Gå til innhold

Dere som har hatt ONS og overnattet, hva er det kleineste som har skjedd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At vi jobbet sammen dagen derpå, etter en jobbfest som endte med DÅRLIG sex og overnatting.... Det var utrolig kleint på jobb. Særlig fordi sjefen hadde fått med seg at vi forlot festen sammen kvelden før, så han satt oss bevisst opp på samme plass på jobb fordi han er av den festlige typen sjef... Han satt oss også opp på samme lunsjtid. Ingen ord ble utvekslet.

Anonymkode: bf8d5...5db

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble med en fyr hjem jeg hadde truffet et par ganger på byen. Viste at han bodde hjemme, men han forsikret meg om at det gikk fint. Vi kunne være stille.. ble selvfølgelig litt revet med, men han var også veldig høylytt. Dagen etter ble jeg vekket av han om at det var frokost og at foreldrene hans gjerne ville hilse på meg. Satt der med mor, far og to brødre av han å spiste frokost. 😂 de var faktisk kjempe trivelige. Endte med at vi holdt på litt den sommeren, og jeg var alltid invitert til middag/frokost eller hva som helst. 🙈

Anonymkode: fbc3f...254

Ååå så søtt😍 

hvorfor ble det ikke mer mellom dere?

Anonymkode: e0fb9...618

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At mannen kom hjem. Hyggelig kar, han tok det fint når jeg fortalte at jeg ble forbannet over at hun ikke hadde sagt hun var gift. Vet ikke om han bare var flink å holde maska. Ikke mitt problem om de krangler eller er cuckold. Hun var nå bare sånn midt på treet. Han får slite med henne. Jeg ruslet hjemover med tomme baller. 

Anonymkode: 023fd...868

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så glad jeg aldri hatt såkalt ONS i fylla! Aldri skal jeg heller. Tragisk å tenke på hvor mange som gjør det hver helg.

Hvordan definerer man ONS?

Selv liker jeg uforpliktet sex, en-gangs også. Men aldri med masse alkohol i bildet, jeg liker det edru. Møtt mange menn via nett for sex, uten dårlig erfaring. Men har såklart snakket med de først en stund.

Anonymkode: fbb4b...31c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Hva er det av ting folk gjør som ikke er menneskelig egentlig?

Jeg tenker at mer eller mindre frivillig valg som går skeis er mer kleint enn at menneskelig kroppsfunksjoner slår til når det passer som dårligst.

Type dristighet i fylla, initiativ som ikke blir godt mottatt o.l

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så glad jeg aldri hatt såkalt ONS i fylla! Aldri skal jeg heller. Tragisk å tenke på hvor mange som gjør det hver helg.

Hvordan definerer man ONS?

Selv liker jeg uforpliktet sex, en-gangs også. Men aldri med masse alkohol i bildet, jeg liker det edru. Møtt mange menn via nett for sex, uten dårlig erfaring. Men har såklart snakket med de først en stund.

Anonymkode: fbb4b...31c

Det ligger jo i ordet? ONE night stands

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er tredje posten jeg skriver her, har mange på lista for å si det mildt.

Traff en fyr på byen, utrolig vakker mann med en mild og behagelig personlighet. Det første jeg sa til han var "hei, vil du bli med på badet og kline?". Han lo og sa nei, men inviterte meg til å sitte med han og vennene hans. Rundt stengetid inviterte de meg på nach. På nach var det litt så som så, alle forsvant plutselig og så var det bare meg og han i en sofa. Vi klinte litt og han ba meg bite han i leppa om og om igjen. Ender opp hos han, vi er nesten nakne før han sier at han ikke vil likevel, noe jeg respekterer. Så sovner vi, jeg våkner neste dag av at han gir meg en bolle. Så må han ut i stua og fikse noe, da legger jeg merke til en fin skrivebok ved siden av senga. Bler litt i den. Fyren har skrevet hundrevis av engelske rap-tekster, fullt i cock motherfucka og andre gangsta uttrykk. Jeg humrer litt og legger den fra meg. Når han kommer inn igjen, later jeg som jeg nettop legger merke til boken (det var en lærbok som kunne vært en gammel type bok, så ikke som om det var tydelig at det var noe privat), og sier " hei, hva er det for en bok?". Han hopper raskt til og klasker håndflaten oppå den så jeg ikke får løfta den, og tar den med seg et annet sted i rommet. Så kjører han meg hjem og jeg hører og ser aldri fra han igjen.

Anonymkode: 5f420...961

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda en. Jeg var på byen og havnet på et nach hos en fyr jeg møtte på utestedet.

(Nå finner jeg på navn selvfølgelig) men si han het Stian, han snakket bokmål, helt til vi kom hjem til han på nachet, da het han Truls og fikk plutselig stavanger dialekt. Jeg stusset litt på det og spurte han hvorfor. Han bare avledet med noe annet så glemte jeg det (jeg var ganske full).

Han snakket senere om sin bror som var innlagt på lukket psykiatrisk sykehus fordi han hadde flere personligheter. 

Jaja, tenkte jeg. 

Vi hadde sex, og etter det så gjemte han seg et eller annet sted i huset, så jeg så han aldri igjen, men jeg måtte alikevel sove der. Hadde ikke så mange andre valg. 

Når jeg dro hjem på morningen så tok jeg på meg feil sko, tok på meg skoene til e annen jente som var på nachet. 

Jeg måtte tilbake for å hente skoene mine som var svindyre og levere tilbake hennes. Jeg turte ikke selv så jeg fikk med meg en venninne som skulle levere de for meg. Jeg stelte meg bag hushjørnet, og akkurat da han åonet døra å så til siden så tittet jeg frem fra hjlrnet og jeg fikk øyekontakt med han. 

Hahahaha vi hadde en goood latter den dagen ja! Og jeg tror nok "broren" til denne fyren var han selv. 

Anonymkode: b4c66...50f

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har enda en. Jeg var på byen og havnet på et nach hos en fyr jeg møtte på utestedet.

(Nå finner jeg på navn selvfølgelig) men si han het Stian, han snakket bokmål, helt til vi kom hjem til han på nachet, da het han Truls og fikk plutselig stavanger dialekt. Jeg stusset litt på det og spurte han hvorfor. Han bare avledet med noe annet så glemte jeg det (jeg var ganske full).

Han snakket senere om sin bror som var innlagt på lukket psykiatrisk sykehus fordi han hadde flere personligheter. 

Jaja, tenkte jeg. 

Vi hadde sex, og etter det så gjemte han seg et eller annet sted i huset, så jeg så han aldri igjen, men jeg måtte alikevel sove der. Hadde ikke så mange andre valg. 

Når jeg dro hjem på morningen så tok jeg på meg feil sko, tok på meg skoene til e annen jente som var på nachet. 

Jeg måtte tilbake for å hente skoene mine som var svindyre og levere tilbake hennes. Jeg turte ikke selv så jeg fikk med meg en venninne som skulle levere de for meg. Jeg stelte meg bag hushjørnet, og akkurat da han åonet døra å så til siden så tittet jeg frem fra hjlrnet og jeg fikk øyekontakt med han. 

Hahahaha vi hadde en goood latter den dagen ja! Og jeg tror nok "broren" til denne fyren var han selv. 

Anonymkode: b4c66...50f

😂😂😂 

hvilken dialekt snakket han da venninnen din møtte han? 

Anonymkode: e0fb9...618

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂😂😂 

hvilken dialekt snakket han da venninnen din møtte han? 

Anonymkode: e0fb9...618

Han sa ingenting, bare ga skoene 😛

Anonymkode: b4c66...50f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff fyr på utested, begjær oppstod på dansegulvet, dro han med ut på dass(romantisk ikke sant), pulte han der og ble seff kastet ut, så dro vi videre til jobben hans i sentrum hvor han flere ganger forsøkte å ha analsex med meg på kontorpulten hans. Etter på insisterte han at vi skulle gå å ta en øl og på magisk vis var all tidligere kjemi bare forsvunnet og jeg satt i vill anger over hva jeg hadde gjort. Good times! 😜

Heldigvis var jeg på besøk i en annen by, men prøver enda å unngå strøket hvor kontorbygget hans er.

Anonymkode: e7008...082

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på hageparty og kom i snakk med en fyr. Etter mye klining og tafsing, så går vi hjem til han. Han bodde rett nedi gata. På turen sa hva han skulle gjøre med meg og jeg gledet meg. Da vi kom hjem, så var han sulten. Smørte minst 5 skiver og spiste seint. Jeg var kåt og ventet pent. Så skrur han på sport og han følger ivrig med. Jeg fortsatt kåt. Så løfter han meg plutselig opp og bærer meg inn på soverommet. Han begynte å slikke meg. (Endelig noe action her) men han slikket i en evighet. Jeg bare "uhm skal vi pule nå?" "Nei litt til" Han var dårlig og jeg kjedet meg. Gadd ikke å fake mer. Holdt på å sovne.

Så forsvinner han plutselig inn på badet og vil ikke komme ut. Han nektet. Etter å ha mast og truet med å gå, så kommer han endelig ut. Han setter seg ned i senga og begynner å grine!!😳 han bare "jeg har minitiss og jeg er såå redd du blir skuffet. Huff, jeg er en taper. Skjønner hvis det er turn uff" jeg sa størrelse har ikke noe å si (for å trøste) og han spratt opp av senga "Virkelig? La oss pule" vi hadde sex, ( mer sympatisex og fikk meg ikke til å si nei) men huff sexen var helt elendig! Gunnet på som kanin og penis datt hele tiden ut.. Jeg faket orgasme, så vi kunne bli ferdig 

Fikk heldigvis en venn til å hente, så jeg slapp å overnatte der, selv om han insisterte på det og ble SÅ skuffet da jeg måtte gå

Glad jeg ikke har ons lengere og drikker sjeldent

Anonymkode: d7ded...5b2

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det absolutt kleineste må jo være da jeg endte opp med å bli med hjem til en flott kvinne fra "oslo vest" , etter en heftig første runde ville hun ha mer og var på god vei til å suge meg opp igjen da det plutselig sto en lita tulle på 5-6 år i døren med store øyner og sa : Mamma, hvorfor slikker du på tissen til han mannen etterfulgt av : Sorry mom, i will  take her back to sleep. …..var aupairen som kom løpende,hahahaha 

Anonymkode: 70475...f55

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det absolutt kleineste må jo være da jeg endte opp med å bli med hjem til en flott kvinne fra "oslo vest" , etter en heftig første runde ville hun ha mer og var på god vei til å suge meg opp igjen da det plutselig sto en lita tulle på 5-6 år i døren med store øyner og sa : Mamma, hvorfor slikker du på tissen til han mannen etterfulgt av : Sorry mom, i will  take her back to sleep. …..var aupairen som kom løpende,hahahaha 

Anonymkode: 70475...f55

Nei er det virkelig sant?? Uff stakkars lille jenta som måtte se det😳

Hva gjorde moren? Gikk hun med datteren for å forklare? Eller fortsatte dere bare??😳

Anonymkode: e0fb9...618

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fortsatte, er nok ikke så klartenkt etter en natt med champagne….og jenta har jeg truffet igjen flere ganger. Ikke noe som tyder på at hun tok skade av det 🙂 

Anonymkode: 70475...f55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det absolutt kleineste må jo være da jeg endte opp med å bli med hjem til en flott kvinne fra "oslo vest" , etter en heftig første runde ville hun ha mer og var på god vei til å suge meg opp igjen da det plutselig sto en lita tulle på 5-6 år i døren med store øyner og sa : Mamma, hvorfor slikker du på tissen til han mannen etterfulgt av : Sorry mom, i will  take her back to sleep. …..var aupairen som kom løpende,hahahaha 

Anonymkode: 70475...f55

Vi får håpe den stakkars aupair'en fikk en økning i lønna si.

Og at ungen ikke ble traumatisert av hendelsen. 

Anonymkode: 5bbd4...d27

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var rundt 17 år, inviterte en gutt til å se film på rommet mitt. Hadde kun en lenestol, haha, så vi satt oppi hverandre i den. 10 min uti filmen begynner han å kysse meg på halsen, og jeg bare OK senga neste. Husker ikke om det var noe forspill, men han var inni meg i 10 sekund før han kom. Etterpå skrøt han så om herregud hvor sykt bra sexen var, så digg, blabla. In what world? Så måtte han gå fordi han skulle hjelpe søsteren å skru opp et skap. Tror han tilbrakte 30 min hos meg. Hade, snakkes aldri.

Fyren var ginger, så dette med at de er så syke i senga stemmer nødvendigvis ikke....

Anonymkode: 5f420...961

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Girlygirl9 skrev:

Det ligger jo i ordet? ONE night stands

Ja, men må det være alkohol i bildet? Må man møtes på byen?

Anonymkode: fbb4b...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har enda en. Jeg var på byen og havnet på et nach hos en fyr jeg møtte på utestedet.

(Nå finner jeg på navn selvfølgelig) men si han het Stian, han snakket bokmål, helt til vi kom hjem til han på nachet, da het han Truls og fikk plutselig stavanger dialekt. Jeg stusset litt på det og spurte han hvorfor. Han bare avledet med noe annet så glemte jeg det (jeg var ganske full).

Han snakket senere om sin bror som var innlagt på lukket psykiatrisk sykehus fordi han hadde flere personligheter. 

Jaja, tenkte jeg. 

Vi hadde sex, og etter det så gjemte han seg et eller annet sted i huset, så jeg så han aldri igjen, men jeg måtte alikevel sove der. Hadde ikke så mange andre valg. 

Når jeg dro hjem på morningen så tok jeg på meg feil sko, tok på meg skoene til e annen jente som var på nachet. 

Jeg måtte tilbake for å hente skoene mine som var svindyre og levere tilbake hennes. Jeg turte ikke selv så jeg fikk med meg en venninne som skulle levere de for meg. Jeg stelte meg bag hushjørnet, og akkurat da han åonet døra å så til siden så tittet jeg frem fra hjlrnet og jeg fikk øyekontakt med han. 

Hahahaha vi hadde en goood latter den dagen ja! Og jeg tror nok "broren" til denne fyren var han selv. 

Anonymkode: b4c66...50f

Hahaha, så dette SÅ godt for meg 😂😂😂

Anonymkode: ebdeb...d23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...