Gå til innhold

Hvorfor får jeg ingen match på Tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en normal attraktiv mann. Har 4 gode bilder, smiler på bildene. Likevel ingen matches eller andre som liker meg(ingen +1).

Fikk noen matches før (noen år siden), men ikke nå lenger.

Skjønner virkelig ikke dette...:) 

Anonymkode: 3f32a...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du vil kan du sende meg PM med skjermbilde av profilen din og bildene dine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tanker om å treffe jenter i sommer å date, ha det gøy. Innser det blir vanskelig når jeg ikke matcher

Anonymkode: 3f32a...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du skrevet i profilen din? 

Anonymkode: 5a578...2b3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupsbilde gir få matcher. Samme med bilder sammen med litt voksne døtre, gruppebilder, bilder man ser er gamle på frisyre/klær og der det ikke finnes et eneste bilde av ansiktet uten solbriller/skibriller/dykkermaske. 

Baris foran speilet kan og bety mindre matcher. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gruppebilder med "gutta boys", skrytebilder fra ferie, bilder med "pilsing" og jaktbilder hvor du holder daue dyr, eller bilder fra "skog og mark" er turn off. selv jenter som liker å gå turer syns ikke alltid "skog og mark" bilder er turn on, fordi da tenker man umiddelbart at her en fyr som på død og liv skal drasse deg med oppi fjellet på en 4dagers tur. flexebilder med muskler osv er også kleint.

normale bilder hvor du ser hyggelig og avvæpnet ut, bilder med kjæledyr (spesielt hvis du har god kontakt med dyret), bilder hvor du holder på med hobbyer (hvis du liker å bygge ting, lese, brettspill, sosiale hobbyer osv, alle bilder som viser hva du liker uten at du står og breier og flexer) er bra. 

profilteksten burde være kortfattet, men ikke sånn 4chan humor eller bare sånne dølle stikkord. snakker ut i fra de jeg sveiper vekk i alle fall.

Anonymkode: bd782...b0b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli kjent irl;) Nordmenn er så tafatte. Snakk med fremmede, åpne horisonten litt 😄 Tinder er ubrukelig om du ikke er helt øverst på skalaen(ja, det er en skala, noen er penere enn andre. Get over it).  

Anonymkode: a5018...1f0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte liker du? Hva er alder din? Og hva er alder på kvinnen du sveiper på? Tekst på profil? Hvordan er bildene dine? 

Anonymkode: 53d62...88d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har du skrevet i profilen din? 

Anonymkode: 5a578...2b3

Ingenting. Aner ikke hva jeg skal skrive, og ser ytterst få andre har tekst i profilen 

13 minutter siden, Neket skrev:

Bryllupsbilde gir få matcher. Samme med bilder sammen med litt voksne døtre, gruppebilder, bilder man ser er gamle på frisyre/klær og der det ikke finnes et eneste bilde av ansiktet uten solbriller/skibriller/dykkermaske. 

Baris foran speilet kan og bety mindre matcher. 

Ingenting av dette hos meg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

gruppebilder med "gutta boys", skrytebilder fra ferie, bilder med "pilsing" og jaktbilder hvor du holder daue dyr, eller bilder fra "skog og mark" er turn off. selv jenter som liker å gå turer syns ikke alltid "skog og mark" bilder er turn on, fordi da tenker man umiddelbart at her en fyr som på død og liv skal drasse deg med oppi fjellet på en 4dagers tur. flexebilder med muskler osv er også kleint.

normale bilder hvor du ser hyggelig og avvæpnet ut, bilder med kjæledyr (spesielt hvis du har god kontakt med dyret), bilder hvor du holder på med hobbyer (hvis du liker å bygge ting, lese, brettspill, sosiale hobbyer osv, alle bilder som viser hva du liker uten at du står og breier og flexer) er bra. 

profilteksten burde være kortfattet, men ikke sånn 4chan humor eller bare sånne dølle stikkord. snakker ut i fra de jeg sveiper vekk i alle fall.

Anonymkode: bd782...b0b

Ok. Kanskje bildene som er problemet, har bare et turbilde av meg og to mer portrett bilder.

Anonymkode: 3f32a...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ofte liker du? Hva er alder din? Og hva er alder på kvinnen du sveiper på? Tekst på profil? Hvordan er bildene dine? 

Anonymkode: 53d62...88d

Innimellom på kvinner som ser normale ut, har en oppegående profil. Alder er i tjueårene. Greie bilder, 2 portrett, et turbilde, smiler på alle 

Anonymkode: 3f32a...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

gruppebilder med "gutta boys", skrytebilder fra ferie, bilder med "pilsing" og jaktbilder hvor du holder daue dyr, eller bilder fra "skog og mark" er turn off. selv jenter som liker å gå turer syns ikke alltid "skog og mark" bilder er turn on, fordi da tenker man umiddelbart at her en fyr som på død og liv skal drasse deg med oppi fjellet på en 4dagers tur. flexebilder med muskler osv er også kleint.

normale bilder hvor du ser hyggelig og avvæpnet ut, bilder med kjæledyr (spesielt hvis du har god kontakt med dyret), bilder hvor du holder på med hobbyer (hvis du liker å bygge ting, lese, brettspill, sosiale hobbyer osv, alle bilder som viser hva du liker uten at du står og breier og flexer) er bra. 

profilteksten burde være kortfattet, men ikke sånn 4chan humor eller bare sånne dølle stikkord. snakker ut i fra de jeg sveiper vekk i alle fall.

Anonymkode: bd782...b0b

Kjæresten min hadde jaktbilde på Tinder. Det hadde jeg og 😂 Noen av oss vil faktisk på død og liv ha en partner som kan drasses med på fjellet i 4 dager.  

Anonymkode: 9d518...f6f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg til teksten "ekte menn elsker katter" 😁 neida. Joda. Et eller annet for å fremstå sympatisk og litt morsom. La humoren skinne gjennom, uten å være helt klovn. Jeg tror mange damer ønsker et forhold som er morsomt og hyggelig.

Har du en jobb hvor det er naturlig å ha et profesjonelt bilde av deg selv? Det er fint å bruke disse på Tinder. En fotograf får gjerne frem din beste side. Jeg har 5 sånne fra ulike jobber, og ville brukt dem.

Ikke skriv på dialekt, det tror jeg mange synes er slitsomt. 

Og så må man jo selv sveipe riktig vei på andre for å få matcher da ☺️

Ps, ta tipsene mine med en klype salt, de er bare basert på hva mine venninner liker på Tinder. 

Anonymkode: 9ed77...f69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på en date hvor jeg hadde matchet med en fyr som sjelden fikk matcher. Jeg matchet med han fordi han hadde en god profiltekst og tenkte at jeg skulle prøve å ikke være overfladisk og gå for det indre. Men det burde jeg ikke gjort og lærte at jeg aldri skal gå etter kun det indre på Tinder, for det var en grunn til at han ikke hadde draget for å si det sånn. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, frubaluba skrev:

Gikk på en date hvor jeg hadde matchet med en fyr som sjelden fikk matcher. Jeg matchet med han fordi han hadde en god profiltekst og tenkte at jeg skulle prøve å ikke være overfladisk og gå for det indre. Men det burde jeg ikke gjort og lærte at jeg aldri skal gå etter kun det indre på Tinder, for det var en grunn til at han ikke hadde draget for å si det sånn. 

Men kunne du se ut ifra bildene at du egentlig ikke ville date han?

Anonymkode: 3f32a...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bli kjent irl;) Nordmenn er så tafatte. Snakk med fremmede, åpne horisonten litt 😄 Tinder er ubrukelig om du ikke er helt øverst på skalaen(ja, det er en skala, noen er penere enn andre. Get over it).  

Anonymkode: a5018...1f0

Ja er enig her :) Ts 

Anonymkode: 3f32a...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja er enig her :) Ts 

Anonymkode: 3f32a...650

noen forslag til hvordan man kan møte folk utenfor tinder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vanskelig å være mann på tinder. Menn trykker like på de fleste mens kvinner kun trykker like på de aller kjekkeste som i tillegg har god profiltekst og gode bilder.

Anonymkode: 2858d...6a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, frubaluba skrev:

Gikk på en date hvor jeg hadde matchet med en fyr som sjelden fikk matcher. Jeg matchet med han fordi han hadde en god profiltekst og tenkte at jeg skulle prøve å ikke være overfladisk og gå for det indre. Men det burde jeg ikke gjort og lærte at jeg aldri skal gå etter kun det indre på Tinder, for det var en grunn til at han ikke hadde draget for å si det sånn. 

For en merkelig holdning :P du matchet med en som du ikke synes var kjekk og det funket ikke, derfor er alle du ikke synes er kjekke håpløse? Ok..

Anonymkode: 2858d...6a3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

For en merkelig holdning :P du matchet med en som du ikke synes var kjekk og det funket ikke, derfor er alle du ikke synes er kjekke håpløse? Ok..

Anonymkode: 2858d...6a3

Ja forstod ingenting jeg heller... 

Anonymkode: 29c50...1a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

For en merkelig holdning :P du matchet med en som du ikke synes var kjekk og det funket ikke, derfor er alle du ikke synes er kjekke håpløse? Ok..

Anonymkode: 2858d...6a3

😂, litt dårlig forklart kanskje... Jeg trosset magefølelsen fordi jeg tenkte at jeg skulle være mindre overfladisk, og likte folk som jeg vanligvis ikke ville sveipe til høyre på. Men det var en dårlig ide. Poenget er at det ofte, ikke alltid er en grunn til at noen ikke får matcher. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...