Gå til innhold

Hvorfor får jeg ingen match på Tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er kvinne ;) Menn er er ikke kravstore 

Anonymkode: bc15c...126

Vil vel påstå at min mann ikke er en tier heller.. veit ikke hvor kravstorjeg er jeg.

Men så er jo ikke jeg malen heller🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Se deg rundt :) ligasystem eksisterer ikke. 

Anonymkode: 3f32a...650

Kall det hva du vil, men når man ikke får matcher på Tinder til tross for en helt streit profil, sikter man som regel for høyt.

Anonymkode: f9fcf...365

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror for øvrig at dette med bio kan være litt aldersbestemt. Folk på min alder (midten av tyveårene), har sjelden bio. 

Anonymkode: f9fcf...365

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anim92 skrev:

Vil vel påstå at min mann ikke er en tier heller.. veit ikke hvor kravstorjeg er jeg.

Men så er jo ikke jeg malen heller

Sant nok, men poenget mitt var bare at dere kvinner får masse match uansett hvor pen dere er. En mann som er som snittet vil kanskje få 10 stk pr 500 sveip. Selv har jeg sveipet sikkert  500 og aldri fått match, og jeg er verken feit eller stygg.

Anonymkode: bc15c...126

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sant nok, men poenget mitt var bare at dere kvinner får masse match uansett hvor pen dere er. En mann som er som snittet vil kanskje få 10 stk pr 500 sveip. Selv har jeg sveipet sikkert  500 og aldri fått match, og jeg er verken feit eller stygg.

Anonymkode: bc15c...126

Omtrent samme her.

ts

Anonymkode: 3f32a...650

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sant nok, men poenget mitt var bare at dere kvinner får masse match uansett hvor pen dere er. En mann som er som snittet vil kanskje få 10 stk pr 500 sveip. Selv har jeg sveipet sikkert  500 og aldri fått match, og jeg er verken feit eller stygg.

Anonymkode: bc15c...126

 

Det her stemmer jo ikke. Det blir stadig vekk skrevet her inne, men min og mine venninners erfaring er at det ikke renner inn kontinuerlig med matcher! Det er en og annen. Kanskje fler enn menn vanligvis får, men ikke noe voldsomt mye. Mulig helt unge kvinner som er pene og kanskje viser litt hud får masse likes, for de får jo likes fra nærmest alle menn. Men vi som er litt eldre, får ikke sånn voldsom oppmerksomhet (bortsett fra de første par ukene etter at man har laget profilen kanskje).

 

Anonymkode: 581b5...a8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper

Tendensene fra nettdating, og datingapper viser jo å være seg at kvinner er veldig strenge når de bedømmer utseende til menn. På okcupid for eksempel var bare 20% av mennene over gjennomsnittlige attraktive ifølge damene på siden. På tinder liker kvinner i gjennomsnitt rundt 15% av profilene de ser gjennom. Tinder handler så og si bare om utseende. 

Skal du få tinder til å virke som mann må du ha gode bilder hvor du ser bra ut, så enkelt er det. Det kan godt hende at du selv mener at bildene dine er gode, men de er åpenbart ikke det i og med at du ikke får matcher. Du burde egentlig få ærlige venninner (og her mener jeg de som sier ting som det er) til å se gjennom, og velge ut bilder for deg. Kvinner henger seg opp i ting på bilder som menn ikke gjør, og vurderer bildene annerledes. Det er bedre at du tar nye bilder, får kvinner til å filtrere ut de dårlige, enn å bruke de du har no som ikke gir deg mulighet til å være med i gamet.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde tanker om å treffe jenter i sommer å date, ha det gøy. Innser det blir vanskelig når jeg ikke matcher

Anonymkode: 3f32a...650

Hvis jeg (kvinne) skulle date så ville jeg datet for noe seriøst, ikke kun for sex og moro !

Anonymkode: d8adf...57f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Minesveiper skrev:

Tendensene fra nettdating, og datingapper viser jo å være seg at kvinner er veldig strenge når de bedømmer utseende til menn. På okcupid for eksempel var bare 20% av mennene over gjennomsnittlige attraktive ifølge damene på siden. På tinder liker kvinner i gjennomsnitt rundt 15% av profilene de ser gjennom. Tinder handler så og si bare om utseende. 

Skal du få tinder til å virke som mann må du ha gode bilder hvor du ser bra ut, så enkelt er det. Det kan godt hende at du selv mener at bildene dine er gode, men de er åpenbart ikke det i og med at du ikke får matcher. Du burde egentlig få ærlige venninner (og her mener jeg de som sier ting som det er) til å se gjennom, og velge ut bilder for deg. Kvinner henger seg opp i ting på bilder som menn ikke gjør, og vurderer bildene annerledes. Det er bedre at du tar nye bilder, får kvinner til å filtrere ut de dårlige, enn å bruke de du har no som ikke gir deg mulighet til å være med i gamet.  

Du forklarer det akkurat slik jeg tenker det.

jeg har bedre sjanser i det virkelige liv?

ts—

Anonymkode: 3f32a...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Anim92 said:

Merkelig, jeg som er en... tja, femmer på skalaen, fant kjæresten på app.. så usikker på den der:)

Du er jo kvinne...

Det finnes jo statistikk fra tinder på dette, de fleste menn får aldri likes. Så er jo litt meningsløst. Men fungerer sikkert bra for å koble kvinner med pene menn

Anonymkode: 29c50...1a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert marked for en app som er beregnet på seriøse forhold - som Tinder vel i utgangspunktet ikke er.

Kvinner er som kjent sjeldnere enn menn interessert i kun sex.

Anonymkode: c9b6a...9fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
1 hour ago, AnonymBruker said:

Du forklarer det akkurat slik jeg tenker det.

jeg har bedre sjanser i det virkelige liv?

ts—

Anonymkode: 3f32a...650

Altså, for å få tinder til å virke så må man forstå litt hvordan algoritmen til tinder funker. For det første, er det slik at det er langt flere menn på appen enn kvinner sånn generelt. Problemet dette skaper, er at appen ikke viser alle menn som har registrert seg, til alle kvinner som benytter seg av appen. Basert på første uken elsn du er registrert på appen, blir profilen din gitt en rating avhengig av hvor mange likes, matcher, meldinger osv man får. Videre er det slik at kvinner først og fremst får se profilene til menn som blir gitt en høy score. Dette er grunnen til at flere menn opplever å få matcher i begynnelsen, men lite matcher senere siden profilen deres ble gitt en dårlig score etter at den ble evaluert. Blir man gitt en dårlig score, blir man vist til færre kvinner, og det gir igjen færre matcher. Pga av dette er det ganske viktig å ha en god profil som kvinner evaluerer som bra. Da blir man i langt større grad vist til kvinner på appen. Det er godt mulig du kan få tinder til å virke, men du må som sagt ta nye bilder. Få venninner til å vurdere bildene dine, og dersom det ikke er mulig så finnes det apper, og nettsider hvor du kan få evaluert bildene dine.

Når det kommer til sjansene i det virkelig liv, så mener jeg at de er bedre ja. Man blir som sagt ikke vist til alle kvinner på appen slik at mange av dem man har likt har ikke hatt muligheten til å sveipe tilbake. I virkeligheten kan du ta initiativ si hei, og gjøre inntrykk.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Minesveiper skrev:

Altså, for å få tinder til å virke så må man forstå litt hvordan algoritmen til tinder funker. For det første, er det slik at det er langt flere menn på appen enn kvinner sånn generelt. Problemet dette skaper, er at appen ikke viser alle menn som har registrert seg, til alle kvinner som benytter seg av appen. Basert på første uken elsn du er registrert på appen, blir profilen din gitt en rating avhengig av hvor mange likes, matcher, meldinger osv man får. Videre er det slik at kvinner først og fremst får se profilene til menn som blir gitt en høy score. Dette er grunnen til at flere menn opplever å få matcher i begynnelsen, men lite matcher senere siden profilen deres ble gitt en dårlig score etter at den ble evaluert. Blir man gitt en dårlig score, blir man vist til færre kvinner, og det gir igjen færre matcher. Pga av dette er det ganske viktig å ha en god profil som kvinner evaluerer som bra. Da blir man i langt større grad vist til kvinner på appen. Det er godt mulig du kan få tinder til å virke, men du må som sagt ta nye bilder. Få venninner til å vurdere bildene dine, og dersom det ikke er mulig så finnes det apper, og nettsider hvor du kan få evaluert bildene dine.

Når det kommer til sjansene i det virkelig liv, så mener jeg at de er bedre ja. Man blir som sagt ikke vist til alle kvinner på appen slik at mange av dem man har likt har ikke hatt muligheten til å sveipe tilbake. I virkeligheten kan du ta initiativ si hei, og gjøre inntrykk.

Kloke ord

ts-- 

Anonymkode: 3f32a...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Minesveiper skrev:

Altså, for å få tinder til å virke så må man forstå litt hvordan algoritmen til tinder funker. For det første, er det slik at det er langt flere menn på appen enn kvinner sånn generelt. Problemet dette skaper, er at appen ikke viser alle menn som har registrert seg, til alle kvinner som benytter seg av appen. Basert på første uken elsn du er registrert på appen, blir profilen din gitt en rating avhengig av hvor mange likes, matcher, meldinger osv man får. Videre er det slik at kvinner først og fremst får se profilene til menn som blir gitt en høy score. Dette er grunnen til at flere menn opplever å få matcher i begynnelsen, men lite matcher senere siden profilen deres ble gitt en dårlig score etter at den ble evaluert. Blir man gitt en dårlig score, blir man vist til færre kvinner, og det gir igjen færre matcher. Pga av dette er det ganske viktig å ha en god profil som kvinner evaluerer som bra. Da blir man i langt større grad vist til kvinner på appen. Det er godt mulig du kan få tinder til å virke, men du må som sagt ta nye bilder. Få venninner til å vurdere bildene dine, og dersom det ikke er mulig så finnes det apper, og nettsider hvor du kan få evaluert bildene dine.

Når det kommer til sjansene i det virkelig liv, så mener jeg at de er bedre ja. Man blir som sagt ikke vist til alle kvinner på appen slik at mange av dem man har likt har ikke hatt muligheten til å sveipe tilbake. I virkeligheten kan du ta initiativ si hei, og gjøre inntrykk.

tror dette får være svaret på tråden, så kan moderator stenge. 

ts--

Anonymkode: 3f32a...650

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sant nok, men poenget mitt var bare at dere kvinner får masse match uansett hvor pen dere er. En mann som er som snittet vil kanskje få 10 stk pr 500 sveip. Selv har jeg sveipet sikkert  500 og aldri fått match, og jeg er verken feit eller stygg.

Anonymkode: bc15c...126

Stemmer ikke.

De pene(30%) får det men ikke de andre. Sikt litt mot de andre så får du nok svar du og😉

Må av og til ikke vøre så kravstore selvom jeg vet det er vanskelig og at du har blitt "lovet" en vakker prinsesse som din egen eiendel.....

Anonymkode: a7719...b87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er kvinne ;) Menn er er ikke kravstore 

Anonymkode: bc15c...126

Det er jo nettopp det dere er og ergo hvorfor dere ikke får svar. Når 10å% av alle menn går etter 30% av damene så blir det seff en konkurranse....

Hva med å prøve noen andre enn hu blonde med de store silikonpuppene liksom?

Anonymkode: a7719...b87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De pene(30%) får det men ikke de andre. Sikt litt mot de andre så får du nok svar du og😉

Må av og til ikke vøre så kravstore selvom jeg vet det er vanskelig og at du har blitt "lovet" en vakker prinsesse som din egen eiendel.....

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å prøve noen andre enn hu blonde med de store silikonpuppene liksom?

Må takke for veldig informative svar her og påstander. Jeg sveiper til høyre de fleste jenter, kun dem som er overvektig\feit, og bruker Snapchat filter for å se bedre ut jeg ikke sveiper. Så nei jeg sikter ikke til de pene 30%, men helt normale jenter. Om det er skal være noe sannhet i det dere påstår så tror jeg nok dere må snu den påstanden og si det om menn. Har mer tro på at de pene mennene kan velge og vrake, og dem under da får "restene" som ikke vil ha menn som er som snittet ;) ergo vi sitter med 0 matcher på 500 sveip når man er kun "normal pen"

Anonymkode: bc15c...126

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2019 den 18.25, AnonymBruker skrev:

Er en normal attraktiv mann. Har 4 gode bilder, smiler på bildene. Likevel ingen matches eller andre som liker meg(ingen +1).

Fikk noen matches før (noen år siden), men ikke nå lenger.

Skjønner virkelig ikke dette...:) 

Anonymkode: 3f32a...650

Fordi tinder er en dårlig sjekkearena . Tror du har mer hell in the real life.

Anonymkode: 2fff2...7d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi tinder er en dårlig sjekkearena . Tror du har mer hell in the real life.

Problemet med in real life, er at da kan man fort få meetoo# i fleisen, spes om man bare er normal pen

Anonymkode: bc15c...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du trenger at en som kan ta bilder, tar bilder av deg, og de bruker du som tinder bilder. 

Det blir for uprofesjonelt å prøve å ty til det alene og til selfie leke opplegg. 

Anonymkode: ba44e...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...