Gå til innhold

Hvorfor får jeg ingen match på Tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Men kunne du se ut ifra bildene at du egentlig ikke ville date han?

Anonymkode: 3f32a...650

Ja, egentlig, han så rar ut... Men han så snill ut, og derfor ville jeg gi han en sjanse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, frubaluba said:

😂, litt dårlig forklart kanskje... Jeg trosset magefølelsen fordi jeg tenkte at jeg skulle være mindre overfladisk, og likte folk som jeg vanligvis ikke ville sveipe til høyre på. Men det var en dårlig ide. Poenget er at det ofte, ikke alltid er en grunn til at noen ikke får matcher. 

Du virker som en hyggelig person, som kommer med et slikt konstruktivt innlegg til et spørsmål om hvorfor noen ikke får likes på tinder... 

Anonymkode: 29c50...1a5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, carl_jung skrev:

noen forslag til hvordan man kan møte folk utenfor tinder?

På byen? Gata? Butikken? Kafè? I mine yngre dager kom menn bort til meg midt på lyse dagen på kafeer osv, mye mer koselig det:) Synes jeg da. Selvfølgelig ikke alle som liker det. Og som regel var de ikke etnisk norske, men kjekke menn likevel;) 

Anonymkode: a5018...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

På byen? Gata? Butikken? Kafè? I mine yngre dager kom menn bort til meg midt på lyse dagen på kafeer osv, mye mer koselig det:) Synes jeg da. Selvfølgelig ikke alle som liker det. Og som regel var de ikke etnisk norske, men kjekke menn likevel;) 

Anonymkode: a5018...1f0

Er det ikke litt rart å snakke med randoms på gata? virker jo litt rart

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, carl_jung skrev:

Er det ikke litt rart å snakke med randoms på gata? virker jo litt rart

Fordi du bor i Norge er det rart. Det ligger ikke i vår kultur. Men vår kultur er ikke svaret på alt;)

Anonymkode: a5018...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, frubaluba skrev:

😂, litt dårlig forklart kanskje... Jeg trosset magefølelsen fordi jeg tenkte at jeg skulle være mindre overfladisk, og likte folk som jeg vanligvis ikke ville sveipe til høyre på. Men det var en dårlig ide. Poenget er at det ofte, ikke alltid er en grunn til at noen ikke får matcher. 

Jeg er høyt utdannet, i forhold til biologi er jeg attraktiv.. jeg aner ikke hvorfor jeg ikke får matches. Kanskje tinder ikke passer meg?

Anonymkode: 3f32a...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er høyt utdannet, i forhold til biologi er jeg attraktiv.. jeg aner ikke hvorfor jeg ikke får matches. Kanskje tinder ikke passer meg?

Anonymkode: 3f32a...650

Men sveiper du mye til høyre selv? Sveiper du bare feks 10ere? Har du gode bilder av deg selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, frubaluba skrev:

Men sveiper du mye til høyre selv? Sveiper du bare feks 10ere? Har du gode bilder av deg selv? 

Sveiper ja på de som har en normal profil - og kan virke interessante. Hva er en 10er? Syns bildene er gode, men tror kanskje ikke de er gode nok

Anonymkode: 3f32a...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Sveiper ja på de som har en normal profil - og kan virke interessante. Hva er en 10er? Syns bildene er gode, men tror kanskje ikke de er gode nok

Anonymkode: 3f32a...650

10er= Bare de peneste. 

Bilder er avgjørende dessverre, i hvert fall På Tinder der alt dreier seg om det overfladiske. Jeg dater nå en jeg fant på Tinder i siste øyeblikk før jeg slettet hele appen, syns appen er forbanna dritt, men skal ikke ha den igjen hvis han jeg dater dumper meg. 

Men mye har med flaks og tilfeldigheter selv på Tinder. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 100% sikker på at Tinder har endret på algoritmene sine. Den belønner brukere med gullmedlemskap. 

For 4 år siden (sist jeg brukte Tinder aktivt) så fikk jeg veldig mange matcher, relativt til her jeg bor. Hadde et par hundre matcher. Fikk så kvinnfolk, og slettet Tinder...4 år senere, i dag, så er jeg singel. Laster ned Tinder igjen, bruker nøyaktig samme bilde og profiltekst, og prøver.

Fikk under 10 matcher ila. 2 uker. Det var helt håpløst. Kjøpte gull-medlemskap for å teste, og brukte Boost. Plutselig strømte det på med matcher. 

Kort og godt: Tinder har blitt pay to play. 

Anonymkode: fd6fe...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 100% sikker på at Tinder har endret på algoritmene sine. Den belønner brukere med gullmedlemskap. 

For 4 år siden (sist jeg brukte Tinder aktivt) så fikk jeg veldig mange matcher, relativt til her jeg bor. Hadde et par hundre matcher. Fikk så kvinnfolk, og slettet Tinder...4 år senere, i dag, så er jeg singel. Laster ned Tinder igjen, bruker nøyaktig samme bilde og profiltekst, og prøver.

Fikk under 10 matcher ila. 2 uker. Det var helt håpløst. Kjøpte gull-medlemskap for å teste, og brukte Boost. Plutselig strømte det på med matcher. 

Kort og godt: Tinder har blitt pay to play. 

Anonymkode: fd6fe...5c0

Ah interessant.. men hvordan kan Tinder styre dette ved algoritmene? Altså, folk trykker enten liker/liker ikke?

Jeg også fikk flere matcher før, betydelig. Nå har jeg null 😅. Har sveipa i noen uker 

Ts

Anonymkode: 3f32a...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke svare på hvorfor du ikke får matcher. Men for min del sveiper jeg ikke høyre på de som har 4 like eller omtrent like bilder. Jeg sveiper ikke høyre på uklare bilder. Hvis du har hodeplagg på alle bilder framfor å vise at du mangler hår sveiper jeg ikke høyre. 

Trenger ikke så mye tekst for min del, men fint om bildene viser noe om hvem du er, interesser o.l. Men om du har 10 naturbilder og et av deg selv sveiper jeg ikke høyre. 

Anonymkode: 8a6f8...531

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antagelig er du for kresen. At du stort sett sveiper på de som spiller i en annen liga enn deg. Eneste grunn jeg kan se utifra de opplysninger du har gitt i tråden.

Anonymkode: f9fcf...365

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting. Aner ikke hva jeg skal skrive, og ser ytterst få andre har tekst i profilen 

For pokker da! Få inn en skikkelig profiltekst! Ligg litt arbeid akkurat dette, som forteller "sannheten" om deg, og skriv skikkelig! Det vil garantert hjelpe ovenfor de seriøse iallefall. Har selv dette på min profil på et annet "dating" nettsted og får enormt mange treff. En kvinne gir seg bare ikke :) Selv om hun er langt utenfor singelfilteret mitt og bor et annet sted i landet. En annen har jeg snakket med en tid, og kommer til å "date" hun innen kort tid. Må bare finne rett sted og tid :)  Om det blir noe mer vil bare tiden vise og om "kjemien" stemmer.  Problemet mitt er at jeg har flere stykker jeg kan "date" samtidig, noe som er totalt uaktuelt. Det blir den ene nå, så får vi se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Antagelig er du for kresen. At du stort sett sveiper på de som spiller i en annen liga enn deg. Eneste grunn jeg kan se utifra de opplysninger du har gitt i tråden.

Anonymkode: f9fcf...365

Se deg rundt :) ligasystem eksisterer ikke. 

Anonymkode: 3f32a...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Duftavsommerregn skrev:

For pokker da! Få inn en skikkelig profiltekst! Ligg litt arbeid akkurat dette, som forteller "sannheten" om deg, og skriv skikkelig! Det vil garantert hjelpe ovenfor de seriøse iallefall. Har selv dette på min profil på et annet "dating" nettsted og får enormt mange treff. En kvinne gir seg bare ikke :) Selv om hun er langt utenfor singelfilteret mitt og bor et annet sted i landet. En annen har jeg snakket med en tid, og kommer til å "date" hun innen kort tid. Må bare finne rett sted og tid :)  Om det blir noe mer vil bare tiden vise og om "kjemien" stemmer.  Problemet mitt er at jeg har flere stykker jeg kan "date" samtidig, noe som er totalt uaktuelt. Det blir den ene nå, så får vi se.

Er ikke det litt awkward med tekst? Omtrent ingen av jentene jeg ser på tinder har dette. Isåfall - hva kan en dugende bio inneholde? 

Anonymkode: 3f32a...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det litt awkward med tekst? Omtrent ingen av jentene jeg ser på tinder har dette. Isåfall - hva kan en dugende bio inneholde? 

Det er umulig å beskrive faktisk :)  Fordi mange jenter faktisk ikke har noe god tekst. Hun jeg planlegger å date hadde faktisk dette skrevet meget bra! Slik kunne jeg svare henne  og stille gode spørsmål tilbake! Noe som gjorde at hun ble veldig interessert og det trigget en date selv om jeg bare har et godt bilde i profilen.  Formulere deg godt utifra de interessene du har! Sørg for at det ikke er skrivefeil som gjør at du fremstår som "dum" samtidig må den inneholde fakta som beskriver deg! Dine interesser, dine motiver og hva du er ute etter. Det kan umulig falle negativt ut for deg om du gjør denne jobben skikkelig. Men ikke vær falsk, det blir avslørt fort når dere treffes. Nå kan jeg formulere meg godt skriftlig, men om det holder når vi faktisk treffes gjenstår å se. "kjemien" da avgjør alt. Derfor synes jeg at "dater" er skummelt. Men jeg lar meg ikke vippe av pinne av dette. Jeg tar sjansen, og lykkes jeg ikke tar jeg erfaringer med meg videre. Er redd for at jeg har skapt litt for store forventninger ovenfor den kvinnen jeg planlegger å date om kort tid. Hun er veldig på. Men det tar jeg som det kommer.

Jeg er ikke helt ute å kjøre når det gjelder sosialt å omgås mennesker, så jeg håper at det bærer seg i en "date" også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mann på 39 år, har vært på tinder i 2 år, aldri fått en match :) eller står med grå tekst at 3 stk har likt meg, som jeg kan få se om jeg har tinder gold, men det gjelder alle. Ingen av damene jeg sveiper til høyre har gitt meg match. Så er du mann og gammel slik som meg, så er det liten sjangs. Er ingen Brad Pritt heller

Anonymkode: bc15c...126

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bli kjent irl;) Nordmenn er så tafatte. Snakk med fremmede, åpne horisonten litt 😄 Tinder er ubrukelig om du ikke er helt øverst på skalaen(ja, det er en skala, noen er penere enn andre. Get over it).  

Anonymkode: a5018...1f0

Merkelig, jeg som er en... tja, femmer på skalaen, fant kjæresten på app.. så usikker på den der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anim92 skrev:

Merkelig, jeg som er en... tja, femmer på skalaen, fant kjæresten på app.. så usikker på den der:)

Du er kvinne ;) Menn er er ikke kravstore 

Anonymkode: bc15c...126

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...