Gå til innhold

Hvorfor får jeg ingen match på Tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du trenger at en som kan ta bilder, tar bilder av deg, og de bruker du som tinder bilder. 

Det blir for uprofesjonelt å prøve å ty til det alene og til selfie leke opplegg. 

Anonymkode: ba44e...eb9

Veldig mange damer får match bare med et eneste bilde som er selfie med dårlig mobil kamera.

Anonymkode: bc15c...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Veldig mange damer får match bare med et eneste bilde som er selfie med dårlig mobil kamera.

Anonymkode: bc15c...126

Hehe men du er jo ikke dame 😜 Ingen som påstår verden er rettferdig.

Damer trenger verken bilde eller tekst, det holder at de har en puls. 

Anonymkode: 29c50...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del synes jeg folk uten bio virker litt... tom? Jeg vil ha en mann som ikke er redd for å vise hvem han er. Som ikke er redd for å si meningene sine og ikke er redd for å fremstå som dum.

Menn uten bio forbinder jeg med det motsatte av dette. Har flere veninner som mener det samme. Jeg vet at i PUA miljøet er det noen som hevder at man ikke trenger bio eller smile på bildene sine. Dette er for meg bare tull.

Dersom du har bilder av deg selv hvor du smiler og viser at du har det bra med deg selv, finnes det ikke noe mer sjarmerende.

Hilsen K25

Anonymkode: d1c2d...2b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ser er at mange menn presenterer seg ganske dårlig. Veldig dårlige bilder veldig ofte for eksempel. Jeg er ikke kravstor og sveiper ikke liker kun på kjekke menn, men på de som har normale bilder der jeg ser hvordan han ser ut. Jeg er ikke nøye på at bildene skal vise hobbyer, venner osv.

Her er det jeg ser ofte og som jeg synes teller negativt: dårlige uklare bilder, bilder bare med solbriller,bare bilder med ryggen til/fra siden/mørke bilder, bilder tatt i speilet på trening, bilder tatt nedenfra og opp, bilder som er beskjært på en rar måte, bilder med barn, bilder med andre damer eller kjendiser, bilder av bilen, huset osv. Noen ganger sveiper jeg liker på noen av disse allikevel.

Jeg synes også at bare turbilder, jaktbilder teller negativt, men det er nok noen som liker det også.

Jeg liker vanlige bilder der jeg ser hvordan han ser ut og det kan gjerne være selfies. For meg teller bioen også. Kort og greit om hvem han er. Ikke kleine fraser, emojis og ikke skriv sånn passiv-aggressive eller bitre greier. Jada, det kan være kjipt å være på Tinder, men du får ikke flere matcher av å skrive det i bioen.

Anonymkode: 19f61...79b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Må takke for veldig informative svar her og påstander. Jeg sveiper til høyre de fleste jenter, kun dem som er overvektig\feit, og bruker Snapchat filter for å se bedre ut jeg ikke sveiper. Så nei jeg sikter ikke til de pene 30%, men helt normale jenter. Om det er skal være noe sannhet i det dere påstår så tror jeg nok dere må snu den påstanden og si det om menn. Har mer tro på at de pene mennene kan velge og vrake, og dem under da får "restene" som ikke vil ha menn som er som snittet ;) ergo vi sitter med 0 matcher på 500 sveip når man er kun "normal pen"

Anonymkode: bc15c...126

Ja det er jo akkurat det han incelen på trygdekontoret sa. Sånne som han fikk jo jenter men det var bare vanlige jenter aka smuler og ikke de deiligste som de kjekkeste mennene fikk. Ergo, slutt å jag prinsessa og se deg litt rundt i den virkelige verden😊

Anonymkode: a7719...b87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Må takke for veldig informative svar her og påstander. Jeg sveiper til høyre de fleste jenter, kun dem som er overvektig\feit, og bruker Snapchat filter for å se bedre ut jeg ikke sveiper. Så nei jeg sikter ikke til de pene 30%, men helt normale jenter. Om det er skal være noe sannhet i det dere påstår så tror jeg nok dere må snu den påstanden og si det om menn. Har mer tro på at de pene mennene kan velge og vrake, og dem under da får "restene" som ikke vil ha menn som er som snittet ;) ergo vi sitter med 0 matcher på 500 sveip når man er kun "normal pen"

Anonymkode: bc15c...126

De damene som kjekkasene kan velge og vrake i er da de 30% av kvinnene. Hyggelig at resten av oss er rester..👍🥂

Anonymkode: a7719...b87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-you-are-really-hot-you-are-probably-better-off-not-wasting-your-2ddf370a6e9a

Tinder er bortkastet tid for menn som vil finne en partner som er like attraktiv som en selv. Årsaken er at kvinner sikter mye høyere enn sin egen attraktivitet.

Anonymkode: a6c90...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-you-are-really-hot-you-are-probably-better-off-not-wasting-your-2ddf370a6e9a

Tinder er bortkastet tid for menn som vil finne en partner som er like attraktiv som en selv. Årsaken er at kvinner sikter mye høyere enn sin egen attraktivitet.

Anonymkode: a6c90...165

Rett og slett trist å lese den :(

De skulle hatt en tinder for pene mennesker, en for normalt pene, og en for mindre pene. 

Anonymkode: bc15c...126

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-you-are-really-hot-you-are-probably-better-off-not-wasting-your-2ddf370a6e9a

Tinder er bortkastet tid for menn som vil finne en partner som er like attraktiv som en selv. Årsaken er at kvinner sikter mye høyere enn sin egen attraktivitet.

Anonymkode: a6c90...165

Nå er jeg slettet fra hele tinder gamet. Det vil ikke funke for meg, så da får jeg gjøre en innsats i det virkelige liv. 

 

ts--

Anonymkode: 3f32a...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...