Gå til innhold

Dere som har hatt ONS og overnattet, hva er det kleineste som har skjedd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble med en fyr hjem jeg hadde truffet et par ganger på byen. Viste at han bodde hjemme, men han forsikret meg om at det gikk fint. Vi kunne være stille.. ble selvfølgelig litt revet med, men han var også veldig høylytt. Dagen etter ble jeg vekket av han om at det var frokost og at foreldrene hans gjerne ville hilse på meg. Satt der med mor, far og to brødre av han å spiste frokost. 😂 de var faktisk kjempe trivelige. Endte med at vi holdt på litt den sommeren, og jeg var alltid invitert til middag/frokost eller hva som helst. 🙈

Anonymkode: fbc3f...254

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle til å gå hjem etter en lang kveld og ble plutselig veldig svimmel. Måtte legge meg ned så jeg ikke skulle svime av. Hans reaksjon: "DU HAR VEL IKKE TENKT Å SOVE HER??"

Anonymkode: 59d0e...ee7

Haha 🤣🤣 hva sa du da?

Anonymkode: d7ded...5b2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overnattet hos en fyr. Vi holdt på hele natten, og jeg hadde sovet maks 1 time den natten.

Han bodde i kollektiv og sa jeg kunne forsyne meg med det jeg måtte ønske fra kjøleskapet. Så det lå noen brownies, og tok to relativt store stykker. Jeg begynte etterhvert å føle meg VELDIG dårlig og fikk dødsangst. Har aldri vært så engstelig før. Det viste deg at det var hasj-brownies (en av roomiene sine). 

Den bussturen hjem (på over 1 time) var helt grusom. 

Anonymkode: c5278...eff

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en fyr på utested, vi hadde felles venner. Han og søskenbarnet hans kjempet om min gunst hele kvelden, men søskenbarnet var en tydelig douchebag så fyr 1 vant. Vi havnet på etterfest, klinte heftig, så ba han meg med hjem som var en 10minutters kjøretur. Jeg sa at jeg måtte bli kjørt hjem neste dag i så tilfelle, han sa selvfølgelig, han hadde bil hjemme.

Vi havner i senga hans, sex med kondom, det er bare vondt, vi gir oss for en stund. Så blir vi gira igjen, men han har ikke flere kondomer, så han prøver å overtale meg til å bruke den brukte kondomen! Lol! Går selvfølgelig ikke med på det. Vi sovner, jeg våkner ikke før klokka 12, naken og bustete på håret, av at han kommer inn på rommet og henter laptopen sin. "Hei, hva skjer?" tror jeg at jeg sa. Han skulle betale regninger, sa han, og gikk uten igjen uten en grimase. Haha. Jeg får meg opp og tar på med gårsdagens antrekk og truse med størknet utflod, grøss. Jeg kommer ut, og han stopper meg i gangen for å si at broren tok bilen hans så han kan ikke kjøre meg hjem. Får en kompis til å hente meg. Så jeg må gå et stykke for å møte han, i miniskjørt og korsett-topp, med sminka så som så og bustete hår. Var såå flau hver gang en bil kjørte forbi meg. 

Peoples! Lag kaffe eller noe til overnattingsbesøk, uansett om du har tenkt å se dem igjen eller ei. Total ignorering og betaling av regninger er fyfy!😂 Så glad mine festdager er over.

Anonymkode: 5f420...961

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fikk mensen

 

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk mensen.

Anonymkode: 25754...c3a

Takk for sist!

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hysterisk tråd :hoho:

Kom på en til. Var minst 10 år siden, men glemmer det aldri. Var på byen og ble knallfull! Ble med en fyr hjem og hadde helt glemt jeg hadde mensen. Vi hoppet i seng og han slikket meg "aah så våt du er. Aah du smaker godt " jeg hadde fortsatt glemt jeg hadde mensen. Lyset var av.

Neste morgen var det krise! Våkner opp og er blod overalt. Ser det er blod rundt munnen hans! Iiiiiik 😱😱 Panikken kom og prøvde å liste meg ut. Døra knirker noe vilt da jeg åpnet og han våkner. Typisk. Kl var bare 8 og han bare "Skal du stå opp allerede? Kom å legg deg igjen snuppa" Må bare på do sa jeg men kom meg til helvete ut før han oppdaget alle blodflekkene! Han husker meg som jenta som blødde ut senga mi. Møte aldri på han igjen. Takk og pris 

Anonymkode: d7ded...5b2

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var en fyr som kom i meg og vi tok en pause. Lå i senga og han tar hånden sin ned "wooow så våt du er. Deilig!!" Øh, du kom nettopp i meg :sprettoy: så våt blir jeg ikke.

Anonymkode: d7ded...5b2

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd promping og mensen men synes ikke egentlig det er så kleint.

Det er menneskelig.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble med en fyr hjem som jeg kjente fra før og planen var ONS men jeg oppdaget at jeg hadde fått mensen samme kvelden så vi kysset litt og så sa jeg at jeg ikke kunne den kvelden.. han ble skikkelig klein, kastet meg ut og hørte aldri noe mer fra han...  vi ser hverandre ofte siden vi kjenner hverandre og har ikke snakket en eneste gang etter dette .. 😂

Anonymkode: 0411f...d06

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en fyr på byen, vi kjøpte kebab og dro hjem til han. Veldig tidlig på morgenen fikk jeg så mye luft i magen. Badet var rett ved siden av soverommet så jeg turte ikke dundre løs der inne. Så jeg gikk ut på verandaen hans, stod der i sikkert en time og slapp lufta løs🙈 Aner virkelig ikke om han sov hele tiden, han kommenterte i hverfall ikke at jeg var borte fra senga.

jeg unngår egentlig one night stand, av flere grunner, men en av dem er på grunn av luft i magen🤢

Anonymkode: e0fb9...618

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Prøver18 skrev:

Dooooooooo tell!!!

 

Hmm det var vel ikke egentlig et onenightstand, men det skulle egentlig bli det. Rett før vi skulle dra hjem til han så besvimte jeg på gata og ingen fikk kontakt, endte med at han ringte ambulansen og ble med i den til legevakta. Og han skulle absolutt bære meg inn i den ambulansen, så mistet han meg i bakken så jeg slo hodet en gang til og han fikk skrubbet opp hele ansiktet sitt. Når vi kom frem, så våknet jeg og var i full rulle og insisterte på at legen skulle skjekke lungene hans fordi han hadde røyka så mye denne kvelden(legene gjorde det faktisk). Var i godt humør også dro vi hjem til han da... ble ikke noe ligg, men han ble utrolignok veldig interessert i meg🤔 og er det fortsatt!!! Er en stund siden... får fortsatt meldinger... (jeg husker ekstremt lite av dette, han sa at hele personalet inne på legevakten satt å hadde latterkrampe av meg). 

Jeg hadde også et annet onenighrsstand der jeg ble med fyren hjem også begynte jeg å strippe med den magic mike xxl sangen forand han og kompisen, før jeg lå med han og oppførte meg helt tulling... han ble også interessert og inviterte meg på dyr date dagen etter!!! Jeg ble jo med og hygget meg! 

Det er helt utrolig!!! ordenrlige og redlige gutter begge to!!! Kjekke også, så jeg syntes det er rart at dem ikke syntes jeg er en taper! 

Anonymkode: b4c66...50f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en rar fyr med hjem, han begynte å fingre meg. Det var vondt, så jeg ba han stoppe. Han hadde fått blod på fingrene, som fikk han til å si: hæææ, er du jomfru? Og jeg bare neeeei. "JO DET ER DUUUU", sier han og gliser som om han har funnet en uslepen diamant. Jeg sier nei igjen. Når han ikke gir seg og roper "JO DU ER JOMFRUUUUU", tar jeg tak i fjeset hans, ser han rett i øynene og sier at jeg har pult 25 menn og at jeg blør fordi han fingret for hardt. " Åh", sier han og kler på seg for å gå hjem😂 

Møtte samme mann igjen tilfeldigvis på vei hjem fra jobb, og ble med han på et lite kveldseventyr i sentrum. Han rakk å yppe til slåsskamp med en 40 år gammel mann som bare lo av hans forsøk på å slåss, låne 50 kroner "til bussen" av venner som gikk forbi, pengene brukte han på smågodt på narvesen, det endte med at han ville pule men jeg bare neeeeei. Helt sikker på at fyren tok en eller annen form for drugs. Vi var rundt 19 år gamle, og det er 10 år siden. Snoket på fyren på fb for noen uker siden og er helt sjjokkert over hvor normal han virker nå. Ingeniørutdannelse, nydelig forlovede, og han ser skikkelig sunn og sterk ut. Når jeg "kjente han" var han en underernært halvnarkis uten noe formål.

Anonymkode: 5f420...961

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, malibu skrev:

Ler meg ihjel av denne tråden😆 Kom på et par andre episoder også.. (ah så mye rart jeg har gjort🤦🏻‍♀️)

det var midt på sommeren, og tropenatt. Fant meg en halvveis artig fyr på byen og vi hadde det veldig gøy utover kvelden. Etterhvert hadde vi det veldig gøy på en krakk rundt stengetid, og så ble det enda «gøyere» i en busk i byparken, og så toppet det seg bare helt da vi fant oss en tilfeldig båt i havna og snek oss inn i den. Topp stemning hele natta. Jeg har ikke for vane å bryte meg inn steder, så kan si jeg skjønte mye da jeg våknet dagen etter, både fyllesjuk, gjennomsvett av varmen og en tanke sjøsyk etter å ha ligget i havn og skvulpet hele natten. Og veskeløs. Jeg fant ikke veska mi, dvs penger, mobil, alt.. Så jeg gjorde det man gjør, man peller seg ut derfra og tar sikte på nærmeste åpne bensinstasjon. I mitt tilfelle på andre siden av byen. Klokka var vel rundt 10-11 utifra antall søndagsglade turgåere jeg møtte på. Litt sånn «heihei...heh..» Syns folk var litt vel imøtekommende, men. Kom meg endelig til statoil, hesblesende i varmen, og bare «KAN JEG LÅNE EN TELEFON». Slo det første nummeret jeg kom på, min onkel. Han hentet meg overraskende fort. Men han sa ingenting i bilen, og kjørte meg direkte til politistasjonen. Jeg spurte litt forsiktig «hva f skjer, litt vel overdrevent det her eller?!». Han: «mor di fikk telefon om ei veske i en busk med ditt navn». Tusler inn på politistasjonen og oppgir navnet mitt. Der kommer veska og telefonen min og spørsmålet: «den ble funnet i en busk i byparken, noen ide om hvorfor den lå der?»  og så humra han bare. Jeg: «ingen anelse. Tusntakk». Vel hjemme gikk jeg rett på badet, og i det jeg fikk se mitt eget tryne kan jeg sverge på at jeg bare ville dø. Altså snakk om nYpult!! Tropenatt, alkohol og sex i en fremmed båt hadde gitt meg 7 sugemerker på hele halsen, type enorme, sminke til nedpå knea, håret til absolutt alle kanter.. Øya litt sånn på kryss. Hele livet passerte i revy, bortsett fra at det var ikke hele livet, det var bare alle blikkene som hadde møtt meg den morgenen på vei fra båten til statoil til onkel til politiet. 🤷🏻‍♀️🔫

Nå brøt jeg ut i en latterkule og vekket babyen min - tusen takk for det! Dette er det beste og verste jeg har lest på lenge :fnise:

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en til.. jeg var på jentetur på et partysted i utlandet i et par uker, hadde flere onser der, men en av de skulle jeg på død og liv suge selvom jeg var skikkelig dårlig og dritings.. jeg klarte å kaste opp på penisen hans! 🤪 han ble liggende noen timer for å passe på at jeg ikke døde tror jeg og for å holde håret mitt, men når jeg våknet på morningen var han borte... visstnok var han på samme hotellet som oss og jeg ble møtt av en guttegjeng i lobbyen som lo godt når jeg kom ut. 

Anonymkode: b4c66...50f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
13 timer siden, Rotemor skrev:

Har opplevd promping og mensen men synes ikke egentlig det er så kleint.

Det er menneskelig.

Helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alterego666
11 timer siden, malibu skrev:

Tropenatt, alkohol og sex i en fremmed båt hadde gitt meg 7 sugemerker på hele halsen, type enorme, sminke til nedpå knea, håret til absolutt alle kanter.. Øya litt sånn på kryss. Hele livet passerte i revy, bortsett fra at det var ikke hele livet, det var bare alle blikkene som hadde møtt meg den morgenen på vei fra båten til statoil til onkel til politiet. 🤷🏻‍♀️🔫

Episk!😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Rotemor skrev:

Har opplevd promping og mensen men synes ikke egentlig det er så kleint.

Det er menneskelig.

Hva er det av ting folk gjør som ikke er menneskelig egentlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Hva er det av ting folk gjør som ikke er menneskelig egentlig?

Det er også mennskelig å bæsje, men flaut å bæsje på han under sex liksom

Anonymkode: d7ded...5b2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er også mennskelig å bæsje, men flaut å bæsje på han under sex liksom

Anonymkode: d7ded...5b2

Nemlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...