

Dagene etterpå hadde jeg så uttolig fyllangst at jeg bare ville dø. Men så etter noen dager så ringte han og ville treffe meg igjen. Trodde jo jeg hadde driti på draget for alltid jeg da 😂

Anonymkode: 69cf9...c4a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En etterlot seg et bremsespor i senga mi. Skal hilse og si at dusjen etterpå ble lang. 

Brant lakenet, jeg.

Endret av AmandaVI
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overnattet ikke, men kleint var det.

Var rundt 20 og ble med en dame på rundt 50 hjem. Vi holdt på i stua, og hun knepte opp buksa mi og begynnte å suge meg. Mens hun holdt på kom datteren inn og skrek "mamma, hva holder du på med!?". Jeg ble sendt på soverommet for å vente mens jeg hørte de krangle. "Det her er mitt hus, jeg gjør hva jeg vil!" Moren kom inn på soverommet og vi fullførte. Etter vi var ferdige fikk jeg på meg klærnei en fei og fant på en undskyldning for å komme meg vekk. Vet enda ikke hvor gammel dama var, men dattra var 26.

Anonymkode: ee86e...e8b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en helt forfærdelig en for min del. 

Traff en fyr på et vors, så senere dro vi til festen, vi sto på gulve og danset og jeg tok hendene hans og gnidde de inntill puppene mine, var dritings og lett på tråden. Tok taxi hjem til meg der jeg leide. Vi begge sovna ved siden av hverandre med klærne på😅 jeg våkna i full panikk gry tidlig på morgen og kjente hvor dårlig i magen jeg var og at jeg måtte ha bæsja meg ut på natta.... lukta og jeg måtte kravle over fyren for å komme ut av senga og inn på badet som er i vegg i vegg med der senga sto. Jeg kledde av meg, og klærne var full i diare!! Jeg hadde panikk! Tok meg en dusj. Også hadde jeg alt av nye klær og underyøy på rommet ved siden av der han lå, så ut døra kommer jeg splitter naken og tar på meg truse og klær, legger meg på siden av han bare for å sjekke at det ikke kom avføring i senga, og heldigvis ikke!!! Vi pulte og det var ikke godt for han var så nervøs og fyllesyk at han fikk den ikke skikkelig opp, og mitt i akten fikk jeg meg selv til å spørre hva det var han het nå igjen🤦‍♀️ Men idag 10 år senere er vi gifte og har to barn😃

Anonymkode: 2e3a2...a21

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Men idag 10 år senere er vi gifte og har to barn😃

Herlig historie å fortelle barnebarna!  😊

Anonymkode: ca047...f85

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble med hjem til en gutt som var endel år yngre enn meg. Han fortalte at han hadde egen leilighet i kjelleretasjen hjemme hos foreldrene. 

Det stemte, forsåvidt. Det jeg ikke tenkte på, var at hans 10 år gamle søster kom inn på soverommet dagen derpå og sier at "dere må komme opp og spise frokost". Så der satt jeg da, udusjet og med party-klær og rester av gårsdagens tunge sminke. Sammen med hans foreldre. All mat var økologisk og vegansk.  De var veldig hyggelige, men merket at blikkene ikke gikk i min favør, for å si det sånn. Jeg var betydelig eldre enn ham og satt med dypt utringet topp, og ville helst forsvinne ned i et stort, mørkt hull....

Anonymkode: 81e13...a95

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Får friske opp denne tråden litt. Dette er jo ikke et ons sånn sett, men var allikevel kleint. Dette var vel 10-12 år siden (føler et behov for å konstatere det)

En venninne hadde fest (hun bodde enda hjemme, og moren var ikke klar over at det var fest i huset). Utover kvelden fant jeg og min daværende ff oss et rom. Jeg var så full at jeg husker kvelden bare som et sort hull. Men husker et glimt av at vi gikk hjem og at vi hadde blitt kastet ut da moren kom hjem. Jeg hadde aldri møtt moren, og ante ikke hvordan hun så ut. Noen dager senere var jeg på kiwi. Midt inne i butikken ser jeg to øyne jeg syntes jeg hadde sett før. Hun stirret veldig rart og litt surt på meg, som om jeg hadde gjort henne noe, liksom. Jeg var sikker på jeg kjente denne damen, burde jeg si hei? Tusen tanker raste gjennom hodet mitt før jeg landet på den riktige. Og der ramlet minnene fra helgen tilbake til meg. Meg og ff i full action. Ingen dyne. Bein og armer i alle retninger. Og akkurat det samme blikket som nå møtte meg foran tacohylla på kiwi møtte meg også fra midt på gulvet i denne ukjente damens eget soverom for ca 50 timer siden. Bare at sist vi fikk øyekontakt var beina mine plassert vesentlig høyere i været enn nå. Det må ha vært så tydelig at jeg der og da fikk hukommelsen tilbake i form av et akutt glorødt tryne. La også merke til at vi høyst sannsynlig kommer fra to ulike kulturer hva gjelder sakens tema, hvis jeg kan si det på den måten. Aldri gjort meg ferdig med handleturen så fort før. Ringte ff så fort jeg kom meg i bilen og bare «duh... hadde vi et hissig lite publikum i helga?!» Han: «eh ja, moren hennes kom inn, fly forbanna, det var derfor vi ble kastet ut, haha husker du ikke det?» Eh, jo.. Klart og tydelig🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 419ca...510

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

I fjor hadde jeg en fyr på besøk som hadde med seg bikkja (det var sommer og han ville ikke la den være igjen i bilen). Jeg er glad i dyr så det var helt greit for meg. Kvelden gikk kjempebra og sexen var ganske god, bortsett fra at bikkja skrapte litt på døra. Han er akkurat ferdig da han plutselig rykker til - så ser jeg at bikkja har fått opp døra og står og slikker ham på baken. Vi fikk en god latter begge to 😃

Endret av AmandaVI
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, mange år før jeg i det hele tatt greide å tenke på denne episoden igjen.

I min ungdom så ble jeg med en fyr hjem. Vi var fulle begge to og hadde heftig sex. Han bodde hjemme og soverommet lå i en mørk kjelleretasje.

Ut på natten våknet jeg visst og fant doen i mørket, splitternaken. Gikk så og la meg, småkåt igjen og begynte å klå på typen under dynen. Så hørte jeg etterhvert et skrik og det ble mye rabalder. Viste seg at jeg hadde gått i feil soverom og det var ikke «daten» jeg klådde på, men faren hans!!🤪🤪 Hun som våknet og skreik var moren hans på motsatt side av sengen.

Møtte ikke familien igjen for å si det sånn. Var ganske forelsket i denne typen, så litt synd.

Anonymkode: f1eb5...0d5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...