Jump to content
AnonymBruker

Dere som har hatt ONS og overnattet, hva er det kleineste som har skjedd?

Recommended Posts

AnonymBruker

Dette var noen år siden. Ble full og rasket med meg en random fyr på byen og ble med han hjem. Var så trøtt etter sexen at jeg sovnet i senga 

Neste morgen måtte jeg skikkelig på do og listet meg ut på badet. Prøvde å gjøre det så stille som mulig. Kom DEN hesteprompen! Blir jo ekko når man promper i do. Blaut bæsj og flere promper etter hverandre 🙈 Angret på jeg ikke tok med veska, så jeg bare kunne snike meg ut, men MÅTTE inn på soverommet for å hente veska. Håpet han enda sov og ikke hadde hørt mitt rabalder. Kom inn og der satt han i senga helt våken! Kleint. Han så litt rart på meg og jeg kom på en unnskyldning for å gå. Det stinket nok på badet. Huff

Har du noe kleint som har skjedd på ONS? Er heldigvis i forhold nå

Anonymkode: d7ded...5b2

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hun ble aldri våt og jeg hadde ikke tatt med glidemiddel.

Anonymkode: 0f9af...6d9

AnonymBruker

Fikk mensen.

Anonymkode: 25754...c3a

AnonymBruker

Ble med ei hjem for ons. Hun hadde den sureste og mest illeluktende fitta jeg har vært borti. Aldri noensinne gått så kjapt fra beinhard ståpikk til superslapp den kvelden..

Anonymkode: 3af18...e53

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble med ei hjem for ons. Hun hadde den sureste og mest illeluktende fitta jeg har vært borti. Aldri noensinne gått så kjapt fra beinhard ståpikk til superslapp den kvelden..

Anonymkode: 3af18...e53

😂😂

Anonymkode: 741ab...1b6

AnonymBruker

Jeg skulle til å gå hjem etter en lang kveld og ble plutselig veldig svimmel. Måtte legge meg ned så jeg ikke skulle svime av. Hans reaksjon: "DU HAR VEL IKKE TENKT Å SOVE HER??"

Anonymkode: 59d0e...ee7

Annonse

AnonymBruker

Den gangen jeg ikke hadde planlagt et ONS og ble allikevel med en fyr hjem. Det var vinter og hadde ikke shavet meg på evigheter. Våkner opp oppå han med ordentlig skallebank, og kom på at jeg hadde fullt utvokst pels på leggene, under armene og i skrittet. Det var krise for meg som til vanlig shaver meg overalt for å føle meg fresh. Vi holdt ikke kontakten

Anonymkode: cb2a0...c4c

AnonymBruker

Våknet av min egen promp😂 Og fått mensen når han fingra meg.

Anonymkode: 5241c...f59

AnonymBruker

"Fittefis" under akten. Virket ikke som han hadde opplevd det før, og mine forsøk på å forklare det "jeg prompet ikke! Det var bare luft i det andre hullet!" gjorde det bare ennå kleinere. 

Anonymkode: 27e0f...e37

AnonymBruker

Kleineste den gangen jeg hadde helt utrolig dårlig sex med en fyr, og sto opp med sola for å snike meg ut fra leiligheten hans. Kom ut i bygården, men ikke lenger. Skjønte ikke hvordan jeg skulle få opp porten, og måtte til slutt ringe på dørklokka hans slik at han kunne komme ned og åpne porten for meg🙈 Flaut! Ikke var han mye blid heller, og det var en lettelse å gå ut porten og aldri se ham igjen.

Anonymkode: cf05a...f0b

AnonymBruker

Fant ut at det var stesøster til dama mi.

Anonymkode: 2f0db...6ed

AnonymBruker

At jeg glemte den bh-en hos han. Dette skjedde et sted jeg var på ferie, så fikk aldri henta den igjen 😂

Anonymkode: 0918e...b56

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Kleineste den gangen jeg hadde helt utrolig dårlig sex med en fyr, og sto opp med sola for å snike meg ut fra leiligheten hans. Kom ut i bygården, men ikke lenger. Skjønte ikke hvordan jeg skulle få opp porten, og måtte til slutt ringe på dørklokka hans slik at han kunne komme ned og åpne porten for meg🙈 Flaut! Ikke var han mye blid heller, og det var en lettelse å gå ut porten og aldri se ham igjen.

Anonymkode: cf05a...f0b

Ai, dette var vel ikke tilfeldigvis på Grünerløkka? 

Anonymkode: 8ba51...50b

Annonse

AnonymBruker

Skikkelig god kjemi, kjempehyggelig og kul fyr. Skikkelig stusselig leilighet og til dels dårlig og vond sex. Fikk skikkelig kebabmage neste dag og prompa i stua så jeg nesten dreit i buksa mens jeg venta på han skulle bli ferdig på do... Krise ja.... Den stanken 😫🙄😱🤯🤢🤭 Ble ikke noe mer. Veldig rart... 🏳🤣🤣

Anonymkode: cf760...0dc

Sicci
8 minutter siden, malibu skrev:

Mange år siden, men glemmer det aldri. Ble med en fyr hjem og vi hadde veldig bra (les: høylytt) sex. Tenkte ikke et sekund på at det kunne være flere i huset, trodde han bodde alene. Helt til det banket forsiktig på døren. «Sikkert greit å ta natta nå, dere....» kom det fra morra hans. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke snek meg ut iløpet av natten, men jeg våknet nå der neste morgen. Listet meg ned trappa fra andreetasjen med vesken og skoene i hånda, og ble møtt i stuen av hans foreldre, besteforeldre, tanter og onkler. Et lite søndagskaffeslabberas der altså. Hvorpå det smeller ifra en jovial type borti et hjørne: «Jasså. Beina på jorda att? Hø hø»

Jeg bare. «Ehe. Ska bare....snnnike meg ut her jeg så...»

😂😂😂

Prøver18

Jeg holder på å dævve

AnonymBruker

Jeg har en som er så forferdelig og gjenkjenbar at jeg nesten ikke kan skrive det her. 

Men min venninne fikk onsen til å slikke henne, også prompa hun er saftig en midt i ansiktet hans (ikke med vilje selvfølgelig) . Han fortsatte utrolignok. 

Anonymkode: b4c66...50f

Prøver18
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en som er så forferdelig og gjenkjenbar at jeg nesten ikke kan skrive det her. 

Men min venninne fikk onsen til å slikke henne, også prompa hun er saftig en midt i ansiktet hans (ikke med vilje selvfølgelig) . Han fortsatte utrolignok. 

Anonymkode: b4c66...50f

Dooooooooo tell!!!

draug 75

Det må ha vært den gangen det ikke gikk ut over meg.

Hennes 17 år gamle sønn (som hadde kjæresten på besøk) hadde vett nok til ikke å komme ut av sitt rom før jeg var reist. Jeg tok på meg klærne - vi hørte det på latteren fra rommet hans da kjæresten hans ikke klarte å holde seg. "Ånei, jeg trodde han var hos henne!"